Şimdi Ara

HALKBANK PARAFLY KAMPANYALARI - Ayrıcalıklar Bu Paraf'ta (29. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9.920
Cevap
195
Favori
552.702
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ulex

    quote:

    Orijinalden alıntı: BilimveEdebiyat

    Onaylanan kart 2 gündür basım aşamasında görülüyor. Genelde kaç günde basılıyor?

    12 Haziranda internetten başvurduğum kart bugün geldi. Hesabını yap artık

    Yandık desene

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doganbaris

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmetkardes06

    Paraf puanım var nerde harcıyacağımı bulamadım, hiç bir yerde harcanmıyor

    inanamayacağınız kadar çok yer var demeyi isterdim ancak şimdilik sadece inanabileceğiniz kadar çok yer var...

    http://www.parafcard.com.tr/ProgramOrtaklari


    hocam merhaba bir sorum olacak eğer bilgi verirseniz memnun olurum. internet üzerinden parafcarda başvurmuştum banada aynı mesaj geldi..ek bilgiler için şubenize başvurun şeklinde..acaba şubede ne bilgisi vereceğiz ? zira halkbank şubeleri inanılmaz sorunlu ve yoğun oluyor da..hiç boşa uğraşmayayım diyorum eğer çok formalite çıkaracaklarsa..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: righteous@

    quote:

    Orijinalden alıntı: doganbaris

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmetkardes06

    Paraf puanım var nerde harcıyacağımı bulamadım, hiç bir yerde harcanmıyor

    inanamayacağınız kadar çok yer var demeyi isterdim ancak şimdilik sadece inanabileceğiniz kadar çok yer var...

    http://www.parafcard.com.tr/ProgramOrtaklari


    hocam merhaba bir sorum olacak eğer bilgi verirseniz memnun olurum. internet üzerinden parafcarda başvurmuştum banada aynı mesaj geldi..ek bilgiler için şubenize başvurun şeklinde..acaba şubede ne bilgisi vereceğiz ? zira halkbank şubeleri inanılmaz sorunlu ve yoğun oluyor da..hiç boşa uğraşmayayım diyorum eğer çok formalite çıkaracaklarsa..

    Hocam genelde anne kızlık soyadı bilgisinde sorun çıkıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ulex

    quote:

    Orijinalden alıntı: ersyno


    quote:

    Orijinalden alıntı: ulex

    bugün kartım geldi ve ilk uçak biletini de pegasus sitesinden aldım. Anında mesaj geldi.

    Ne yazıyor mesajda? Şu kadar küsüratınız ekstrede düşecek falan mı?

    Tebrikler! Parafly Uçak Bileti kampanyasından **.** TL indirim kazandınız. Kalan kullanım hakkınız 8 dir. Biletler sınırlı sayıdadır. Detay: parafly.com.tr

    ek not 1: ücret hala provizyonda ve indirim görünmüyor.
    ek not 2: bu işlemden bir saat kadar sonra tekrar uçak bileti işlemi yapmam gerekti. Bu sefer küsürat 2 lira civarıydı. Aynı gün bir işlem daha yaptığımdan mıdır yoksa düşük olmasından mıdır bilmiyorum ama mesaj gelmedi.

    Provizyondan geçtikten sonra indirimleriniz yansiyacaktir.sms gelmesi bunu göstermektedir.

    Aynı gün 9 isleminizin tamamını kullanabilirsiniz herhangi bir saat sınırlaması yoktur.eger ikinci isleminiz için provizyondan sonra indirim yansimaz ise mh ile görüşünüz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasintekgoz


    quote:

    Orijinalden alıntı: yasintekgoz

    Aktif İletiden kimse ile canlı konuşamıyorum, yok mu bir yolu? 0850 333 0327'de sadece kargom eve yada işe yönlensin diye tuşa basabiliyorsunuz.

    Çıldırtacak bunlar beni.

    gün boyu ofiste olduğum halde bana ulaşamamış ve kartımı iade etmişler, sistemde öyle gözüküyor.

    Acil yardım, arayıp birine bağırmam lazım. Yoksa bunlar adam olup kartımı getirmeyecekler. Ki bu Aktif ileti ile sorun yaşadığım ilk iş değil. Daima böyleler.

    Yok mu beni aktif ileti MH'ne ulaşmamı sağlayacak babayiğit? Bir tekefon numarası var mı bunların?



    Tekrar soruyorum, elinde AKTİF İLETİ'nin herhangi bir şubesinin kuryesinin numarası olan varsa lütfen paylaşsın, karşımda muhatap bulamadığım için çıldıracağım.

