yaklaşık 3 aydır araç bakıyorum bu 3 araç arasında kalmış bulunmaktayım. max bütçem 65.000 tl dir.
eski aracım astra j enjoy plus 1.6 115hp lpg li idi ihtiyactan dolayı sattım.
golf 7 ve leonu hiç kullanmadım bu yüzden hakkında fikir sahibi değilim. 1.6 cdti motor yeni piyasaya çıktığından test etmiş performansı beni oldukça tatmin etmişti.
6 yıldır lpg li araç kullandım lpg ile ilgili sıkıntı yaşamasamda 300-350 km de bir yakıt almaktan bıktım performans kayıplarıda çabası. bu yüzden dizel düşünüyorum
otomatik benim için gereklilik değil. genelde uzun yola yaptğımdan hız sabitleyici şart
bütçeme göre
astra j sport stil 1.6cdti, golf 7 tdi comforline, leon tdi cr style alabilmekteyim.
seçeneklerdeki hangi araçları almalıyım.
astra j sport stil paket 1.6
Golf tdi alırdım ben..
Aynı bütçeye i30 ceed gibi araçlarda var
Otomatik derdiniz yok ise golf alın.
quote:
Orijinalden alıntı: ozr2pkr
Otomatik derdiniz yok ise golf alın.
leon alma.. lutfen
quote:
Orijinalden alıntı: nanoona
leon alma.. lutfen
Alıntıları Göster
quote:
Orijinalden alinti: nanoona
leon alma.. lutfen
neden?
Belki tarzın değil ama Super b elegans bulursan al kardes pişman olmazsın
quote:
Orijinalden alıntı: xpowex
Belki tarzın değil ama Super b elegans bulursan al kardes pişman olmazsın
" 2. el kaygısı, arkadaşların baskısı, tok kapı sesi vs.vs." sıralanıp " golf alınmıştır" şeklinde kapanacak bir konu daha...
quote:
Orijinalden alıntı: manisa_tr
quote:
Orijinalden alinti: nanoona
leon alma.. lutfen
neden?
Alıntıları Göster
Eğer ki sessizlik ve konfor, rahatlık daha öncelikliyse Golf.
Performans ve güç isterim diyorsanız 1.6 cdti Astra.
Görsellik, genç işi vs. daha önemli diyorsanız Leon.
butterfly_effect_53B
kullanıcısına yanıt
Leon sesli konforsuz ve rahat değilmi?
butterfly_effect_53B
kullanıcısına yanıt
hocam astra 1.6 cdti çook akıllı bir araç... düşünüyor...ama çok düşünüyor.. yok öyle anında performan ve güç... önce kendi süzgecinden geçiriyor, gaza basman umrunda değil, " ilk gaza bastıktan sonra "heralde hızlanmamı istiyor " deyip çok hafif ibreyi oynatıyor, dipliyorsun "ha evet evet bu hızlanmamı istiyor" diyerek ondan sonra ivmeleniyor araç....
Bütçeyi biraz artırabilirseniz sıfır leon alabilirsiniz, dizelde iyi indirim yapıyorlar, fiyat almakta fayda var.
Ben de golf tercih ederdim. Hem astradan sonra değişiklik olur :)
quote:
Orijinalden alıntı: MYılmaz4646
Ben de golf tercih ederdim. Hem astradan sonra değişiklik olur :)
Haziran ayı içinde Pulsar satışta olacakmış. Bence bekleyin lansman fiyatı indirimli olabilir.
quote:
Orijinalden alıntı: xpowex
Leon sesli konforsuz ve rahat değilmi?
Öyle bişey demedim.
Her aracın diğerine göre daha öne çıkan özelliğini yazdım.
quote:
Orijinalden alıntı: thormentor
hocam astra 1.6 cdti çook akıllı bir araç... düşünüyor...ama çok düşünüyor.. yok öyle anında performan ve güç... önce kendi süzgecinden geçiriyor, gaza basman umrunda değil, " ilk gaza bastıktan sonra "heralde hızlanmamı istiyor " deyip çok hafif ibreyi oynatıyor, dipliyorsun "ha evet evet bu hızlanmamı istiyor" diyerek ondan sonra ivmeleniyor araç....
Turbo boşluğundan bahsediyorsunuz. Bu bütün turbo dizellerde var.
Sonuçta motorun güç-tork aralıkları var. Bu motorun torku 1700-1800 devirden sonra hissediliyor, 2000'de tavan yapıyor.
Aracı tanımakla alakalı. Yoksa Devir 1200'deyken gaza istediğiniz kadar abanın, tork bandına gelen kadar gitmeyecek.
Dizelde anlık güç ve atiklik isteniyorsa;
otomatikse DSG veya ZF gibi hızlı vites değiştiren bir şanzıman manuelse uygun devir aralığına göre hızlı vites değiştiren sol ayak-sağ el kombinasyonu gerekiyor
quote:
Orijinalden alıntı: butterfly_effect_53
quote:
Orijinalden alıntı: thormentor
hocam astra 1.6 cdti çook akıllı bir araç... düşünüyor...ama çok düşünüyor.. yok öyle anında performan ve güç... önce kendi süzgecinden geçiriyor, gaza basman umrunda değil, " ilk gaza bastıktan sonra "heralde hızlanmamı istiyor " deyip çok hafif ibreyi oynatıyor, dipliyorsun "ha evet evet bu hızlanmamı istiyor" diyerek ondan sonra ivmeleniyor araç....
Turbo boşluğundan bahsediyorsunuz. Bu bütün turbo dizellerde var.
Sonuçta motorun güç-tork aralıkları var. Bu motorun torku 1700-1800 devirden sonra hissediliyor, 2000'de tavan yapıyor.
Aracı tanımakla alakalı. Yoksa Devir 1200'deyken gaza istediğiniz kadar abanın, tork bandına gelen kadar gitmeyecek.
Dizelde anlık güç ve atiklik isteniyorsa;
otomatikse DSG veya ZF gibi hızlı vites değiştiren bir şanzıman manuelse uygun devir aralığına göre hızlı vites değiştiren sol ayak-sağ el kombinasyonu gerekiyor
Alıntıları Göster
Golf derim.
butterfly_effect_53B
kullanıcısına yanıt
turbo boşluğu değil hocam bahsettiğim.. astra ağır kanlı, yukarıda söylediğimi astra 1.6 cdti kullananlar anlamıştır sanırım
quote:
Orijinalden alıntı: thormentor
turbo boşluğu değil hocam bahsettiğim.. astra ağır kanlı, yukarıda söylediğimi astra 1.6 cdti kullananlar anlamıştır sanırım
Ben de kullanıyorum
Anlattığım turbo boşluğu dışında başka birşey yok. Ağırlık doğru 100-150 kilo kadar fazlası var. Ama dediğim gibi doğru devirde gaz tepkilerinde sorun yok.
butterfly_effect_53B
kullanıcısına yanıt
Golfle leon aynı motor aynı süspansıyon aynı konfor aradki fark kasa farkı