Şimdi Ara

Hangi 2000cc dizel araç?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Yeslon31 Daha Az
1 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 1 Misafir - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
55
Cevap
0
Favori
2.546
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, 8 yıldır 2000 model Opel Vectra 1.6 kullanıyoruz. Araçtan memnunuz fakat benzin fiyatlarından ve aracın yakıt tüketiminden dolayı biraz daha üst model dizel sedan bi araba almayı düşünüyoruz. Üst sınır yaklaşık 30-32bin lira 2. el sedan Vectra gibi cüsseli bi araç düşünüyoruz. Kafamıza yatan 2004-2006 model Mondeo 2.0 Tdci ve 2006-2008 Focus 1.6 Tdci var. Aklımızı karıştıran Mondeo'nun bu kadar özellikli olmasına rağmen neden fiyatı bu kadar düşünüyor piyasası 24-30bin lira arası değişiyor çok bi özellik olmayan 1-2 yıl daha yeni Focus ta o fiyatlarda. Sizce ne alınmalı? Mondeo doğru bi tercih olur mu? Bu araçların kronik sorunları var mı? Yaklaşık 1hafta 10 gün süremiz var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi impossiblespeed -- 26 Ağustos 2012; 15:41:30 >



  • Sanırım kimsenin önerisi yok veya konuyu yanlış yere açtım. :)
  • Öncelikle iyigeceler hocam.

    Cidden bende Mondeoların neden fiyatlarının bu kadar düşük olduğunu bilmiyorum ama şöyle bir yorum yapabilirim genelde söylediniz yıllardaki Mondeolar yüksek km oluyor ve 2 bin motor olması dolayısıyla vergi ve bakım masrafları göz onunda tutuyorlar olabilir tabi biraz da Focusa göre yakıt fazlalığı var.Benim tahminim bu yönde.

    Şimdi siz 12 yıllık da olsa bir D sınıfı araca biniyorsunuz , onu bırakıp C sınıfına geçmek ne kadar doğru olur orası tartışılır.Focus rüzgar sesini içeriye alır ve konforundan ödün verir ama Mondeolarda böyle bir şey yoktur.Bizde araç alırken Mondeolara bakıyorduk 2 bin motor olması ve yüksek kilometrelerde olması gözümüzü korkuttu.Aracı sürdüm ve sürüşü tadı damağımda kaldı 130 bg ve 290 tork ( yanlış hatırlamıyorsam ) çok tok, hızlanması güzel ,yola adeta yapışıyordu beğenmiştim yani.

    Ama 1.6 dizel olması ve 2008 model 60 bin km de bir Focus bulmamız Mondeo hayalimi suya düşürdü.Eğer yüksek km araca binerim sorun olmaz diyorsanız ben sizin yerinizde olsam alırım.Bu konu hakkında daha detaylı bilgiye sahip olan arkadaşlar yardım edeceklerdir size.

    http://www.sahibinden.com/ford-mondeo-2.0-tdci-ghia/manuel?hasPhoto=true


    İyigeceler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gündüz06

    Öncelikle iyigeceler hocam.

    Cidden bende Mondeoların neden fiyatlarının bu kadar düşük olduğunu bilmiyorum ama şöyle bir yorum yapabilirim genelde söylediniz yıllardaki Mondeolar yüksek km oluyor ve 2 bin motor olması dolayısıyla vergi ve bakım masrafları göz onunda tutuyorlar olabilir tabi biraz da Focusa göre yakıt fazlalığı var.Benim tahminim bu yönde.

    Şimdi siz 12 yıllık da olsa bir D sınıfı araca biniyorsunuz , onu bırakıp C sınıfına geçmek ne kadar doğru olur orası tartışılır.Focus rüzgar sesini içeriye alır ve konforundan ödün verir ama Mondeolarda böyle bir şey yoktur.Bizde araç alırken Mondeolara bakıyorduk 2 bin motor olması ve yüksek kilometrelerde olması gözümüzü korkuttu.Aracı sürdüm ve sürüşü tadı damağımda kaldı 130 bg ve 290 tork ( yanlış hatırlamıyorsam ) çok tok, hızlanması güzel ,yola adeta yapışıyordu beğenmiştim yani.