    ACİL YARDIM.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ulex

    bugün kartım geldi ve ilk uçak biletini de pegasus sitesinden aldım. Anında mesaj geldi.

    ben de pegasustan başkası adına aldım ve indirim geldi.size şöle birşey daha söyleyim.125 tl uçak bileti aldım ancak bilet alırken yanında yemek menüsü de aldım 146 tl oldu .bilginiz olsuın arkadaslar menu alabiliyorsunuz ve mesaj geldi 46 indirim kazandınız diye hatta chek-in işlemi de işlemi de dahil yani



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erdil790 -- 3 Temmuz 2013; 8:31:14 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: righteous@

    quote:

    Orijinalden alıntı: doganbaris

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmetkardes06

    Paraf puanım var nerde harcıyacağımı bulamadım, hiç bir yerde harcanmıyor

    inanamayacağınız kadar çok yer var demeyi isterdim ancak şimdilik sadece inanabileceğiniz kadar çok yer var...

    http://www.parafcard.com.tr/ProgramOrtaklari


    hocam merhaba bir sorum olacak eğer bilgi verirseniz memnun olurum. internet üzerinden parafcarda başvurmuştum banada aynı mesaj geldi..ek bilgiler için şubenize başvurun şeklinde..acaba şubede ne bilgisi vereceğiz ? zira halkbank şubeleri inanılmaz sorunlu ve yoğun oluyor da..hiç boşa uğraşmayayım diyorum eğer çok formalite çıkaracaklarsa..

    Normal bir müşteri ve normal bir bankacı arasındaki bu dialogun 5 dakikayı geçmemesi lazım. Şubede sıra bekleme kısmı hariç tabii ki...
    Nüfus Cüzdanı , fatura ve gelir belgesinin yanınızda olması süreyi daha da kısaltabilir... tabii ki sohbet kısmı hariç...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: panick666

    quote:

    Orijinalden alıntı: ulex

    quote:

    Orijinalden alıntı: ersyno


    quote:

    Orijinalden alıntı: ulex

    bugün kartım geldi ve ilk uçak biletini de pegasus sitesinden aldım. Anında mesaj geldi.

    Ne yazıyor mesajda? Şu kadar küsüratınız ekstrede düşecek falan mı?

    Tebrikler! Parafly Uçak Bileti kampanyasından **.** TL indirim kazandınız. Kalan kullanım hakkınız 8 dir. Biletler sınırlı sayıdadır. Detay: parafly.com.tr

    ek not 1: ücret hala provizyonda ve indirim görünmüyor.
    ek not 2: bu işlemden bir saat kadar sonra tekrar uçak bileti işlemi yapmam gerekti. Bu sefer küsürat 2 lira civarıydı. Aynı gün bir işlem daha yaptığımdan mıdır yoksa düşük olmasından mıdır bilmiyorum ama mesaj gelmedi.

    Provizyondan geçtikten sonra indirimleriniz yansiyacaktir.sms gelmesi bunu göstermektedir.

    Aynı gün 9 isleminizin tamamını kullanabilirsiniz herhangi bir saat sınırlaması yoktur.eger ikinci isleminiz için provizyondan sonra indirim yansimaz ise mh ile görüşünüz.

    evet bugün yansımış 2 indirimde. Bilgi için teşekkürler




  • ben paraf kart sahibiyim.internet şubesinden başvurdum olmadı,internet üzerinden hızlı başvuru yaptım olmadı.bankaya hiç borcum yok.düzenli olarak harcama ve ödemelerim var.neden beni şubeden başvurmaya zorluyor.bilgisi olan var mı?ben şubeye gitmek zorundamıyım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ravelli76

    ben paraf kart sahibiyim.internet şubesinden başvurdum olmadı,internet üzerinden hızlı başvuru yaptım olmadı.bankaya hiç borcum yok.düzenli olarak harcama ve ödemelerim var.neden beni şubeden başvurmaya zorluyor.bilgisi olan var mı?ben şubeye gitmek zorundamıyım.

    biyerde bi bilgiyi eksik girmişlerdir ondan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ravelli76

    ben paraf kart sahibiyim.internet şubesinden başvurdum olmadı,internet üzerinden hızlı başvuru yaptım olmadı.bankaya hiç borcum yok.düzenli olarak harcama ve ödemelerim var.neden beni şubeden başvurmaya zorluyor.bilgisi olan var mı?ben şubeye gitmek zorundamıyım.

    Eksiklik degil, kredi notun iyi degildir ya da fazla kartin vardir

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende başımdan geçen bir olayı anlatayım size . Paraf kartım var . Onun dışında toplam 16000 tl limitli 3 kartım daha var . Parafly başvurdum beni şubeye yönlendirdi . Neyse gideyim dedim. Gittim gitmez olaydım . Şirketim var Ankara Ostim'de . Fakat işler yoğun olduğu için iş kıyafetleri vardı üzerimde . Şubeye o şekilde gittim ve resmen ayrımcılığı gördüm . Girdim içeri kıyafetlerim kirli tabiki (Şubede lüks bir yerdeki şube değil sanayinin içindeki şube) dedim böyle böyle paraf kartım var parafly a da başvurdum eksik belgem varmış , ne getirmem gerekiyor . Adam şöyle bir kıyafetimi süzdü sonra dediki 10000 tl limitin var mı ? Benim tepem attı . Sanane benim limitimden ben internetten başvurmuşum beni şubeye yönlendirmişler eksik belge için gelmişim .

