Şimdi Ara

HALKBANK PARAFLY KAMPANYALARI - Ayrıcalıklar Bu Paraf'ta (27. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9.920
Cevap
195
Favori
552.699
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Gezi eylemlerinde olduğu gibi, 1000 kişiye yakın kişi parafly kartlarını arayıp iptal ettirirse belki ses getirir, aksi halde parafly kendini belli etmiştir. Finansbank ya da TEB benzeri hiçbir işe yaramayan bir seyahat kartı olacak.
  • Arkadaşlar Halkbank müşteri hizmetleri kartın gönderildiğini söyledi ve aktif kurye firması ile geleceğini belirterek bir takip numarası verdi.

    Kart Parafly Platin

    Aktif kuryeden kontrol ettim, yok.
    Zip kuryeden kontrol ettim, yok.
    Yurtiçi kargodan kontrol ettim, yok.

    Nereden gelecek bu kart ? kartı ulaşan arkadaşlar süreç hakkında bilgilendirirlerse sevinirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mculhaci

    quote:

    Orijinalden alıntı: yasintekgoz


    quote:

    Orijinalden alıntı: mculhaci

    Sevgili temsilci ;
    Bu önerimi , parafly kart ile ilgili kampanya ve parfly koşullarını belirleyen birime ulaştırmanızı ivedilikle istiyorum....

    Benim yapı kredi bankasına ait Adios kartım ve Vakıfbanka ait Öğretmenim kredi kartım vardır. Tatilimi Adios ile uçak biletlerimi Vakıfbank ile almaktayım ve bu iki bankanın kampanyalarını da 10.000 binlerce Adios kart sahibinden birisi olarak çok yakından takip etmekteyim .

    Siz de eğer bu kredi kartı pazarından iyi bir pay elde etmek istiyorlarsa aşağıdaki maddelerin gerçekleştirilmesi gerekmektedir.

    1. Paraf kartın otomatik olarak parafly karta çağrı merkezince çevrilebilmesini ve parafparaların diğer kartlardan da parafly karta aktarımının sağlanmasını,
    2. Puanların son kullanım tarihi olmamasını,
    3. Kampanyaların çok iyi bir şekilde arttırılması (öncelikle üye firmaların arttırılması),
    4. Avans puan kullanıldığında puanın % 25 - % 50 aralığında kısmı kapatılınca tekrar avans puan kullanma imkanının tanınması,
    5. Kart başvurusunu gerek internet , gerek sms , gerek şube , gerekse telefon üzerinden yapıldığında sistemden çağrı merkezi tarafından rahatlıkla görülebilmesi ; başvuruda şubeye gitmeye gerek kalmadan ivedilikle başvuru takip ve onayının rahatlıkla yapılabilmesi ve onaylanması durumunda kartın şubeye yönlendirme isteğinin sadece şubeden değil , diyalog üzerinden de şubeye yönlendirme işleminin yapılması ; maaaş müşterilerine daha hızlı dönülmesinin gerekliliği ,
    6. Mobil banka uygulaması ,

    Yoksa: "Rüzgar gibi geçip gideceksiniz" ve kartlarınız bir çekmecenin içinde itili bir şekilde duracaktır ...

    NOT: Yukarıdaki belirttiğim maddeler Adios kartta mevcuttur ve bir çok takipçisi , iyi alışveriş yapıp ciro bırakan müşterileri vardır ...
    Bu konuda en kısa zamanda düzenlemeye gidip , biz müşterilerinizin bu isteklerini yerine getirirseniz , kazanan bir banka olabilirsiniz ...
    Parfly kart ile ilgilenen departmanınızdaki en yetkili kişi ile görüşmek istiyorum . Bu konu da bana dönüş yaparlarsa sevinirim...



    Bu yazdığımı

    https://www.parafcard.com.tr/MusteriHizmetleri/BizeUlasin

    üzerinden ulaştırabilrsiniz ....

    Bu akşam gönderen arkadaşları sayalım ve güncel tutalım ...

    Bunu yolladınız mı? Ben denedim, 2000 karakter dedi kabul etmedi

    Sevgili temsilci ;
    Bu önerimi , parafly kart ile ilgili kampanya ve parfly koşullarını belirleyen birime ulaştırmanızı ivedilikle istiyorum....