    Ama 1.6 dizel olması ve 2008 model 60 bin km de bir Focus bulmamız Mondeo hayalimi suya düşürdü.Eğer yüksek km araca binerim sorun olmaz diyorsanız ben sizin yerinizde olsam alırım.Bu konu hakkında daha detaylı bilgiye sahip olan arkadaşlar yardım edeceklerdir size.

    http://www.sahibinden.com/ford-mondeo-2.0-tdci-ghia/manuel?hasPhoto=true


    İyigeceler

    İyi geceler.


    Evet 150-160bin km nin altında Mondeo ilanı gördüğümü hatırlamıyorum. Hepsinin kmsi yüksek. Yakıt konusunda 1.6 tdci ile 2.0tdci arasında şehiriçinde 2 litre değişiyordu sanırım bu farkında bizim için çok bir şey değiştireceğini düşünmüyorum çünkü 8 yıldır benzinin bu fiyatlarında benzinli araç kullandık. :) Sanırım Mondeoların versigi 800 lira bakım masrafları Focus'tan fazladır ama bunlar bu kadar fiyat farkı oluşturur mu? Örneğin Passat Vectra filan en düşükleri 32-33binden başlıyor.

    Focus sonuçta şuan kullandığımız Vectra'dan daha üst model olduğu için konforu ses yalıtımı bizi tatmin edeceğini düşünüyorum ama Mondeo bi o kadar daha iyidir. Sanırım torkları 290 değilde 350 sınıfının en yüksek torku onda vardı diye biliyorum.

    Babam kmye takılacağını düşünüyorum sanırım Focus olur gibi duruyor.

    Aynı yıllarda Toyota Avensis var 2.0 D-4D onun hakkında ne düşünüyorsunuz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: impossiblespeed

    İyi geceler.


    Evet 150-160bin km nin altında Mondeo ilanı gördüğümü hatırlamıyorum. Hepsinin kmsi yüksek. Yakıt konusunda 1.6 tdci ile 2.0tdci arasında şehiriçinde 2 litre değişiyordu sanırım bu farkında bizim için çok bir şey değiştireceğini düşünmüyorum çünkü 8 yıldır benzinin bu fiyatlarında benzinli araç kullandık. :) Sanırım Mondeoların versigi 800 lira bakım masrafları Focus'tan fazladır ama bunlar bu kadar fiyat farkı oluşturur mu? Örneğin Passat Vectra filan en düşükleri 32-33binden başlıyor.

    Focus sonuçta şuan kullandığımız Vectra'dan daha üst model olduğu için konforu ses yalıtımı bizi tatmin edeceğini düşünüyorum ama Mondeo bi o kadar daha iyidir. Sanırım torkları 290 değilde 350 sınıfının en yüksek torku onda vardı diye biliyorum.

    Babam kmye takılacağını düşünüyorum sanırım Focus olur gibi duruyor.

    Aynı yıllarda Toyota Avensis var 2.0 D-4D onun hakkında ne düşünüyorsunuz?

    Hocam Mondeo için eğer yüksek kmler dert olmayacaksa , bir kaç araba işinden harbiden iyi anlayan birilerine Mondeo'nun neden fazla tutulmadığını sorarsınız ve kafanıza yatarsa alırsınız.Cidden laf olsun diye söylemedim eğer aile aracı olarak alıyorsanız Focus'u ve sık sık uzun yol yaparsanız cidden başınızda uğultular olabiliyor.Araç 100-110 km hızı geçmeye başladığın an itibariyle kapıdan pencereden hızınıza göre başlıyor rüzgar sesi almaya ve kendi adıma konusayım 150-160 km hızlardan fazla yukarı çıkamıyorum bu rüzgar sesinden bir müddet sonra korkuyorum araç parçalanacakmış gibi geliyor

    Ama madem öyle siz neden aldınız diyorsanız bu aracı öncelikle ben bu sorunlarının olduğunu biliyordum bizimkilerde biliyordu , fiyat bakımından en ekonomik bütçemize uygun tek seçenek bu kalıyordu.Zaten 110-120 geçmeyiz yolda güven versin isteriz bu bize yeter o yüzden dert etmedik ama sizi bilmediğim için bu rüzgar sesinin üstüne basa basa söylüyorum hızlı araç kullanıyorsanız test etmenizde fayda var.Belki de benim aldığım rahatsızlığı siz almayacaksınız.