    Şirketim var dedim , o zaman hemen ifadesi değişti yok vergi levhası falan zırvalarken ben çıktım gittim şubeden . Bu şubelerde bu çalışanlar olduğu sürece halkbankasının işi zor gerçekten . Resmen ayrımcılık oraya iş kıyafeti ile değilde normal kıyafetlerimle gitsem böyle davranamazdı . Şikayette ettim halkbankasına 2 hafta geçti hiç bir sonuç yok . Hiç bir şekilde işlem yapmamaları halkbankasınıda suçlu konuma getiriyor . Bu yüzden halkbankası bitti benim gözümde .




  • Arkadaşlar ben de hem internet şubesinden hem de parafly.com adresinden başvuru yaptım ancak şubeye başvurmam gerektiği yönünde uyarı verdi, ben de bunun üzerine 444 0 400 müşteri hizmetlerini arayarak parafly başvurusunda bulunmak istiyorum dedim, gerekli bilgileri aldı, 2-3 gün sonra aradım başvurum kabul edilmiş, internet şubesinde de gözüküyor parafly kartım. Şubeye gitmeden önce telefonla arayarak şansınızı bir deneyin arkadaşlar.
  • Bu ayırım zaten her bankada var ve olması gereken de bu. Sadece sizi bireysel müşteri grubuyla karıştırmış olmalılar, nihayetinde sizden belge istemeleri de bunun işareti zaten. Tüm bankalarda hesap açarken, işlem için sıra numarası alırken hep bu ayırım vardır. Şubeler yapılarına göre Bireysel, Ticari, Kurumsal, Karma vs...olarak ayrıldığından bu tip farklı uygulamaları garipsememek lazım. Örneğin o bankanın müşterisi değilseniz sadece fatura ödemek için içeri girdiyseniz, ödemeler bölümünden sıra almanız gerekir ve en çok siz beklersiniz, çünkü ticari ve ardından bireysel olmak üzere öncelik her zaman banka müşterisinindir. Aksi zaten saçma olurdu, herkes müşterisi olduğu bir bankada işlemlerinin öncelikli yapılmasını ister...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokmay

    Bu ayırım zaten her bankada var ve olması gereken de bu. Sadece sizi bireysel müşteri grubuyla karıştırmış olmalılar, nihayetinde sizden belge istemeleri de bunun işareti zaten. Tüm bankalarda hesap açarken, işlem için sıra numarası alırken hep bu ayırım vardır. Şubeler yapılarına göre Bireysel, Ticari, Kurumsal, Karma vs...olarak ayrıldığından bu tip farklı uygulamaları garipsememek lazım. Örneğin o bankanın müşterisi değilseniz sadece fatura ödemek için içeri girdiyseniz, ödemeler bölümünden sıra almanız gerekir ve en çok siz beklersiniz, çünkü ticari ve ardından bireysel olmak üzere öncelik her zaman banka müşterisinindir. Aksi zaten saçma olurdu, herkes müşterisi olduğu bir bankada işlemlerinin öncelikli yapılmasını ister...


    Benim ifade ettiğim ayrımcılıkla sizin bahsettiğiniz çok farklı . Ben kıyafete bakılarak yapılan ayrımcılıktan bahsediyorum . Bir insanın dış görünüşüne bakılarak takınılan tavırdan bahsediyorum .




  • Aslında aynı şeyi anlattım size. Orda yapmanız gereken öncelikle kendinizi tanıtmaktı....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasintekgoz

    quote:

    Orijinalden alıntı: yasintekgoz


    quote:

    Orijinalden alıntı: yasintekgoz

    Aktif İletiden kimse ile canlı konuşamıyorum, yok mu bir yolu? 0850 333 0327'de sadece kargom eve yada işe yönlensin diye tuşa basabiliyorsunuz.

    Çıldırtacak bunlar beni.

    gün boyu ofiste olduğum halde bana ulaşamamış ve kartımı iade etmişler, sistemde öyle gözüküyor.

    Acil yardım, arayıp birine bağırmam lazım. Yoksa bunlar adam olup kartımı getirmeyecekler. Ki bu Aktif ileti ile sorun yaşadığım ilk iş değil. Daima böyleler.

    Yok mu beni aktif ileti MH'ne ulaşmamı sağlayacak babayiğit? Bir tekefon numarası var mı bunların?



