Şimdi Ara

hala 128 olan var mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
31
Cevap
0
Favori
1.612
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar benim hızım hala 128. 3 gündür gece gündüz 444 0 375 i arıyorum ama bir türlü ulaşamıyorum. ben ne yapacağım ya deli olucam. benden başka 128 kalan var mı istanbulda?



  • Senden başka yok galiba. Ben senin yerinde olsam Gayrettepe'ye uğrarım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Corporal

    Senden başka yok galiba. Ben senin yerinde olsam Gayrettepe'ye uğrarım.
    ben artık delirdim ne yapacağımı bilemiyorum. aradığım herkes bizim yapabileceğimiz birşey yok şu numarayı arayın deyip işin içinden çıkıyorlar. 1 tane yetkili insan olmaz mı şu telekomda? arkadaşlar avcılar telekomda adsl teknik servisinin telefonunu bilen var mı bir onu bulamadım, son olarak orayı da arayayım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpican

    ben artık delirdim ne yapacağımı bilemiyorum. aradığım herkes bizim yapabileceğimiz birşey yok şu numarayı arayın deyip işin içinden çıkıyorlar. 1 tane yetkili insan olmaz mı şu telekomda? arkadaşlar avcılar telekomda adsl teknik servisinin telefonunu bilen var mı bir onu bulamadım, son olarak orayı da arayayım

    Alıntıları Göster
    Bende 128 im hala,.

    Bin Ladenle anlaşma yapma sürecindeyim yakında yakacaz Telekomu yakacaz....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Montage

    Bende 128 im hala,.

    Bin Ladenle anlaşma yapma sürecindeyim yakında yakacaz Telekomu yakacaz....

    Alıntıları Göster
    geçmiş ola...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: c3m.aYYaS

    geçmiş ola...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: alpican

    arkadaşlar benim hızım hala 128. 3 gündür gece gündüz 444 0 375 i arıyorum ama bir türlü ulaşamıyorum. ben ne yapacağım ya deli olucam. benden başka 128 kalan var mı istanbulda


    tegmenim ben ne zaman arasam düsüyor kapatma telefonu hemen biras bekle, arizani bildir

    YAKARIZ Bu TELEKOMU YAKARIZZZZZZ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hp640c

    quote:

    Orjinalden alıntı: alpican

    arkadaşlar benim hızım hala 128. 3 gündür gece gündüz 444 0 375 i arıyorum ama bir türlü ulaşamıyorum. ben ne yapacağım ya deli olucam. benden başka 128 kalan var mı istanbulda


    tegmenim ben ne zaman arasam düsüyor kapatma telefonu hemen biras bekle, arizani bildir

    YAKARIZ Bu TELEKOMU YAKARIZZZZZZ

    Alıntıları Göster
    Biraz önce aradım sistem otomatik 256 yapıyormuş, bizim veya sizin yapabileceğiniz hiçbirşey yok dedi,..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Montage

    Biraz önce aradım sistem otomatik 256 yapıyormuş, bizim veya sizin yapabileceğiniz hiçbirşey yok dedi,..

    Alıntıları Göster
    banada 1 hafta sona geldi bekleyecen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Orbay

    banada 1 hafta sona geldi bekleyecen

    Alıntıları Göster
    onuda bulamayanlar war sukredin ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurt

    onuda bulamayanlar war sukredin ...

    Alıntıları Göster
    Izmir/Alsancak'ta benimde hala 128k olarak duruyor hattım. Bu hafta başında 4040375'i 45dk aradıktan sonra düşürmüştüm. Sonra beni geri aradırlar, bizim burda 256 görünüyorsunuz ama sizin santralde heralde daha işlemi tamamlamamışlardır, bekleyin bu hafta hallolur dedir.. Bende peki dedim..

    Bu gün cuma oldu hattım hala 128k kalınca bende önce 4441444'ü aradım, ordan başka bir numara verdiler, ordan başka, ordanda başka bir numara, bana verilen bu 3.numarayı 3-4 kere aradıktan sonra ancak açan birisi oldu. Orda çıkan bir adama gene derdimi anlattım adamda, ben bu işle direk ilgilenmiyorum ama bi sorayım dedi, biraz bekledikten sonra; firmadan gelip yapacaklar burdaki işlemi, fiyatlar düşünce talep çok oldu o yüzden parti parti yapıyoruz arttırımlar, biraz daha beklerseniz hepsi 256 ya geçecek dediler.. Bana hiç inandırıcı gelmedi, eninde sonunda tekrar aramamız gerekecek ama şimdilik beklemekten başka çağre yok..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: memoo

    Izmir/Alsancak'ta benimde hala 128k olarak duruyor hattım. Bu hafta başında 4040375'i 45dk aradıktan sonra düşürmüştüm. Sonra beni geri aradırlar, bizim burda 256 görünüyorsunuz ama sizin santralde heralde daha işlemi tamamlamamışlardır, bekleyin bu hafta hallolur dedir.. Bende peki dedim..