    İşin içine yüksek kmler girince işin rengi cidden değişiyor hocam.O zaman ilk yıllarda albenili olarak gördüğümüz araçlar bir bakmışız toz olmuşlar , geriye tek bir marka kalır o da Toyota.Yan kapı komşumuzda 2006 model 180.000 km de Avensis vardı bir iki kere kullanma fırsatım oldu araçtan ne bir tıkırtı geliyor yada ne bir sıradışı olay motoru yeni açılmış gibiydi bastıkça basasın geliyordu.Aracın sahibine abi çok güzel araban var nazar değmesin dediğimde iyiki bu aracı almışım 1 kere bile arıza vermedi demişti varın gerisini siz düşünün.

    Zaten araç dediği böyle olmalı en az 2.0 motor biz 1.6 lara bine bine arabanın ne demek olduğunu unutuyoruz bazen.Yani alınır binilir bu araca , yalnız dizelini almayın isterseniz tamam sorunsuz ama benzinlisi dahada bir sorunsuz ,sizi bir 10 yıl götürür lpg sistemi ile.Kullandığım araç benzinliydi bu arada.

    Madem ben kendi fikirlerimi söylüyorum , son olarak bu üç araçtan hangisini seçersiniz deseniz ben yine de Focus derim.Çünkü atıyorum 160 bin km de bir araç alsam bu araç bende 70 bin km kalsa 230 bin kmde zor satarım ve artık kmler arttıkça arıza verme ihtimali yüksek olur.Aracın bazı yerlerinde daha fazla deforme olmaya başlar sonra 15 günde bir sanayiye gitmek zorunda kalırsınız.Zaten babanızda yüksek kmye sıcak bakmıyormuş.

    Bu yukarıda yazdıklarım rüzgar sesi hariç kendi yorumumdur yanlış anlamayın.Ama kesin bir şey söyleyim ki eğer alırsanız sakın Focus'un yada Mondeo'un dizel ve otomatik kombinasyonunu almayın hatalı üretimden kaynaklanan bazı sorunlar vardı şanzumanında ve Ford toptan kaldırdı dizel otomatik araçlarını.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gündüz06

    quote:

    Orijinalden alıntı: impossiblespeed

    İyi geceler.


    Evet 150-160bin km nin altında Mondeo ilanı gördüğümü hatırlamıyorum. Hepsinin kmsi yüksek. Yakıt konusunda 1.6 tdci ile 2.0tdci arasında şehiriçinde 2 litre değişiyordu sanırım bu farkında bizim için çok bir şey değiştireceğini düşünmüyorum çünkü 8 yıldır benzinin bu fiyatlarında benzinli araç kullandık. :) Sanırım Mondeoların versigi 800 lira bakım masrafları Focus'tan fazladır ama bunlar bu kadar fiyat farkı oluşturur mu? Örneğin Passat Vectra filan en düşükleri 32-33binden başlıyor.

    Focus sonuçta şuan kullandığımız Vectra'dan daha üst model olduğu için konforu ses yalıtımı bizi tatmin edeceğini düşünüyorum ama Mondeo bi o kadar daha iyidir. Sanırım torkları 290 değilde 350 sınıfının en yüksek torku onda vardı diye biliyorum.

    Babam kmye takılacağını düşünüyorum sanırım Focus olur gibi duruyor.

    Aynı yıllarda Toyota Avensis var 2.0 D-4D onun hakkında ne düşünüyorsunuz?

