Şimdi Ara

GT5 TEAM CHAMPIONSHIP - KAYITLAR BA$LADI (20. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.073
Cevap
0
Favori
46.023
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Misafirin azizliğine uğradım sonuncu oldum, en azından bağlantım kopmadı ve yarışı bitirebildim
    Katılan herkesin eline koluna ayağına sağlık, tebrikler Efkan
  • Günaydın Arkadaşlar,

    Dün süper ter attık. Gerçekten çok keyifli bir yarıştı. Efkan yarışın başlarında pit duvarına sürtünce yanından uzadım ama peşimi bırakmadı ve 3 5 viraj sonra tekrar öne geçti. 10 tur nerdeyse ensesinde gitmeye çalıştım fakat sonrasında yaptığım ufak hata (Çimleri ezdik ) bana 9 saniye cezaya maloldu. Bu saniyelerden sonra Efkan'ı hiç göremedim erken girdiği son pit hariç
    Tüm yarışta toplam 4 kez 9 saniye ceza yedim. GT de bu kadar uzun zaman gazlamadığım için kaybolan konsantrasyon yüzünden. Ama çok keyif aldım. Eskisi gibi model araba zamanlarıma döndüm ve heyecan yaptım diyebilirim Bu duruma alışmak çok uzun sürmeyecek Efkan'cım hehehehe
    Tekrar tebrikler Efkan umarım çok daha güzel, kopmaların az olduğu daha bir çok kaliteli yarışlar bizleri bekliyor. En kısa zamanda yeni programları bekliyor olacağım.

    Selamlar,Sevgiler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zala

    Umut_Mutlu ve GTO,

    Hosgeldiniz. Adim Alaz. 31 yasinda, evli ve bir cocuk babasiyim.

    Bu Turnuva GT5 uzerine duzenledigim ilk ciddi turnuva. Birkac onemsiz denemeyi saymiyorum. Her turnuvadan tecrube edinerek ileride daha iyi turnuvalar yapmayi dusunuyorum. Su andaki turnuvalarda ufak tefek aksakliklar olabiliyor. Yaris esnasina yardimlarin acik olma sebeplerinden biri de bu ufak aksakliklari en aza indirmek.
    Yarislar ilerledikce daha gercekci kurallarla ve yardimlar kapali olarak turnuvalar duzenleyecegiz.

    Hatta cok fazla planlarim var turnuva konusunda. Oncelikle birbirimizi iyice taniyalim. Sonra yardimlarinizla cok daha iyi isler basaracagiz.


    Alaz'cım Selam,

    Bence şu an çok güzel bir organizasyona liderlik yapıyorsun. Dediğin gibi bizleri tanımaya başladığında çok çok daha güzelleri için elimizden geleni yapmaya hazır olduğumuzu göreceksin. Bu konularda müsait olunca chat leşelim. Fikir paylaşımı bize sürekli bu işi geliştirme ve büyütme imkanı sunar. En yakın zamanda görüşmek konuşmak dileğiyle ...

    Selamlar,Sevgiler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jericho_!4

    Hoşgeldin Volkan abi.


    Hoşbulduk Kardeşim
  • Çok keyifli yarıştı. Bir ara Arda'nın baskısı bunalttı ve beni hataya zorladı.Pit çıkışında rahat bir nefes alabildim.Ayrıca Efkan ve Volkan çok hızlıydı.Yarışın 5. turunda 3.lüğe razıydım ve yerimi kaybetmemek için hatasız gitmeye çalıştım.Toplamda 1 kez ceza aldım sanırım.
    Gelecek yarışlar için önerim;Hasar modunun açık olması ve hata yapmadan limitleri zorlama becerisinin ve konsantrasyonun ön plana çıkması yönünde. Bu aynı zamanda gerçeğe daha yakın bir yarış keyfi sunar düşüncesindeyim.Herkes hata yapabilir.Aracınız hasar aldığında bile,pit stopun ardından yarıştan kopmadan,diğer sürücülerin de hata yapabileceğini düşünerek gaz pedalını yavaşça ezmeye devam.

    Daha iyi bildiğimz,daha çok kilometre yaptığımız pistlerde podyumun üst sıralarını zorlamak için sabırsızlanıyorum :)
  • Günaydın arkadaşlar. Hayırlı haftalar.

