Şimdi Ara

Günlerdir araştırdım ve 2 alternatif kaldı (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
79
Cevap
2
Favori
2.867
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: delimavii67

    bende 1 haftadır kafa patlattım ve x360 ile lenovo flex2 arasında kaldım, sonunda x360 siparişini verdim daha henüz elime ulaşmadı heyecanla bekliyorum,
    lenovo ile işlemcileri aynı ama hp de 8 gb ram ve 128 gb ssd disk ile gelmesi ve kapağı tam çevirerek tablete dönüşmesi beni cezbetti, oyunla fazla işim olmadığı için hd 4400 fazlasıyla yetecektir
    cihaz yarın yada en geç salı günü bana ulaşır bu yüzden fazla yorum yapamıyorum,
    bu arada pc yi ebrardan alacaktım ama kaç defa aramama rağmen ulaşamadım telefonu açmıyorlar, daha öncesindende başka bi konu için aradım çok ilgisiz davrandılar, bende dfs bilgisayardan verdim siparişimi


    Meraba. Ben de flex 2 ve x360 arasında kararsızım. Üni için alacağım(4 sene sorunsuz idare etsin istiyorum) Oyunlara uzaktan yakından ilgim yok. Ama film izlemeyi çok sevdiğim için kaliteli full hd izleyebileceğim bir laptop istiyorum. Hopörler çok da sıkıntı değil extradan 2+1 ile daha iyi ses alırım nasıl olsa. Onun dışında yapacağım sunum ve internet. Bunlar için ne tavsiye edersiniz?




  • catik kullanıcısına yanıt
    Ben de bu cihaza bakıyorum bu aralar ancak mağazalarda bulamadım sırf fotoğraflara bakarak da almak istemiyorum. Ram arttırılabilir olduğundan emin misin ? Burada maks 4 gb ram yazıyor, eğer ram arttırılabiliyor ve ssd takılabiliyorsa fiyatı muazzam, özellikle Full Hd olması da önemli. Ancak forumdaki diğer incelemeleri okudum, bende olumsuz bir etki bıraktı. x360 o kadar akıcıydı ki, oyun filan da yükledim beni gayet tatmin etmişti. Ses performansı da muazzamdı. Ben kullanırken hiçbir ısınma sorunuyla karşılaşmadım ayrıca dokunmatiği de süperdi. Sadece A harfi gevşekti ve yurtdışına okumaya gideceğimde oralarda bu sorunla uğraşmak istemedim ve üzülerek geri gönderdim. Ancak cihazı iade ettikten sonra aynısını almak üzere Vatan'da yoga ile x360'ı yanyana karşılaştırırken farklı açılardan bakınca ekranın çok karardığını farkettim. Full Hd olmasa da görüntü kalitesi çok iyiydi ama ben evde kullanırken bu ekran kararmayı farkedememiştim, can sıkabilir. ben yine de bütçen uygunsa Hp'yi öneririm ancak oyun oynamayacaksan bilgisayarı çok kasmayacaksan bu da fiyat olarak çok uygun.

    Son uyarı olarak Ssd ve ram maliyetini de bilgisayarın fiyatına ekle öyle karşılaştır x360 ile bu bilgisayarı. Ssd ve ram eklendikten sonra x360'tan çoğu konuda üstün olacaktır. İşlemcilerini cpuboss'tan karşılaştır derim, şarj süresi de çok öneli tabi. Söyleyeceklerim bu kadar :) Ssd ve ram eklendiğinde toplamda ne kadara geldiğini bizimle paylaşırsan sevinirim :)




  • bugra1c B kullanıcısına yanıt
    hocam forumda alir almaz 12 gb ram e çıkaran var sanırım boş ta bir slot var dediler yada 4 çıkarıp 12 taktılar onu hatırlamıyorum suan