    Tekrar soruyorum, elinde AKTİF İLETİ'nin herhangi bir şubesinin kuryesinin numarası olan varsa lütfen paylaşsın, karşımda muhatap bulamadığım için çıldıracağım.

    ACİL YARDIM.

    Teşekkürler yardım eden tüm arkadaşlara (!)

    Sonunda kartımı aldım

    Nasıl mı?

    Netten trabzondaki bir kuryenin numarasını buldum, ordan kocaelidekinin numarasını, ondan da bizim şirkete gelenin cep numarasını ve sabit numarasını:) arayıp adresi de aldım.

    Kartım tam iade olarak yollanacakken gidip teslim aldım oh be.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasintekgoz

    quote:

    Orijinalden alıntı: yasintekgoz


    quote:

    Orijinalden alıntı: yasintekgoz

    Aktif İletiden kimse ile canlı konuşamıyorum, yok mu bir yolu? 0850 333 0327'de sadece kargom eve yada işe yönlensin diye tuşa basabiliyorsunuz.

    Çıldırtacak bunlar beni.

    gün boyu ofiste olduğum halde bana ulaşamamış ve kartımı iade etmişler, sistemde öyle gözüküyor.

    Acil yardım, arayıp birine bağırmam lazım. Yoksa bunlar adam olup kartımı getirmeyecekler. Ki bu Aktif ileti ile sorun yaşadığım ilk iş değil. Daima böyleler.

    Yok mu beni aktif ileti MH'ne ulaşmamı sağlayacak babayiğit? Bir tekefon numarası var mı bunların?



    Tekrar soruyorum, elinde AKTİF İLETİ'nin herhangi bir şubesinin kuryesinin numarası olan varsa lütfen paylaşsın, karşımda muhatap bulamadığım için çıldıracağım.

    ACİL YARDIM.

    dostum 444 0 400 ü ara 5 e bas ordan kartın nerde olduğunu aktif iletinin telefonunu öğrenirsin ama aktif iletide sadece sesli yanıt sistemi var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: irresistible86

    Bende başımdan geçen bir olayı anlatayım size . Paraf kartım var . Onun dışında toplam 16000 tl limitli 3 kartım daha var . Parafly başvurdum beni şubeye yönlendirdi . Neyse gideyim dedim. Gittim gitmez olaydım . Şirketim var Ankara Ostim'de . Fakat işler yoğun olduğu için iş kıyafetleri vardı üzerimde . Şubeye o şekilde gittim ve resmen ayrımcılığı gördüm . Girdim içeri kıyafetlerim kirli tabiki (Şubede lüks bir yerdeki şube değil sanayinin içindeki şube) dedim böyle böyle paraf kartım var parafly a da başvurdum eksik belgem varmış , ne getirmem gerekiyor . Adam şöyle bir kıyafetimi süzdü sonra dediki 10000 tl limitin var mı ? Benim tepem attı . Sanane benim limitimden ben internetten başvurmuşum beni şubeye yönlendirmişler eksik belge için gelmişim .

    Şirketim var dedim , o zaman hemen ifadesi değişti yok vergi levhası falan zırvalarken ben çıktım gittim şubeden . Bu şubelerde bu çalışanlar olduğu sürece halkbankasının işi zor gerçekten . Resmen ayrımcılık oraya iş kıyafeti ile değilde normal kıyafetlerimle gitsem böyle davranamazdı . Şikayette ettim halkbankasına 2 hafta geçti hiç bir sonuç yok . Hiç bir şekilde işlem yapmamaları halkbankasınıda suçlu konuma getiriyor . Bu yüzden halkbankası bitti benim gözümde .



    yuh arkadaş, sanki bankanin muhasebecisi sana ne arkadaşım, ver gitsin kartı işte

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokmay

    Aslında aynı şeyi anlattım size. Orda yapmanız gereken öncelikle kendinizi tanıtmaktı....

    Bence ayni seyden bahsetmiyoruz .

    Ankara ostimde gittigim iki subede de kart okutma sistemi yok . Herkes ayni sirayi aliyor .

    Ayrica ben oranin musterisi olarak gitmedim zaten . Parafly a basvurdum eksik belge varmis onun icin geldim dedim . O adam kart satmak icin orada . Iki yeni musteri dusunun birinde is kiyafeti var digeri normal kiyafet . Ikisinede farkli davraniyor . Benin bahsettigim ayrimcilik bu . Eski ve yeni musteri arasindaki farktan bahsetmiyorum ben .

    Ayrica 10000 tl yi gecmedigimi nerden biliyorsun is kiyafeti giyiyorum diye mi bu onyargiya sahipsin . Ayrica onbin limitiminde olmasina gerek yok . Oyle bir kosul yok . Bu kismi size yazmadim yanlis anlasilmadin bankada gorevli adama yazdim :-) :-)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi irresistible86 -- 3 Temmuz 2013; 12:40:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.