    3. ve 4. yarışta olmak üzere iki kez yarıştan koptum. 3.yarışta 44 tur üzerinden döndüğümüz pistin 28.turunda koptum. dün de sanırım 14. ya da 15.turda koptum. bu kopmlardan nefret ediyorum. bu kadar iyi süren arkadaşların yanında iddiam yok ama yarışı tamamlayamamak da sıkıcı. daha önce de 10. ve 6. falan oldum. ilk kez arkalarda kalışım değil yani. ama sanırım oyunu benim kurmamın etkisi var. muhtemelen benim bağlantıda bi problem var. başkaları da düşüyor ve oyunu kurmama rağmen ben de düşüyorum. anlamadım gitti. gelecek yarış odayı bir başkası kurarsa sevinirim.

    Yarış sıralamasını biri yazarsa iyi olur. puan durumuna ekleyelim hemen.

    *Computeus düştü mü kendi mi çıktı? bilen var mı beyler ?

    *Yeni katılan arkadaşlarımız da kaliteli pilotlar .

    * Kötü bir sürücü olmamama rağmen 4 yarıştır da istediğim performansı sergileyemiyorum. bir yerde hata yapıyorum üstadlar? nerede acaba. Tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz? nelere dikkat ediyorsunuz? ben feci lastik yakıyorum arkadaşlar.
    işin sırrı idman yapmak mı ? lastikleri korumaya çalışmak mı? olabildiğince kerbleri kullanmak mı ? eskiden böyle değildim ama eskiden 6-8 turluk yarışlar yapardım sadece. Lastiklerle işim olmazdı.. Tecrübelerinizi paylaşırsanız daha çekişmeli yarışlar yapabiliriz belki de




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zala

    Günaydın arkadaşlar. Hayırlı haftalar.

    3. ve 4. yarışta olmak üzere iki kez yarıştan koptum. 3.yarışta 44 tur üzerinden döndüğümüz pistin 28.turunda koptum. dün de sanırım 14. ya da 15.turda koptum. bu kopmlardan nefret ediyorum. bu kadar iyi süren arkadaşların yanında iddiam yok ama yarışı tamamlayamamak da sıkıcı. daha önce de 10. ve 6. falan oldum. ilk kez arkalarda kalışım değil yani. ama sanırım oyunu benim kurmamın etkisi var. muhtemelen benim bağlantıda bi problem var. başkaları da düşüyor ve oyunu kurmama rağmen ben de düşüyorum. anlamadım gitti. gelecek yarış odayı bir başkası kurarsa sevinirim.

    Yarış sıralamasını biri yazarsa iyi olur. puan durumuna ekleyelim hemen.

    *Computeus düştü mü kendi mi çıktı? bilen var mı beyler ?

    *Yeni katılan arkadaşlarımız da kaliteli pilotlar .

    * Kötü bir sürücü olmamama rağmen 4 yarıştır da istediğim performansı sergileyemiyorum. bir yerde hata yapıyorum üstadlar? nerede acaba. Tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz? nelere dikkat ediyorsunuz? ben feci lastik yakıyorum arkadaşlar.
    işin sırrı idman yapmak mı ? lastikleri korumaya çalışmak mı? olabildiğince kerbleri kullanmak mı ? eskiden böyle değildim ama eskiden 6-8 turluk yarışlar yapardım sadece. Lastiklerle işim olmazdı.. Tecrübelerinizi paylaşırsanız daha çekişmeli yarışlar yapabiliriz belki de




    Yarıştan kopmak gerçkten çok sinir bozucu.Ya da ekranın sol tarafında birlerinin koptuğunu okumak.

    İşin sırrı kısmına gelince;virajın içinde ön lastiklerin kırmızı oluyorsa,direksiyonu fazla çeviriyorsun ve ön lastiklerin omuzlarına yüklenerek aracını yavaşlatıyorsun demektir.Bu durum hem zaman kaybına hem de olması gerekenden çok daha hızlı lastik aşınmasına sebebiyet verir.Aracını viraja hazırlarken hızını doğru ayarlamalısın ve kafadan kaydırmadan ağırlıgı kademeli biçimde ön lastiklere transfer etmelisin.Bu durum aracın arkasının çok hafif ve kontrollü biçimde dışa açılmasını sağlar ve doğru açıyı yakalamana yardımcı olur.Bu sayede çıkış için daha erken gaza yüklenebilirsin.Apexe oturduğu zaman da dikkatli bir biçimde gaza yüklenmeli ve bir sonraki viraj için mümkün olan en yüksek hızda virajı terk etmelisin.Bordurlere gelince bazı durumlarda kesmek avantajlı bazı durumlarda ise değil.Sonraki virajın durumuna,aracın sertlğine,dengesine,çekiş sistemine göre değişkenlik gösterir.