    Benim yapı kredi bankasına ait Adios kartım ve Vakıfbanka ait Öğretmenim kredi kartım vardır. Tatilimi Adios ile uçak biletlerimi Vakıfbank ile almaktayım ve bu iki bankanın kampanyalarını da 10.000 binlerce Adios kart sahibinden birisi olarak çok yakından takip etmekteyim .

    Siz de eğer bu kredi kartı pazarından iyi bir pay elde etmek istiyorlarsa aşağıdaki maddelerin gerçekleştirilmesi gerekmektedir.

    1. Paraf kartın otomatik olarak parafly karta çağrı merkezince çevrilebilmesini ve parafparaların diğer kartlardan da parafly karta aktarımının sağlanmasını,
    2. Puanların son kullanım tarihi olmamasını,
    3. Kampanyaların çok iyi bir şekilde arttırılması (öncelikle üye firmaların arttırılması),
    4. Avans puan kullanıldığında puanın % 25 - % 50 aralığında kısmı kapatılınca tekrar avans puan kullanma imkanının tanınması,
    5. Kart başvurusunu gerek internet , gerek sms , gerek şube , gerekse telefon üzerinden yapıldığında sistemden çağrı merkezi tarafından rahatlıkla görülebilmesi ; başvuruda şubeye gitmeye gerek kalmadan ivedilikle başvuru takip ve onayının rahatlıkla yapılabilmesi ve onaylanması durumunda kartın şubeye yönlendirme isteğinin sadece şubeden değil , diyalog üzerinden de şubeye yönlendirme işleminin yapılması ; maaaş müşterilerine daha hızlı dönülmesinin gerekliliği ,
    6. Mobil banka uygulaması ,

    Yoksa: "Rüzgar gibi geçip gideceksiniz" ve kartlarınız bir çekmecenin içinde itili bir şekilde duracaktır ...

    NOT: Yukarıdaki belirttiğim maddeler Adios kartta mevcuttur ve bir çok takipçisi , iyi alışveriş yapıp ciro bırakan müşterileri vardır ...
    Bu konuda en kısa zamanda düzenlemeye gidip , biz müşterilerinizin bu isteklerini yerine getirirseniz , kazanan bir banka olabilirsiniz ...
    Parfly kart ile ilgilenen departmanınızdaki en yetkili kişi ile görüşmek istiyorum . Bu konu da bana dönüş yaparlarsa sevinirim...



    Bu ifadeyi aynen gönderdim . Sıkıntı olmadı , 2000 karakteri kabul etti ...

    Bende yolladım bu metni sorun yok....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JohnDillinger

    Arkadaşlar Halkbank müşteri hizmetleri kartın gönderildiğini söyledi ve aktif kurye firması ile geleceğini belirterek bir takip numarası verdi.

    Kart Parafly Platin

    Aktif kuryeden kontrol ettim, yok.
    Zip kuryeden kontrol ettim, yok.
    Yurtiçi kargodan kontrol ettim, yok.

    Nereden gelecek bu kart ? kartı ulaşan arkadaşlar süreç hakkında bilgilendirirlerse sevinirim


    Platin kart ZİP dağıtımla gelir.
    Takip numarası 260 ile mi başlıyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildirimr

    quote:

    Orijinalden alıntı: JohnDillinger

    Arkadaşlar Halkbank müşteri hizmetleri kartın gönderildiğini söyledi ve aktif kurye firması ile geleceğini belirterek bir takip numarası verdi.

    Kart Parafly Platin

    Aktif kuryeden kontrol ettim, yok.
    Zip kuryeden kontrol ettim, yok.
    Yurtiçi kargodan kontrol ettim, yok.

    Nereden gelecek bu kart ? kartı ulaşan arkadaşlar süreç hakkında bilgilendirirlerse sevinirim


    Platin kart ZİP dağıtımla gelir.
    Takip numarası 260 ile mi başlıyor?

    Evet takip numarası 260503 ile başlıyor.

    Zip kurye ile görüştüm şimdi. Takip numarası 260530 ile başlamalıymış.