    SSD de taktilar

    ama ben şuan zaten i 3 lu ve 3gb ramli arkadaşın dizüstü kullanıyorum gayet yeterli oluyor bana tabi Chrome da çok sekme ve Norton çalışınca hafif donmalari görmüyor değilim

    artırma yapıcam ram SSD o şekilde kullancam 1200 gelmiş olcak çek le puanla

    amahttp://www.dfsbilgisayar.com/hp-ci5-pavilion-x360-13-a100nt-k0w86ea-4210u-1-7-8gb-128gb-ssd-13-3-dokunmatik-intel-reg-hd-graphics-4400-w8-1-64bit-urun44832.html xbox 360 ekranı


    2000 TLcçıkmak istemem o fiyata çıkınca başka alternatifler de doguyor

    peki bunun 4gb ram lisi n11 de 1300 1400 du sanırım
    http://m.n11.com/hp-pavilion-11-n001nt-k0w08ea-x360-ultrabook-P37962025
    bunun ekranı küçükmüş ama... SSD yok mus



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi catik -- 26 Aralık 2014; 11:14:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben kasmaya asla tahammül edemeyeceğim için asus'u çok düşünmüyorum ama x360 da şu anda 2000 civarında. Ben Dfs'den 1860 gibi bir fiyata almıştım ama bir sürü kampanya oluyor hem mağazalarda hem internette o sebeple bekliyorum. Kasma konusunda kafanızda soru işareti yoksa asusu öneririm.

    Hatta şu anda toplam 2000 liraya; daha ağır ancak ekran kartı,işlemcisi, ram'i daha güçlü bir laptop+ windows tabanlı tablet alarak uzaktan bağlantıyla işimi götürmeyi bile planlıyorum çünkü ikisi birarada cihazlarda henüz uygun bir seçenek bulamadım. Uygun özelliklere sahip olanlar çok pahalı, uygun fiyatlı olanlarda da illa bir taraftan kısıyorlar. Dell Vostro+Ssd+windows tablet seçeneğini düşünüyorum bu aralar. Ama dediğim gibi bir yandan da pazara yeni giren ikisi bir arada cihazları da takipteyim :)
  • Arkadaslar Yalnız DFS den almazsanız memnun olurum. Hiç forum ahalisinin sıkıntılarıyla ugrasacak halim yok. Baksana arkadas gitmiş bir de sikayetvar a yazmış. Sanki HP ile ortak Çalışıyorum ben. Buğra bey işini temiz yapmış çamur falan derken almış HP den raporunu diğer arkadaş tutturmuş bir WiFi Türküsü hala aynı. çok seviyorum da ben notebookumu arıza olsa neden ayrılayım. O repliği de bence Buğra beyden çaldı. Kısacası bu tip deneme yanılma ürünlerini bizden almazsanız çok memnun olurum. Sonuçta biz de İthalatçı Toptancı ve Markanın kendinden sonraki bir aracıyız. birkaç dolar kazanarak yaptığımız satış için bir de günlerce sizlere zaman harcamayalım. Böyle hiç ayrılmak istemediğiniz notebookları bizden almazsanız çok memnun olurum:) Bu arada 10+ yıllık forumdaş olarak umarım bana kızmazsınız. Kolay gelsin

    bakın neler yazmış arkadaş hakkımızda.


    quote:

    Firmaya çok güvenerek 3 hafta önce HP pavilion x360 13-a100nt bilgisayar aldım, aldığım günden beri sağlıklı kullanamadım cihazın wi-fi sorunluydu, önce HP aradım onların bana gönderdiği iade ya da değişim formunu da ekleyerek DFS Bilgisayar'a gönderdim iade edilmesini talep ettim, yetkili kişi O*** beyle defalarca görüştüm, O*** bey kargoyla bize gönderin dedi, bende bunun üzerine HP den gelen formunu da kutuya koyarak ve şikayetimi bildiren yazı ekleyerek DFS Bilgisayar'a gönderdim. Fakat firma sahipleri cihazı HP ye göndermeleri gerekirken kendileri açıp bakmışlar ve sorun yok diye bana geri gönderdiler, sorun olmasa severek aldığım bilgisayarı neden göndereyim.