    Aracı hissetmelisin.Bunun için zihnini tamamen boşaltmak yarışa konsantre olmak en önemlisi.Kalteli bir kulaklıkla gazlamalı ve lastiklerde en kücük cayırtıları,motorun devirindeki en küçük artışları bile duyabilecek kadar sesini açmalısın.Kendini aracın içinde gibi düşünmelsin.Ben kokpit kamerasından kullanıyorum ve hissetme faktöründe çok faydası olduğunu söylemeliyim.Öncesinde de uzun süre tampon kamerasını kullanmıştım.Tampon kamerası ile gazlayanlar varsa kokpit kamerası ile biraz mesai yaptıktan ve alıştıktan sonra çok daha keyifli ve başarılı yarışlar çıkarabileceklerine eminim.

    İdman,aracı tanımak pistin inceliklerini keşfetmek açısından önemli ve illaki ileri götürür ama sonrası sürüş teklikleri.Buradan elimden geldiğince bu kadar anlatabildim umarım faydası olur.




  • Söylediklerini dikkate alacağım. lastikleri kontrol ederek virajlara gireceğim. tabi bunu sanırım idman yaparak daha iyi başarabilirim. hangi şekilde viraja girersem lastikleri daha iyi koruduğumu gözlemleyebilirim.
    kulaklık bakımından iyi bir kulaklık kullanıyorum. sesleri daha iyi anlayabiliyorum. yarış esnasındaki bazı konuşmalar da dikkatimi dağıyıtor galiba. eğer kısılıyorsa sadece konuşma seslerini de kısacağım.

    dediğim gibi biraz da idman yapmak lazım bence. aracı ve pisti ilk kez dün sıralama turlarında denedim. biraz ayarlarla uğraşmak bir kaç set lastik denemek derken sıralama turları da bitti.



    Arkadaşlar gelecek pist %99 ihtimalle Trial Mountain olacak. bilginize.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zala

    4 yarıştır da istediğim performansı sergileyemiyorum. bir yerde hata yapıyorum üstadlar? nerede acaba. Tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz? nelere dikkat ediyorsunuz? ben feci lastik yakıyorum arkadaşlar.
    işin sırrı idman yapmak mı ? lastikleri korumaya çalışmak mı? olabildiğince kerbleri kullanmak mı ? eskiden böyle değildim ama eskiden 6-8 turluk yarışlar yapardım sadece. Lastiklerle işim olmazdı.. Tecrübelerinizi paylaşırsanız daha çekişmeli yarışlar yapabiliriz belki de



    Sevgili Alaz,

    Öncelikle deneyimlerimden yola çıkarak bir kaç düşüncemi paylaşmak istiyorum. ( Gran Turismo Online için )

    Her yarışta üst düzey performans sergilemek bir çok farklı kritere bağlıdır. O anki ruh halinden başlayıp, bulunduğun ortamdaki sükunete, pisti ve aracı ne kadar tanıdığından, rakipler ile yarışırken ortaya çıkan stresi ne kadar tolere edebildiğin gerçeğine kadar her şey yarışı ve sonucunu etkiler.

    Çok bilmiş ağızlarını hiç sevmedim sevmeyeceğimde yazımı okuyan arkadaşlarım beni sakın yanlış anlamasın sadece fikirlerimi paylaşıyorum.

    Öncelikle yarış yapılacak pisti ve kullanacağımız aracı keşfetmek çok önemli !!
    Aracın özelliklerine göre önden,arkadan veya 4x4 olması lastiklerin aşınmasından viraj alma kabiliyetine kadar her durumu değiştirir. Ben genelde pistte gazlarken aracın virajlarda kayarken çıkardığı kayma seslerine dikkat etmeye ve lastik aşınmasını gösteren tabloda; lastiklerin kırmızı olmadan virajı almasına dikkat etmeye çalışıyorum. Bunu yapabilmek için en iyi yol doğru hızda virajı dıştan içeriye doğru kesmekte yatıyor. Bu hemen olabilecek bir şey değil mutlaka bol antreman,pistteki tüm virajları öğrenme ve sabır gerektiriyor.