    Sanırım halkbank müşteri hizmetleri numarayı yanlış verdi veya ben yanlış aldım

    Kart eski adresime yönlendirilmiş sanırım. Şimdi Yurtiçi kargo ile görüşüp geri dönüş yapacaklar




  • ne basiretsiz bankaymış bu halkbank.bence su anda bu forumda kim varsa aynı sebepten kartını iptal etmeli.kliksada niye dahil edilmiyorki.bu forumu takip etmeden bu kartı cıkaranda yoktur zaten.bankanın kendi calısanları bile bilmiyor kartı.bu yapılırsa ültimatom verilmiş olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: datox

    olmayacak bence bu parafly. söylüyorum olmayacak. bende aldım yolda bekliyorum ama olmayacak.

    beyler müşteri hizmetlerine baskı yapın yahu biz yaparsak olur merak etmeyin
  • http://www.parafly.com.tr/BizeUlasin.aspx

    burdan belirtin hem devletimiz hem de biz kazanalım diye paraf kart aldık ama eğer büyük oynamak istiyorsanız paraf para transferine ve tüm paraf kampanyalarına dahil edin diye bunları belirttin beyler hadi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildirimr

    quote:

    Orijinalden alıntı: JohnDillinger

    Arkadaşlar Halkbank müşteri hizmetleri kartın gönderildiğini söyledi ve aktif kurye firması ile geleceğini belirterek bir takip numarası verdi.

    Kart Parafly Platin

    Aktif kuryeden kontrol ettim, yok.
    Zip kuryeden kontrol ettim, yok.
    Yurtiçi kargodan kontrol ettim, yok.

    Nereden gelecek bu kart ? kartı ulaşan arkadaşlar süreç hakkında bilgilendirirlerse sevinirim


    Platin kart ZİP dağıtımla gelir.
    Takip numarası 260 ile mi başlıyor?

    dostum benim platin aktif kurye ile geldi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seyffullah

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildirimr

    quote:

    Orijinalden alıntı: JohnDillinger

    Arkadaşlar Halkbank müşteri hizmetleri kartın gönderildiğini söyledi ve aktif kurye firması ile geleceğini belirterek bir takip numarası verdi.

    Kart Parafly Platin

    Aktif kuryeden kontrol ettim, yok.
    Zip kuryeden kontrol ettim, yok.
    Yurtiçi kargodan kontrol ettim, yok.

    Nereden gelecek bu kart ? kartı ulaşan arkadaşlar süreç hakkında bilgilendirirlerse sevinirim


    Platin kart ZİP dağıtımla gelir.
    Takip numarası 260 ile mi başlıyor?

    dostum benim platin aktif kurye ile geldi

    O biraz ters olmuş hocam. Normalde bütün platinler ZIP Dağıtım ile gelir.
    Ama böyle bazen mağdur ettikleri, yanlış kart çıkarttıkları müşterilere Aktif İleti yada Yurtiçi Kargo ile gönderiyorlar.
    Kısacası hiçbir işleri profesyonel değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildirimr

    quote:

    Orijinalden alıntı: seyffullah

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildirimr

    quote:

    Orijinalden alıntı: JohnDillinger

    Arkadaşlar Halkbank müşteri hizmetleri kartın gönderildiğini söyledi ve aktif kurye firması ile geleceğini belirterek bir takip numarası verdi.

    Kart Parafly Platin

    Aktif kuryeden kontrol ettim, yok.
    Zip kuryeden kontrol ettim, yok.
    Yurtiçi kargodan kontrol ettim, yok.

    Nereden gelecek bu kart ? kartı ulaşan arkadaşlar süreç hakkında bilgilendirirlerse sevinirim


    Platin kart ZİP dağıtımla gelir.
    Takip numarası 260 ile mi başlıyor?

    dostum benim platin aktif kurye ile geldi

    O biraz ters olmuş hocam. Normalde bütün platinler ZIP Dağıtım ile gelir.
    Ama böyle bazen mağdur ettikleri, yanlış kart çıkarttıkları müşterilere Aktif İleti yada Yurtiçi Kargo ile gönderiyorlar.
    Kısacası hiçbir işleri profesyonel değil.

    hocam benim derdim bu değil kampanyalar konusunda milleti bilinçlendirmek lütfen sizde mesaj atın mğşteri hizmetlerine




  • Merhaba Arkadaşlar.

