Şimdi Ara

Haklımıyım haksızmıyım?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
596
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2 gün önce ankara mavibilgisayara 19" lcd monitör almak için girdim. Ellerinde bir tane sony 19" lcd kaldığını söyleyerek ürünü almam konusunda ikna ettiler. Fakat ben ölü nokta korkumdan dolayı ürünün kontrol edilmesini talep ettim. Onlarda ürün satılmadan kutusunu açamayız dedi. Bende üstüne satın aldım ve ürün kontrol edilmek üzere teknik servisine yollandı. 15 dakka sonra "ölü nokta yok" denilerek bana iade edildi.

    Olaydan 2 saat sonra eve gidip monitörü açtığımda sağ altta renkli ölü nokta olduğunu farkettim. Hemen telefon açtım ve durumu anlattım. yaklaşık 1 saatlik telefon trafiğinden sonra ellerine sony kalmadığını 2 gün içince geleceğini ve ürünü değiştireceklerini söylediler. Ama içim hiç rahat etmedi

    Ertesi gün(dün) ürünüde yanıma alıp iade etmeye gittim. Ama o ne? ne ürünü geri alacaklarını nede değişitreceklerini söylediler. Telefon konuşmasını anlattığımda kiminle konuştunuz biz öyle birşey söylemeyiz diyip beni yalancılıkla suçladılar. Üstüne üstlük olaydan 2 saat sonra haber vermeme rağmen bu ürünü benim bozmadığım ne malum gibi suçlamalara devam ettiler.

    Bende siz bana yalan söylediniz bu ürün ayıplı maldır diyerekten iade etmek istedim ama lcdlerde 3 ölü noktaya kadar devlet ayıplı mal saymaz diyerek bunu kesinlikle kabul etmediler. Daha sonra üründen cayma hakkımı kullanarak geri iade etmek istediğimdede bu üründe ölü nokta var biz bunu kesinlikle almayız dediler. Yaklaşık 2.5-3 saatlik hakarete veren kavgalar sonucunda zorla müdürün odasına çıktım ve kendisi sony ile irtibata geçilip bana haber verileceğini söyledi.

    Benim sorum şu:
    -Bu ürün ayıplı sayılmazmı? Çünkü bana ölü nokta yok denilerek satıldı. Ve daha sonrada 3 ölü noktaya kadar ayıplı sayılmaz denilip için içinden çıkıldı.

    -Benim bu üründen cayma hakkım yokmu? Ürünü ertesi günü kutusu ve tüm donanımıyla götürmeme rağmen bunda ölü nokta var bunu almayız diyerek teklifim red ediliyor. Böyle bi hakları varmı?

    Eğer ben haklıysam nereye başvurmalıyım. Çok sinirliyim gerekirse tüm adli yollarada başvuracağım.







  • haklısın arkadaşım ama bu zamanda bu ölü piksel yüzünden lcd almak riskli bir iş oldu SİKAYETİNİ BURDAN YAPA BİLİRSİN....http://www.sanayi.gov.tr/TRK/TukSikayetsektordis.aspx?menuSec=234
  • bana boyle bisey olsa sadece adli yollara basvurmam heralde
    allah sabır versin kardes sinirlenme..
    www.sikayetimvar.com a da yazabilirsin sikayetini ise yaryor..
    burdan bu sonuc cıkıyo..
    1-mavi bilgisayara hayır..
    2-philips e evet..
  • sesimi yükseltmem işe yaradı sanırım. dün evde sony distribitörünü arayıp bağırmıştım. bugün toplantı yapılmış sabah değiştirme isteiğim kabul edilmiş. Sony avrupaya konu bildirilmiş onay bekleniyormuş.
    akşama kadar onaylanır dendi.

    benden tavsiye: asla ezik davranmayın üstlerine gidin bağırın çağırın. eğer anlamıyorlarsa direk "müdürünüzü çağırın" diyip üste çıkın. o zaman mecazi olarak fare gibi tüm çalışanlar kaçışıyolar. kesinlikle susup kaçmayın.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Mydonose

    benden tavsiye: asla ezik davranmayın üstlerine gidin bağırın çağırın. eğer anlamıyorlarsa direk "müdürünüzü çağırın" diyip üste çıkın. o zaman mecazi olarak fare gibi tüm çalışanlar kaçışıyolar. kesinlikle susup kaçmayın.



    durum özetle bu. adamlara işlerini yapmaları için bağırıp çağırmak lazım. dostum sana da tavsiyem orasıyla mecbur kalmadıkça alışveriş yapma. gözümün önünde birisi lcd ekran alcaktı kişinin söylediği model yok ama ordaki satıcı bir modeli ısrarla tavsiye etti. alacak olanlar tamam dediler adam elimizde birtek şu vitrindeki kaldı dedi. tabiki alacak olanlar kabul etmedi. adam ama o monitoru daha ucuza veriririz dedi. ne kadar diye sordular. satış görevlisi ne dese beğenirsiniz 5-10$.




