Çin de B9 var ama bize gelmiyor. |
Güncel olarak D segment favoriniz kim ? (4. sayfa)
-
-
Camry
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Burada herkes antinkuntin araba tavsiye eder, ama gider passat alır. Çünkü tüm kullanışlılık detayları passatta.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben 2 sene kadar A2 kasa 1.6T 170 bg lik Insignia'yı kullandım hocam. Cosmo paketti ve 18 jinç jantlıydı o da. Şehir için konforu yeterli seviyedeydi bana göre.
Şu anki Insignia aracım fabrika çıkışlı 20 inç jantlı. Flexride konusunu bana ilk sorduğunuzda ben performans odaklı sordunuz sandım, sport moda gitti aklım. Konfor modu da var doğru ve şehir içinde gerçekten en çok kullandığım özelliklerden biri. Fakat bunun en büyük sebebi sert süspansiyon ve jant büyüklüğü. O yüzden konfor modunu şehir içi bozuk yollarda çok kullanıyorum, baya da farkettiriyor. 18 jantlı ve orta sertlikteki bir GS Insignia'da o kadar ihtiyaç olacağını düşünmüyorum açıkçası
Konfor kaygınız var ise Mondeo'yu tek geçerim. Gönül rahatlığı ile alabilirsiniz. Bu konuda Superb falan diyenler çıkabilir ama ben geçen yaz Kaş-Fethiye arası virajlı yolda, beni kovalamaya çalışan bir Superb'in, virajın apex noktasında karşı şeride geçtiğini aynadan gördükten sonra aman tanrım dedim neyse ki o an araç yoktu...
Yukarıda Passat muhabbeti dönmüş, kapımın önüne koyacağım bir araç değil
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leonheart07 -- 23 Aralık 2022; 20:0:59 >
-
Param olsaydı, piyasa durumu umrumda olmasaydı kesinlikle Alfa Romeo Giulia alırdım ben de. Olmaz ya hele bir de QV versiyonu olsa
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ruhu fakir biri olarak talisman
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bütün araçların en dolu paketi olmak şartıyla kalitesi,piyasa değeri koruması,servisi yürütme ücreti,kasası,motoru olarak hangi aracı daha beğeniyorsunuz ?
hepsi piyasa değerinin korur onu geç
servis ve yürütmede premiumlar sınıfta kalır
motorda s60 giulia boy boy ayırır diğerlerini çünkü 1.6 parasına 2.0 alıyorsun
yol tutuş konfor hacim dengesi olarak mondeo iyi onda da sadece 1.6 tdci alınır, diğerlerini sanayiden çıkaramazsın
insignia sertliği saymazsak yine çok çok iyi araç
yani söylediğin şey yaptığın karşılaştırma birden fazla cevabı olduğundan saçma
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Skoda kodiaq, Nissan X trail. Citroen C5 Aircross, Ds 7 Crossback bunlara bayılıyorum yolda heybetli cüsseli bi adam yürüyormuşcasına gidiyorlar 😅
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Öncelik Volvo elbette, ikinci olarak da Mondeo gelir 👍
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
C5 aircross = Poğaça kasa
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Zevkler ve renkler...🤷
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Niye kimse accord’dan bahsetmiyor?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
D’de nasıl esamesi okunmuyorsa, burada aynı akıbete sahip. City’nin bir iki valiz fazla alanı neticede.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi daswagen -- 23 Aralık 2022; 23:1:6 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Accord'un Civic'den farkı
- 2 karış uzun arkası daha geniş
- uzaktan motor çalıştırma var, civicte yoktu galiba
Bu kadar.
İkisini de test ettim. ya Civic acayip iyi bir araç olmuş ya da Accord çok eski ve demode. galiba ilki.
İşin ilginç yanı Accord daha kalitesiz geldi malzeme olarak.
-
Ben de ikisini de test ettim. Civic bana göre c segmentinin accord da d segmentinin en iyi araçların birisi kesinlikle. Aradaki farkı anlamamaniz tuhaf. Bir kere bariz bir yalıtım farkı var. Accord d segmentin bile en genislerinden. Malzeme kalitesi, işçiliği gayet başarılı.
Tek eleştirilecek yanı cvt nin sürüş keyfi olur.
Daha sonra bir çok karşılaştırma izledim, hepsinde övmüşler aracı.
https://www.youtube.com/watch?v=UY9Fd7zsuws&feature=youtu.be
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Accordun tek olumsuz yönü (tabi bana göre) sadece o iç karartıcı siyah döşeme ile gelmesi. Siyah döşemeyle ahşap görünümlü trimler bile fark edilmiyor. Getir şöyle taba döşemeyle bak bakalım nasıl gösterecek mal kendini. Şahsen accord düşünmememdeki en büyük engel bu….
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben D sınıflık bir "wow faktörü" kesinlikle göremedim.
Bundan 10 yıl önce Civicten Accord'a binince aklın çıkardı. aracın kokusu bile farklı olurdu, insanın inesi gelmezdi. Sadece iç mekan değil, genel donanım, teknoloji kalite sürüş vb..
Aynısı Golf Passat arasında da var. Passat sadece Golfün az büyük genişi gibi geliyor.
D segmentinin yok oluşunda bunun da büyük etkisi var bence, çok büyüdü, çok yaklaştı, her şeyi sunuyorlar.
-
Son kasa 508
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Passati passat yapan zaten highline/elegance paket.
Highline alti modeller sirket arabasi gibi ucuz ve basit duruyor. Koltuklar leş, jantlar leş, farlar leş. Boş paket corollo kıvaminda hepsi.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X