    Hocam Mondeo için eğer yüksek kmler dert olmayacaksa , bir kaç araba işinden harbiden iyi anlayan birilerine Mondeo'nun neden fazla tutulmadığını sorarsınız ve kafanıza yatarsa alırsınız.Cidden laf olsun diye söylemedim eğer aile aracı olarak alıyorsanız Focus'u ve sık sık uzun yol yaparsanız cidden başınızda uğultular olabiliyor.Araç 100-110 km hızı geçmeye başladığın an itibariyle kapıdan pencereden hızınıza göre başlıyor rüzgar sesi almaya ve kendi adıma konusayım 150-160 km hızlardan fazla yukarı çıkamıyorum bu rüzgar sesinden bir müddet sonra korkuyorum araç parçalanacakmış gibi geliyor

    Ama madem öyle siz neden aldınız diyorsanız bu aracı öncelikle ben bu sorunlarının olduğunu biliyordum bizimkilerde biliyordu , fiyat bakımından en ekonomik bütçemize uygun tek seçenek bu kalıyordu.Zaten 110-120 geçmeyiz yolda güven versin isteriz bu bize yeter o yüzden dert etmedik ama sizi bilmediğim için bu rüzgar sesinin üstüne basa basa söylüyorum hızlı araç kullanıyorsanız test etmenizde fayda var.Belki de benim aldığım rahatsızlığı siz almayacaksınız.

    İşin içine yüksek kmler girince işin rengi cidden değişiyor hocam.O zaman ilk yıllarda albenili olarak gördüğümüz araçlar bir bakmışız toz olmuşlar , geriye tek bir marka kalır o da Toyota.Yan kapı komşumuzda 2006 model 180.000 km de Avensis vardı bir iki kere kullanma fırsatım oldu araçtan ne bir tıkırtı geliyor yada ne bir sıradışı olay motoru yeni açılmış gibiydi bastıkça basasın geliyordu.Aracın sahibine abi çok güzel araban var nazar değmesin dediğimde iyiki bu aracı almışım 1 kere bile arıza vermedi demişti varın gerisini siz düşünün.

    Zaten araç dediği böyle olmalı en az 2.0 motor biz 1.6 lara bine bine arabanın ne demek olduğunu unutuyoruz bazen.Yani alınır binilir bu araca , yalnız dizelini almayın isterseniz tamam sorunsuz ama benzinlisi dahada bir sorunsuz ,sizi bir 10 yıl götürür lpg sistemi ile.Kullandığım araç benzinliydi bu arada.

    Madem ben kendi fikirlerimi söylüyorum , son olarak bu üç araçtan hangisini seçersiniz deseniz ben yine de Focus derim.Çünkü atıyorum 160 bin km de bir araç alsam bu araç bende 70 bin km kalsa 230 bin kmde zor satarım ve artık kmler arttıkça arıza verme ihtimali yüksek olur.Aracın bazı yerlerinde daha fazla deforme olmaya başlar sonra 15 günde bir sanayiye gitmek zorunda kalırsınız.Zaten babanızda yüksek kmye sıcak bakmıyormuş.

    Bu yukarıda yazdıklarım rüzgar sesi hariç kendi yorumumdur yanlış anlamayın.Ama kesin bir şey söyleyim ki eğer alırsanız sakın Focus'un yada Mondeo'un dizel ve otomatik kombinasyonunu almayın hatalı üretimden kaynaklanan bazı sorunlar vardı şanzumanında ve Ford toptan kaldırdı dizel otomatik araçlarını.

    Biz haftada 1-2 defa Hatay-Adana-Mersin arasında gidip geliriz. Yani o yüzden yalıtım çok olmasa da önemli fakat şimdiki arabamızda kış lastikleri takılı 100-120ye ulaşınca baya bi uğultu oluyor yaklaşık 1 yıldır bu şekilde kullanıyoruz sanırım onuda çok yadırgamayız. :)

    Toyota'nın Avensis değilde Corollası'nı kullanmıştım 2009 1.4 D-4D performans adına bir şey yoktu ama araba gerçekten konforluydu sanırım genel olarak Toyota bu şekilde. Avensis'in Mondeo'dan daha konforlu olduğunu düşünüyorum. Çünkü Corolla'yla çukuru girdiğimde veya tümsekten geçtiğimde yutuyordu hissettirmeden geçiyordu ki Avensis daha iyidir.

    Benzinli almamız imkansız çünkü bu aracı benzinli olduğu için değiştiriyoruz Maşallah arabada hiç bi sıkıntı yok şuan 165bin km de yaşına göre kmsi düşük o yüzden araba temiz. Benzinli alp lpg taktırma işi babama çok ters çünkü lpg taktıracak olsaydı Vectra'ya çoktan taktırırdı. Lpg'ye biraz karşı.