  • Bana gönderilen mailde de deneme yanılma ürünleri bizden almayın yazılıydı. Bu niyet okumadır ve çok yanlış bir tutumdur. Eğer ben de sert çıkmasaydım cihazım geri gödnerilecekti. Türkiye'de kurumsallık yok ben bunu öğrendim. Ben de şikayet kaydı açmayı düşünüyorum özellikle Biosis Bilgisayar'daki yetkili(!)ler canımı çok sıktı. Ses tonlarını kontrol etmekten aciz insanları telefon başına koymuşlar. Ben paramı alana kadar dedim "Buğra sabret paranı al" diye. Ben beklemek zorunda mıyım kardeşim ? Bana arızalı cihaz yollamışsınız ben de geri yollamışım. Biosis gelmiş diyor ki " Biz baktık bunda bir şey yok". Arkadaşım bu kontrolü yapmaya senin ya da Biosis'in yetkisi yok. Belgeyi HP teknik servisine götürüp call centerdan almışım koymuşum içine sen bunu direk Arena'ya yollayacaksın. Ben arayıp O**** Bey'e " bana yollamayın ben o cihazı almam" demeseydim bana da geri gönderecektiniz. Ben almışım cihazı, harbiden A harfinde bir anormallik var. Kim baksa, kontrol etse anlar. O**** bey gelmiş bana " Psikolojik olabilir" diyor. "Siz bilgisayarı beğenmemişsinizdir ondan böyle diyorsunuzdur" diyor. Yalancı oldum, Psikolojik sorunları olan bir insan oldum, sürekli biz dönüş yapacağız denmesine rağmen sürekli ben aradım ama sonunda paramı aldım. DFS ve Biosis benim için zaten bitmiştir ayrıca bir daha almayın yazmanıza gerek yok.

    Buradan tüm arkadaşlara da bir uyarıda bulunayım asla DFS ile alışveriş yapmasınlar hatta alışveriş yapacakları firmanın da sağlayıcısını sorup öğrensinler Biosis ise onla da işlem yapmasınlar. Biosis'te harbiden çok garip yetkili(!)ler var. Yaşadığım süreçle ilgili konu başlığı açıp orada yazacağım her şeyi detayıyla.

    Cihaza asla lafım yok 10 numara cihaz sadece çakallık yapıp 200 lira ucuz olsun nerden olursa alayım demeyip güvenilir bir satıcıdan almak lazım. Ayrıca cihazın arızası da nasip işi. Sapasağlam da olabilirdi.




  • güya bende wifi türküsü tutturmuşum ne türküymüş arkadaş, ama tabi suç bizim ne idüğü belirsiz yerlerden ucuz cihaz alacam diye alırsan böyle olur, müstehaktır yani. o verdiğim para sadakam olsun sorun yok.. size hayırlı işler
    kaç kere arıyacam dediniz aramadınız bumudur müşteri memnuniyeti. ankaradan cihaz alıyoruz konyadan geliyor, gönderin diyosunuz gönderiyoruz 1 hafta sonra haberim olmadan kargoya koyup yolluyorsunuz kargoyu arıyorum yok diyor meğerse bizim cihaz 4 günden beri yollarda geziyor biosis dfs arası mekik dokuyor yazıklar olsun başkada bişey demiyorum
  • tam olarak bende bundan bahsediyorum. sakın bir daha bizim sitemize bulaşmayın. bak sen bir şekilde HP den almışsın raporunu paranı almışssın. bence yaptığın tamamen keyfi ama beni ilgilendirmez. HP düşünsün.

    Ama diğer arkadas kimse sürekli şikayet var a yazıyor. çok da umurumdaydı onun şikayeti. insan azcık mantıklı bahane bulur senin gibi. Wi fi az çekiyor diye uydurmuş. bence o arkadasa biraz yol öğret ki o da alsın raporunu.