    Bu gün cuma oldu hattım hala 128k kalınca bende önce 4441444'ü aradım, ordan başka bir numara verdiler, ordan başka, ordanda başka bir numara, bana verilen bu 3.numarayı 3-4 kere aradıktan sonra ancak açan birisi oldu. Orda çıkan bir adama gene derdimi anlattım adamda, ben bu işle direk ilgilenmiyorum ama bi sorayım dedi, biraz bekledikten sonra; firmadan gelip yapacaklar burdaki işlemi, fiyatlar düşünce talep çok oldu o yüzden parti parti yapıyoruz arttırımlar, biraz daha beklerseniz hepsi 256 ya geçecek dediler.. Bana hiç inandırıcı gelmedi, eninde sonunda tekrar aramamız gerekecek ama şimdilik beklemekten başka çağre yok..

    Alıntıları Göster
    ya almakla almamk arasında kararsız kaldım naapsam acepp ???




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurt

    ya almakla almamk arasında kararsız kaldım naapsam acepp ???

    Alıntıları Göster
    valla en kolay düşüren benim heralde şu numarayı ben pazartesi aradım ilk seferde düşürdüm anlattım 256 sın dedi gıcık karının biri ben sonra teknik servisi aradım o destek hattını ara dedi. sonra yine aradım 1 dakikada düşürdüm neyseki başkası çıktı kaydımı aldı arayacaz dediler en ertesi gün işe gittim aradılarmı bilmiyorum işten eve geldiğimde 256 olmuş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Reahax

    valla en kolay düşüren benim heralde şu numarayı ben pazartesi aradım ilk seferde düşürdüm anlattım 256 sın dedi gıcık karının biri ben sonra teknik servisi aradım o destek hattını ara dedi. sonra yine aradım 1 dakikada düşürdüm neyseki başkası çıktı kaydımı aldı arayacaz dediler en ertesi gün işe gittim aradılarmı bilmiyorum işten eve geldiğimde 256 olmuş.

    Alıntıları Göster
    sonunda ben de düşürdüm 444 0 375 i... bana verilen cevabı söylüyorum: genel müdürlüğe dilekçe vermeniz gerekiyor 256 olması için dedi geçişler tamamlandı sizin sorun olabilir hata var benim hattımda diye dilekçe ver dedi güldüm güldümmm hala gülüyorum... yahu size arıza kaydı bırakıyorum işte dedim tamam ben alayım ama şu anda yapabileceğimiz birşey yok dediler...
    bu müşteri temsilcilerini nereden buluyorlar acaba? insan biraz teknik bilgi falan verir şunlara da 3 günlük tutturma uğraşlarım boşuna gitmemiş olurdu. ooof oooof bir özelleşse de rahatlasak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpican

    sonunda ben de düşürdüm 444 0 375 i... bana verilen cevabı söylüyorum: genel müdürlüğe dilekçe vermeniz gerekiyor 256 olması için dedi geçişler tamamlandı sizin sorun olabilir hata var benim hattımda diye dilekçe ver dedi güldüm güldümmm hala gülüyorum... yahu size arıza kaydı bırakıyorum işte dedim tamam ben alayım ama şu anda yapabileceğimiz birşey yok dediler...
    bu müşteri temsilcilerini nereden buluyorlar acaba? insan biraz teknik bilgi falan verir şunlara da 3 günlük tutturma uğraşlarım boşuna gitmemiş olurdu. ooof oooof bir özelleşse de rahatlasak

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar şunu söylemek istiyorum 444 0 375 nolu telefon müşteri hizmetleri değil aradığınızda da zaten burası müşteri hizmetleri demiyor...

    444 0 375 ADSL ARIZA KAYIT SERVİSİNİN NUMARASI
    orada çalışanlarda sadece arıza kayıt alıyor benim bildiğim...
    bunun içinde herhangi bir teknik bilgiye sahip olmaları gerekmiyor...
    sadece oturup arızalı telefonun numarasını yazıp teknik servise bildiriyorlar...
    yanlışım varsa düzeltin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cekenski

    Arkadaşlar şunu söylemek istiyorum 444 0 375 nolu telefon müşteri hizmetleri değil aradığınızda da zaten burası müşteri hizmetleri demiyor...

