Şimdi Ara

GRANDE PUNTO DİREKSİYON KUTUSU ARIZASI (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
0
Favori
14.222
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: serkes1


    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    serkes

    bunda hakim olunucak birşey yok.yeni tip octavia larda tavandan çatur çutur sesler geliyormuş.

    düzeltme olup olmadığını sen daha iyi öğrenebilirsin.skoda servisine uğrayan ben değilim; sensin .







    peki...bari nerden geliyor onu söyle..


    ben şikayeti kopyaladım

    gidip ses gelen aracı incelemedim.

    siz skoda dünyası olarak bu konuyu ele alın





  • öylemi anlamışsın...
    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    mercedes in civatası da kırılabilir dediğine göre o da maliyeti ucuzlatma politikası uygulamış kalitesiz olabilir

    diyebilir miyiz?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: serkes1

    öylemi anlamışsın...
    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    mercedes in civatası da kırılabilir dediğine göre o da maliyeti ucuzlatma politikası uygulamış kalitesiz olabilir

    diyebilir miyiz?




    ben anlayacağımı anladım.büyütmenin ve uzatmanın anlamı yok diyorum.

    kkvan kardeşimiz sana açıklama yaptı zaten.

    iyi forumlar....
  • güle güle....
    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: serkes1

    öylemi anlamışsın...
    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    mercedes in civatası da kırılabilir dediğine göre o da maliyeti ucuzlatma politikası uygulamış kalitesiz olabilir

    diyebilir miyiz?




    ben anlayacağımı anladım.büyütmenin ve uzatmanın anlamı yok diyorum.

    kkvan kardeşimiz sana açıklama yaptı zaten.

    iyi forumlar....




  • Yani bir cıvata bile önemli sorun yapılmış ya helal olsun diyorum. Dünyada bildiğimiz madenlerden yapılan bir kapı cıvatası bu yahu, kırılabilir ne var bunda? Sanki tüm kapıların vidası kırılmış-kırılacakmış gibi bir izlenim yaratılıyor...

    Bakın beni sürekli arıyor Tofaş, 5 dakika önce tekrar aradılar. Ses sorununu çözecek parça ellerine şimdi ulaşmış, sabah gelin diye haber veriyorlar. Ben buna bakarım, sorunun arkasında duruyorlar mı ona bakarım. Belki başka bir marka araba 1 yılda 1 kere sorun çıkartır ama o sorunu 20 kere git-gel ile çözmüyorlarsa, garanti harici tutmak için kıvırıyorlarsa, sana illallah ettiriyorlarsa yeter de artar bile...

    Bakın benim bu araçlar hakkında bilgim yok ama Ford şu anda ASM denilen vites sistemli araçların üretimini durdurmuş. Hata tespit etmişler. Bence büyük sorun statüsüne asıl giren böyle birşey ama yine de olabilir.
    Ama asıl olay ne biliyor musunuz? Bayilerine (Türkiye'de oluyor bu, yurtdışından haberim yok) ellerindeki ASM stoklu araçları SATIP BİTİRMELERİ talimatı verilmiş. Bilgi Ford fabrikasında çalışan bir kişiden, arkadaşına aktarılıyor. Anet haber grubunda takip edebilirsiniz. Var mı böyle bir hinlik yahu? Bugünlerde bu özellikte bir Ford almak isteyenlere de buradan duyurmak isterim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi civcivx -- 10 Mayıs 2006; 17:39:01 >




  • umarım öyledir.

    quote:

    Orjinalden alıntı: kkvan


    quote:

    Orjinalden alıntı: serkes1

    1. eeee doğru diyorsun..ama benim anlattığımla ilgisi yok
    2. maliyet ucuzlatma politikasında bu tarz hatalar olur. sen istediğin kadar emniyetli seç kalitesiz ve yük değeri uygunsuz civata kendini kopararak gösterir..göstermişte zaten.

    iyi forumlar, birdaha görüşmeyelim anlamındamı..?



    Hayır çıkmam gerekiyordu o yüzden iyi forumlar dedim.