    Yorumunuz için teşekkürler. Şimdilik Mondeo ve Avensis ağır basıyor. Ama babam Avensis'in kasasını çok sevmiyor önü arkası aynı diyor.




  • mk3 mondeo ülkemizde hakettiği yeri bulamayan bir otomobil.

    bu aracı sevenler için de ayrı bir avantaj oluşturuyor tabii ki

    rakiplerine nazaran 10-15 bine varan farklarla böylesine güçlü,konforlu,donanımlı,karizmatik aynı zamanda ekonomik de denebilecek bir otomobile sahip olabiliyorsunuz.

    25-30 arası bence alınabilecek en iyi otomobil.

    temiz bulunulduğunda, ileride çıkabilecek bazı masrafları da göz önünde bulundurularak, hiç kaçırılmaması gerektiğine inanıyorum.

    avensis, güç, atiklik ve dinamik sürüş karakterleri bakımından mondeonun çok gerisinde kalır.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    vw polo hangi motor?
    8 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Temiz, düşük kmli mondeo bulursanız sakın kaçırmayın. Focusu çıkarın bence seçeneklerden.

     Hangi 2000cc dizel araç?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: impossiblespeed


    Biz haftada 1-2 defa Hatay-Adana-Mersin arasında gidip geliriz. Yani o yüzden yalıtım çok olmasa da önemli fakat şimdiki arabamızda kış lastikleri takılı 100-120ye ulaşınca baya bi uğultu oluyor yaklaşık 1 yıldır bu şekilde kullanıyoruz sanırım onuda çok yadırgamayız. :)

    Toyota'nın Avensis değilde Corollası'nı kullanmıştım 2009 1.4 D-4D performans adına bir şey yoktu ama araba gerçekten konforluydu sanırım genel olarak Toyota bu şekilde. Avensis'in Mondeo'dan daha konforlu olduğunu düşünüyorum. Çünkü Corolla'yla çukuru girdiğimde veya tümsekten geçtiğimde yutuyordu hissettirmeden geçiyordu ki Avensis daha iyidir.

    Benzinli almamız imkansız çünkü bu aracı benzinli olduğu için değiştiriyoruz Maşallah arabada hiç bi sıkıntı yok şuan 165bin km de yaşına göre kmsi düşük o yüzden araba temiz. Benzinli alp lpg taktırma işi babama çok ters çünkü lpg taktıracak olsaydı Vectra'ya çoktan taktırırdı. Lpg'ye biraz karşı.

    Yorumunuz için teşekkürler. Şimdilik Mondeo ve Avensis ağır basıyor. Ama babam Avensis'in kasasını çok sevmiyor önü arkası aynı diyor.

    Hocam Ford , sert arabalar üretir yol tutuşunda üstünlük istediği için suspansiyonlardan çalar malesef.Yani konfor diğer araçlara göre azdır ama bunun karşılığı yol tutuşu olarak bize geri döner.

    Mondeo'nun tutulmamasının en büyük nedeni rakibi Passat olarak görüyorlarmış ve bir diğer seçenekte D sınıfının kaderinin bu olmasıymış.Aynı şekilde Honda Accord'un da kaderi Mondeo'dan farksız.

    Evet bencede Avensis daha iyi ama işte araç seçiminde bazı kriterler daha ağır basıyor.Ne diyelim umarım gönlünüzde ki aracı alırsınız.

    İyigünler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakkani81

    mk3 mondeo ülkemizde hakettiği yeri bulamayan bir otomobil.

    bu aracı sevenler için de ayrı bir avantaj oluşturuyor tabii ki

    rakiplerine nazaran 10-15 bine varan farklarla böylesine güçlü,konforlu,donanımlı,karizmatik aynı zamanda ekonomik de denebilecek bir otomobile sahip olabiliyorsunuz.

    25-30 arası bence alınabilecek en iyi otomobil.

    temiz bulunulduğunda, ileride çıkabilecek bazı masrafları da göz önünde bulundurularak, hiç kaçırılmaması gerektiğine inanıyorum.

    avensis, güç, atiklik ve dinamik sürüş karakterleri bakımından mondeonun çok gerisinde kalır.