    444 0 375 ADSL ARIZA KAYIT SERVİSİNİN NUMARASI
    orada çalışanlarda sadece arıza kayıt alıyor benim bildiğim...
    bunun içinde herhangi bir teknik bilgiye sahip olmaları gerekmiyor...
    sadece oturup arızalı telefonun numarasını yazıp teknik servise bildiriyorlar...
    yanlışım varsa düzeltin...

    Alıntıları Göster
    Ya bu adamlar herkese farklı cevaplar veriyor, ne iş böyle,.

    cekenski :
    Ne olursa olsun sen kalkmışsın bu adamları telefon başına oturtmuşsun, adam buyrun Türktelekom size nasıl yardımcı olabilirm demesi lazım, bunu diyen servisler var Telsim Türkcell gibi adamlar yardımcı olmak için herşeyi yapıyor, Telekomda adam seni başından savmak için herşeyi söylüyor, Size 128 lerin 256 ya yükseltilmesi tamamlandı diyor, ben telefon ediyorum daha tamamlanmadı otomatik yapılıyor tamamlamalar diyor, deli oldum çıktım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Montage

    Ya bu adamlar herkese farklı cevaplar veriyor, ne iş böyle,.

    cekenski :
    Ne olursa olsun sen kalkmışsın bu adamları telefon başına oturtmuşsun, adam buyrun Türktelekom size nasıl yardımcı olabilirm demesi lazım, bunu diyen servisler var Telsim Türkcell gibi adamlar yardımcı olmak için herşeyi yapıyor, Telekomda adam seni başından savmak için herşeyi söylüyor, Size 128 lerin 256 ya yükseltilmesi tamamlandı diyor, ben telefon ediyorum daha tamamlanmadı otomatik yapılıyor tamamlamalar diyor, deli oldum çıktım

    Alıntıları Göster
    @montage
    Tekrar söyleyeyim 444 0 375 türk telekomun arıza kayıt servisinin numarasıdır...teknik destek,müşteri temsilciliği, müsteri hizmetleri herneyse işte numarası değildir...
    bu numarayı aradığınız zaman sadece adsl hattınız arızalı ise adsl numaranızı alıp bunu teknik servise bildirirler ve bunu bilgisayar ağı üzerinden yaparlar telefon ile değil...(en azından benim bildiğim bu)
    telsim ve turkcell arıza kayıt servislerimi var da orayla kıyaslıyorsun?
    adı üstünde arıza kayıt... 101 de bildiğim kadarı ile telefon arıza... onun gibi...
    kayıt alan birisinden teknik destek bekleyemezsiniz beklersenizde hata yapmış olursunuz bence...
    bu arada telefonu açanlar sana nasıl hitap ediyorlar ?
    hal hatır sormalarınımı bekliyorsun
    bende birçok kez adsl de sorunla karşılaştım ve 4440375 i aradığımda garip bir şekilde açtıklarına tanık olmadım...
    adsl arıza , adsl arıza kayıt gibi açıyorlar...

    neyse uzattım biraz galiba bu saatte anca bu kadar ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cekenski

    @montage
    Tekrar söyleyeyim 444 0 375 türk telekomun arıza kayıt servisinin numarasıdır...teknik destek,müşteri temsilciliği, müsteri hizmetleri herneyse işte numarası değildir...
    bu numarayı aradığınız zaman sadece adsl hattınız arızalı ise adsl numaranızı alıp bunu teknik servise bildirirler ve bunu bilgisayar ağı üzerinden yaparlar telefon ile değil...(en azından benim bildiğim bu)
    telsim ve turkcell arıza kayıt servislerimi var da orayla kıyaslıyorsun?
    adı üstünde arıza kayıt... 101 de bildiğim kadarı ile telefon arıza... onun gibi...
    kayıt alan birisinden teknik destek bekleyemezsiniz beklersenizde hata yapmış olursunuz bence...
    bu arada telefonu açanlar sana nasıl hitap ediyorlar ?
    hal hatır sormalarınımı bekliyorsun
    bende birçok kez adsl de sorunla karşılaştım ve 4440375 i aradığımda garip bir şekilde açtıklarına tanık olmadım...
    adsl arıza , adsl arıza kayıt gibi açıyorlar...

    neyse uzattım biraz galiba bu saatte anca bu kadar ...