    Bir süre önce konuyu okuduğumda sorunlar ile ilgili , özellikle müşteri gözüyle bakıldığında "Hadi Canım, Yok Artık!" dediğimiz örneklerle karşılaştığım için çok üzgün olduğumu tekrar belirtmek isterim.

    Hem benim iş yoğunluğum hem de paraf ürünümüz ile ilgili ekibin yoğunluğu nedeniyle konu ile ilgilenememiştim. Bugün ilgili bölümün müdürü ile bir görüşmemiz oldu... Aşağıdaki şartlara uyan arkadaşlar bana PM den ulaşabilirse sevinirim.

    1- Paraf Kartı olmasına rağmen Parafly başvurusu reddedilen

    2 - Parafly başvurusunu doğru bir şekilde yapmasına rağmen Paraf kart gönderilen ( doğru bir şekilden kasıt, bu durumdan şikayet eden bir çok kişinin paraf başvuru sms'i attığı görülüyor sistemde)

    3 - Parafly'ın internet sitesinde yer alan hızlı başvuru seçeneği ile başvurmuş olmasına rağmen paraf kart gönderilen.

    4 - Sanırım yoktur ama, eğer var ve itiraz ediyorsa, Paraf Başvurusu yapmasına rağmen parafly gönderilen...

    Paraf başvurusu için PARAF TCKIMLIKNO yazılarak 3452'ye gönderilmesi gerekmektedir.
    Örnek Başvuru PARAF 12345678901 => 3452

    Parafly başvurusu için PARAFLY boşluk TCKIMLIKNO yazılarak 3452'ye gönderilmesi gerekmektedir.
    Örnek Başvuru PARAFLY 12345678901 => 3452

    Yukarıdaki şartlara uymayan arkadaşların PM göndermemesini rica ederim. Burada sizlerden destek istediğimiz husus, eğer sistem kaynaklı problemler var ise bunların düzeltilmesi ve müşteri memnuniyetinin sağlanmasıdır.

    Bu arada, gönderdiğiniz bilgiler sadece sistem hatalarının düzeltilmesi için kullanılacak, yanlış göndermişiz diyerek tekrar kart gönderilmeyecek. Ama bu anlamda bir gelişme olursa, yani biz yanlış basmışız, düzeltip göndereceğiz, sistemimizi düzelttik ve geriye yönelik bu bilgilere ulaşarak tekrar işleme alabiliriz gibi bir uygulama yapabilecek olursa ilgili birim, bu hususu da paylaşmaya çalışacağım.

    atacağınız PM lerde müşteri numarası, sistemimizde kayırlı cep telefon numarası, sms atılan cep telefonu numarası gibi , size ulaşacağımız bilgilerden herhangi birisini verebilirsiniz. ilave olarak başvuru kanalınızı ve yaklaşık başvuru tarihinizi de belirtirseniz hız kazanabiliriz.

    Sen de kimsin diye bir kuşkunuz olur ise, ilgili bilgileri kurumsal mail adresime de iletebilirsiniz : mehmetbaris.dogan@halkbank.com.tr

    Yukarıda belirttiğim hususlar haricinde başvurusu reddedilenlerin şubelerimizden detay bilgi almasını rica ederim.

    Ve son olarak da bir kaç hususun altını çizmek isterim ki ;
    - Bu mesaj, kurumsal bir mesaj değildir.
    - Bu mesaj, süreç ile ilgili bir birimde çalışmakta olan birinden gelmemektedir.
    - Bu mesaj, sadece çalışmakta olduğum ve aynı zamanda müşterisi de olduğum Sevgili Bankamın "müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkartmak ve daha iyi hizmet vermek" amacından başka bir gaye taşımamaktadır.

    Ayrıca, bir çok kampanya bilgilerinin detayında yer alması gerekirken "Ben şu hususu netleştiremedim, bu konunun da kampanya detaylarında belirtilmesi gerekirdi, boşu boşuna MH'ni aradım , oradan bile net bilgi alamadım" dediğini hususlar olursa, lütfen bu konuları da PM veya Mail ile ulaştırınız ki hedeflediğimiz "en iyi"ye sizlerin de desteği ile en kısa zamanda ve en kaliteli şekilde ulaşalım...

    İlgi ve desteğiniz için şimdiden teşekkürler.


