Şimdi Ara

Habersiz faturaliya geçirilme. Rezalet dolandırıcı Vodafone !!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
60
Cevap
1
Favori
4.832
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
72 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • GSM operatörleri telefon dolandırıcıları gibi sürekli yeni yöntemler buluyor. Vodafone türkcell hepsini kullandım şu an Bimcell kullanıyorum hiçbirinde olmayan dürüstlüğü bunlarda gördüm. Bir defa faturasız, istersen iki paket birden al, istersen paketi erken yenile.. Mevcut paket kullanımdan kalkarsa daha önce alanları iptal etmezler.. Diğer operatörler yurtdışında günlük hesap kitler bimcell haftalık internet opsiyonu sunar.. Bazen tekrar Türkcell mi yapsam diyorum da kaliteli çekim gücü için kurtlar sofrasına meze olunmaz ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ezicioyuncu kullanıcısına yanıt
    Oöt de fatura ödenmiş veya ödenmemiş kontrol edilmez. Vf de talep etmez bu parayı. Banka bakar fatura var ne kadar kontrol eder direkt vf ye gönderir. Buraya kadar hata sizde. Oöt olan bir fatura kk ile ödenmez. Bundan sonraki süreçte ise vf çözüm merkezinin yavaşlığı. Teşekkürler. Bilginize.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Turkcell de farklı değil

    Peder beyi 2 de bir arayıp şu paketi verelim bu paketi verelim diye arıyorlar bazen dinliyor bazwn tak kapatıyor.
    Bigün kotasında duran paket için ücret ödüyorsunuz bu ücreti iptal edelimmi diye sormuşlar peder beyde evet demiş. Başka hiç birşey sormadan söylemeden iptal etmişler.
    140 ve 170 lira 2 ay fatura geldi. Aradım sövdüm saydım babanız onaylamış diyor utanmadan. Yahu ne diye soruyorsunuz bunu dediğimde belki ek ücret ödemek istemezsiniz diye sorduk diyor. Ulan 2 3lira vermemek için 100 liralık olunca çok güzel tasarruf etmiş olduk.

    Hepsi çakallık peşinde. Nereden soksam diyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vodafone her zaman pişmanlıktır
  • Aynı sıkıntı turkcell de başıma geldi.Hepsi aynı nane bunların.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam aynısı geçen sene başıma geldi, bir anda faturalı ya geçtiğini öğrendim, bu firmanın utanması yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçenlerde Pttcell tahhaüt yenilemek için beni aradı.Onayladım ama daha ayın ortasındayız eski tahhahütün bitmesine 15 gün var daha ozaman aramışlar bende ozaman geçiş yaptım neyse aga 5-6 gün sonra mesaj geldi diyorki son faturanız budur budur o son 1 ay komple ödenicek bilmem ne.Ulan dedim 15 gün kullanıp yeni tahhahüt yapmışım sen daha ne son 1 ayı komple faturaya yansıtıyorsun namussuz.15 günü yansıtması lazım normalde.Aradım bunları bi güzel fırça attım kadın çıktı yok bizde uygulama böyle.Ya kardeşim tamam böylede ben yeni tahhahüt yaptım diye 2 fatura ödemek zorundamıyım bir sonraki aya hem yeni tahhahütün faturasını ödicekmişim hemde geçen son 1 ayın(halbuki 15 gününü kullandım) dedim çabuuuuk bu rezaleti halledin hallolmazsa şimdi bayiye gidip başka operatöre geçicem dedim.Sonra tamam efendim hemen kayıt açıyoruz sizi mağdur etmek istemiyoruz Size aslında söylemeleri gerekirdi efendim son 1 ay komple faturaya yansır gün üzerinden hesaplanmaz efendim bilmem ne.Ben dedim ne söylemesi bana bundan haber eden olmadı dedim bu ne rezalet anlayış ya dedim ayaküstü müşterimi dolandırıyorsunuz siz dedim.4 gün sonra mesaj geldi iadeniz yapılmıştır diye




  • BTK'ya şikayet oluştur sorunu çözerler.

    Otomatik bu şekilde onay alınmadan geçiremezler.
  • ülke komple ekonomik açıdan sıkıntıda millet bundan sonra gitgide hayatta kalabilmek için birbirinden dahada acımasızca çalacak gasp edecek. survival'ın temel kaidesi olabildiğince fazla loot toplamaktır.
  • Merhaba. Tarife değişikliği ya da faturasızdan faturalıya geçiş işleminin yapılabilmesi için SMS ya da sesli onay şarttır. Ama bunlar hukuksuz bir şekilde bu işlemi yapıyorlar. Çözümü ise sadece BTK'ya yazmakla bitmiyor. BTK ya da cevap olarak saçma sapan şeyler yazıyorlar. Bu durumda sol üstte işletme çözümüne itirazda bulun kısmına tıklayarak tekrar itiraz edin. Yine saçmalayazacaklardır. Tekrar işletme çözümüne itiraz et kısmını kullanırsanız bu defa şikayeti BTK kendisi inceliyor. O zaman mecbur kalıp düzeltiyorlar. Fazladan ödediğiniz ücretleri de iade ediyorlar. Bizzat denenmiştir. Habersiz faturaliya geçirilme. Rezalet dolandırıcı Vodafone !!!

