Şimdi Ara

GTA 4 Kasma Sorunu Çözümü 100% !!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
1
Favori
7.595
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar Herkes Çok Şikayetçi Olduğunu Gördüm Bu Konuda Lafı Uzatmadan Konuya Girim

    1.Seçenek

    Başlat bölümünden, Çalıştır…’a tıklıyoruz.
    Karşımıza çıkan kutucuğa msconfig yazıyoruz.
    Daha sonra karşımıza çıkan pencereden, Hizmetler bölümüne tıklıyoruz.
    Ve daha sonra, aşağıda yer alan seçeneklerden Windows Olay Günlüğü yazısının yanındaki seçili seçeneği kaldırıyoruz.
    Son olarakta Tamam butonuna basıyoruz ve Bilgisayarımızı yeniden Başlatıyoruz

    2.Seçenek


    Önce masa üstünde yeni bi not defteri aç Ve adına "commandline" yaz. sonra içine ise bunları yapıştır

    -memrestrict 699145600
    -forcehighqualitymirrors
    -notimefix
    -novblank
    -noprecache
    -framelimit 30
    -novblank
    -noprecache
    -norestrictions
    -noswapdelay
    -renderquality 4
    -shadowdensity 0
    -viewdistance 0
    -detailquality 100
    -shadowquality 3
    -reflectionquality 4
    -reflectionresolution 2048
    -shadowresolution 2048
    -waterquality 0
    -waterreflectionquality 5
    -minspecaudio
    -dx10
    /high

    not defterini kayıt et kapa. at gta 4 ün içine.
    saçma gelicek ama yap görürsün...

    3.Seçenek

    Oyun Hızlandırıcı Kullana Bilirsiniz Buyrun linkleri

    Game Booster

    PCBoost

    Vb. Programlar Kullana Bilirsinz...

    4.Seçenek

    Çözünürlüğü Düşürmeyi Deniyebilirsiniz

    1450x860 mesala

    800x600 yapabilirsiniz

    Binalar vb. Şeylerin Kalitesi Düşecek ama kesinlikle kasma sorunu çözülmesi lazım

    5.Seçenek(Nvidıa için)

    Nvıda Denetim Masası>Görüntü ayarlarını önayarlarla yap

    Orda Alta Benim tercihlerimi kullan ve şunlara önem ver'e tık yapın

    sonra altaki göstergeyi performans yapın.

    6.Seçenek
    Güncel Patch Yüklemek



    İyi Oyunlar...

    Admin Konuyu Sabitlermisin

    Mesaj Yazarak Konuyu Güncel Tutalım Lütfen!







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    GTA 4 Kasma Sorunu: Kesin Çözüm

    GTA 4'ün heyecan verici dünyasına dalmak istiyorsanız, sinir bozucu kasma sorunlarıyla karşılaşmak istemiyorsunuzdur. Ancak, birçok oyuncu GTA 4'ü oynarken kasma, optimizasyon sorunları ve gecikmelerle karşılaşmaktadır. İşte GTA 4 kasma sorununu çözmek için kapsamlı bir kılavuz:

    Sistem Gereksinimlerini Kontrol Edin

    GTA 4, sistem kaynakları açısından oldukça talepkar bir oyundur. Oyunun düzgün çalışması için bilgisayarının minimum sistem gereksinimlerini karşıladığından emin olmalısın. Özellikle grafik kartı, işlemci ve RAM'ine dikkat et.

    Grafik Ayarlarını Optimize Edin

    GTA 4'ün grafik seçenekleri menüsüne giderek grafik ayarlarını optimize edebilirsin. Doku kalitesi, gölge ayrıntısı, yansıma kalitesi ve diğer ayarları düşürmeyi dene. FPS sınırını 60'a veya daha düşük bir değere ayarlamak da performansı artırabilir.

    Sürücüleri Güncelle

    Grafik kartı sürücülerini güncel tutmak, GTA 4'ün sorunsuz çalışması için çok önemlidir. NVIDIA veya AMD'nin web sitelerine giderek en son sürücüleri indir ve yükle.

    Windows 10 Uyumsuzluk Sorunları

    Eğer Windows 10 kullanıyorsan, GTA 4 ile uyumsuzluk sorunları yaşayabilirsin. Bu sorunları çözmek için aşağıdaki adımları izleyebilirsin:

    • Oyuna yönetici olarak erişim ver.
    • uyumluluk modunda çalıştırmayı dene (Windows 7 veya 8 uyumluluk modu).
    • Ekran ölçeğini %100'e ayarla.