    Ayrıca ima falan değil direk söylüyorum beni forumda herkes bilir. bizim sizin gibi müşterilere ihtiyacımız yok. olsaydı zaten 10 küsür yıldır bu piyasada olmazdık. BUNU O KAFANA BENCE Bİ SOK. BEN KENDİM DİYORUM ALMAYIN DİYE ZATEN.

    Bence siz tamamen esnaf düşmanı bir kitlesiniz. HP iade alıyorum Biosis kabul ediyorum dedikten sonra ben neden almıyım benimle ne alakası var. her şeyi biliyorsun madem benim olayın en sonunda olduğumu da bilmen lazım. daha çok lafım var da artık bu kadarı yeter diyorum.

    ADAM A tuşu basmıyor diye notebook iade ediyor. Ki öyle birşey yok. sadece bir şekilde HP den iade mailini almış. sonra da hala haktan hukuktan bahsediyor. o senin kurcaladığın notebook baska birine gidecek. o arkadasla öteki tarafda o A tuşu mevzusunu halledersiniz artık:)


    baksana senin ki hala yazıyor. ne dememizi bekliyorsa.

    https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2914849



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cafesnet -- 29 Aralık 2014; 23:53:06 >




  • delimavii67 kullanıcısına yanıt
    ne idüğü belirsiz olan sizsiniz. BİZ bu piyasada 10 yıldır varız ve sizin 10 gömlek üstlerinizle mücade ederek geldik. bence terbiyenizi toplayın. 3 kuruşluk mal alıp 10 kuruşluk laf etmeyin. Biz uygun fiyatlı ürün satıyoruz ama bu kimsenin ağız kokusunu çekmek zorunda değiliz.

    HP den sende al raporu bugra beyden yöntem al biraz. biz zaten aracıyız. hem DFS hem Biosis hem başka ara toptancı. ben senin kullandığın laptop u alıp evde kullanacak değilim sen memnun olacaksın diye. Ha kanuni hakkın varsa zaten dava açmalısın.
  • bu kadar işimin arasında birde davayla mavayla uğraşamam, dediğim gibi size hayırlı işler, herkes anlıyacağını anladı, biz ne paralar kaybettik ama insanlığımızı kaybetmedik.
  • cafesnet kullanıcısına yanıt
    hocam internetteninsanlar 14 gün boyunca koşulsuz iade sebebi ile alıyor bir çok ürünü

    dfs bu topicde gördüm okudum ama yaklaşımınız her ne kadar ılımlı gibi goruncsede

    geri iade konusunda problem çıkaran hiç bir siteye bulasmam arkadaşlarımı da bulastirmam

    konu benimle alakalı değil ama bende ürün almayı düşün müstum iyi oldu bu yazıları okumam

    saygılarımla...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi catik -- 30 Aralık 2014; 0:04:00 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • catik kullanıcısına yanıt
    Bende ilginiz için ayrıca teşekkür ederim. İade konusunda sıkıntı çıkarma diye bir şey yok. Bütün notebooklarda iade ancak markanın kendi servisi onayıyla yapılıyor. siz de öyle alırım kullanırım sonra A harfi iyi basmıyr diye kafama göre iade ederim diyorsanız öyle birşey yok. Onu yapan biryer varsa zaten sizin kurcaladıgınız ürünü sarıp sarmalayıp baskasına veriyordur. Çünkü hiçbir ithalatçı açılmış ürünü iade almaz. Arıza vs olmazsa.

    Ama zaten bence de siz bizim gibi bir siteye bulaşmayın.
  • Türkiyenin en büyüğü ve gerçekten bu işi en iyi yapanlardan biri. burdan bakabilirsiniz iade şartlarına. öyle koşulsuz iade hakkı gibi şeyler yok. herşeyde olduğu gibi burda da istisnalar var. sonucta firma o ürünü tekrar satmak zorunda. Türkiyede eger Amerika gibi Refurbished ürün piyasası olursa bir gün o zaman belki çok büyük firmalar sırf müşteri memnuniyeti için kusursuz ürünleri de iade alırlar ve bunları refurbished diye satarlar. ama şu an için öyle birşey yok. o kadar forum okuyorsunuz ama nedense işinize gelenleri anlıyorsunuz.