    1. durum için Fiat kalitesiz civata kullanmış anlamı çıkarılamaz demek istiyorum. Kaliteli olsa bile 5000 vidadan birinin mukavemeti standart dışı olabilir. O da arkadaşımıza denk gelmiş. Durum bundan ibaret.





  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: son_samuray

    öncelikle geçmiş olsun inşallah grande punto pejo nun 307 sine dönmez


    307de de iyileştirme yapıldı.makyajlı tipe kadar çok duyulan elektrik sorunları çözülmedi.pejo yu eleştirenler aldı yürüdü.iyileştirmede geç kalındı.

    her üründe sorunlar olabilir.önemli olan sorunu giderebilmek ve hızlı müdahele edip düzeltmek.

    fiat, punto yu iyi yerlere taşımak istiyor.

    herkeste sorun olmasa da olaya anında müdahele edip çözmesi bunu gösteriyor.

    yeni gelenlerde problem çözülmüş olması da iyi bir gelişme



    inşallah öyledir grande putodan çok ümitliyim ben inşallah bu ağrızaların tekrarı yaşanmaz

    ama şuda bir gerçek çağının otomobili değil maliyet kaygısındanmıdır nedir çok kaliteli bir işçilik yok




  • resmen bütün puntoların civataları kırık muammelesi yapılmış.
  • punto sorun yaparsa bole iki de bir, artık kimse harbi harbi fiat almaz bu ülke de
    hadi punto biraz daha dayan yüzümüzü kara cıkarma
  • çok iddalı bi yorum yapmışın skoda da büyük sorunlar var diye ama tavan diyip çıkmışın sadece...2,3 arabada olması ilginç gerçekten,servise gittiğim zaman sorucam


    bu skoda konusu burda uzamasın( nerden nereye geldik )

    herzaman bekleriz senide,iyi yorumlarınla yada eleştirilerinle

    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl


    quote:

    Orjinalden alıntı: seek and destroy

    bildiğin sorunları skoda dünyası konsuna yazar mısın??(yanlış anlaşılma olmasın,skoda sahibi çok kişi var forumda bilelim öğrenelim,tedbirmizi alalım)


    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    serkes bey sinirlenmeyin.gereksiz heves falan bunlara gerek yok

    amaç atışmak değil.

    doğruyu bulmak.doğru menteşe mercedesde de kırılabilir.

    yanlı eleştiri de bulunmayalım.

    menteşe küçük bir sorun.skoda yı da buyur eleştir lütfen.uygunsuz hiç değil

    ben de mühendisim merak etme.zaten bunu söylemenin de ne anlamı var onu da çözemedim

    farklı gözle bakmadığımıza göre skodayı da eleştirelim .büyük sorunları var çünkü




    yeni tip octavia larda tavan da problem olduğunu duymuştum.şikayetvar.com da arattım ve 2-3 tane buldum.iyileştirme oldumu bilmiyorum.

    önemli olan iyileştirme olup olmaması.araştırıp öğrenmek lazım.


    @canuser

    arkadaşım herkes özgürce yazabilir.ama gidip civata gibi küçük bir sorunu büyütmenin anlamı yok

    sorun bile değil.her punto da menteşe kırılmış ise.genelleme yap.ben eleştirme demedim zaten

    mercedesde de olalbilir buna katılıyorum.

    ben baştan her firmada sorun olabilir dedim.sen de böyle düşünüyorsundur muhtemelen.

    bildiklerimizi söyleyip eleştirelim istedim ve skoda örneğini verdim.














