Şimdi Ara

Guardian: Volkswagen ve Alman devleri Avrupa'dan kaçıyor! The fall of Europistan!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
288
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Guardian: Volkswagen ve Alman devleri Avrupa'dan kaçıyor! The fall of Europistan!
    Guardian: Volkswagen ve Alman devleri Avrupa'dan kaçıyor! The fall of Europistan!the guardian
    Volkswagen considers German plant closures to save billions in costs
    https://www.theguardian.com/business/article/2024/sep/02/volkswagen-vw-germany-plant-closures-cars-electric-vehicles


    Volkswagen, fosil yakıtlardan uzaklaşma hedefi ile mücadele ederken, kendi ülkesindeki iki fabrikasını ilk defa kapatmayı düşünüyor.


    Wolfsburg merkezli üretici, Pazartesi günü çalışanları temsil eden iş konseyine, milyarlarca avro değerinde maliyet tasarrufu bulmak için "Almanya'daki en az bir büyük araç üretim tesisini ve bir toplama fabrikasını" kapatmayı düşündüğünü bildirdi.





    memleketimin solcu liberalleri bu konu hakkında ne düşünüyorlar? Hani ruzya batayyah? hani ruble 3 ay dayanameyyah? Tyssenkrup'un da batışını hızlandıracaktır bu hamle. Çelik satacak en büyül müşterilerini kaybedecekler. zaten son 2 yılda bir defa 16.000 işçiyi işten çıkardılar, geçen sene sonu da %40 üretimi azaltmışlardı.




    Almanya'da sığıntı olarak yaşamak için günde 50 takla atanlara yazık olacak.




    AfD için çok geç kaldı hans...




    Guardian: Volkswagen ve Alman devleri Avrupa'dan kaçıyor! The fall of Europistan! 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pskillercheto -- 4 Eylül 2024; 2:34:22 >







  • Tamamen başlık haberi. Farklı sitelerden içeriğie baktığımda Fosil yakıtlı araçları azaltmak ve elektirikli araçlara yönlenme çalışması sadece yaptıkları...


    Volkswagen Group bünyesinde,


    17 Avrupa ülkesinde , Amerika, Asya ve Afrika'da 10 ülkede 114 üretim tesisi var !



    Ve giderleri kısmak için Almanya da olan 2 tanesini kapatması ile hiç bir şey olmaz. Onuda 2-3 yıl sonrası için planlıyorlar ve kesinde değilmiş daha.

  • yumuksuzsucurta58 Y kullanıcısına yanıt
    İyi oluyor
    Kapitalizmin nimetlerini yuzyillarca yediler şimdi de cefasini çeksinler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • batı rüyası patlıyor



    dayı kendince anlatmış. lakin özetle dayı : Yahudiler artık tek tip sistem istiyor. Ucuza köleliği batıya taşımaya çalışıyor.


    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 0zkanK. kullanıcısına yanıt

    2 tesis kapanırsa ne olacak diye birşey yok.


    1 otomobil fabrikasını irili ufaklı 200-300 yan sanayi işletmesini besliyor, belki daha fazla bile olabilir.

    Otomobil fabrikasında 10 bin kişi çalışıyorsa, en az 2-3 katı çalışanda yan sanayi ekosisteminde çalıştırıyordur.


    2 Otomobil fabrikasının kapanması yan sanayi ile beraber 40-50 bin kişinin işini kaybetmesi demek.

    Almanya gibi dev bir ekonomi için bile korkunç rakamlar bunlar.

  • osmanlı için "hasta adam" diye eğlenen avrupa.


    bunun adına yalan dünya demişler. tersine dönüverir. ve döndü de.


    avrupaya "hasta adam" diyeceğimiz günleri özlemle bekliyoruz.

  • Almanlar Avrupa lılar resmen bindikleri dalları kestiler. İleri oldukları tek konuda piyasayı resmen Çin lilere altın tepside sundular. Elekrikli araba konusunda Çin liler dünyada 1 numara olacaklar. Mercedes bmw volkswagen fiat renault peugeot küçülecekler. dün bir Çin li elektrikli araba gördüm resmen rols royce gibi Hongqi. Türkiye de 9 milyon avrupa da 70 bin euro. nasıl yapmışlar hayran olmamak elde değil. herkes arabaya hayranlıkla bakıyordu.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Çin zaten markalaşma ve kalite konusunda önümüzdeki 10-15 yıl içerisinde güzel işler yaparsa Avrupa'nın refahından çalacak.


    Avrupa bu fiyatlarla Çin ile rekabet edemez.


    Tabi bu konu için erken daha. Avrupa'nın makine , mühendislik ve endüstri firmaları hala Dünya'da söz sahibi.


    Şu an Avrupa ve Amerika gümrük vergilerini yükselterek Çin'e karşı bir set kurmaya çalışıyor.


    Batı Dünyasının kısa vadeli çözümü bu. Türkiye'de bir nevi bu politikaya ayak uydurmaya çalışıyor.



    Tabi Türkiye'de ki düşük zekalı muhalefet bunu anlayacak kapasitede değil.


    Her ülke elinden geldiğince kendi sanayisi ve üretimini korumak zorunda.



    Türkiye şimdi hem BRICS 'e hem de Şangay İş Birliği Örgütüne yavaş yavaş burnunu sokmaya başladı hem de Avrupa Birliği aday ülke , Avrupa Gümrük Birliği içerisinde.


    Doğu ile Batı arasında ticarette tam bir köprü konumuna ulaşmak istiyor.



    Çin Avrupa arasında Bir Kuşak Bir Yol projesinde orta koridorun üzerinde.

    Irak ile yaptığı Kalkınma Yolu projesi de iyi bir adım.





  • avrupa kendi kendine yeşil enerji temiz dünya triplerine girip ayağına sıktı. asyadaki ülkelerin hiçbiri dünyanın geleceğini umursamıyo gazı salıyorlar banane diyolar. avrupa böyle devam ederse yokolur

  • mustf9 kullanıcısına yanıt
    Ölü adam Guardian: Volkswagen ve Alman devleri Avrupa'dan kaçıyor! The fall of Europistan!

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.