Şimdi Ara

Hafif Ticarilerin Aile Aracı Olarak Kullanımına İlişkin Görüşleriniz Nelerdir? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
0
Favori
3.404
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • herşey yapılabilir tamamda bazı kansızlar var camlı alıyorlar perde takıyorlar sonra koltukları sök ohhh kullan arkayı eee ticari olan modelleri niye var bunu yapanlara sesleniyorum bu düpedüz vergi kaçakcılığı bu yapdıkları
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss

    bizde fiat doblo vardı, 8 kişi rahat alırdı sıkışmadan. bagaja iki kişi attınmı tamam.

    tavanı yüksekti adamı bunaltmazdı.



    +1
  • en çok satan hafif ticari Tofaş minicargo, 2. Doblo 3. Connect
    Fiat Fiorino CombiMix Dizel 30,270 TL
    Fiat Doblo Classic Dizel 29,400 TL den başlıyor,
    Ford Transit Connect Dizel 30,935 TL den başlıyor,
    başka hangi aracın dizeli bu para ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jac0B0 -- 8 Nisan 2013; 22:11:55 >
  • Grand picasso kullanıyorum. 7 kişilik. Dizel ve 6 ileri triptonik. 2. El aldım. 80binde. 40bin tlye.

    Az önce yeni bebeği olan arkadaşımla konuştum. Caddy 1.9 tdi dsg var altinda. Eşi bagajdan memnun ama arkanin konforsuzlugundan şikayetçi imiş.

    Yazın ben de kullandım o aracı. Kullanımı zevkli. Şoför için büyük bir golf kullanır gibi oluyor ama arka yolcu bölümü afedersiniz hoduk gibi.

    Bence büyük bagajli b sınıfı gibi. Ancak ülkemiz şartları için uygun araçlar. Reklamları da öyle yapılıyor.

    Büyük aileler için diye vurgu yapılıyor. Halbuki bagajda emniyet kemeri olmadan insan taşımak asla bana göre değil. Ben pertlik kazaya karistim. O duyguyu yaşayan bilir. 5 kişilik araca domates kasası koyman gereken yere insan koyarak trafiğe cikilmamali.

    Ticaretle ugrasiyorsan 5 kişi kullanmak koşulu ile tamam. Ticaretle ugrasmiyorsan mpv öneririm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 6 Ay Renault Chr. 110 HP kullandım, gerçek şu ki ticariden aile aracı olmaz. ki o dönem C-Max 1.6 125 HP Trend i 41500e veriyorlardı almadığıma çok pişman oldum. daha sonra aracı sattım zaten. Trafikte bazı dangozlardan dolayı olumlu bir imajınız yok. ayrıca bugun Caddy nin başlangıç fiyatı 43000 lerde şahsi kanaatim o fiyata C-max alınır benzinlide olsa binilir ileride de LPG uygulanır
  • Hafif ticarilerin en buyuk dezavantajlari her yil muayene ve istanbulda kullanicaklar icin 1. Kopruden gecememesi. Eger hafif ticari alicak olsam +otv verip ruhsatta hususi otomobil gecirip normal binek arac gibi kullanirim hemde isimi gormus olurum. Arada yaklasik 8-10bin kadar fiyat farki oluyor. Yine ayni sekilde 2yilda bir muayene ve kopruden gecis sikintisi olmuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizde 1.3 fiorino var. Aile arabası diye almıştık. Bir aile arabası olarak kesinlikle tavsiye etmeyeceğimler listesinde başı çekiyor.
  • buna benzer bir konu açmıştım..
    çoğunluk ötv avantajı için almış.. bir kısmı ise bagaja tav olmuş.. işin özeti bu..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Koli,domates kasası,çuval vb. ürünlerin koyulması için tasarlanan bir bölmede ailemin yolculuk etmesine izin vermem.Ailem benim için değerlidir.
  • gerçekten çok güzel yorumlar gelmiş ve de ben bunu seviyorun,fanboyluk yapmadan kendi aracını artısıyla eksisiyle değerlendirebilen insanları seviyorum.
  • İşin ilginç yanı hafif ticarileri gerçekten sevenler de var. Mesela ben yeni kango'nun konsolunu çok seviyorum, kendi zevkime göre tasarlayacak olsam ancak bu kadar olurdu. Aile aracı olarak da gayet güzel kullanılır bana göre. Bir önceki aracım da kamyonet kapsamında olduğundan ( Logan MCV ) 85 km/h ile radar cezası yedim. Bu bana çok koydu ve gözümü kırpmadan sattım. Her yıl muayeneye götürüyoruz, her gidişimizde aracın genel bakımını yetkili serviste yaptırmamıza rağmen, yine de kusur çıkarıyorlardı. Yok farlar yanlış, yok motor numarası okunmuyor vs. 6 aylık 480 TL vergi ödüyoruz bu da ayrı bir cezası... Hasılı kamyonet sınıfında olan bu araçlara binmek de gittikçe zorlaşıyor.