  • bi tek bu araca önyargı var.birisi sorun çıktı demeye görsün aman aman işte fiat böle puntonun sorunları yeni çıktı işte daha neler olacak vs...belki aynı sorunlar diğer markalarda da görülüo ama bu tarz yorumlar yerine yardım etmeye fikir beyan etmeye çalışan insanlar görüorum ama aynı insanlar punto topiğinde öle bi konuşuo ki tek yorumum sa şu oluo fiatın marka imajı değiştikçe ve ii arabalar yaptıkça bunu hala aklımın almadıı sebeplerden dolayı çekemeyen insanlar kendilerini haklı çıkarmak uğruna dua ediyorlar sorun çıksın die..
  • -puntonun direksiyon kovanında neden sorun yaşanabilir ?

    eğer çıkacak yeni corsa ile %33 oranında ortak parçası olacaksa,fiat yeni çıkardığı araçta neden şu anki corsadan alıntı yapmasın?
    bu corsanın kronik sorunudur.fakat bugüne kadar fiat modellerinde duymadım.corsa ile de bu tarz bir proje varsa aradaki alakayı kurmak gayet mantıklıdır.ancak teyit edilebilmesi için birkaç araçta daha şikayetin duyulması gerek...


    civata mevzuuna geleyim..

    çeşitli yorumlar var bu konuda..
    şimdiye kadar araçlarda pek bu tarz bir şikayet duymadım.o nedenle ilk olarak bunun kullanıcı hatası olabileceğini düşündüm.eğer bu kullanıcı hatası değilse;

    -imali ucuzlaşıtması nasıl yaplabilir ?

    imalatçının tasarım ve analiz mühendisleri parçaya gelebilecek kuvvetleri tekrar sanal olarak uygulayarak parçada hafifletme veya inceltme gibi yollara gidilebilir.böyleyse eğer sık sık bu şikayet duyulur o adamlar da diplomalarını rulo yapsınlar.buna pek ihtimal vermiyorum.

    mukavemete etki etmeyen maliyet düşürme yöntemlerine girmiyorum.

    diğer bir yol ise anasanayinin daha ucuz üretecek bir yerden almasıdır.bu noktada riskler vardır.çünkü genellikle aynı şeyi daha ucuza üreten yer eğer önceki firmadan daha büyük ve teknolojik değilse kalite konusu devreye girer.kalite konusunda açıkları olan bir firmayla çalışmak ve sorunlarla karşılaşmak da tamamen anasanayinin suçudur.

    -bu sorun basit mi ?

    tekrarı durumunda hala fiat o firmayla çalışmaya devam ediyorsa bu noktada kimse fiatı savunamaz.ve bu basit ama güven kaybettiren bir sorundur.güven noktası da bence yeteri kadar büyüktür.(dışarıdan değil kendi aracınız için düşündüğünüzde)
    tek başına değerlendirdiğimizde ise üretici firmanın kaliteden ödün verdiği noktadaki sonucu olarak değerlendirip fiatın çalıştığı bu firma eğer yeniyse yanlış bir tercih yapıp markasının zaten çok üst olmayan imajını riske attığını düşünüyorum.

    özellikle fiatı seven kişler bu sorunun tekrarnının yerli clio sembollerimizde karşılaşsaydık nasıl yorumlar yapardık,kendi kendimize bir düşünelim..

    tekrar ediyorum bu kullanıcı hatası değilse..

    kimse kırılan civata için civata imalatçısına gitmiyorsa,kimse kırıldığında civata imalatçısını da suçlayamaz.




  • @emre, uğraşmışsın çabalamışsın zahmet edip uzun uzun yazmışsın ama öyle bir yazı yazmışsın ki, işletme fakülteside verilen derslerde anlatılır bunlar herhalde Herhangi bir otomobil alan kaç kişi üreticinin tedarikçisiymiş, maliyet politikalarıymış, bilmem nesiymiş böyle gereksiz ayrıntılarla uğraşır söyler misin??? Uğraşsa bile eline ne geçer?

    Soru soran şahıs ne sormuş, burada neler tartışılıyor akıl sır erdirmek mümkün değil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi civcivx -- 12 Mayıs 2006; 22:56:17 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: civcivx

    @emre, uğraşmışsın çabalamışsın zahmet edip uzun uzun yazmışsın ama öyle bir yazı yazmışsın ki, işletme fakülteside verilen derslerde anlatılır bunlar herhalde Herhangi bir otomobil alan kaç kişi üreticinin tedarikçisiymiş, maliyet politikalarıymış, bilmem nesiymiş böyle gereksiz ayrıntılarla uğraşır söyler misin??? Uğraşsa bile eline ne geçer?

