Şimdi Ara

GT5 BENİM GİBİ OLAN VAR MI ARANIZDA

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
1.246
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ben yarışları yaparken takıntı haline getirdiğim bazı noktalar var ve merak ettim sormak istedim size;

    1- Yarışı yaparken ne ben başka araca, nede başka araç bana çarpmadan yarışları tamamlıyorum.Mesela 5 turluk yarışın son dönemecinde bile olsa ufak bir çarpışmada restart yapıyorum.Şampiyonalara bu yüzden sinir oluyorum
    2- Yine 5 turluk bir yarışta deadzone(çimene ve kuma) çıktığım zaman kaza yapmamış olsam bile yine restart yapıyorum.Yine aynı şekilde şampiyonalara bu yüzden sinir oluyorum
    3- Sırf seviyem veya param yükselsin diye çarpa çarpa gidip yarışları bitirmiyorum.Olabildiğince real sürmeye çalışıyorum yani.
    4- Özel etkinlikler ve sezonluk etkinlikler ve lisanslardan tek bir yarış dahi yapmadım.Çünkü çok büyük kolaylık sağladığını seviye ve parayı çok kolay arttırdığını, oyunun tadını kaçırdığı düşüncesindeyim.(Tüm A-SPEC yarışlarını 24hourslar dahil bitirdikten sonra bu yarışları yapıcam)
    5- Araçları ikinci el aldıysam hemen bakım onarıma sokup hasarı varsa hasarını, motoru falan elden geçirip yağınıda tazeledıkten sonra yarışlara katılıyorum.
    6- Kesinlikle tüm yardımları kapatarak oynuyorum abs de dahil.Bir tek line(Çizgileri) açıyorum.
    7- Hediye gelen hiç bir aracı satmıyorum.Oyunun bir nevi kolaylık sağladığını düşündüğüm için ve haksız kazanç olmasını istemediğim için
    8- A-SPEC lerin hepsi altın kupa olmadan kesinlikle B-SPEC bölümünde yarışmayı düşünmüyorum.
    9- Şampiyonalarda puan usulu olmasına rağmen ben her yarısı kazasız ve deadzonesuz bir şekilde 1. olarak tamamlıyorum.Biliyorsunuz ki şampiyonalar 3-5 farklı pistten oluşuyor ve restart edemiyorsun baştan başlaman gerekiyor.Eğer 2. pistte yarışırken kaza çarpma olursa şampiyonaya en baştan başlıyorum

    Evet arkadaşlar durum böyle ve gerçekten hem zevkli oluyor hem daha çok yarış yapmış oluyorsunuz.Benim gibi olan var mı







  • 1- Takıntı
    2- Takıntı
    3- Normal
    4- Olabilir. Oyunun ömrü açısından.
    5- Normal. Yapılması gerekli zaten. Özellikle yağ değişimi.
    6- Asıl kapatman gereken en başta çizgiler.
    7- Hediye araçları satarak çok fazla para kazanamıyorsun zaten.
    8- Tercih meselesi
    9- Hata yaptığın bir yarışı es geçip devam edebilirsin. Tüm turnuvayı restartlamana gerek yok. Daha sonra o tek yarışı tamamlayabilirsin.

    Ayrıca, 1,2 ve 9'u maddelere bakılırsa ya çok fazla vaktin var ya da az oyunun var... :)
  • Dayanıklılık serisine başladığında yarışırken sıkıntıdan duvarlara sürte sürte gidecek, araba sesleri dahil oyundaki bütün müzikleri kapatıp radyo dinleyeceksin. B Spec moduna hiç girmiyorum bile...
  • Tebrik ediyorum
  • Öncelikle az oyunum olduğu doğru :) Ancak ben yukarıda yazdıklarım gibi yapmazsam sanki oyun benim için önemini yitirecek düşüncesindeyim.Bazı arkadaşların yorumlarını okudum şaşırdım açıkçası; adam sonuncu başladığı yarışa pat diye araçların arasına dalıp çarpa çarpa daha ilk dönemeçte 1. oluyormuş Yani bu bir simülasyon oyunu ve böyle bir şey yapmanın NFS oynamaktan farkı kalmıyor.O şekilde oyunu hiç oynamam daha iyi benim için.Ayrıca arabanın arkasına başka araçların çarpmasını sağlayıp hızını arttıranda varmış.