  • böyle büyük firmalardan,ismini duyurmus yerlerden bişey almak biraz sorunludur.ben genellikle küçük tek mağazılı yerlerden alırım belki bazen kazıklanırım ama adamlar daha cok ilgileniyorlar
  • Arkadaşımbu çok ciddi bi konu eğer olumsuz bi sonuç çıkarsa mahkemeye kadar gider.Hakkını herzaman aramalısın. bide telefon konuşmasını yapmadık demişler kuldan korkmuyolar allah'tan korksunlar bari... üç beş kuruş için yaptıklarına bak
  • Önce geçmiş olsun. Umarın bir an önce sorununu çözerler. Ben de tam burdan sipariş vermek üzereydim. Bir sistem toplamıştım arkadaşlarla beraber. Midem bulandı birden. Aşağıdaki sistemi vermek üzereydim

    sistemim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: deppocu

    Önce geçmiş olsun. Umarın bir an önce sorununu çözerler. Ben de tam burdan sipariş vermek üzereydim. Bir sistem toplamıştım arkadaşlarla beraber. Midem bulandı birden. Aşağıdaki sistemi vermek üzereydim

    sistemim

    bu arada senin sistem çok güzel...




  • PC54 teşekkürler daha iyisi senin olur inşallah.
  • mavibilgisayara

    Bide utanç konusu ya şu olay. Sony Müdürü Sony ismi için dandik olan 19" monitör olayında tek başına karar veremiyor Yazık!!! Avrupadan haber bekliyolarmış

    İmzam Herşeyi açıklıyor. BU kadar ezik olduk.

    BU Türkiyedeki herşeyi açıklar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: deppocu

    PC54 teşekkürler daha iyisi senin olur inşallah.

    inşallah...
  • k
    quote:

    Orjinalden alıntı: Mydonose

    sesimi yükseltmem işe yaradı sanırım. dün evde sony distribitörünü arayıp bağırmıştım. bugün toplantı yapılmış sabah değiştirme isteiğim kabul edilmiş. Sony avrupaya konu bildirilmiş onay bekleniyormuş.
    akşama kadar onaylanır dendi.

    benden tavsiye: asla ezik davranmayın üstlerine gidin bağırın çağırın. eğer anlamıyorlarsa direk "müdürünüzü çağırın" diyip üste çıkın. o zaman mecazi olarak fare gibi tüm çalışanlar kaçışıyolar. kesinlikle susup kaçmayın.


    Kesinlikle katılıyorum dostum...Dün ben de hoparlör seti almıştım Egesis denen garip yerden,hatta konu açmıstım ama "burası yargılama yeri değil" denerek kapatıldı... Adamlar test ettikleri daha önceden kimbilir kac kere kullandıkları seti bana satacaklardı, dediğin gibi bağırıp çağırdım ben bunu almam paramı geri istiyorum diyince gidip depodan yenisini getirdiler... Bu arada çok geçmiş olsun,asla pes etme SEN HAKLISIN...




  • Benim bildiğim kadarıyla aldığın malı 7 gün içinde iade etme hakkın var faturasıyla birlikte giderek. http://www.tukoder.org.tr ile bağlantıya geç git Ankara müdürlüklerine konuş veya telefonla ara. İlgilenirler, sana yol gösterirler, hakkın neyse kesinlikle alırsın. bak saan bi olay anlatayım.

    Bi arkadaşım 1,5 yıl önce msi marka mp3 çalar aldı (forumdaki nicki darkchild). Ürün bozuldu garantiye gitti. Tamir edememişler. Aldığı yer ürünün değerinde başka bi mp3 çalar vereceklerini söyledi arkadaşım ise parasının iade edilmesini istedi, aldığı yer bunu yapamayacaklarını söyledi. sonra arkadaşım tüketici derneğini aramış ve olayı anlatmış, haklarını sormuş. 4 tane seçenek sunmuşlar ve içinde parasını geri alması da varmış. sonra arkadaşım aldığı yeri yeniden aradı ve parasını geri istediğini, böyle bi hakkının olduğunu tüketici derneklerinden öğrendiğini ve vermezlerse suç duyurusunda bulunacağını söyledi. Aldığı yer tamam gelin paranızı alın dedi ve arkadaşım gitti parasını aldı.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.