Şimdi Ara

Habersiz faturaliya geçirilme. Rezalet dolandırıcı Vodafone !!! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
60
Cevap
1
Favori
4.782
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
72 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 6502 Sayılı Kanun Madde 7 ye atıfta bulunarak doğrudan Tüketici Hakem Heyetine başvuruda bulun. çıkarılan tüm faturaların iptalini talep et. Ödediysen iadesini talep et.
  • Benim de başıma geldi. Aradım bana doğum tarihimi doğum yerimi sordu. sonra ekrana gelen mesaja tıklamışsınız dedi.
    Şifre yok imza yok onay yok nasıl olur dedim.
    ıvır zıvır bişeyler dedi. Telefon sizin sorumluluğunuzda dedi.
    cevaben öyleyse neden doğum tarihimi ve yerini sordunuz arayan numara belli dedim.
    yaklaşık 5-6 saniye sezsizlikten sonra yasal sorumluluk dedi.

    yaaa işte dedim :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CARCAAN -- 13 Ocak 2020; 12:21:46 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: waltran

    Bu push mesaj denen saçmalık benimdr başıma geldi saçma salak bir burç yorumu için 5-6 liram gitmisti
    KAPAT 7232 MI 7032 MO NEYDI.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kendi kendine gecmez mutlaka bisey yapmissindir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla ben hiç bir firmaya kızmıyorum artık, maalesef bizi bu duruma getiren, vatandaşını soyulması için kuruluşlara fırsat veren hükumetin suçudur.
    Bizi bu durumlara düşüren yada emeği olan herkesin Allah bin belasını versin.
  • arkadaşlar ben şuan 1000 dk 10 gb internette vodafone da 75 tl ödüyorum turkcelle geçmek istiyorum 10 gb en uygun paketi nedir dakikası önemli değil
  • İnternet paketim bittiği için ek paket satın almıştım. "Hattınıza ek paket tanımlandı" mesajı geldi ve kullanmaya başladım, o zaman 5gb paket almıştım, 1gb kullanmıştım aldığım gibi, neyse fatura geldi ne görsem beğenirsiniz? 27tl olan pakete 83 küsür tl fatura çıkmış, nasıl olur diye müşteri hizmetlerini arıyorum diyalog şöyle
    ben: bana bu fatura nasıl geldi vodafone beyciğim?
    vdfn: internet paketiniz bitmiş ve interneti kullanmaya devam etmişsiniz o yüzden beyefendi
    ben: ben de biliyorum paketimin bittiğini o yüzden ek paket aldım, tanımlama mesajı geldikten sonra kullanmaya başladım nasıl olur?
    vdfn: hemen kontrol ediyorum...
    ben: ...
    vdfn: şimdi kontrol ettiğimde gördüm, evet öyle olmuş.
    ben: yani bu faturayı ne yapacağız?
    vdfn: siz ödeyin, ödedikten sonra itiraz edebilirsiniz.

    Sonucunda itiraz ettim, haklı çıktım ve o para bana ödenmedi.

    Bitti mi? Hayır. Ben akıllanmadığım için yakın zamanlarda yine bu illete bulaştım, okul nedeniyle Zonguldak'ta yaşıyorum, hemen hemen her yerde billboardlarda yalan olduğunu bilmediğim vodafone reklamlarını gördüğüm için geçeyim dedim, geçtim geçtim ama telefon çekmiyor hiçbir yerde, arıyorum soruyorum, "görüntülediğim zaman yaşadığınız çevrede böyle bir problem var diyor.", ben reklamlarınıza güvenip taahhüt verdim diyorum ses yok.

    Vodafone böyle bir operatör, kafama silah dayasan bir daha tövbe.




  • Vodafone kendini nasıl savunuyor biliyor musunuz?

    Bankalar bu şekilde kredi veriyor,
    sizi faturaliya gecirebiliriz tek tıkla!!!!

    Bakın şu çakallara!! Telefondaki müşteri hizmetleri aynen böyle diyor.

    Karşımda olsa telefonda ki tekme tokat dalarim

    Sakın bulaşmayın bu Vodafone denen şirkete.


