Şimdi Ara

GTA Trilogy Definitive Edition ve Unreal Engine 4.25+ Aracı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
4
Favori
3.908
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1) Hangi GTA oyununun çevirisini yapacaksanız o oyunun klasöründe ./Gameface/Content/Paks/ yolundaki gta.pak dosyasını boş bir klasöre kopyalayın. (Ben Vice City'yi seçtim.)


    GTA Trilogy Definitive Edition ve Unreal Engine 4.25+ Aracı


    2) Aşağıda verdiğim QuickBMS ve scripti de aynı klasöre yerleştirin. (Ben organize etmek daha kolay olduğu için yeni bir çıktı klasörü de açacağım.)


    GTA Trilogy Definitive Edition ve Unreal Engine 4.25+ Aracı



    3) quickbms_4gb_files.exe dosyasını çalıştırın. Öncelikle verdiğim scripti sonra gta.pak dosyasını son olarak da çıktı klasörünü seçin.


    GTA Trilogy Definitive Edition ve Unreal Engine 4.25+ Aracı
    GTA Trilogy Definitive Edition ve Unreal Engine 4.25+ Aracı


    GTA Trilogy Definitive Edition ve Unreal Engine 4.25+ Aracı

    4) Tüm dosyaların çıkmasını beklemenize gerek yok bizim ihtiyacımız olan 2 klasör var. Onlar da Çıktı/Gameface/Content/Localization/ yolunda bulunan GTACommon ve GTAVC klasörleri.


    GTA Trilogy Definitive Edition ve Unreal Engine 4.25+ Aracı

    5) Bu iki klasör dışında kalan her şeyi silebiliriz. Sonrasında bu klasörlerin içinde ./Game/en/ yolundaki Game.locres dosyalarını çeviri yapacağımız klasöre kopyalıyoruz. (İsimlerini değiştirmenizi öneririm.)


    GTA Trilogy Definitive Edition ve Unreal Engine 4.25+ Aracı

    6) Aşağıda vereceğim Locres aracını da aynı klasöre alın ve klasörde boş bir yere shift + sağ tık yaparak "Powershell penceresini buradan açın" seçeneğine tıklayın.



    GTA Trilogy Definitive Edition ve Unreal Engine 4.25+ Aracı


    7) Powershell penceresinde dosyalardan çıktı almak için komutumuz "UnrealLocres.exe export dosya_adi.locres"


    GTA Trilogy Definitive Edition ve Unreal Engine 4.25+ Aracı

    8) İşlemi iki dosya için de yaptığınız zaman yeni csv dosyalarının oluştuğunu göreceksiniz. Bu dosyayı excel ya da openoffice gibi programlarda çevirebilirsiniz. Dikkat etmeniz gereken tek şey çeviri yapacağınız bölümün orijinal metinle aynı sütunda olmaması. Siz target sütununda çeviri yapacaksınız.


    GTA Trilogy Definitive Edition ve Unreal Engine 4.25+ Aracı

    9) Çeviri işiniz bittiğinde tekrar Powershell penceresini aynı klasörde açarak şu komutu girin: "UnrealLocres.exe import orijinal_locres_dosyasi.locres cevirilmis_csv_dosyasi.csv" (Eğer her şeyi doğru yaptıysanız çeviri yaptığınız satır sayısı görünecektir.)


    GTA Trilogy Definitive Edition ve Unreal Engine 4.25+ Aracı

    10) Son olarak bunu oyuna eklemek için seçtiğiniz oyunun klasöründe /Gameface/Content/ yolunda "/Localization/GTA**/Game/en/" klasörlerini oluşturun. (GTA** kısmı oyuna göre değişecektir.) Ve dosyanızın adını Game.locres olarak değiştirerek "en" klasörünün içine kopyalayın.


    GTA Trilogy Definitive Edition ve Unreal Engine 4.25+ Aracı


    GTA Trilogy Definitive Edition ve Unreal Engine 4.25+ Aracı


    Linkler:

    Locres aracı

    QuickBMS ve Script








  • GTACommon klasöründeki dosyalar sanıyorum 3 oyunda da aynı. 1 çeviri yeterli olacaktır diye düşünüyorum.


    Ayrıca bu konuda paylaştığım .pak ve .locres araçları Unreal Engine'in 4.26-4.27 sürümüyle yapılmış olan diğer oyunlar için de kullanılabilir. GTA'ya özel araclar değiller yani.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SkipperSkip -- 12 Kasım 2021; 14:14:18 >
  • Denedim çalışıyor. Daha da güzel haber ise oyunda çoğunlukla kullanılan font, Türkçe karakterleri destekliyor. Sadece menü ve görev adlarında kullanılan özel font desteklemiyor. O da olursa kısa sürede biter iş.


