Şimdi Ara

Gürgençler Apple Servis deneyimlerimizi aktarıyoruz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
0
Favori
3.228
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bir buçuk sene kadar önce iki adet iPhone 6S değişimi yaptılar. Birinde sorun sessiz anahtarının çalışmaması idi. İkincisini hatırlamıyorum. İstanbul Esentepe şubesine gitmiştim. Şimdi Cevahir AVM'ye taşındılar. Fazla yoğunluk yok gördüğüm kadarıyla. Öğle saatinde gittiğimde bekleyen 2-3 kişi oluyor genelde(Cevahir şubesini iki defa ziyaret ettim). Merkezi Mersin'de.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi veyselhantal -- 21 Kasım 2018; 14:48:59 >



  • Bana uzak Allah'a yakın olsunlar... Çöp bile teslim etmem artık kendilerine !

    https://forum.donanimhaber.com/apple-19-ay-garantisi-olan-telefonu-garanti-disi-birakti--135465055
  • İlk telefonu değiştirirken ben de sorun yaşadım. Apple Destek ile görüştüm. Onlar da beni İrlanda’daki yetkili ile görüştürdüler, İngilizce konuştum elemanla. Sorun giderildi, yine de bağımı koparmadım. Çünkü ofisime yürüyerek 3 dakika uzaklıktaydı. Sonraki tecrübelerimde sorun yaşamadım. Hala alışveriş yaparım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Telefonumu 1 aydır yapamadıkları gibi teslim aldığımda sol kasayı yanlış takmışlar. Randevu alıp gideceğim tekrardan 🤦‍♂️

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 kere cihaz değiştirdiler pek sorun yaşamadım açıkçası.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Cevahir mağazasında iphone 6 plus pil değişimi yaptırdım. Verdikleri hizmetten memnun kaldım.
  • Çok şikayet var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • ankara ankamall teknik servisinde eski 6 plus cihazın pil değişimini yaptırdım. önce kayıt aldılar, sıram gelince çağırdılar. telefonun servis kaydı yapıldıktaktan sonra yarım saat içinde sms gelecek, sms gelince cihazınızı alabilirsiniz dendi. bunun üzerine ücreti ödeyerek mağazadan ayrıldım. ankamall' u bilenler için, mağazadan çıkıp yemek katına çıkmak için yürüyen merdivenlere bindim. bu sırada cihazınız hazır şeklinde mesaj geldi. mağazadan çıkalı 3 dakika olmamıştı. bir bit yeniği olduğunu anlayarak geri mağazaya döndüm. cihazınız hazır diyip verdiler. hemen pil sağlığına baktım, cihazı vermeden önce de %82' ydi, işlem yapıldığını iddia ettiklerinde de %82' ydi. itiraz ettim, inceleyeceklerini yarım saat sonra tekrar gelmemi söylediler. yarım saat sonra tekrar mağazaya gittiğimde pil değişmişti. dikkat etmesem ya da az çok teknolojiden anlamasam haybeye para ödeyerek mağazadan çıkmış olacaktım.

    kötü niyetli olduklarını düşünmüyorum ancak apple gibi bir markaya servis hizmeti sağlıyorlarsa daha profosyenel olmalılar. üstelik pil servis fiyatı apple store' da 199TL olmasına rağmen gürgençler' de 219TL' ydi. mecbur kalmadıkça bir daha tercih etmem açıkçası. pil değişimi için başka bir apple yetkili servisine gitmiştim, ellerinde pil kalmadığını söyleyerek beni gürgençler' e yönlendirdiler. basit bir pil değişimi işleminde hem işlemin kendisinde hem de fiyatta sorun yaşamak hayal kırıklığı oldu benim açımdan.




  • Ben de bugun Gürgençler Ankamall'a gittim. Amerika'dan alınma 6S plus cihazım için önce destek verip veremeyeceğimize bakalım dedi. Destek verebiliyoruz dedikten sonra cihazı inceledi. Çok ufak belli belirsiz bir çatlak buldu kasanın köşesinde. Bu durumda pili değiştiremeyiz dedi.
  • 22 ekimde ipad verdim, değişim kararı diyen mesaj geldi 5gün sonra. 35 gün oldu sanırım ipad i satıp parayı alıp İsviçre'ye kaçtılar. Ciddiyetsiz bir firma. Bakalım ne zaman gelecek değişen ipad im. ..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • aşırı pahalı bir yer
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.