    Modları ve Eklentileri Kaldır

    GTA 4'e yüklediğin modlar veya eklentiler kasma sorunlarına neden olabilir. Bu nedenle, tüm modları ve eklentileri kaldırmayı dene ve oyunun performansını kontrol et.

    Diğer Çözümler

    Yukarıdaki adımlar sorunu çözmediyse, aşağıdaki ek çözümleri deneyebilirsin:

    • Arka plan uygulamalarını kapat.
    • Virüs taraması yap.
    • Oyunu yeniden yükle.
    • DirectX'i yeniden yükle.

    Çoğu durumda, yukarıdaki çözümler GTA 4 kasma sorununu tamamen ortadan kaldıracaktır. Ancak, sisteminin özelliklerine bağlı olarak, oyunun tamamen akıcı bir şekilde çalışmayabileceğini unutmamalısın.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • max 15
  • Arkadaşlar merhaba Herkesim Çok Şikayetçi Olduğunu Gördüm Bu Konuda Lafı Uzatmadan Konuya Girim Önce masa üstünde yeni bi not defteri aç Ve adına "commandline" yaz. sonra içine ise bunları yapıştır daha sonra verdiğim kodları gta4 kurulu olduğu dosyaya atınız düzeliyor

    -nomemrestrict -norestrictions -availablevidmem 4096 -noprecache -novblank -heapsize 2097152

    -memrestrict 699145600

    -forcehighqualitymirrors

    -notimefix

    -novblank

    -noprecache

    -framelimit 30

    -novblank

    -noprecache

    -norestrictions

    -noswapdelay

    -renderquality 4

    -shadowdensity 0

    -viewdistance 0

    -detailquality 100

    -shadowquality 3

    -reflectionquality 4

    -reflectionresolution 2048

    -shadowresolution 2048

    -waterquality 0

    -waterreflectionquality 5

    -minspecaudio

    -dx10

    /high iyi oyunlar Admin konuyu en başa koy lütfen




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wildwarrio -- 4 Ekim 2023; 0:15:45 >
  • Merhaba Arkadaşlar Herkes Çok Şikayetçi Olduğunu Gördüm Bu Konuda Lafı Uzatmadan Konuya Girim öncelikle masaüstünden not defteri açıp birinin ismini GTAIV_dxgi ve bunu içine şunları atıcaz

    info: Game: GTAIV.exe

    info: DXVK: v2.3

    info: Found built-in config:

    info:  d3d9.deviceLostOnFocusLoss = True

    info:  d3d9.supportDFFormats = False

    info:  dxgi.emulateUMA = True

    info:  d3d9.customVendorId = 1002

    info: Effective configuration:

    info:  d3d9.customVendorId = 1002

    info:  dxgi.emulateUMA = True

    info:  d3d9.supportDFFormats = False

    info:  d3d9.deviceLostOnFocusLoss = True

    info: Vulkan: Found vkGetInstanceProcAddr in vulkan-1.dll @ 0x6b4f1220

    info: Built-in extension providers:

    info:  Win32 WSI

    info:  OpenVR

    info:  OpenXR

    info: OpenVR: could not open registry key, status 2

    info: OpenVR: Failed to locate module

    info: Enabled instance extensions:

    info:  VK_KHR_get_surface_capabilities2

    info:  VK_KHR_surface

    info:  VK_KHR_win32_surface

    info: Radeon RX 570 Series:

    info:  Driver : AMD proprietary driver 2.0.279

    info:  Memory Heap[0]: 

    info:   Size: 7936 MiB

    info:   Flags: 0x3

    info:   Memory Type[0]: Property Flags = 0x1

    info:   Memory Type[4]: Property Flags = 0x1

    info:  Memory Heap[1]: 

    info:   Size: 7897 MiB

    info:   Flags: 0x0

    info:   Memory Type[1]: Property Flags = 0x6

    info:   Memory Type[3]: Property Flags = 0xe

    info:   Memory Type[5]: Property Flags = 0x6

    info:   Memory Type[7]: Property Flags = 0xe

    info:  Memory Heap[2]: 

    info:   Size: 256 MiB

    info:   Flags: 0x3

    info:   Memory Type[2]: Property Flags = 0x7

    info:   Memory Type[6]: Property Flags = 0x7

    info: Game: GTAIV.exe

    info: DXVK: v2.3

    info: Found built-in config:

    info:  d3d9.deviceLostOnFocusLoss = True

    info:  d3d9.supportDFFormats = False

    info:  dxgi.emulateUMA = True

    info:  d3d9.customVendorId = 1002

    info: Effective configuration:

    info:  d3d9.customVendorId = 1002

    info:  dxgi.emulateUMA = True

    info:  d3d9.supportDFFormats = False

    info:  d3d9.deviceLostOnFocusLoss = True

    info: Vulkan: Found vkGetInstanceProcAddr in vulkan-1.dll @ 0x6b361220

    info: Built-in extension providers:

    info:  Win32 WSI

    info:  OpenVR

    info:  OpenXR

    info: OpenVR: could not open registry key, status 2

    info: OpenVR: Failed to locate module

    info: Enabled instance extensions:

    info:  VK_KHR_get_surface_capabilities2

    info:  VK_KHR_surface

    info:  VK_KHR_win32_surface

    info: Radeon RX 570 Series:

    info:  Driver : AMD proprietary driver 2.0.279

    info:  Memory Heap[0]: 

    info:   Size: 7936 MiB

    info:   Flags: 0x3

    info:   Memory Type[0]: Property Flags = 0x1

    info:   Memory Type[4]: Property Flags = 0x1

    info:  Memory Heap[1]: 

    info:   Size: 7897 MiB

    info:   Flags: 0x0

    info:   Memory Type[1]: Property Flags = 0x6

    info:   Memory Type[3]: Property Flags = 0xe

    info:   Memory Type[5]: Property Flags = 0x6

    info:   Memory Type[7]: Property Flags = 0xe

    info:  Memory Heap[2]: 

    info:   Size: 256 MiB

    info:   Flags: 0x3

    info:   Memory Type[2]: Property Flags = 0x7

    info:   Memory Type[6]: Property Flags = 0x7

    1. daha sonra bunları attıktan sonra yine not defteri açıp GTAIV_d3d9 bunun içine şunları atıcaz

    info: Game: GTAIV.exe

    info: DXVK: v2.3

    info: Found built-in config:

    info:  d3d9.deviceLostOnFocusLoss = True

    info:  d3d9.supportDFFormats = False

    info:  dxgi.emulateUMA = True

    info:  d3d9.customVendorId = 1002

    info: Effective configuration:

    info:  d3d9.customVendorId = 1002

    info:  dxgi.emulateUMA = True

    info:  d3d9.supportDFFormats = False

    info:  d3d9.deviceLostOnFocusLoss = True

    info: Vulkan: Found vkGetInstanceProcAddr in vulkan-1.dll @ 0x6d161220

    info: Built-in extension providers:

    info:  Win32 WSI

    info:  OpenVR

    info:  OpenXR

    info: OpenVR: could not open registry key, status 2

    info: OpenVR: Failed to locate module

    info: Enabled instance extensions:

    info:  VK_KHR_get_surface_capabilities2

    info:  VK_KHR_surface

    info:  VK_KHR_win32_surface

    info: D3D9: VK_FORMAT_D24_UNORM_S8_UINT -> VK_FORMAT_D32_SFLOAT_S8_UINT

    info: Radeon RX 570 Series:

    info:  Driver : AMD proprietary driver 2.0.279

    info:  Memory Heap[0]: 

    info:   Size: 7936 MiB

    info:   Flags: 0x3

    info:   Memory Type[0]: Property Flags = 0x1

    info:   Memory Type[4]: Property Flags = 0x1

    info:  Memory Heap[1]: 

    info:   Size: 7897 MiB

    info:   Flags: 0x0

    info:   Memory Type[1]: Property Flags = 0x6

    info:   Memory Type[3]: Property Flags = 0xe

    info:   Memory Type[5]: Property Flags = 0x6

    info:   Memory Type[7]: Property Flags = 0xe

    info:  Memory Heap[2]: 

    info:   Size: 256 MiB

    info:   Flags: 0x3

    info:   Memory Type[2]: Property Flags = 0x7

    info:   Memory Type[6]: Property Flags = 0x7

    info: Process set as DPI aware

    info: Device properties:

    info:  Device : Radeon RX 570 Series

    info:  Driver : AMD proprietary driver 2.0.279

    info: Enabled device extensions:

    info:  VK_AMD_memory_overallocation_behavior

    info:  VK_AMD_shader_fragment_mask

    info:  VK_EXT_attachment_feedback_loop_layout

    info:  VK_EXT_custom_border_color

    info:  VK_EXT_depth_clip_enable

    info:  VK_EXT_extended_dynamic_state3

    info:  VK_EXT_full_screen_exclusive

    info:  VK_EXT_hdr_metadata

    info:  VK_EXT_memory_priority

    info:  VK_EXT_non_seamless_cube_map

    info:  VK_EXT_robustness2

    info:  VK_EXT_shader_module_identifier

    info:  VK_EXT_shader_stencil_export

    info:  VK_EXT_transform_feedback

    info:  VK_EXT_vertex_attribute_divisor

    info:  VK_KHR_external_memory_win32

    info:  VK_KHR_external_semaphore_win32

    info:  VK_KHR_pipeline_library

    info:  VK_KHR_swapchain

    info:  VK_KHR_win32_keyed_mutex

    info: Device features:

    info:  robustBufferAccess           : 1

    info:  fullDrawIndexUint32          : 1

    info:  imageCubeArray             : 1

    info:  independentBlend            : 1

    info:  geometryShader             : 1

    info:  tessellationShader           : 0

    info:  sampleRateShading           : 1

    info:  dualSrcBlend              : 0

    info:  logicOp                : 0

    info:  multiDrawIndirect           : 0

    info:  drawIndirectFirstInstance       : 0

    info:  depthClamp               : 1

    info:  depthBiasClamp             : 1

    info:  fillModeNonSolid            : 1

    info:  depthBounds              : 1

    info:  wideLines               : 0

    info:  multiViewport             : 1

    info:  samplerAnisotropy           : 1

    info:  textureCompressionBC          : 1

    info:  occlusionQueryPrecise         : 1

    info:  pipelineStatisticsQuery        : 1

    info:  vertexPipelineStoresAndAtomics     : 1

    info:  fragmentStoresAndAtomics        : 0

    info:  shaderImageGatherExtended       : 0

    info:  shaderClipDistance           : 1

    info:  shaderCullDistance           : 1

    info:  shaderFloat64             : 0

    info:  shaderInt64              : 0

    info:  variableMultisampleRate        : 1

    info:  shaderResourceResidency        : 0

    info:  shaderResourceMinLod          : 0

    info:  sparseBinding             : 0

    info:  sparseResidencyBuffer         : 0

    info:  sparseResidencyImage2D         : 0

    info:  sparseResidencyImage3D         : 0

    info:  sparseResidency2Samples        : 0

    info:  sparseResidency4Samples        : 0

    info:  sparseResidency8Samples        : 0

    info:  sparseResidency16Samples        : 0

    info:  sparseResidencyAliased         : 0

    info: Vulkan 1.1

    info:  shaderDrawParameters          : 0

    info: Vulkan 1.2

    info:  samplerMirrorClampToEdge        : 1

    info:  drawIndirectCount           : 1

    info:  samplerFilterMinmax          : 0

    info:  hostQueryReset             : 1

    info:  timelineSemaphore           : 1

    info:  bufferDeviceAddress          : 0

    info:  shaderOutputViewportIndex       : 1

    info:  shaderOutputLayer           : 1

    info:  vulkanMemoryModel           : 1

    info: Vulkan 1.3

    info:  robustImageAccess           : 0

    info:  pipelineCreationCacheControl      : 1

    info:  shaderDemoteToHelperInvocation     : 1

    info:  shaderZeroInitializeWorkgroupMemory  : 0

    info:  synchronization2            : 1

    info:  dynamicRendering            : 1

    info: VK_AMD_shader_fragment_mask

    info:  extension supported          : 1

    info: VK_EXT_attachment_feedback_loop_layout

    info:  attachmentFeedbackLoopLayout      : 1

    info: VK_EXT_conservative_rasterization

    info:  extension supported          : 0

    info: VK_EXT_custom_border_color

    info:  customBorderColors           : 1

    info:  customBorderColorWithoutFormat     : 1

    info: VK_EXT_depth_clip_enable

    info:  depthClipEnable            : 1

    info: VK_EXT_depth_bias_control

    info:  depthBiasControl            : 0

    info:  leastRepresentableValueForceUnormRepresentation : 0

    info:  floatRepresentation          : 0

    info:  depthBiasExact             : 0

    info: VK_EXT_extended_dynamic_state3

    info:  extDynamicState3AlphaToCoverageEnable : 1

    info:  extDynamicState3DepthClipEnable    : 1