    30 yaşında gayet teknolojiye yakın bir insanım ben cahil değilim. Bu çakallar yaşlı insanları resmen soyarlar.
    Ana avrat küfürler ediyorum siz de edin buraya yazsam mahkemelik oluruz.

    İşim gücüm yokken tüketici hakem heyeti falan niye uğraşıyorum ben 79 TL için. Günlerdir sağı solu arayip sövüyorüm bunlarda surat yok telefondaki temsilci alışmış resmen dalga geçiyor. Ülke muz cumhuriyeti olmuş.

    Btk ya şikayet ettim cevabı yazarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Heliosis

    Valla ben hiç bir firmaya kızmıyorum artık, maalesef bizi bu duruma getiren, vatandaşını soyulması için kuruluşlara fırsat veren hükumetin suçudur.
    Bizi bu durumlara düşüren yada emeği olan herkesin Allah bin belasını versin.
    Aynen. Bizi bu adi şerefsiz firmalara bizi madara ettiren herkesin Allah cezasını versin.

    Çoluk çocuğun rıskını soyuyor adiler, biz de mahkeme hakem heyeti ugrasalim.

    5 gündür huzurum kaçtı vallahi müşteri hizmetlerinde ki insanlar azarlıyor bizi inanabiliyor musunuz?

    Dikkatli olsaydınız ekrana gelen teklife onay vermezdiniz mecbur cayma bedeli ödeyeceksiniz diyorlar.

    Yani bakın yine insafliyiz 79tl soktuk ya 500 lira soksaydik bir anda dua edin diyorlar resmen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 gün oldu BTK üzerinden şikayet ettim hala bir cevap yok!

    Rica ediyorum konuyu öne çıkar butonuna basar mısınız?


    İnat ettim bu yamyamlara para kaptirmayacagim!
    Herkes görsün, biz rezil olduk siz olmayın! Bu yamyamlar yaşlı insanların hepsini bu yöntemle soyar soğana çevirirler.

    Vodafone denen yamyam sizi bir tıkla yüzlerce liralık faturalı taahhütlü tarifeye geçirebilir hem de siz farketmeden!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Transporter67

    3 gün oldu BTK üzerinden şikayet ettim hala bir cevap yok!

    Rica ediyorum konuyu öne çıkar butonuna basar mısınız?


    İnat ettim bu yamyamlara para kaptirmayacagim!
    Herkes görsün, biz rezil olduk siz olmayın! Bu yamyamlar yaşlı insanların hepsini bu yöntemle soyar soğana çevirirler.

    Vodafone denen yamyam sizi bir tıkla yüzlerce liralık faturalı taahhütlü tarifeye geçirebilir hem de siz farketmeden!!!
    Aynı olay başına gelen biri olarak yazıyorum; annemin tuşlu telefonda yıllarca kullandığı TL/kontör yüklemeli hattım aynı şekilde 3 aylık faturalı denemeye çevrilmiş 11. ayda. Ocak sonu bitiyor. TL/Kontor bilgisi alamıyorduk bir süredir, sonradan farkettik durumu.Benim hiçbir onayım olmadan hat faturalıya çevrilmiş. Kaldı ki ben onay versem bile bu hizmeti almak istemediğimi yazılı olarak belirtiyorum. Hiç müşteri hizmetleri yetkilisi ile münakaşa etmeye ve hatta ağza alınmayacak küfürler ederek kendinizi zor durumda bırakmaya gerek yok. Her aradığınızda da işleyen konuşma ücretleri de cabası. Direk internet üzerinden şikayetinizi iletin ve çözüm arayın. Yarın bir gün ettiğiniz küfürler nedeniyle kendinizi hakim karşısında bulabilirsiniz. Tüm operatörler istisnasız değişik yollarla halkı kandırıyorlar. Geçen senelerde gelen bilgi mesajını iptal etmek isterken yanlışlıkla bir servisi onaylamıştım. Sağolsunlar yazışmalar sonucu düzgünce anlatınca iptal ettiler. Başıma gelme demesin kimse; yok onay vermişsindir, yok hata sendedir. Açın şikayet sitelerini benzer şekilde tüm operatörlerle ilgili yüzlerce şikayet var