    Antreman sırasında dikkat etmemiz gereken diğer konu rakipler yoksa rüzgar tünelide yok demektir ve önünde araç olmadığı zamanki tepkilerle önünde araç olduğu zamanki tepkiler değişkenlik gösterir. Bir aracı 1.400 sn. arkasından takip ediyorsanız onun yarattığı hava boşluğundan faydalanır rüzgar etkisinin az olması nedeniyle öndeki araca çok çabuk yaklaşabilir ve geçebilirsiniz. Fakat unutulmaması gereken konu öndeki aracın rüzgar tünelindeyken kendi aracınızın olması gerektiğinden daha uzun mesafede durabileceği ve virajlarda tutunmanın bir o kadar keybedileceği gerçeğidir. Bundan dolayı rüzgar tünelindeyken ve viraja yaklaşırken öndeki araçtan biraz daha erken frene basmak gerekir. Aksi takdirde ona vurmanız kaçınılmaz. Lastik aşınmasını aza indirmek için aracın olabildiğince yatmadan dikey ve paralel bir doğrultuda yol alması gerekir. Bu zamanla alışılabilecek denedikçe dahada geliştirilebilecek bir durum. Bu arada direksiyon ile gazladığını düşünerek yazıyorum direksiyon yoksa yazdıklarımın hepsini unutabilirsin.
    Bu konu ile ilgili eklemek istediğim düşünceyi Umut az önce yazmış Bencede aracı mutlaka ve mutlaka kokpit kamerasından kullanmalısınız. Tampon kamerası aracın önden kaymalarını hissetttirirken arkadan kaymaları az yada hiç hissettirmiyor. Bu durum çok önemli içerden gazlarken gerçekten o arabanın içinde olduğunu düşünmekte ayrı bir keyif.

    Umarım anlatabilmişimdir

    Selamlar,Sevgiler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ***GTO*** -- 31 Ocak 2011; 16:45:57 >




  • Yardımların için teşekkür ederim Volkan.

    Senin dediklerini de dikkate alacağım. Direksiyon ile yarışıyorum ve daima tampon kamerası ile yarıştım. daha doğrusu hood gözükmüyor. tamamen yolu gördüğüm kamera ile oynuyorum.

    Virajı dıştan ice kesişlerde hem dıştaki hem de içteki kerbleri kullanmak lastiklerin daha az aşınması bakımından faydalı değil mi? Eskiden sıkı , şu sıralar az da olsa F1 takipçisi biri olarak F1 araclarının pistteki her kerbe değidirdiğini görüyorum .
  • Kerbleri kullanmak,daha geniş bir yarıçap üzerinden virajı alacağın için viraj içindeki ortalama hızının küçük bir miktar daha yüksek olmasını sağlıyor.Formula 1 de aracın yere basma kuvveti çok yüksek olduğundan,sürücüker kerblerdeki tutunma kaybını tölere edebiliyorlar.Ben dünkü koşullar için,iç kısımdaki kerblerin çok yüksek olduğunu ve aracın dengesini bozduğunu düşünüyorum.Mümkün olduğunca sıfır geçmeye ve aracı sektirmemeye çalıştım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Umut_Mutlu -- 31 Ocak 2011; 12:36:45 >
  • 30 OCAK PAZAR YARIŞ DETAYLARI ve RESMİ SONUÇLAR

    Yarış Başlangıcı Katılımcı Listesi

    1-EfkanBirkiye (Yarışın başlarında pit duvarına küçük bir temas oldu Araçta hasar oluşmadı.) Best Time : 1:14,266
    2-Volkan_Kurdoğlu (4 Kez pisti kesti 9 'ar saniye ceza aldı) Best Time : 1:14,611
    3-Umut_Mutlu (Bir kez pisti kesti 9 sanşye ceza aldı) Best Time : 1:15,391
    4-ARDA__TIRMAS (Umut ile çok mücadele ettiler. İlk pitte içeri girdiğinde pit ekibine yanaşırken arkanda 2 saniye kaybettim Best Time 1:15,817
    5-rockturk Best Time 1:16,581
    6-Ozkan_Son Best Time : 1:16,316
    7-Mr_Turkel (Lastikleri 10 turda bitirdi yarışta toplam 4 pit stop yaptı) Best Time : 1:15,893
    8-mefluc Best Time: 1:16,267 (Son iki tur kala rockturk'u geçmeyi başardı )
    9-O_Kale (20. turda internetten düştü yarış boyunca girdi çıktı girdi çıktı :( )
    10-High_Summoner (Yarışın başlarında çimlere park etti sonra tekrar devam etti.) Best Time : 1:18,221
    11-CARSI_BURADA 1:18,395
    12-Computeus_TR ( Yarışın ortalarına yaklaşırken netten düştü :( )
    13-Alazdogu (Yarışın ortalarına yaklaşırken netten düştü :( )