    Alıntıları Göster
    cekenski
    bence yanlış biliyorsun onlar sadece arıza kayıt değil, onlar ADSL destek hattı. zaten meşgul olduklarında da 'şu anda bütün müşteri temsilcilerimiz diğer müşterilerimize hizmet vermektedir...' diye birşey söylüyor. eğer o telefonu da açıyorlarsa kesinlikle adsl ile ilgili her konuyu bilmeleri gerekir; yoksa nasıl destek verebilirler ki... zaten o kadar da karmaşık bir olay değil 1 haftalık bir eğitim almaları onları alim bile yapar. bilemedikleri bir sorunda ya da teknik arızalarda da kayıt alıp daha sonra geri dönerler. milyonlarca müşterisi olan turkcell gibi şirketler bir kaç saat içinde geri dönebilirken, bir kaç yüz bin abonesi olan adsl nasıl olur da 4. arıza kaydımı bırakmama rağmen 2 hafta içinde sorunu çözemeyip 1 kere bile beni geri arayamıyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpican

    cekenski
    bence yanlış biliyorsun onlar sadece arıza kayıt değil, onlar ADSL destek hattı. zaten meşgul olduklarında da 'şu anda bütün müşteri temsilcilerimiz diğer müşterilerimize hizmet vermektedir...' diye birşey söylüyor. eğer o telefonu da açıyorlarsa kesinlikle adsl ile ilgili her konuyu bilmeleri gerekir; yoksa nasıl destek verebilirler ki... zaten o kadar da karmaşık bir olay değil 1 haftalık bir eğitim almaları onları alim bile yapar. bilemedikleri bir sorunda ya da teknik arızalarda da kayıt alıp daha sonra geri dönerler. milyonlarca müşterisi olan turkcell gibi şirketler bir kaç saat içinde geri dönebilirken, bir kaç yüz bin abonesi olan adsl nasıl olur da 4. arıza kaydımı bırakmama rağmen 2 hafta içinde sorunu çözemeyip 1 kere bile beni geri arayamıyor...

    Alıntıları Göster
    hoca modemi kapatıp tekrar actın mı :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DaddyCooL88

    hoca modemi kapatıp tekrar actın mı :D

    Alıntıları Göster
    Yahu siz var ya türünüzün son örneklerisiniz...

    Bir kaşınızı müzelere hibelemeli..





  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpican

    cekenski
    bence yanlış biliyorsun onlar sadece arıza kayıt değil, onlar ADSL destek hattı. zaten meşgul olduklarında da 'şu anda bütün müşteri temsilcilerimiz diğer müşterilerimize hizmet vermektedir...' diye birşey söylüyor. eğer o telefonu da açıyorlarsa kesinlikle adsl ile ilgili her konuyu bilmeleri gerekir; yoksa nasıl destek verebilirler ki... zaten o kadar da karmaşık bir olay değil 1 haftalık bir eğitim almaları onları alim bile yapar. bilemedikleri bir sorunda ya da teknik arızalarda da kayıt alıp daha sonra geri dönerler. milyonlarca müşterisi olan turkcell gibi şirketler bir kaç saat içinde geri dönebilirken, bir kaç yüz bin abonesi olan adsl nasıl olur da 4. arıza kaydımı bırakmama rağmen 2 hafta içinde sorunu çözemeyip 1 kere bile beni geri arayamıyor...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: alpican

    cekenski
    bence yanlış biliyorsun onlar sadece arıza kayıt değil, onlar ADSL destek hattı. zaten meşgul olduklarında da 'şu anda bütün müşteri temsilcilerimiz diğer müşterilerimize hizmet vermektedir...' diye birşey söylüyor. eğer o telefonu da açıyorlarsa kesinlikle adsl ile ilgili her konuyu bilmeleri gerekir; yoksa nasıl destek verebilirler ki... zaten o kadar da karmaşık bir olay değil 1 haftalık bir eğitim almaları onları alim bile yapar. bilemedikleri bir sorunda ya da teknik arızalarda da kayıt alıp daha sonra geri dönerler. milyonlarca müşterisi olan turkcell gibi şirketler bir kaç saat içinde geri dönebilirken, bir kaç yüz bin abonesi olan adsl nasıl olur da 4. arıza kaydımı bırakmama rağmen 2 hafta içinde sorunu çözemeyip 1 kere bile beni geri arayamıyor...


    son 2-3 ay içinde abartısız 40 defa arıza kaydı bırakmışımdır... bir kere bile benide geri aramadılar o ayrı konu...
    eskiden bu numara ADSL müşteri temsilciliği yada her ne ise oraya aitti.. artık sadece ARIZA KAYIT numarası...
    o bant kaydıda geçmişten kalan birşey..
    artık o numaradan teknik destek felan alamazsınız bende bunu anlatmaya çalışıyorum ok?




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.