    Son Not: Daha önce söz konusu bilgileri ileten arkadaşlar tekrar iletirse sevinirim ,
    otomobilci_x ve mobil_kirpi, ben sizlerin bilgisini ilettim, tekrar göndermenize gerek yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi doganbaris -- 2 Temmuz 2013; 14:07:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildirimr

    quote:

    Orijinalden alıntı: seyffullah

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildirimr

    quote:

    Orijinalden alıntı: JohnDillinger

    Arkadaşlar Halkbank müşteri hizmetleri kartın gönderildiğini söyledi ve aktif kurye firması ile geleceğini belirterek bir takip numarası verdi.

    Kart Parafly Platin

    Aktif kuryeden kontrol ettim, yok.
    Zip kuryeden kontrol ettim, yok.
    Yurtiçi kargodan kontrol ettim, yok.

    Nereden gelecek bu kart ? kartı ulaşan arkadaşlar süreç hakkında bilgilendirirlerse sevinirim


    Platin kart ZİP dağıtımla gelir.
    Takip numarası 260 ile mi başlıyor?

    dostum benim platin aktif kurye ile geldi

    O biraz ters olmuş hocam. Normalde bütün platinler ZIP Dağıtım ile gelir.
    Ama böyle bazen mağdur ettikleri, yanlış kart çıkarttıkları müşterilere Aktif İleti yada Yurtiçi Kargo ile gönderiyorlar.
    Kısacası hiçbir işleri profesyonel değil.

    Bütün platin kartların ZIP dağıtım ile geleceği kanaatine nasıl vardınız ?

    Ve neden farklı bir dağıtım firması seçilmesi durumunda gönderim ücreti sizce profesyonelce olmuyor ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi doganbaris -- 2 Temmuz 2013; 14:09:58 >




  • Aktif İletiden kimse ile canlı konuşamıyorum, yok mu bir yolu? 0850 333 0327'de sadece kargom eve yada işe yönlensin diye tuşa basabiliyorsunuz.

    Çıldırtacak bunlar beni.

    gün boyu ofiste olduğum halde bana ulaşamamış ve kartımı iade etmişler, sistemde öyle gözüküyor.

    Acil yardım, arayıp birine bağırmam lazım. Yoksa bunlar adam olup kartımı getirmeyecekler. Ki bu Aktif ileti ile sorun yaşadığım ilk iş değil. Daima böyleler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doganbaris

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildirimr

    quote:

    Orijinalden alıntı: seyffullah

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildirimr

    quote:

    Orijinalden alıntı: JohnDillinger

    Arkadaşlar Halkbank müşteri hizmetleri kartın gönderildiğini söyledi ve aktif kurye firması ile geleceğini belirterek bir takip numarası verdi.

    Kart Parafly Platin

    Aktif kuryeden kontrol ettim, yok.
    Zip kuryeden kontrol ettim, yok.
    Yurtiçi kargodan kontrol ettim, yok.

    Nereden gelecek bu kart ? kartı ulaşan arkadaşlar süreç hakkında bilgilendirirlerse sevinirim


    Platin kart ZİP dağıtımla gelir.
    Takip numarası 260 ile mi başlıyor?

    dostum benim platin aktif kurye ile geldi

    O biraz ters olmuş hocam. Normalde bütün platinler ZIP Dağıtım ile gelir.
    Ama böyle bazen mağdur ettikleri, yanlış kart çıkarttıkları müşterilere Aktif İleti yada Yurtiçi Kargo ile gönderiyorlar.
    Kısacası hiçbir işleri profesyonel değil.

    Bütün platin kartların ZIP dağıtım ile geleceği kanaatine nasıl vardınız ?

    Ve neden farklı bir dağıtım firması seçilmesi durumunda gönderim ücreti sizce profesyonelce olmuyor ?

    Bunu ben değil üç farklı müşteri temsilcisi belirtti. (4440400)
    Gönderim ücretinden bahsetmedim ben. En hızlı gönderiyi ZIP Dağıtım yapıyor. Çünkü ona verilen teslimat ücreti ile Aktif ileti/Kuryenet'e verilen ücretler farklı.
    Zira ZIP Dağıtım, kart tarafına ulaştığında müşteriye aynı gün yada ertesi gün teslim ediyor. Aktif İleti/Kuryenet te bu süreç 2-3 haftayı rahat bulur.
    Ayrıca Paraf ve Parafly platin kartlarımı da ben Zip Dağıtım dan aldım.
    Profesyonellik hususuna gelince o, bankanın genel işleyişine yaptığım bir yorum.