  • Ben btk şikayet sonucunda 3 aylık çıkan faturayı. İptal etmiş 3 ay önce yüklenen dk sms int geri yüklemişlerdi. Türkcell in sekreteri vodafonun popupları başa bele kaçışın sansı yok. Resmen tuzak. Kapatmıyorlarda.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vodafone habersiz bir şekilde beni de faturalıya geçirdi. Faturalıya geçtiğimi ard arda gelen smslerle öğrendim. Aynı gün içinde müşteri hizmetlerini aradım. Ekrana çıkan teklif kartını (pop-up) onayladığım söylendi. Bu arada dediği tarihte öyle birşey telefona çıkmadı. Çok önceleri zaman zaman bu pop-uplar çıkıyordu, hep iptal seçeneğini işaretleyip, reddediyordum. Ekrana gelen teklif kartlarıyla faturalıya geçmeyi kabul ettiremeyince, kendileri direk teklif sunmadan geçirdi demekki. Müşteri hizmetleri ile yaptığım görüşmede faturasıza geri döndürmeleri halinde 1 aylık fatura + cayma bedeli = 150 tl civarı para ödemem gerektiği söylendi. Görüşmede sonuç alamayınca, BTK üzerinden şikayet ettim. Problem çözüldü. Bedelsiz bir şekilde faturasız hatta döndürüldüm.

    Taahhütlü olsa bile; Müşteri hizmetleri, operatör uygulaması, online işlemler ve teklif kartlarıyla yapılan herhangibir işlemi de (tarife,fatura, değişiklik vs....) iade, iptal ve itiraz hakkı var. Gel gelelim operatörler bunu uygulamakta son derece isteksiz. İllaki araya BTK girecek.

    BTK Yönetmelik MADDE5/ğ: "Abonelerin katma değerli elektronik haberleşme hizmetleri de dâhil olmak üzere kısa mesaj, müşteri hizmetleri, internet ve benzeri yöntemlerle katıldıkları tarife, kampanya ve benzeri kapsamda sunulan tüm hizmetlerden başvurduğu yöntem ya da basit bir yöntem ile vazgeçme hakkı,"
    www.resmigazete.gov.tr
    Başbakanlık Mevzuatı Geliştirme ve Yayın Genel Müdürlüğü
    https://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2017/10/20171028-11.htm


    -----

    Vodafone sizide faturasızdan faturalı hatta geçirirse yapılacaklar,

    1- Önce müşteri hizmetlerini arayıp çözmeye çalışmak (genelde sonuç alamazsınız, aramış olmak için, btk şikayetinde yer vermek için)

    2- BTK sitesi üzerinden şikayet oluşturmak (önce vodofone cevap veriyor, çözmezlerse itiraz ediyorsunuz. BTK olaya el atıyor. Tüketici heyetlerindeki müşterinin haklarına öncelik veren yaklaşım burada da var. Bu sebepten genelde şirket (vodafone) sorunu çözer ikinci aşamaya gerek kalmaz. 10 iş günü içinde cevap vermek zorunda. Genelde son günlere bırakıyorlar)

    NOT: Bu arada mevcut faturasız paketinizdeki DK,SMS ve interneti iç ediyorlar. Bu sebeple faturasız paketinizdeki kalan haklarınızla ilgi (dk,internet,sms) telefonunuzda bulunan son bilgilendirme SMSnin ekran görüntüsünü alıp. BTK şikayetine foto olarak eklerseniz. Şikayettede 'faturasız tarifemdeki TL bakiyesini ve Faturalıya geçirilmeden önceki internet,DK,SMS kullanım haklarımın iadesini' talep ediniz. Yoksa paketiniz buhar olup uçar. TL bakiyesini ise geri yüklüyorlar, aksi halde zaten e-devlet üzerinden iade etmek zorundalar.

    Teklif kartı servisini (pop-up) iptal etmek için KAPAT yazip 7232 gönderin. Bu servis herkeste varsayılan olarak açık. Normalde herkeste varsayılan olarak KAPALI olması gerekiyor, teklif kartı servisini isteyenlerin SMS ile açtırması gerekiyor ammaa vekalin, bu şekilde milleti tokatlayamazlar, paralarına cukka yapamazlar.