    Yarışın 45 inci dakikası ve pistte 10 araç gazlamaya devam ediyor.
    Kayıplar
    Alazdogu,Computeus_TR ve O_Kale

    Yarış Sonucu Resmi Liste **Kayıtlı videodan net bilgilerle **

    1- EfkanBirkiye 50 Tur 0:00,000
    2- Volkan_Kurdoglu 50 Tur + 48,902
    3- Umut_Mutlu 50 Tur + 1:12,678
    4- ARDA__TIRMAS 50 Tur + 1:40,625
    5- mefluc 50 Tur + 2:09,231
    6- rockturk 50 Tur + 2:29,488
    7- Mr_Turkel 50 Tur + 2:45,905
    8- Ozkan_Son
    9- CARSI_BURADA
    10- High_Summoner

    Selamlar,Sevgiler..




  • Dünkü yarış gerçekten güzeldi. Özellikle Volkan abiyle baştaki mücadelemiz Sonradan hata yapınca konsantrasyonunu kaybetti ve farkı eritemedi. Ben de fazla hata yapmadan sürmeye çalıştım ve 1.lik geldi Herkesin emeklerine sağlık. En kötü yarışımız bu olsun :p
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Umut_Mutlu

    Kerbleri kullanmak,daha geniş bir yarıçap üzerinden virajı alacağın için viraj içindeki ortalama hızının küçük bir miktar daha yüksek olmasını sağlıyor.Formula 1 de aracın yere basma kuvveti çok yüksek olduğundan,sürücüker kerblerdeki tutunma kaybını tölere edebiliyorlar.Ben dünkü koşullar için,iç kısımdaki kerblerin çok yüksek olduğunu ve aracın dengesini bozduğunu düşünüyorum.Mümkün olduğunca sıfır geçmeye ve aracı sektirmemeye çalıştım.


    özellikle 9 ve 10 nolu viraj kombinasyonuna hızlıca girince arabanın sağ tekerleklerini neredeyse yerden kesiyordum sürekli. araba zıp zıp zıplıyordu orda.bu iki virajdan böylesine hızlı ve saçma bir çıkış yapınca 11 nolu virajdan çıkışta çimleri öpüyordum. yarışın tekrarında bu olay görülebilir arabaya da hiç alışamadım yahu. neyse darısı bağlantı sorunu olmayan , kopmasız bir yarışa.

     GT5 TEAM CHAMPIONSHIP - KAYITLAR BA$LADI




  • 9-10-11 hızlı ve zorlu bir kombinasyondu.Ben de her tur istediğim gibi dönemedim.Kimi zaman 10 dan çıkışta içerde kalıp 11 e yavaş girmek zorunda kaldım :)
  • Hele ki 10.virajın kerblerine sağlam girip nerdeyse iki teker üstüne kalkınca 11.viraj yalan oluyor zaten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ***GTO***