    Bu sebeple 31.000.-TL'ye ikinci el MPV aldım, 7 kişilik, LPG'li ve her türlü konforu var... Fakat asla bir dizel değil, gözüm hala dci motorda ve yeni Kangoo'da kaldı. Bence her iki araç da aile için uygun olur.


    Son söz : "Ele geçmezse sevdiğimiz, çare ne eldekini sevmeliyiz."




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sefa Ayrılmaz

    Koli,domates kasası,çuval vb. ürünlerin koyulması için tasarlanan bir bölmede ailemin yolculuk etmesine izin vermem.Ailem benim için değerlidir.

    doğru diyorsun sen kesin şöle bir arabaya aileni bindirmezsin.o açık renkli koltuklarda domates ne güzel taşınır deil mi

    http://otodunyas.blogspot.com/2010/06/fiat-doblo-16-multijet-premio.html

    ailene sor üstü basık bir araçta mı yolculuk etmek ister yoksa geniş ferah bir araçta mı ? tabi sen bilmezsin çekirdek aile oldugun için kusura bakma ben geniş aile oldugum için konforlu kamyonetlere biniyorum.kamyonet denilen şey arkası kapalı araçtır.fakat combi binektir




  • Beyefendi beni ve ailemi tanımadığınız halde bu şekilde yorumlamak sizi hata yapmaya sevk edebilir.İsterseniz pembe koltuklar da koysanız hafif ticari araçtır,Fiat ve diğer markaların emsal modelleri de aynı şekilde yük kısmına koltuk koyarak ve de 2 cam koyarak aile aracı konsepti yaratmış olabilirler,Asil olarak Hafif Ticari araçlardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sefa Ayrılmaz

    Beyefendi beni ve ailemi tanımadığınız halde bu şekilde yorumlamak sizi hata yapmaya sevk edebilir.İsterseniz pembe koltuklar da koysanız hafif ticari araçtır,Fiat ve diğer markaların emsal modelleri de aynı şekilde yük kısmına koltuk koyarak ve de 2 cam koyarak aile aracı konsepti yaratmış olabilirler,Asil olarak Hafif Ticari araçlardır.

    sizi tanımıyorum fakat siz hala eski hafif ticarilerden bahsediyorsunuz haklısınız eskiden kamyonet gibilerdi ve konfor 0 dı.Ama yeni nesil ticariler mpv gibi.bu araçlar hem aile için hem de pikniğe giderken bagaj çok lazım oluyor.otomobillerin bagajı yetmeyince bu araçlar giriyor.Tabi ki de otomobiller daha konforlular fakat bu araçlar bazı otomobillerden konforlu.söyleyin bana hangi kamyonette deri direksiyon vites körüğü otomatik klima esp asr hilholder 4 otomatik cam arkada bağımsız süspansiyon.golf bile yarı bagımsız.sonra elektrikli aynalar vb neden bu kamyonetlere bunu koyuyorlar ne gerek var diye sorarsanız bu araçların tam bir aile aracı oldugunu gösteriyor




  • Sanki bundan 15-20 yıl önce ABS'li, hava yastıklı, ESP'li araçlara biniyormuş gibi konuşuyor bazı üyeler. Ailesini kamyonette taşımazmış. Eskidende böyle hava yastıklı, absli, full güvenlikli araçlarda taşıyordunuz sanki. O zamanlar bi tek emniyet kemeri vardı. O zaman neyle taşıyordunuz ailenizi ? Son model Cadillac'larda mı?
  • Artık bu arabalarda bağımsız süspansiyonlu üretilecek. Kangoo tepee doblo ve berlingo da bağımsız süspansiyon var. Connectinde bağımsız süspansiyonlu üretileceğini düşünüyorum bive bu akıma mecburen caddyde katılacak. Sonuç olarak hafif ticarilerin eleştirilecek bir yanı kalmayacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bazılarını gerçekten anlamıyorum şu esp, yokuş kalkış, koltuk isıtma gibi özelllikleri bugün sayıyorlar ben 6 yıldır hafif ticarimde kullanıyorum hele ailemi bindirmem diyenlere gülüyorum, bebeğim olduktan sonra minicik getzim yerine güvenli olan transportere biniyorum. hızlı gitmem, yollarda artık çok kaliteli ama olurya o yerde oturarak kullandığınız bir araba ile çarpışırsak güvenliği o zaman anlarsınız, en güvensiz araç otomobillerdir en güvenli ise burunlu MAC
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceazr27