    Bu oyunu saydıklarım gibi bitirmem lazım aksi takdirde bitirmiş sayılmam.Çünkü gerçekte hızla çarpan bir araç darmadağın olur.Ama hiç birşey olmamış gibi devam edenlere buradan selamımı soyluyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: C-TRanger

    1- Takıntı
    2- Takıntı
    3- Normal
    4- Olabilir. Oyunun ömrü açısından.
    5- Normal. Yapılması gerekli zaten. Özellikle yağ değişimi.
    6- Asıl kapatman gereken en başta çizgiler.
    7- Hediye araçları satarak çok fazla para kazanamıyorsun zaten.
    8- Tercih meselesi
    9- Hata yaptığın bir yarışı es geçip devam edebilirsin. Tüm turnuvayı restartlamana gerek yok. Daha sonra o tek yarışı tamamlayabilirsin.

    Ayrıca, 1,2 ve 9'u maddelere bakılırsa ya çok fazla vaktin var ya da az oyunun var... :)

    Hocam çok güzel yazmışssınız gerçekten fakat 6. maddeye karşı verdiğiniz cevaba takıldım.Şimdi şöyle açıklayayım; ABS,TCS vb. ayarlar sürüşe direk etki ediyor biliyorsunuz zaten.Yani bir çeşit yardım almış oluyorsunuz daha iyi hızlanma yada daha iyi frenleme gibi.Ama yarış çizgileri oyuna direk etki etmiyor sadece gözüküyor.Sizide anlıyorum madem real sürmeye çalışıyorsun çizgileri açmışsın, gerçek hayattaki yarışlarda böyle birşey mi var diyeceksiniz.Bende şöyle cevap vereyim size; Gerçek yarışçılar pistlerin en ufak kenarını köşesini yalayıp yutuyorlar.Defalarca kez tur atıyorlar her türlü varyasyonu deniyorlar işte şu viraja nasıl girsem en doğru olur gibi .Bunun üzerine arabayı sadece o pist için baştan yaratıyorlar.Günlerce konuşuluyor toplantılar yapıyorlar nasıl gitmeliyiz nelere dikkat etmeliyiz diyeAyrıca adamlar senede en fazla 30 yarış yapıyorlar.Biz kaç tane yarış yapıyoruzBen özellikle nurburging pistini tanımıyorum bol virajları olan bir yol[:'(Haliyle nerede fren yapıcam nerede hızlanıcam bilmem gerekiyor sonuçta bir yarış pilotu değilim...




  • Gt5 ana konusunda yazan ve orada yazmayip onlinedan tanidigim bir cok insan nurbirgring'i ezbere biliyor.
    Ben dahil.

    Ayni sekilde monaco,monza,spa,tokyo vb. 1-2 pisti daha ezbere biliyorum.


    O yuzden yaris cizgisinin cok sacma oldugunu dusunenlerdenim ben de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DUKES

    quote:

    Orijinalden alıntı: C-TRanger

    1- Takıntı
    2- Takıntı
    3- Normal
    4- Olabilir. Oyunun ömrü açısından.
    5- Normal. Yapılması gerekli zaten. Özellikle yağ değişimi.
    6- Asıl kapatman gereken en başta çizgiler.
    7- Hediye araçları satarak çok fazla para kazanamıyorsun zaten.
    8- Tercih meselesi
    9- Hata yaptığın bir yarışı es geçip devam edebilirsin. Tüm turnuvayı restartlamana gerek yok. Daha sonra o tek yarışı tamamlayabilirsin.

    Ayrıca, 1,2 ve 9'u maddelere bakılırsa ya çok fazla vaktin var ya da az oyunun var... :)

    Hocam çok güzel yazmışssınız gerçekten fakat 6. maddeye karşı verdiğiniz cevaba takıldım.Şimdi şöyle açıklayayım; ABS,TCS vb. ayarlar sürüşe direk etki ediyor biliyorsunuz zaten.Yani bir çeşit yardım almış oluyorsunuz daha iyi hızlanma yada daha iyi frenleme gibi.Ama yarış çizgileri oyuna direk etki etmiyor sadece gözüküyor.Sizide anlıyorum madem real sürmeye çalışıyorsun çizgileri açmışsın, gerçek hayattaki yarışlarda böyle birşey mi var diyeceksiniz.Bende şöyle cevap vereyim size; Gerçek yarışçılar pistlerin en ufak kenarını köşesini yalayıp yutuyorlar.Defalarca kez tur atıyorlar her türlü varyasyonu deniyorlar işte şu viraja nasıl girsem en doğru olur gibi .Bunun üzerine arabayı sadece o pist için baştan yaratıyorlar.Günlerce konuşuluyor toplantılar yapıyorlar nasıl gitmeliyiz nelere dikkat etmeliyiz diyeAyrıca adamlar senede en fazla 30 yarış yapıyorlar.Biz kaç tane yarış yapıyoruzBen özellikle nurburging pistini tanımıyorum bol virajları olan bir yol[:'(Haliyle nerede fren yapıcam nerede hızlanıcam bilmem gerekiyor sonuçta bir yarış pilotu değilim...