    Kolay gelsin


    http://www.bimeks.com.tr/musteri_hizmetleri/hizmet_politikamiz.aspx



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cafesnet -- 30 Aralık 2014; 0:16:05 >




  • sizden almadan önce bimeksten dokunmatik ekranlı asus laptop almıştım (BİMEKSTEN)
    dokunmatik ekran hassas değil diye geri gönderdim, anında bana geri dönüş yapıldı iademi yoksa değişimmi istiyorsunuz diye soruldu, bende iade edeceğim dedim ve 2 gün içinde param geri ödendi.
    o zaman sizin dediklerinize ters düşüyor bimeks çalışanlarının, sizin prosedüre göre cihazı asusa göndermeleri lazım, kaldı ki siz benim cihazı hp ye göndermediniz (hangi yetkiyle siz açıp baktınız orasıda meçhul)
  • delimavii67 kullanıcısına yanıt
    2 cevap var. 1: Gerçekten bir arıza vardır dediğiniz gibi ithalatçıya iade kesmiştir.
    2: Sizden aldığı laptop u paketleyip başkasına vermiştir.

    sizin bildiğiniz başka bir alternatif varsa söyleyebilirsiniz? Asus o kaptop sağlamsa o halde Çindeki fabrikaya geri iade göndermemiştir değil mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cafesnet -- 30 Aralık 2014; 0:37:45 >
  • Ben linkini verdiğiniz bimeksin iade şartlarına istinaden yazdım bu cevabı, müşteri memnuniyeti açısından, yoksa a firması b firması önemli değil. Zaten hp x360 onların stoklarında olsaydı hiç düşünmeden bimeksten alırdım 50-100 fazla verirdim ama içim rahat ederdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben yanlış mı biliyorum

    sadece beğenmedim diyerek cayma hakkımız la iade edemiyorsunuz aldığımız urunu

    belki onlarca kez yaptim

    doğru bana da kutu açılmışuürünler geldiği oldu bazen iade ettim bazen sorun olmadığından kullandım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cafesnet kullanıcısına yanıt
    Ben hitabetimde siz demeye çalıştım saygı duymak zorunda olduğum için sizden de aynısını bekliyorum @cafesnet. HP'den bir şekilde iade maili almadım teknik servise götürdüm direk oradaki atölyeye aldılar 10 dakika bakıp getirdiler bu cihazın klavyesi arızalı diye. Hatta ben o arada O**** Bey'i aradığımda teknik servisteki yetkili bayanla görüştü kendisi. O**** Bey teknik servisin vermeyeceğini söylediği raporu inatla isteyince ve telefonu bayanın suratına kapatınca atölyedeki en yetkili çalışan geldi içerden dedi ki " Direk geri gönderin bu cihazı, klavyesi bariz sorunlu, tamamen değişmesi gerekecek, siz cihazı alalı daha 4 gün olmuş direk geri gönderin" dedi. Ben bunun üzerine callcenter'ı aradım. Raporu da hiç zorluk çıkarmadan hazırladılar sağolsunlar.