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • bunların yanımda uygulaması siz telefonu kurcalarken aniden ekranın ortasına kampanya geçiş bildirimi atıyor ve bildirim gelince ses çıkmıyor sayfa vs kaydırırken onaylaya basarsanız tarifeniz değişiyor, bu ve hediye saçmalığı yüzünden türk telekom'a geçtim, elin İngiliz'i bile ülkeye gelince çakal anadolu insanına bağlıyor.
  • Bu push mesaj denen saçmalık benimdr başıma geldi saçma salak bir burç yorumu için 5-6 liram gitmisti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ekrana bildirim mesajı düşüyor buna onay verilmiş olabilir.Rastgele ekranın ortasında çıkan bir mesaj.

    Vodafone yanımda da onay verilmiş olabilir.Diğer hususta vodafone da 3 ay ücretsiz faturalıyı dene kampanyası vardı bunu 3 ay sonunda iptal etmediysen otomatik yenileme yapmıştır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ya arkadaşlar şu vodafone dan uzak durun, illa başınıza birşey gelmesi mi gerekiyor? Bir gün taahhüt süreniz bitiyor diye aradılar, yeni tarife yaptık, 1 yıl taahhüt yaptık sonra tarifesiz faturayı geçirdiler, sanki hiç konuşmamışız gibi. Uzak durun bu firmadan.
  • Benim başımada benzer olay geldi. Annemin hat üzerime 40 küsür falan ödüyorum bir baktım 123 tl dakikalarımı bitirdi ne oldu derken aradım müşteri hizmetlerini dediği : mesaj gelmiş onaylamışsınız tarife değişikliği olmuş. vay bee dedim öyle değişiklik mi olur mesajla iptal etmek istiyorum yeni farkına vardım, efendim iptal etmek için çayma bedeli 80 tl 1 ayı geçtiği içinmiş.Şuan karar aşamasaındayım hepsi birbirinin aynısı bence değişen bir şey olacağını zannetmiyorum.
  • Bu vodafone da 2 tane hattım var 1 i red15 tarifesinde diğeri esnaf tarifesinde

    red15 tarifesindeyken ekrana basıp onaylanan içeriğini anlamadığım red tarifesi için onay vermiştim bir baktım hattın özellikleri düştü hemen itiraz ettim ekrana gelen mesajda ayrıntısı yazmıyordu vs geçiş bedeli cayma bedeli vb ücretler ödemeden eski tarifeme geçirdiler

    esnaf tarifesinde olan hat için aradılar taahüt yenileyelimmi dediler onayladım ancak 2 3 gün içinde bi baktım esnaf tarifesinde lüzumsuz fazla ödüyormuşum aradım müşteri temsilcisi yi bu verdiği taahütü iptal ediyorum dedim ileriye yönelik taahütüm iptal edildi bende 1 2 gün bekleyip hattı bireysel e taşıdım orda 1hafta durdu durmadı bir baktımki hattımı işgüzar müşteri temsilcisi tekrar esnaf tarifesine taşımış zaten 110 lira para ödemiştim bireysel i kapattırmak için şimdi de 80 lira para ödeyeceğim

    vodafona a çeşitli kaynaklar ile 3 defa itiraz ettim 3ündede taahüt vermişsiniz deyip olumsuz sonuçlandırdılar .bende kasım 2019 konuşma dökümanımı istedim döküman döndüğünde konuşmayı savcılıktan talep edip dava açacağım btk ya da şikayet edeceğim




  • Transporter67 kullanıcısına yanıt
    Tüketici hakem heyetine git turkiyede en iyi işleyen birim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uygulama içerisinde ki linke yanlışıkla tıklayarak faturalı hatta geçirilmemesi lazım. Bununla ilgili abonelik sözleşmeleri yönetmeliğinde açık hükümler var. Parayı ödeyin ancak daha sonra tüketici hakem heyetine başvurarak iade talebinde bulunun.
  • Bu dolandırıcı Vodafone zamanında babamı da dolandırdı. Yoğun iş zamanında aramışlar, babam bu şeylere hep uzak olduğu için, ne teklif verdilerse hayır, yok dedim, kapadım diyor. Lafı çok uzatıyorlar, büyük ihtimal bir ara dalgınlığa gelip evet dedi, öyle dolandırıldık. Bundan dolayı ne banka ne operatör numaralarının hiçbirini açmıyorum, babam da daha temkinli artık. 3-4 yıl önce tam hatırlamıyorum 250 liraya yakın bir şey ödemişti babam, o gün bu gündür işimiz olmaz Vodafone ile.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vodafone Cem UZAN Telsim zamanındaki üçkağıtlara geri dönmüş. Telsim'de konturlar çok geç (6-8 saat) düşüyordu. Bir çok kişi bunu fark etmiyiyordu, konuştukça konuşuyor ve biranda sıfırı görüyordu.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.