Şimdi Ara

Grundig Türkiye'nin (Arçelik) yaptığı saygısızlık, bir alışveriş faciası!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
287
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, şimdi anlatacaklarım 1 ay önce aklımın ucundan bile geçmezdi . Ben elektronik öğretmeniyim, arçelik ve ürünlerini beyaz eşyada güvenilir bulurdum. Annemlerin makine bozulunca araştırıp a sınıfı 9 kg olduğu için 26 Ekim günü Grundig Türkiye satıcılı olarak Hepsiburada dan 188 279 585 no ile Grundig 91014 çamaşır makinesi siparişi verdim. Annemler komşuda orada burada çamaşır yıkayarak bu makineyi bekliyordu. Hepsiburada ve Arçelik- Grundig gibi iki büyük firmaya güvenmiş ve bekleyin tam zamanında gelecek demiştim. ( 15 Kasım kargo görünüyordu) 14 Kasım günü bir haftadır ürünün satıştan kaldırıldığını, bir sorun olup olmadığını sorduğumda sorun olmadığı yazıldı Hepsiburada üzerinden. Sonra ürün için defalarca Arçelik müşteri hizmetlerini aradım. Cevaplayan arkadaşlar saygılı ve iyi niyetli (sonunda hep ankete yönlendiriyorlar puan için:))ancak ilgili departmana yazılanlar kara delik misali geri dönmüyor. 10 gün hiçbir dönüş yapılmadı. Onlarca kez aramam rağmen yetkili birine ulaşma çabalarım da sonuçsuz kaldı(müşteri hizmetlerini tekrar aradığımda aranmışsınız diyorlar veya yine ön görüşmeden birileri telefon ediyor , kayıt tekrar açılıyor ve bir yetkili dönüş yapacak diyip kapatıyorlar). Hepsiburada üzerinden açtığım kayıta da Hepsiburada müşteri hizmetleri ürünün temin edilemediğini ve 24 saat içinde iptal edileceğini yazmışlar. İsterseniz kendiniz de iptal edebilirsiniz diyorlar ama öyle bir şey yok. İptal edilemez diyordu en baştan beri. Aldın mı mecbur kargonun gelmesini bekleyeceksin iptal için. Bu süreçte kargo tarihini de iki kez uzattılar, hiçbir bilgi yok tabi ortada. 1 ay biz mahkum, annemler mağdur, paramız rehin. Yaşlı insanların hevesle bekledikleri, bana ve bu firmalara güvenerek 1 ay çektikleri eziyet nasıl bir hayal kırıklığı yarattı siz de tahmin edebilirsiniz.

    Sürecin sonunu yazayım. Grundig Türkiye'den soruna yönelik hiçbir yetkili aramadı. Beni geçtim Hepsiburada'nın sorularına bile cevap vermemişler, bana destek olan yetkiliden öğrendim. En sonunda Hepsiburada inisiyatifini kullandı ve siparişi iptal etti. Grundig Türkiye yani Arçelik artık benim hayatımdan çıktı. Arçelik ,Grundig Türkiye'nin yaptığı terbiyesizlik, yaşadığım sinir, yaşlı insanların çilesi ve üzüntüsü, beklediğim sürelerde yakalayamadığım indirimler ve kart puanlarının iptali kaldı geriye.








  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.