    30 OCAK PAZAR YARIŞ DETAYLARI ve RESMİ SONUÇLAR

    Yarış Başlangıcı Katılımcı Listesi

    1-EfkanBirkiye (Yarışın başlarında pit duvarına küçük bir temas oldu Araçta hasar oluşmadı.) Best Time : 1:14,266
    2-Volkan_Kurdoğlu (4 Kez pisti kesti 9 'ar saniye ceza aldı) Best Time : 1:14,611
    3-Umut_Mutlu (Bir kez pisti kesti 9 sanşye ceza aldı) Best Time : 1:15,391
    4-ARDA__TIRMAS (Umut ile çok mücadele ettiler. İlk pitte içeri girdiğinde pit ekibine yanaşırken arkanda 2 saniye kaybettim Best Time 1:15,817
    5-rockturk Best Time 1:16,581
    6-Ozkan_Son Best Time : 1:16,316
    7-Mr_Turkel (Lastikleri 10 turda bitirdi yarışta toplam 4 pit stop yaptı) Best Time : 1:15,893
    8-mefluc Best Time: 1:16,267 (Son iki tur kala rockturk'u geçmeyi başardı )
    9-O_Kale (20. turda internetten düştü yarış boyunca girdi çıktı girdi çıktı :( )
    10-High_Summoner (Yarışın başlarında çimlere park etti sonra tekrar devam etti.) Best Time : 1:18,221
    11-CARSI_BURADA 1:18,395
    12-Computeus_TR ( Yarışın ortalarına yaklaşırken netten düştü :( )
    13-Alazdogu (Yarışın ortalarına yaklaşırken netten düştü :( )

    Yarışın 45 inci dakikası ve pistte 10 araç gazlamaya devam ediyor.
    Kayıplar
    Alazdogu,Computeus_TR ve O_Kale

    Yarış Sonucu Resmi Liste **Kayıtlı videodan net bilgilerle **

    1- EfkanBirkiye 50 Tur 0:00,000
    2- Volkan_Kurdoglu 50 Tur + 48,902
    3- Umut_Mutlu 50 Tur + 1:12,678
    4- ARDA__TIRMAS 50 Tur + 1:40,625
    5- mefluc 50 Tur + 2:09,231
    6- rockturk 50 Tur + 2:29,488
    7- Mr_Turkel 50 Tur + 2:45,905
    8- Ozkan_Son
    9- CARSI_BURADA
    10- High_Summoner

    Selamlar,Sevgiler..



    güzel bir analiz..teşekkürler..




  • Bu güzel yarış için herkese teşekkürler..
    İlk defa başıma gelen bağlantı problemi yüzünden yarıştan sanırım 20. turda ayrıldım..Bu çok sinir bozucu bi durummuş gerçekten umarım yaşamazsınız...Bu kopma probleminin odayı kuran Alaz abiyle alakası yok çünkü sorun oyunun serverlerinde değil ps3 ün serverlerinde..Beni sadece oyundan değil psn den atıp durdu..Son güncellemeden dolayı olabilir diye düşünüyorum bu sorunlar..

    Yarışa gelince gündüz Volkan ve Bekir abiyle yaptığımız çalışmaların karşılığını alamadığım için üzülüyorum..Yarışta kalabilseydim 5. liği alabileceğime emindim çünkü tur zamanlarım çokta fena değildi..
    Yarışın başında bi kaza yaşadım arkadan çarpmalar oldu belkide benim hatamdı bilmiyorum ama rockturk arkadan çarpınca kestirmeden geçti araç ve bi anda en geriye düştüm..Tekrarı izleyemediğim için kimsenin günahını almıyım..Daha sonra üst sıralara doğru tırmanmaya başlamıştımki dünyam karardı bi anda

    Kaç haftadır nedense hep benim başıma geliyor bu kalkıştaki sorunlar..Bendemi bi problem var anlamadım sanırım ilk virajlarda öndekine bişey yapmamak için erken fren yapıyorum öyle oluncada arkadakiler bi anda üstüme çullanıyor..
    Volkan ve Umut abi gibi iyi sürücüler yarışa renk kattı..Efkan ve Arda yı biliyoruz zaten tebrikler herkese..
    Umarım önümüzdeki yarışta bu sorunları yaşamam..Pistte trial mountain olursa iyi bi derece yakalıyabilirim..Seviyorum o pisti çünkü..

    Alaz abi yazdıklarını okudumda zaten ustalar tavsiyelerde bulunmuş..Ama çok teknik konuşmuşlar biz anlamayabiliriz sana tavsiyem yarıştan önce mutlaka 1-2 saat antreman yap..çok faydası oluyo..




  • Bu arada Volkan abi analizler güzel olmuş..Biri şu yarışın başında bana ne olduğunu anlatsın ya tekrarı alamadım düştüğüm için çok merak ediyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi F0rtress -- 31 Ocak 2011; 14:02:06 >
  • 5. Yarış - Trial Mountain - 44 Tur - Audi R8 4.2 FSI R tronic ‘07 (420 BG) (1560 KG)
    Tüm yardımlar açık - Hasar Hafif - Ceza Ağır

  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.