    info:  extDynamicState3RasterizationSamples  : 1

    info:  extDynamicState3SampleMask       : 1

    info:  extDynamicState3LineRasterizationMode : 1

    info: VK_EXT_fragment_shader_interlock

    info:  fragmentShaderSampleInterlock     : 0

    info:  fragmentShaderPixelInterlock      : 0

    info: VK_EXT_full_screen_exclusive

    info:  extension supported          : 1

    info: VK_EXT_graphics_pipeline_library

    info:  graphicsPipelineLibrary        : 0

    info: VK_EXT_line_rasterization

    info:  rectangularLines            : 0

    info:  smoothLines              : 0

    info: VK_EXT_memory_budget

    info:  extension supported          : 1

    info: VK_EXT_memory_priority

    info:  memoryPriority             : 1

    info: VK_EXT_non_seamless_cube_map

    info:  nonSeamlessCubeMap           : 1

    info: VK_EXT_robustness2

    info:  robustBufferAccess2          : 1

    info:  robustImageAccess2           : 1

    info:  nullDescriptor             : 1

    info: VK_EXT_shader_module_identifier

    info:  shaderModuleIdentifier         : 1

    info: VK_EXT_shader_stencil_export

    info:  extension supported          : 1

    info: VK_EXT_swapchain_colorspace

    info:  extension supported          : 0

    info: VK_EXT_swapchain_maintenance1

    info:  swapchainMaintenance1         : 0

    info: VK_EXT_hdr_metadata

    info:  extension supported          : 1

    info: VK_EXT_transform_feedback

    info:  transformFeedback           : 0

    info:  geometryStreams            : 0

    info: VK_EXT_vertex_attribute_divisor

    info:  vertexAttributeInstanceRateDivisor   : 1

    info:  vertexAttributeInstanceRateZeroDivisor : 1

    info: VK_KHR_external_memory_win32

    info:  extension supported          : 1

    info: VK_KHR_external_semaphore_win32

    info:  extension supported          : 1

    info: VK_KHR_maintenance5

    info:  maintenance5              : 0

    info: VK_KHR_present_id

    info:  presentId               : 0

    info: VK_KHR_present_wait

    info:  presentWait              : 0

    info: VK_NVX_binary_import

    info:  extension supported          : 0

    info: VK_NVX_image_view_handle

    info:  extension supported          : 0

    info: VK_KHR_win32_keyed_mutex

    info:  extension supported          : 1

    info: Queue families:

    info:  Graphics : 0

    info:  Transfer : 2

    info:  Sparse  : 0

    info: DXVK: Read 481 valid state cache entries

    info: DXVK: Graphics pipeline libraries not supported

    info: D3D9DeviceEx::ResetSwapChain:

    info:  Requested Presentation Parameters

    info:   - Width:       1366

    info:   - Height:       768

    info:   - Format:       D3D9Format::A8R8G8B8

    info:   - Auto Depth Stencil: false

    info:         ^ Format: D3D9Format::D24S8

    info:   - Windowed:      false

    info:   - Swap effect:    1

    info: Presenter: Actual swap chain properties:

    info:  Format:    VK_FORMAT_R8G8B8A8_UNORM

    info:  Color space: VK_COLOR_SPACE_SRGB_NONLINEAR_KHR

    info:  Present mode: VK_PRESENT_MODE_IMMEDIATE_KHR (dynamic: no)

    info:  Buffer size: 1366x749

    info:  Image count: 3

    info:  Exclusive FS: 0

    info: Setting display mode: 1366x768@0

    info: Setting display mode: 1366x768@0

    info: DXVK: Using 12 compiler threads

    info: D3D9: VK_FORMAT_D24_UNORM_S8_UINT -> VK_FORMAT_D32_SFLOAT_S8_UINT

    info: Radeon RX 570 Series:

    info:  Driver : AMD proprietary driver 2.0.279

    info:  Memory Heap[0]: 

    info:   Size: 7936 MiB

    info:   Flags: 0x3

    info:   Memory Type[0]: Property Flags = 0x1

    info:   Memory Type[4]: Property Flags = 0x1

    info:  Memory Heap[1]: 

    info:   Size: 7897 MiB

    info:   Flags: 0x0

    info:   Memory Type[1]: Property Flags = 0x6

    info:   Memory Type[3]: Property Flags = 0xe

    info:   Memory Type[5]: Property Flags = 0x6

    info:   Memory Type[7]: Property Flags = 0xe

    info:  Memory Heap[2]: 

    info:   Size: 256 MiB

    info:   Flags: 0x3

    info:   Memory Type[2]: Property Flags = 0x7

    info:   Memory Type[6]: Property Flags = 0x7

    info: Process set as DPI aware

    info: Device reset

    info: D3D9DeviceEx::ResetSwapChain:

    info:  Requested Presentation Parameters

    info:   - Width:       1128

    info:   - Height:       634

    info:   - Format:       D3D9Format::A8R8G8B8

    info:   - Auto Depth Stencil: false

    info:         ^ Format: D3D9Format::D24S8

    info:   - Windowed:      false

    info:   - Swap effect:    1

    info: Setting display mode: 1128x634@60

    info: Setting display mode: 1128x634@60

    warn: D3D9DeviceEx::QueryInterface: Unknown interface query

    warn: 4a5db83a-855b-445d-9bd7-a22b9ad1a220

    warn: D3D9DeviceEx::QueryInterface: Unknown interface query

    warn: db6f6ddb-ac77-4e88-8253-819df9bbf140

    info: Presenter: Actual swap chain properties:

    info:  Format:    VK_FORMAT_R8G8B8A8_UNORM

    info:  Color space: VK_COLOR_SPACE_SRGB_NONLINEAR_KHR

    info:  Present mode: VK_PRESENT_MODE_FIFO_KHR (dynamic: no)

    info:  Buffer size: 1128x634

    info:  Image count: 3

    info:  Exclusive FS: 0

    info: Device reset

    info: D3D9DeviceEx::ResetSwapChain:

    info:  Requested Presentation Parameters

    info:   - Width:       1366

    info:   - Height:       768

    info:   - Format:       D3D9Format::A8R8G8B8

    info:   - Auto Depth Stencil: false

    info:         ^ Format: D3D9Format::D24S8

    info:   - Windowed:      false

    info:   - Swap effect:    1

    info: Presenter: Actual swap chain properties:

    info:  Format:    VK_FORMAT_R8G8B8A8_UNORM

    info:  Color space: VK_COLOR_SPACE_SRGB_NONLINEAR_KHR

    info:  Present mode: VK_PRESENT_MODE_FIFO_KHR (dynamic: no)

    info:  Buffer size: 1366x768

    info:  Image count: 3

    info:  Exclusive FS: 0

    info: Setting display mode: 1366x768@60

    info: Setting display mode: 1366x768@60

    warn: D3D9DeviceEx::SetRenderState: Unhandled render state 182

    warn: D3D9DeviceEx::SetRenderState: Unhandled render state 183

    1. ve son olarak not defterine commandline yazıp şunları atıcaz

    -forcehighqualitymirrors

    -nomemrestrict

    -norestrictions

    -noprecache 

    -novblank

    -norestrictions

    -noswapdelay

    -renderquality 4

    -shadowdensity 0

    -viewdistance 0

    -detailquality 100

    -shadowquality 3

    -reflectionquality 4 

    -waterquality 0

    -waterreflectionquality 5

    -framelimit 30

    -memrestrict 699145600

    -percentvidmem 100

    -noprecache

    -availablevidmem 4096

    -heapsize 2097152

    -reflectionresolution 2048

    -shadowresolution 2048

    -DX9/high

    1. ve yine not defterine ExtendVidMem şunu yazdıktan sonra şunları atıcaz ve düzeliyor komple

    [EXTEND_VID_MEM]: Matched current selected device...

    [EXTEND_VID_MEM]: Dedicated video memory for Radeon RX 570 Series should now be 3072 MB.

    [EXTEND_VID_MEM]: availableVidMem 3072 MB.

    [EXTEND_VID_MEM]: Matched current selected device...

    [EXTEND_VID_MEM]: Dedicated video memory for Radeon RX 570 Series should now be 3072 MB.

    [EXTEND_VID_MEM]: availableVidMem 3072 MB.

    [EXTEND_VID_MEM]: Matched current selected device...

    [EXTEND_VID_MEM]: Dedicated video memory for Radeon RX 570 Series should now be 3072 MB.

    [EXTEND_VID_MEM]: availableVidMem 3072 MB.

    [EXTEND_VID_MEM]: Matched current selected device...

    [EXTEND_VID_MEM]: Dedicated video memory for Radeon RX 570 Series should now be 3072 MB.

    [EXTEND_VID_MEM]: availableVidMem 3072 MB.

    [EXTEND_VID_MEM]: Matched current selected device...

    [EXTEND_VID_MEM]: Dedicated video memory for Radeon RX 570 Series should now be 3072 MB.

    [EXTEND_VID_MEM]: availableVidMem 3072 MB.

    bu kadar iyi oyunlar umarım olmuştur




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.