    Yarış çizgisini açmak kafanı karıştırır ve seni yavaşlatır. Bak verdiğin örnekte ne demişsin. ''Gerçek hayatta sürücüler bu pistleri ezberliyor ve her türlü varyasyonu deniyorlar.'' Sen de yarış çizgisini kapatıp kendine en doğru çizgiyi oluşturmalısın kafanda.

    Her ne kadar özel etkinlikleri yapmıyorum sona bırakıyorum desen de, özel etkinliklerdeki Mercedes bölümünü dene bakalım bi Nürburgring pistine ezberliyor musun ezberlemiyor musun...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: C-TRanger

    Yarış çizgisini açmak kafanı karıştırır ve seni yavaşlatır. Bak verdiğin örnekte ne demişsin. ''Gerçek hayatta sürücüler bu pistleri ezberliyor ve her türlü varyasyonu deniyorlar.'' Sen de yarış çizgisini kapatıp kendine en doğru çizgiyi oluşturmalısın kafanda.

    Her ne kadar özel etkinlikleri yapmıyorum sona bırakıyorum desen de, özel etkinliklerdeki Mercedes bölümünü dene bakalım bi Nürburgring pistine ezberliyor musun ezberlemiyor musun...

    Evet bak bu daha mantıklı geldi şimdi sen diyince çünkü kendi yarış çizgimi oluşturmam lazım arabaya ve piste göreAyrıca arkadaşlar DS3 ile oynuyorum oyunu ve çoğu virajda şikanlara gelmeden aracım dönmüş oluyor yani nasıl anlatayım istediğim gibi tam hızda dönemiyorum özellikle yüksek beygirli araçlarda böyle oluyor.Tam kontrolu sağlayamıyorum.Ben daha önceden DFGT kullanmıştım fakat memnun kalmadığım bir tarafı vardı bu aletin belki kullananlar bilirler.Şöyle ki; Viraj sağa doğru ise ben direksiyonu sağ yapmadan direksiyon kendi sağa doğru hafif bir kuvvet gösteriyordu sanki otomatik olarak beni doğru yola sokmak istiyormuş gibiydi.Acaba G27 de aynı şey oluyor mu?

    G27 direksiyon almaya değecek mi tam karar veremedim açıkçası.Zevk bakımından kesinlikle değer ama bu tarz bir sorun olursa canım sıkılır boş yere.Ayrıca g27 ile dfgt arasındaki tek fark debriyaj ve manuel vites mi?Teşekkürler




  • A-SPEC lerde bütün yarışları yapamıyorum. 70 öncesi japon araçları diyor mesela bunları nereden bulucam bu yarışları nasıl yapıcam yardım ederseniz sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: exterminating

    A-SPEC lerde bütün yarışları yapamıyorum. 70 öncesi japon araçları diyor mesela bunları nereden bulucam bu yarışları nasıl yapıcam yardım ederseniz sevinirim.

    İkinci el araç bölümünü sürekli takip edeceksin ayrıca 70 öncesi değil 79 öncesi olması lazım bunun için japon araç ismi; DOME zero concept miydi öyle bişeydi galiba ben onla geçmiştim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DUKES -- 19 Temmuz 2013; 15:44:29 >
  • Kardeşim yanlış anlamada Harbi değişik birisin Obsesif kompulsif tarzı bir hastalığın mı var ?

    Hadi yarışı tekrar başlatta Şampiyonanın son yarışında son virajında çarptığın an restart yapıyor musun ? Evetse garip yani
  • quote:

    Orijinalden alıntı: exterminating

    A-SPEC lerde bütün yarışları yapamıyorum. 70 öncesi japon araçları diyor mesela bunları nereden bulucam bu yarışları nasıl yapıcam yardım ederseniz sevinirim.