    Vodafonun pop-up tarife değişikliği süreciyle ilgili verdiği cevabı içeren paylaşımım:https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/141534818




  • Aynı Şeyi 70 Yaşındaki Anneannemin Kullandığı Hattada yapmışlar.Devlette bunlara bir dur demiyor işin garibi destekledikçe destekliyor.Cezai yaptırım uygulanması lazım bunu yapan operatörlere ancak öyle adam olur bunlar.
  • Sonunda Annemi de İkna edip Turkcelle Geçti.
    Aşırı memnun oldu. Vodafone ile çok sıkıntılar çekti. İnternet hızı 1 Mbit dahi görmüyordu.. Ara sıra konuşma yaptığında kesilmeler oluyordu.Ayrıyeyen. Ses kalitesi de berbattı.neyse ki Kurtulduk.Turkcell ile aynı noktadan 4.5 G ile 85 Mbit gördük. Daha ne olsun.. Tek Volte aktif olmuyor.
    Cihaz GM 8

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vodafone internet üzerinden ve BTK ya yaptığım şikayet neticesinde bu akşam itibariyle durum çözülmüş görünüyor (henüz TL/kontör) bilgisi alamıyorum). Vodafone BTK ya verdiği cevap yazısında " ekranınıza çıkan teklife vermiş olduğunuz onaya istinaden " denilerek, pop-up tabir edilen reklama tıklayarak "Faturalıyı Dene Kampanyası 3 ay + 12 ay" a dahil olmuşuz. Olmuşuz diyorum 80 yaşında okuma-yama bilmeyen ve tuşlu telefon kullanan annemin kullandığı hattım bu. Operatörün verdiği savunma yazısının hiçbir ehemmiyeti yok. Zirâ aboneler bu pop-up vb. reklamlara dikkat etmek zorunda değil.Kaldı ki okuma-yazması olmayabilir, gözleri az görebilir, farketmeyebilir. Abonelerin yüzde kaçı bu tekliflerin onaylandığını farkederek iptal için çabalayabiliyor ki.

    Taa Avea hat zamanında almış olduğum ve Vodafone'a geçilmiş hatlarım bilgim dışında bu tür reklamlara açıkmış. Ve bu reklamları kapatabilmek için KAPAT yazip 7232'ye mesaj göndermemiz gerekiyormuş. Yurtdışı aramalara açtırabilmek için ya mesaj yazmamız gerekiyor yada müşteri hizmetleri ile görüşmemiz gerekirken, ihtiyacımız olmayan hatta aleyhimize olan bir servis açık olarak geliyor.

    Cevap yazısında ayrıca "Yeni yönetmelik kapsamında; müşterilere tüm kanallardan pazarlama faaliyetlerinin yapılabilmesi, kendilerine özel yapılacak tüm kampanyalardan haberdar olmaları için müşterilerin onay vermiş olması gerekmektedir. Bu onaya müşterilerin, abonelik ve kullanım verilerini kullanarak yapılan tüm kampanyalar dahildir. Uygulama, tüm operatörler için geçerlidir." deniyor. Yani; siz Türkiye'deki herhangi bir operatörü kullanıyorsanız bu tuzağa ister istemez düşeceksiniz.

    Aklıma gelmişken bir ek yapmak istiyorum; kendi kullandığım Vodafone hattımda yanlışlıkla bir pop-up reklamını iptal etmek isterken onaylamıştım. Hemen yine Vodafone internet sitesi üzerinden durumu bildirerek iptalini istedim. Bir kaç uzun yazışma ardından (servisi de kullanmadığım için sanırım) durumu anlayarak iptal ettiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi braveyours -- 16 Ocak 2020; 21:6:0 >




  • Vodafone Faturasız hat sahibi arkadaşlar bana ulaşabilirler mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benzer olayları Turkcell'de yapıyor.

    Mesela Turkcell bayisine gidiyorsun, eleman "Hattınızda kesilmesi gereken vergi yükselmiş, bunları kaldıralım mı?" benzeri bir şey söylüyor. Bu sayede faturalıya ceviriyor hattı.

    Ayrıca Turkcell'de faturaya ufak-tefek ekleyerek yükseltiyor.

    Benzer durumlar Türk Telekom'da da var.

    Hiç bir operatör farklı değil.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.