    Sizin bizim gibi müşterilere ihtiyacınız yok derken ? Yalancı ve psikolojik sorunu olan müşteriler mi kastınız ? :) ayrıca harfleri büyük yazmanıza da anlam veremedim açıkçası. Ben de gelmiş kurumsallıktan bahsediyorum size, kusura bakmayın sayın 10 küsür yıllık sayın DFS çalışanı bey düşüncesizlik ettim. Esnaf ve esnafçılıktan kastınız "psikolojiktir o yeaa, yok sıkıntı yok ben baktım valla yok, sen yanlış görmüşün" ise evet ben esnaf düşmanıyım. Ben cihazdan on numara performans almışım ancak onaylı şekilde A harfinde arıza olduğunu kanıtlamışım ve size göndermişim. Hatta size de değil direk Biosis'e gönderttiniz. Sonra bana hiçbir şekilde haber vermeden bana geri gönderecektiniz. Evet ben bu esnafın düşmanıyım. Kendi arızalı sattığınız malın hakkını hukukunu da bana yıktınız ya, helal olsun. Sizin sitenize bulaşmayacağıma söz veriyorum :)

    Bu kadar agresif ifadeleri yazabilmenize tek şekilde ihtimal veriyorum. 10 küsür yıllık forumdaşlarınıza hatırla bu konuyu kapattırabilme ya da silme ricasında bulunacaksınızdır muhtemelen. Her neyse benle alışverişiniz bittiğine göre dediğim gibi bir başlıkta yaşadıklarımı anlattıktan sonra tekrardan muhattap bile olmamıza gerek kalmayacak. Kızgınlık ya da dargınlığım yok sadece beni çok uğraştırdınız bu süreçte, saçma sapan bir sürü insanla muhattap oldum. Burada çocuk gibi laf dalaşı yapmak da kimseye hele size hiçbir şey kazandırmayacaktır. Beni ima ederek bir iddiada bulunmamanız durumunda size özel cevap yazmayacağım. Baştaki yalancılık ve psikolojik ithamlar dışında O**** Bey epey yardımcı oldu ona da teşekkür ederim, hayırlı işler dilerim.




  • bugra1c B kullanıcısına yanıt
    banlayan arkadaş o ban olayları çok eskidendi başka numaraları dene. konuyu onca okuyan oldu nedense bir sen gocundun yazdın. söylediklerinden de anlaşılıyor zaten ürün iade uzmanı olduğun. ama ben gerçekleri yazdım kendim yazmadım olanı gösterdim.

    Buğra bey ben size inanmıyorum. ama size iade konusunda bizim çıkardığımız bir sıkıntı olmadı zaten. KOCAMAN HARFLERLE TEKRAR YAZIYORUM. BİZ ARACIYIZ ZATEN. VE SİZİNLE TOPTANCI VE İTHALATÇI arasında aracılık görevimizi yaptık. faturanın gelir gelmez de paranız iade edildi.

    Ben sizi iade konusunda eleştiremem sonuçta Hp den onay almışsınız iş bitmiş. ama bence bunu almış olmak bu üründe sorun olduğu manasına gelmiyor. en azından ben inanmıyorum. o yüzden de size email ile bizden ürün almamanızı rica ettim.

    ama diğer arkadas siz iade ettiniz diye hala bastırıyor bizi şikayetvar a falan yazıyor. sanki bizimle alakalı bir konu varmış gibi. size nasıl aracılık etmişsek ona da aynısını yaptık. ama 'Onun bahanesi tutmadı! Benim fikrim bu. Konunun açık ya da kapalı olması da umurumda değil. zaten bilhassa yazıyorum ki konuya yazan arkadas gibi müşteriler bizden uzak dursun diye. bunu ben ilk defa yapmıyorum seneler evvel de yapmıştım.

    ayrıca işin öteki olarak biraz da nette takılırken canım sıkışdı forumda böyle sizin gibi esnaf düşmanı arkadaslarla atışmayalı yıllar olmuş biraz da insanlar canlı bir konu okusundı amacım. zaten biz ne yazarsak yazalım insanlar kendi kafasındakine inanıyor. herhangi bir şey kanıtlama falan amacım yok.

    HA bir de ben 10 numara performans aldığım beğendiğim bir notebook da eger A harfinde de sıkıntı varsa sadece, İADE değilde değişim talep ederim. Rica ediyorum insanları salak yerine koymayın.

    İyi geceler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cafesnet -- 30 Aralık 2014; 1:14:43 >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.