    Soru soran şahıs ne sormuş (hoş o da soruyu bir sormuş çekmiş gitmiş, kimdir nedir belli değil), burada neler tartışılıyor akıl sır erdirmek mümkün değil


    aslında kısmen haklısın..

    ama ben tüm mesajları okuyup herkese BİR cevap yazdım.ve eğer anlatmak istediklerimi tam anlatamazsam rahatsız oluyorum.
    birşey anlatıyorsam bilenler de anlamalı hiç bilmeyenler de anlamalı.

    eğer uğraşsam da elime ne geçer mantığıyla hareket edersem zaten forumda olmanın mantığı yok.oku bilgilen çek git.

    belki de yanlış saymadıysam 54. punto topiğine ilk mesajımı yazdım ...




  • 2350 km ALLAHA ŞÜKÜR şimdilik tık yok...
  • civcivx ayıp oluyo kimdir nedir falan. evde internet yok fırsat buldukça paylaşıyoruz. yanlış mı yaptık. herneyse. bu skodacı arkadaşa noluyor onuda anlamadım.
  • bende haber bekliyorum hala. inşallah parça değişince sorun hallolur. ama anlamadığım nokta aracın zaten var olan arızasıyla bize teslim edilmesi. madem problemi biliyorlardı neden önceden değiştirmediler . neyse bunlar önemsiz şeyler punto benim için bir arabadan çok farklı. onun yeri ayrı. ama bunu birde babama anlatmam lazım. ilk günden böyle şeyler çıkarırsa ilerde ne olur diye söylenmeye başladı.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: civcivx

    @emre, uğraşmışsın çabalamışsın zahmet edip uzun uzun yazmışsın ama öyle bir yazı yazmışsın ki, işletme fakülteside verilen derslerde anlatılır bunlar herhalde Herhangi bir otomobil alan kaç kişi üreticinin tedarikçisiymiş, maliyet politikalarıymış, bilmem nesiymiş böyle gereksiz ayrıntılarla uğraşır söyler misin??? Uğraşsa bile eline ne geçer?

    Soru soran şahıs ne sormuş (hoş o da soruyu bir sormuş çekmiş gitmiş, kimdir nedir belli değil), burada neler tartışılıyor akıl sır erdirmek mümkün değil

    anlayan anlıyo kardeş ,ha senin kapasiteni aşıyosa emre nin açıklaması o ayrı ,bi sey diyemicam,ayrıca @emre arkdasım fiat a karsımıızın anketinde ,fiat lehine oy kullanmıstı,insanların yazılarını gereksiz yere acaba fiata b.k mu atıyor diye sorgulamayın lütfen
    herkez tarafsız bi sekilde bilgilerini aktamaya calısıyor burda




  • Sen ne diyosun paçino? Benim kapasitem senin yaşından çok daha fazla onu biliyorum ben. Karşındakinin önce yaşını-başını bildiklerini öğren öyle eleştiri yap. Yaşının hayattaki bazı gerçekleri ve insanlara yaklaşım şeklini tam oturtmayacak bir grupta olduğunu tahmin etmek güç değil...

    Bu arada o yazıdan ne anladığını şurada özetler misin? Anlamayanlar faydalansın.
  • DİREKSİYODAN GELEN SES ÇÖZÜLMÜŞTÜR, DUYURULUR....

    Tekerleğin bulunduğu bölgede bir körük var, onun içindeki bir burç değiştirildi ve ses falan kalmadı, sorunu olan arkadaşlara ve ayrıca bu olayı devlet meselesi yapanlara duyurulur...

    Bu parça Fiat tarafından yeni geliştirildiği için, şu sıralar alınan araçlarda eski parçanın olması muhtemel ama problem değil. 2-3 saat içinde sorun çözülüyor, tabi garantiden...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi civcivx -- 11 Mayıs 2006; 22:31:51 >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.