    Edit: Tekrar düşündüm de hepsini tekrar tekrar kopyala yapıştır yapmak o kadar da kısa sürmeyebilir GTA Trilogy Definitive Edition ve Unreal Engine 4.25+ Aracı 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi henrymorgan92 -- 12 Kasım 2021; 15:12:16 >
  • Güzel ve işe yarar bir anlatım olmuş. GTA Trilogy Definitive Edition ve Unreal Engine 4.25+ Aracı 

  • En Kısa Zsmanda Uyarlanabilir Umarım. Bekliyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • henrymorgan92 kullanıcısına yanıt

    ufont dosyasını dc'den atarsanız yardımcı olmaya çalışırım dc;

    arthurstretch93#1100

  • Anlatımınız için çok teşekkürler. Henrymorgan'ın Türkçe font destekliyor haberini görünce de aşırı heyecenlandım, en kısa zamanda San Andreas için çalışmaya başlayacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CriminaL277_ -- 12 Kasım 2021; 16:4:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CriminaL277_ kullanıcısına yanıt

    selam özel mesaj attığınızı gördüm fakat dhdeki özel mesajlara bakamıyorum sms doğrulaması yapamadığımdan dcden yazarsanız daha sağlıklı olur

  • arthurstretch93 A kullanıcısına yanıt

    Bulduğum font dosyaları burada. Hangisi doğru olanı bilmiyorum.

  • SkipperSkip kullanıcısına yanıt

    3 oyunun toplamı mı yoksa yalnızca tek oyunun fontları mı?

    hangi oyunun fontları bunlar tam olarak?

  • arthurstretch93 A kullanıcısına yanıt

    Vice City

  • SkipperSkip kullanıcısına yanıt

    tamamdır bakıyorum hocam

  • SkipperSkip kullanıcısına yanıt

    hocam baktım dosyalara vice city'de türkçe karakterler var gözüküyor attığınız dosyalarda attığınız dosyada 3 ve sa fontlarının bazıları da var onların bazılarında türkçe karakter desteği yok sadece




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arthurstretch93 -- 12 Kasım 2021; 17:31:46 >
  • arthurstretch93 A kullanıcısına yanıt

    Hocam Pricedown fontu menülerde kullanılan font. O fontta Türkçe karakter olmadığına eminim dün denemiştim. Görev isimlerindeki fontu bilmiyorum. Bu font klasörü yine Common ismiyle geldiği için 3 oyunun da fontlarının olması normal. Muhtemelen diğer oyunlar için de durum aynıdır.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SkipperSkip -- 12 Kasım 2021; 17:37:28 >
  • SkipperSkip kullanıcısına yanıt

    aynen hocam pardon onda yokmuş sırf gördüm şimdi

  • arthurstretch93 A kullanıcısına yanıt

    Düzeltilmesi gereken 2 font var biri Beckett diğeri Pricedown. Görev isimleri için kullanılan font RageItalicCom ve RUSRage_Italic. Bu ikisi aynı font ve RUSRage_Italic olanda Türkçe karakterler yok. Bu yüzden direkt olarak diğerinden bir kopya yapıp ismini değiştirebiliriz sorun çıkarmaz bizim için. Diğer fontlar zaten Türkçe karakter içeriyor.

  • Şöyle bir sorun var: Bir yazı iki farklı fontta görünebiliyor. Örneğin görev adı kayıt dosyaları kısmında düzgünken göreve başlarken çıkan yazıda font değiştiği için türkçe karakterler gözükmüyor. Benzer bir sorun önceki TR yamamda da olmuştu. Bu durumda nasıl yapmalıyız?

  • henrymorgan92 kullanıcısına yanıt

    Şu linkteki klasörü Oyun Klasörü\Gameface\Content\ içine atıp deneyebilir misiniz? Normalde kendim denerdim ama RGL bakıma girecek bugünü bulduğu için giriş yapamıyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SkipperSkip -- 12 Kasım 2021; 18:12:21 >
  • SkipperSkip kullanıcısına yanıt

    hocam sırf gta vc için hazırladım şimdilik test edersiniz, diğer oyunlar da menü fontu aynı gibi duruyor şu aşamada....




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arthurstretch93 -- 13 Kasım 2021; 14:9:48 >
  • SkipperSkip kullanıcısına yanıt

    benim yaptığım biraz daha oyunun karakterlerine benzer oldu fakat tabii isteyen istediğini kullanır, oyunda büyük I kullanmamışlar onu da düzelttim fontta yukarıda attığım linkte

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.