    Evet bunun nedenini çok merak ediyorum. Neden bu kadar fark var? Çok kişiye sordum herkes aynı şeyi söylüyor ama nedenini daha öğrenemedim. Avensis sadece aklımızda bulunan bi öneri nedeni konforlu olduğunu düşünüyoruz şimdiye kadar bindiğim kullandığım Toyota'ların hepsi rahattı yolu hissettirmiyordu. Güç performans olarak Mondeo'nun gerisinde kalıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gündüz06

    quote:

    Orijinalden alıntı: impossiblespeed


    Biz haftada 1-2 defa Hatay-Adana-Mersin arasında gidip geliriz. Yani o yüzden yalıtım çok olmasa da önemli fakat şimdiki arabamızda kış lastikleri takılı 100-120ye ulaşınca baya bi uğultu oluyor yaklaşık 1 yıldır bu şekilde kullanıyoruz sanırım onuda çok yadırgamayız. :)

    Toyota'nın Avensis değilde Corollası'nı kullanmıştım 2009 1.4 D-4D performans adına bir şey yoktu ama araba gerçekten konforluydu sanırım genel olarak Toyota bu şekilde. Avensis'in Mondeo'dan daha konforlu olduğunu düşünüyorum. Çünkü Corolla'yla çukuru girdiğimde veya tümsekten geçtiğimde yutuyordu hissettirmeden geçiyordu ki Avensis daha iyidir.

    Benzinli almamız imkansız çünkü bu aracı benzinli olduğu için değiştiriyoruz Maşallah arabada hiç bi sıkıntı yok şuan 165bin km de yaşına göre kmsi düşük o yüzden araba temiz. Benzinli alp lpg taktırma işi babama çok ters çünkü lpg taktıracak olsaydı Vectra'ya çoktan taktırırdı. Lpg'ye biraz karşı.

    Yorumunuz için teşekkürler. Şimdilik Mondeo ve Avensis ağır basıyor. Ama babam Avensis'in kasasını çok sevmiyor önü arkası aynı diyor.

    Hocam Ford , sert arabalar üretir yol tutuşunda üstünlük istediği için suspansiyonlardan çalar malesef.Yani konfor diğer araçlara göre azdır ama bunun karşılığı yol tutuşu olarak bize geri döner.

    Mondeo'nun tutulmamasının en büyük nedeni rakibi Passat olarak görüyorlarmış ve bir diğer seçenekte D sınıfının kaderinin bu olmasıymış.Aynı şekilde Honda Accord'un da kaderi Mondeo'dan farksız.

    Evet bencede Avensis daha iyi ama işte araç seçiminde bazı kriterler daha ağır basıyor.Ne diyelim umarım gönlünüzde ki aracı alırsınız.

    İyigünler

    Aynen Accord'ta piyasada az bulunan ama sevdalısı çok bi araç. Nedense hiç tutulmadı.




  • 1 yıl o kasa Mondeo 2.0 TDCI Ghia kullandım, tadı damağımda kaldı.

    Yukarda torku 290Nm diye yanlış bilgi verilmiş. Motorun torku 330Nm ve overboost özelliği de var.

    Müthiş performans , zengin donanım, müthiş yol tutuş, geniş iç mekan. Her şeyiyle 10 numara araba, tavsiye ederim.

    Ses yalıtımı da baya iyidir, 150-160 gibi hızlarda bile rüzgar, lastik sesi pek olmaz Mondeo'da.

    İkinci elinin kötü olmasının tek sebebi tutulmaması ve ülkemizde hakettiği değeri görmemesi. Yoksa aracın kötü bir yönü yok.
  • 98 model 2.0 DTI 2004-2006 1.6 opel vectra ve 2010 model ford focus kullandım tecrübelerime dayanarak şunu rahatlıkla söyleyebilirimki konfor olarak 98 model vectra bile 2010 model focustan daha konforlu ayrıca ford focusun yalıtımı berbatında ötesinde düşünün 98 model vectranın yalıtımı 2010 model focustan kat kat daha iyi ben focus ile yolculuk yaparken yanımda oturanın konuşmalarını duyamıyordum eve vardığımda ise 2-3 gün kulak çınlaması ve baş ağırsı çekiyordum ki benimle seyahat eden arkadaşlara alay konusu bile olmuştum 1 haft oldu hala kulaklarımızın ağrısı geçmedi diye Focusun tek beğendiğim yönü yol tutuşuydu abartmıyorum d segmenti araçları bile kıskandıracak kadar iyi yol tutuyor passatı keskin viraj içinde gaza basarak solladığımı bilirim sol şeritte viraj dönerke bana yol vermemek için inat eden passat arkasaını kaybebince sağa geçmek zorunda kalmıştı hiç unutmuyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    1 yıl o kasa Mondeo 2.0 TDCI Ghia kullandım, tadı damağımda kaldı.