    Arkadaşlarından aracı paylaşıma açmasını isteyebilirsin.Beni ekleyebilirsin
  • Bendede bir takıntı var altin kazanmadan o yarisi birakamiyorum levelim 21 ama hala amatoru bitiremedigim icin digerlerine gecmedim cok sinir bozucu bir olay

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gt forumlarında her konuya saçma sapan yorumlar yapıp çamur atan xbox fanı bir arkadaş.Dikkate almayın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DUKES

    quote:

    Orijinalden alıntı: exterminating

    A-SPEC lerde bütün yarışları yapamıyorum. 70 öncesi japon araçları diyor mesela bunları nereden bulucam bu yarışları nasıl yapıcam yardım ederseniz sevinirim.

    İkinci el araç bölümünü sürekli takip edeceksin ayrıca 70 öncesi değil 79 öncesi olması lazım bunun için japon araç ismi; DOME zero concept miydi öyle bişeydi galiba ben onla geçmiştim.

    Hocam cevap için teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RazoR1717

    quote:

    Orijinalden alıntı: exterminating

    A-SPEC lerde bütün yarışları yapamıyorum. 70 öncesi japon araçları diyor mesela bunları nereden bulucam bu yarışları nasıl yapıcam yardım ederseniz sevinirim.

    Arkadaşlarından aracı paylaşıma açmasını isteyebilirsin.Beni ekleyebilirsin

    Hocam ekliyeyim sizi psn kullanıcı adınız nedir ?




  • exterminating kullanıcısına yanıt
    PSN:RazoR1717
  • konuyu acan arkadas yazdıkları şıklarla ters düşüyor dedikleri bikere çarpmayla bastan baslıyormus vs yok etkinliklerde çok para veriyormus ondan yapmıyormus bikere okadar tekrar etsen her vurduğugundadediğin gibi yolları ezberleyip yalap yutarsın sende bide yarış cizgisi avantaj sağlamıyo demissin asıl acemiler için yapılan bir cizgidir o tabiki avantaj sağlar hemde yolları ezbere bilen oyuncu bile yarıs cizgisinde ki fren mesafesinden hiza alıp ona göre yavaslar. sen biraz takıntılı bir gran turismocusun bnm kanım bütün oyunlarını bitirdinmi bilmiyorum ama . abs de dahil hepsi kapalı zaten son cıkan 20 etkinliğini yapman için pılot seviyesinde prof gt ci olman lazım para cok veriyosa kullanmazsın etkinliklerin zavki süper yapılmazmı :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kor_do

    konuyu acan arkadas yazdıkları şıklarla ters düşüyor dedikleri bikere çarpmayla bastan baslıyormus vs yok etkinliklerde çok para veriyormus ondan yapmıyormus bikere okadar tekrar etsen her vurduğugundadediğin gibi yolları ezberleyip yalap yutarsın sende bide yarış cizgisi avantaj sağlamıyo demissin asıl acemiler için yapılan bir cizgidir o tabiki avantaj sağlar hemde yolları ezbere bilen oyuncu bile yarıs cizgisinde ki fren mesafesinden hiza alıp ona göre yavaslar. sen biraz takıntılı bir gran turismocusun bnm kanım bütün oyunlarını bitirdinmi bilmiyorum ama . abs de dahil hepsi kapalı zaten son cıkan 20 etkinliğini yapman için pılot seviyesinde prof gt ci olman lazım para cok veriyosa kullanmazsın etkinliklerin zavki süper yapılmazmı :)

    Valla dedıklerınden anladıgım kadarıyla yorumlayayım; Bır kere sağlam bir gt ci pisti ezberlemek istediğinde ezberler.Yanı yeterkı ıstesınHer carptıgımda yenıden baslıyorum ve evet ezberlenıyor ama ben nurburgrıng pıstınden bahsetmısım deıl mı?Her yarıs nurburgrıng demı gecıyor?Yarıs cızgısı avantaj saglamıyor demedım dıkkatlıce okumamıssın bellı kı.Tekrar soyleyeyım yarısa dırek etkı eden bır ozellık olmadıgını dıle getırdım abs,tcs gıbı deıl sadece gozukuyor dedım.Ben butun oyunlarını bıtırmedım sadece gt2 yı bıtırdım.Ben etkınlıklerı yapmayacam da demedım tum a-spec yarısları bıttıkten sonra yapıcam dedım

    Sen bence bı 3-4 kere oku yazdıklarımı




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.