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sefa Ayrılmaz

    Beyefendi beni ve ailemi tanımadığınız halde bu şekilde yorumlamak sizi hata yapmaya sevk edebilir.İsterseniz pembe koltuklar da koysanız hafif ticari araçtır,Fiat ve diğer markaların emsal modelleri de aynı şekilde yük kısmına koltuk koyarak ve de 2 cam koyarak aile aracı konsepti yaratmış olabilirler,Asil olarak Hafif Ticari araçlardır.

    sizi tanımıyorum fakat siz hala eski hafif ticarilerden bahsediyorsunuz haklısınız eskiden kamyonet gibilerdi ve konfor 0 dı.Ama yeni nesil ticariler mpv gibi.bu araçlar hem aile için hem de pikniğe giderken bagaj çok lazım oluyor.otomobillerin bagajı yetmeyince bu araçlar giriyor.Tabi ki de otomobiller daha konforlular fakat bu araçlar bazı otomobillerden konforlu.söyleyin bana hangi kamyonette deri direksiyon vites körüğü otomatik klima esp asr hilholder 4 otomatik cam arkada bağımsız süspansiyon.golf bile yarı bagımsız.sonra elektrikli aynalar vb neden bu kamyonetlere bunu koyuyorlar ne gerek var diye sorarsanız bu araçların tam bir aile aracı oldugunu gösteriyor

    Öncelikle ilk arabamız,dedemizin 86 model 2.5 dizel Mercedes-Benz aracı idi.Amacım polemik yaratmak değil,ben ailemi hafif ticari araca bindirmek istemiyorum.Bu görüşü benimsiyorum savunuyorum.Sizin de belli sebepler dahilinde görüşünü benimseyip savunuyorsunuz bu çok doğal bir durum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sefa Ayrılmaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: ceazr27

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sefa Ayrılmaz

    Beyefendi beni ve ailemi tanımadığınız halde bu şekilde yorumlamak sizi hata yapmaya sevk edebilir.İsterseniz pembe koltuklar da koysanız hafif ticari araçtır,Fiat ve diğer markaların emsal modelleri de aynı şekilde yük kısmına koltuk koyarak ve de 2 cam koyarak aile aracı konsepti yaratmış olabilirler,Asil olarak Hafif Ticari araçlardır.

    sizi tanımıyorum fakat siz hala eski hafif ticarilerden bahsediyorsunuz haklısınız eskiden kamyonet gibilerdi ve konfor 0 dı.Ama yeni nesil ticariler mpv gibi.bu araçlar hem aile için hem de pikniğe giderken bagaj çok lazım oluyor.otomobillerin bagajı yetmeyince bu araçlar giriyor.Tabi ki de otomobiller daha konforlular fakat bu araçlar bazı otomobillerden konforlu.söyleyin bana hangi kamyonette deri direksiyon vites körüğü otomatik klima esp asr hilholder 4 otomatik cam arkada bağımsız süspansiyon.golf bile yarı bagımsız.sonra elektrikli aynalar vb neden bu kamyonetlere bunu koyuyorlar ne gerek var diye sorarsanız bu araçların tam bir aile aracı oldugunu gösteriyor

    Öncelikle ilk arabamız,dedemizin 86 model 2.5 dizel Mercedes-Benz aracı idi.Amacım polemik yaratmak değil,ben ailemi hafif ticari araca bindirmek istemiyorum.Bu görüşü benimsiyorum savunuyorum.Sizin de belli sebepler dahilinde görüşünü benimseyip savunuyorsunuz bu çok doğal bir durum.

    bu alım gücüne bağlı kim mercedes alıp ailesini ona bindirmek istemez ? ama hafif ticarilerin hakkını yememek lazım kamyonet deyip geçmemeliyiz.fakat sizin bindirmem dediniz araç connect bende asla bindirmem kütük gibi araç kamyonet lafını hakediyor mubarek fakat doblo olsun caddy olsun ne otomobil ne ticari diyebiliriz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GrandLotus

    herşey yapılabilir tamamda bazı kansızlar var camlı alıyorlar perde takıyorlar sonra koltukları sök ohhh kullan arkayı eee ticari olan modelleri niye var bunu yapanlara sesleniyorum bu düpedüz vergi kaçakcılığı bu yapdıkları

    hocam anlayamadım. camlilar daha pahalı değil mi? camli alinca daha fazla vergi veriliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.