    Yukarda torku 290Nm diye yanlış bilgi verilmiş. Motorun torku 330Nm ve overboost özelliği de var.

    Müthiş performans , zengin donanım, müthiş yol tutuş, geniş iç mekan. Her şeyiyle 10 numara araba, tavsiye ederim.

    Ses yalıtımı da baya iyidir, 150-160 gibi hızlarda bile rüzgar, lastik sesi pek olmaz Mondeo'da.

    İkinci elinin kötü olmasının tek sebebi tutulmaması ve ülkemizde hakettiği değeri görmemesi. Yoksa aracın kötü bir yönü yok.





    7 yıl 2005 Mondeo 2.0i 145bg kullandık. Araçla yaptığım şehirlerarası yolculukta hiç yorulmuyordum , yüksek hızlarda ne rüzgar sesi , ne lastik sesi vardı ve araba adeta yola yapışıyor güven veriyordu yüksek hızlarda. Konforlu ve gerçekten kullanışlı bir araç. Focusta bunları bulamazsınız.

    Kesinlikle Mondeo tavsiye ediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeune Ottoman

    quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    1 yıl o kasa Mondeo 2.0 TDCI Ghia kullandım, tadı damağımda kaldı.

    Yukarda torku 290Nm diye yanlış bilgi verilmiş. Motorun torku 330Nm ve overboost özelliği de var.

    Müthiş performans , zengin donanım, müthiş yol tutuş, geniş iç mekan. Her şeyiyle 10 numara araba, tavsiye ederim.

    Ses yalıtımı da baya iyidir, 150-160 gibi hızlarda bile rüzgar, lastik sesi pek olmaz Mondeo'da.

    İkinci elinin kötü olmasının tek sebebi tutulmaması ve ülkemizde hakettiği değeri görmemesi. Yoksa aracın kötü bir yönü yok.





    7 yıl 2005 Mondeo 2.0i 145bg kullandık. Araçla yaptığım şehirlerarası yolculukta hiç yorulmuyordum , yüksek hızlarda ne rüzgar sesi , ne lastik sesi vardı ve araba adeta yola yapışıyor güven veriyordu yüksek hızlarda. Konforlu ve gerçekten kullanışlı bir araç. Focusta bunları bulamazsınız.

    Kesinlikle Mondeo tavsiye ediyorum.

    new ottoman arkadaşım

    böyle bir araç alınacaksa nelere bakılmalı dikkat edilmeli mesela ?

    bir de sahibinden de 350 tork olarak yazılmış




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakkani81

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeune Ottoman

    quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    1 yıl o kasa Mondeo 2.0 TDCI Ghia kullandım, tadı damağımda kaldı.

    Yukarda torku 290Nm diye yanlış bilgi verilmiş. Motorun torku 330Nm ve overboost özelliği de var.

    Müthiş performans , zengin donanım, müthiş yol tutuş, geniş iç mekan. Her şeyiyle 10 numara araba, tavsiye ederim.

    Ses yalıtımı da baya iyidir, 150-160 gibi hızlarda bile rüzgar, lastik sesi pek olmaz Mondeo'da.

    İkinci elinin kötü olmasının tek sebebi tutulmaması ve ülkemizde hakettiği değeri görmemesi. Yoksa aracın kötü bir yönü yok.





    7 yıl 2005 Mondeo 2.0i 145bg kullandık. Araçla yaptığım şehirlerarası yolculukta hiç yorulmuyordum , yüksek hızlarda ne rüzgar sesi , ne lastik sesi vardı ve araba adeta yola yapışıyor güven veriyordu yüksek hızlarda. Konforlu ve gerçekten kullanışlı bir araç. Focusta bunları bulamazsınız.