    Ben şubeden 5 -6 ay önce başvuru yaptığımda bireysel müşterisi temsilcisi evrakları kaybettim diyerek 2 ay oyaladı beni. Daha sonra şube ve genel sorunlar yüzünden istifa etmiş. Ben o süreçte kartın gelmesini bekledim. Sonra bu sorunu öğrendiğimde evrakların bulunmasını istedim ama yeni gelen müşteri temsilcisi bu sorunun kendi sorunu olmadığını belirtti. Evraklardaki kişisel bilgi güvenliğinden endişe etmeli miyim deyince bankadan dışarı çıkamaz ki kurumsal bir bankayız denildi.

    Peki madem bu kadar kurumsallık var niye evraklar kayboldu diye sorduğumda cevap yok ?

    Yıllardır bankalarla içli dışlı birisi olarak bence Halkbank'ın eksik yönleri çok.İyi birşey yapmaya çalışıyor ama süreç sancılı.
    Örneğin bulunduğum bölgede bazı marketlerde Paraf posu var ve puan kullanılıyor. Ama marketler zinciri olan bir yer olmasına rağmen halen Paraf'ın sitesinde program ortağı olarak gözükmüyor.
    Kliksa kampanyasına bakınız. Parafly dahil değildir yazılmış. (Müşteri puan kazanıpta avantajlı olarak yolculuk edemesin diye.) Bakın bunu YKB Adios ile yapmıyor.
    YKB'nin hiçbir kampanyasında ben bunu görmedim. Sizin verdiğiniz şartlara yakın şartları onlarda veriyor halbuki.

    Şu an kendimce eksiklik olmadığını gördüğüm genel konu katıldığım kampanyada indirimlerin anında kartıma yansıması. Ama konudaki mesajlarıda okursanız genellikle kart başvurusu ve şubeye yönlendirilme hususunda çok şikayet var. Şimdilik gelecek kampanyalara bakarak, Parafly ın durumunu değerlendirip bende kartı kullanma yada iptal etme durumunu düşüneceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildirimr -- 2 Temmuz 2013; 14:32:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: doganbaris

    Merhaba Arkadaşlar.

    Bir süre önce konuyu okuduğumda sorunlar ile ilgili , özellikle müşteri gözüyle bakıldığında "Hadi Canım, Yok Artık!" dediğimiz örneklerle karşılaştığım için çok üzgün olduğumu tekrar belirtmek isterim.

    Hem benim iş yoğunluğum hem de paraf ürünümüz ile ilgili ekibin yoğunluğu nedeniyle konu ile ilgilenememiştim. Bugün ilgili bölümün müdürü ile bir görüşmemiz oldu... Aşağıdaki şartlara uyan arkadaşlar bana PM den ulaşabilirse sevinirim.

    1- Paraf Kartı olmasına rağmen Parafly başvurusu reddedilen

    2 - Parafly başvurusunu doğru bir şekilde yapmasına rağmen Paraf kart gönderilen ( doğru bir şekilden kasıt, bu durumdan şikayet eden bir çok kişinin paraf başvuru sms'i attığı görülüyor sistemde)

    3 - Parafly'ın internet sitesinde yer alan hızlı başvuru seçeneği ile başvurmuş olmasına rağmen paraf kart gönderilen.

    4 - Sanırım yoktur ama, eğer var ve itiraz ediyorsa, Paraf Başvurusu yapmasına rağmen parafly gönderilen...

    Paraf başvurusu için PARAF TCKIMLIKNO yazılarak 3452'ye gönderilmesi gerekmektedir.
    Örnek Başvuru PARAF 12345678901 => 3452

    Parafly başvurusu için PARAFLY boşluk TCKIMLIKNO yazılarak 3452'ye gönderilmesi gerekmektedir.
    Örnek Başvuru PARAFLY 12345678901 => 3452

    Yukarıdaki şartlara uymayan arkadaşların PM göndermemesini rica ederim. Burada sizlerden destek istediğimiz husus, eğer sistem kaynaklı problemler var ise bunların düzeltilmesi ve müşteri memnuniyetinin sağlanmasıdır.

    Bu arada, gönderdiğiniz bilgiler sadece sistem hatalarının düzeltilmesi için kullanılacak, yanlış göndermişiz diyerek tekrar kart gönderilmeyecek. Ama bu anlamda bir gelişme olursa, yani biz yanlış basmışız, düzeltip göndereceğiz, sistemimizi düzelttik ve geriye yönelik bu bilgilere ulaşarak tekrar işleme alabiliriz gibi bir uygulama yapabilecek olursa ilgili birim, bu hususu da paylaşmaya çalışacağım.

    atacağınız PM lerde müşteri numarası, sistemimizde kayırlı cep telefon numarası, sms atılan cep telefonu numarası gibi , size ulaşacağımız bilgilerden herhangi birisini verebilirsiniz. ilave olarak başvuru kanalınızı ve yaklaşık başvuru tarihinizi de belirtirseniz hız kazanabiliriz.

    Sen de kimsin diye bir kuşkunuz olur ise, ilgili bilgileri kurumsal mail adresime de iletebilirsiniz : mehmetbaris.dogan@halkbank.com.tr

    Yukarıda belirttiğim hususlar haricinde başvurusu reddedilenlerin şubelerimizden detay bilgi almasını rica ederim.

    Ve son olarak da bir kaç hususun altını çizmek isterim ki ;
    - Bu mesaj, kurumsal bir mesaj değildir.
    - Bu mesaj, süreç ile ilgili bir birimde çalışmakta olan birinden gelmemektedir.
    - Bu mesaj, sadece çalışmakta olduğum ve aynı zamanda müşterisi de olduğum Sevgili Bankamın "müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkartmak ve daha iyi hizmet vermek" amacından başka bir gaye taşımamaktadır.

    Ayrıca, bir çok kampanya bilgilerinin detayında yer alması gerekirken "Ben şu hususu netleştiremedim, bu konunun da kampanya detaylarında belirtilmesi gerekirdi, boşu boşuna MH'ni aradım , oradan bile net bilgi alamadım" dediğini hususlar olursa, lütfen bu konuları da PM veya Mail ile ulaştırınız ki hedeflediğimiz "en iyi"ye sizlerin de desteği ile en kısa zamanda ve en kaliteli şekilde ulaşalım...

    İlgi ve desteğiniz için şimdiden teşekkürler.


    Son Not: Daha önce söz konusu bilgileri ileten arkadaşlar tekrar iletirse sevinirim ,
    otomobilci_x ve mobil_kirpi, ben sizlerin bilgisini ilettim, tekrar göndermenize gerek yok.



    Hocam size bu puan kazanimi ve aktarma konusunda e posta attim. Ayrıca ilginiz için teşekkür ler Halkbank in bu konuya ciddiyetle eğilecegini biliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Beyler normal Parafcard ile belirlediğimiz paraf günü, Parafly'da da geçerli mi?

    İnternet şubesinden baktığımda sadece Parafcard'a tanımlı görünüyor.
  • Thy'nin kendi sitesinden bilet alınca küsüratları kaldırdık kampanyasından faydalanabiliyormuyuz, ayrıca aynı anda 3-4 bilet alsak yinede kampanyadan faydalanabilirmiyiz, örneğin ist-ank gidiş dönüş ank- samsun gidiş toplam 285 tl tutsa thyden alımı gerçekleştirsek bi dahaki ay 85 tl indirim yansırmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben normal paraf kart aldim simdi birda neden fly kart almak zorunda kalayim. Ver ayni imkanlari. World kartimi. Komple kapatim ekmegi bike kqrtla alim
    Tek istegim x4 tatil ve ucak ama bunlari parafcarta da ver kardesim ben sikdi parafly a int basvurdun kim bilir nezaman gelir napim paraf kart ben ucurmadiktan tatil de ise yatamadiktan sonra
    Aynisi worldde var ken simdi yuku neden parafa tasiyayim .

    Yap hepsi ayni. Komole tasinayim parafaverneden alamassin paraf

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Paraf puanım var nerde harcıyacağımı bulamadım, hiç bir yerde harcanmıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.