    Kesinlikle Mondeo tavsiye ediyorum.

    new ottoman arkadaşım

    böyle bir araç alınacaksa nelere bakılmalı dikkat edilmeli mesela ?

    bir de sahibinden de 350 tork olarak yazılmış

    Mondeo'larda herhangi bir kronik problem yok. Ben yaşamadım. Böyle bir araç alacaksanız öncelikle aracın fazla yorgun olmamasına dikkat edin. D sınıfı ve dizel bir araç , genelde hepsi yol yapmış olur. Uygun kilometrede temiz bir araç bulun.

    Benzin+LPG li araçlarda vuruntu ve titreme varmı diye bakın. Motor kurum toplamış olabilir.

    Dizel olanlarında da tipik her dizel motorda kontrol edilmesi gereken turbo , duman atma gibi durumları yoklayın. 2.0TDCi çok dayanıklı motordur , 150.000kmden korkmayın iyi kullanılmışsa o motorun bu kmler bahar yıllarıdır.

    Diğer arkadaşlar daha ince ayrıntı verebilirler bu konuda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    1 yıl o kasa Mondeo 2.0 TDCI Ghia kullandım, tadı damağımda kaldı.

    Yukarda torku 290Nm diye yanlış bilgi verilmiş. Motorun torku 330Nm ve overboost özelliği de var.

    Müthiş performans , zengin donanım, müthiş yol tutuş, geniş iç mekan. Her şeyiyle 10 numara araba, tavsiye ederim.

    Ses yalıtımı da baya iyidir, 150-160 gibi hızlarda bile rüzgar, lastik sesi pek olmaz Mondeo'da.

    İkinci elinin kötü olmasının tek sebebi tutulmaması ve ülkemizde hakettiği değeri görmemesi. Yoksa aracın kötü bir yönü yok.





    Söylediğiniz her şey beni Mondeo'ya yöneltiyor. :)

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-cok-temiz-2004-mondeo-tdci-ghia-6-ileri-vites-90245989/detay/ Bu araç için haftaya görüşeceğiz.




  • böyle ağır arabalarda kesinlikle otomatik vites tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Performance.

    98 model 2.0 DTI 2004-2006 1.6 opel vectra ve 2010 model ford focus kullandım tecrübelerime dayanarak şunu rahatlıkla söyleyebilirimki konfor olarak 98 model vectra bile 2010 model focustan daha konforlu ayrıca ford focusun yalıtımı berbatında ötesinde düşünün 98 model vectranın yalıtımı 2010 model focustan kat kat daha iyi ben focus ile yolculuk yaparken yanımda oturanın konuşmalarını duyamıyordum eve vardığımda ise 2-3 gün kulak çınlaması ve baş ağırsı çekiyordum ki benimle seyahat eden arkadaşlara alay konusu bile olmuştum 1 haft oldu hala kulaklarımızın ağrısı geçmedi diye Focusun tek beğendiğim yönü yol tutuşuydu abartmıyorum d segmenti araçları bile kıskandıracak kadar iyi yol tutuyor passatı keskin viraj içinde gaza basarak solladığımı bilirim sol şeritte viraj dönerke bana yol vermemek için inat eden passat arkasaını kaybebince sağa geçmek zorunda kalmıştı hiç unutmuyorum

    Focus düşünürsek büyük olasılıkla kmsi düşün olacağından ve vergisinden dolayı çünkü çok bi özellik olmadığı halde diğer arabalar varken o fiyatı vermek insanın zoruna gider.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakkani81

    böyle ağır arabalarda kesinlikle otomatik vites tavsiye ederim.

    Arabayı çoğunlukla babam kullanacak. Kendisi 60 yaşında yaklaşık 30-35 yıldır araba kullanıyor otomatik vites 3-5 defa kullanmıştır bu kadar yılın alışkanlığı zor bırakır gibi duruyor o yüzden sadece düz vites araçlara bakıyoruz. Hatta babam "Araba düz vites olacak ki arada bi devrini yedireceksin son devirleri hissedeceksin" diyor. :) Maşallah yaş 60 ama yolda giderken arada heyecan istiyor.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.