Şimdi Ara

Hasarlı 0 KM Mazda 3lerin İmha Süreçleri (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
86
Cevap
5
Favori
3.522
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evladım ölmüş gibi üzüldüm. Ben ceo olsam sosyal bir projeye imza atarım, şiddet eğilmli insanların şiiddetini boşaltma adına ellerine beyzbol sopası verip araçlarla baş başa bırakırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bence de gereksiz yere preslemişler arabaları
  • Hacılar : Üretilen her ürün çevreye zarardır. Bu Araçtaki parçaların üretimi sırasında ne kadar elektrik , ne kadar hammadde kullanılmıştır Düşünebiliyor musunuz ?
    Sonra 1 gr daha düşük karbondioksit emisyonlu motor Yaptım diye bi dünya tatava yaparlar. Hemen yeşil yaprakımsı ikon koyarlar sağa sola. Doğayı koruyoruz derler. Çevreciyiz derler...
    Maksat "güvenlik" ise riskli Parçalar sökülür ve şunu da ekleyeyim; Üzerinde çizik olan her parçayı kır at. Ama hep yeni parçalara buNu Yaptığın zaman "çevre düşmanlığı" yapmış olursun.
    Ha Mazda benim öyle bir endişem yok. Sigortadan paramı alırım, pire için de yorganı yakarım diyorsa bize bööööyle bakmak kalır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yok şöyle "boşa gitti", böyle "israf", "hasarsız malı ziyan etmişler" falan, konudaki cevaplar "geri dönüşüm" konusundaki bilincimizi ortaya çıkarır nitelikte

    Ziyan olan ya da boşa giden bir şey yok, adı üzerinde araçlar "geri dönüştürülmüş". Metal kısımlar ayrıştırılıp eritilir, tekrar kullanılır. Hakeza plastikler, camlar, lastikler de öyle. Adamlar çöpe atmıyor araçları, merak etmeyin.

    Bir de araçlar dışarıdan hasarsız gibi görünse de bence bu araçlardaki sıkıntı fiziksel bir hasardan ziyade gemi yan yatınca deniz suyuna gömülmüş olmaları, ya da suya düşmüş olmaları. Her tarafına tuzlu suyu yemiş arabayı da kurutup piyasaya sürecek değil adamlar. Yukarıda da yazılmış garantiyi nasıl verecek? Hadi garantiyi verdi, bir ölüm kalım durumunda hasarlı, kusurlu araç sattı diye büyük töhmet altında kalır adamlar, o kadar kolay değil bu işler, marka olmak o kadar kolay değil. Böyle bir şeyi ancak bizim kafamızdaki milletler yapar, boşuna dememişler "şark kurnazlığı" diye.

    Hayretler içerisinde okudum yorumları, yok "Japonlar'ın kafası çalışmıyormuş", "salaklar"mış, "yaptıkları aptallık"mış falan; yakın tarihte kafasına atom bombası yemiş Japonlar ile bizim şu günkü durumlarımızı bilimde, sanayide, teknolojide bir karşılaştırın, kimin salak olduğunu ya da kimin kafasının çalıştığını görürsünüz, oturduğumuz yerden adamlara sallayacağımıza dönüp de bir kendimize bakalım önce...




  • ABD'de tüketici hakları ile ilgili kanunlar çok katı. Vatandaşlarında tüketici hakları bilinci yüksek ve mahkemeler de tüketici hakları konusunda çok acımasızlar. O yüzden bu kararı almışlar bence.

    TR'de olsa Mazda muhtemelen böyle bir karar almaz, o araçları bayilere dağıtır ve satardı.
  • Şu yorumlara bakınca neden araba üretecek durumda değiliz belli oluyor.
    hep bir cinlik içindeyiz. Yedek parca 3 5 ucuzuna satma vs..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O araçları yaparken katlandığı maliyete bir de yedek parça için tek tek sökerek işçilik mi ekleyeceklerdi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rst78

    Yok şöyle "boşa gitti", böyle "israf", "hasarsız malı ziyan etmişler" falan, konudaki cevaplar "geri dönüşüm" konusundaki bilincimizi ortaya çıkarır nitelikte

    Ziyan olan ya da boşa giden bir şey yok, adı üzerinde araçlar "geri dönüştürülmüş". Metal kısımlar ayrıştırılıp eritilir, tekrar kullanılır. Hakeza plastikler, camlar, lastikler de öyle. Adamlar çöpe atmıyor araçları, merak etmeyin.

    Bir de araçlar dışarıdan hasarsız gibi görünse de bence bu araçlardaki sıkıntı fiziksel bir hasardan ziyade gemi yan yatınca deniz suyuna gömülmüş olmaları, ya da suya düşmüş olmaları. Her tarafına tuzlu suyu yemiş arabayı da kurutup piyasaya sürecek değil adamlar. Yukarıda da yazılmış garantiyi nasıl verecek? Hadi garantiyi verdi, bir ölüm kalım durumunda hasarlı, kusurlu araç sattı diye büyük töhmet altında kalır adamlar, o kadar kolay değil bu işler, marka olmak o kadar kolay değil. Böyle bir şeyi ancak bizim kafamızdaki milletler yapar, boşuna dememişler "şark kurnazlığı" diye.

    Hayretler içerisinde okudum yorumları, yok "Japonlar'ın kafası çalışmıyormuş", "salaklar"mış, "yaptıkları aptallık"mış falan; yakın tarihte kafasına atom bombası yemiş Japonlar ile bizim şu günkü durumlarımızı bilimde, sanayide, teknolojide bir karşılaştırın, kimin salak olduğunu ya da kimin kafasının çalıştığını görürsünüz, oturduğumuz yerden adamlara sallayacağımıza dönüp de bir kendimize bakalım önce...

    Yüzde yüz katılıyorum




  • rst78 kullanıcısına yanıt
    Sizin de geri dönüşüm algınız yanlış. Geri dönüşüm yapılan materyaller, ziyan olmasa da nitelikleri düşer. 1. Sınıf materyal olur 3.-4. sınıf materyal olur. O arabalardan kullanılan kaporta saçları, koruma barı veya çamaşır makinesi kasası, iç mekanda kullanılan plastikleri de ya bagaj içi kaplaması, ya tampon ya da çamurluk davlumbazı olur. Geri dönüşümüşün pazarlaması, çevre koruma olarak lanse edilse de esasında amaç ucuz hammadde tedariğidir. O araçların parçalanmasının nedeni ise insan hayatından önce gelen,ticari anlaşmalar ve onların büyük yaptırımlarıdır. Bu düzende kimse garanti veremeyeceği bir malı ne satabilir ne de trafiğe çıkarabilir. Burda ki ironi ise son kullanıcı, kazalı malını tamir ettirebilir ve garantisi bitse de muayene şartlarını sağlıyorsa,bu malını trafikte kullanabilir.
    Kaldı ki hiçbir geri dönüşüm, o ürünün yapılması sürecindeki zamanın,iş gücünün ve kullanılan hammaddenin zayiatını karşılayamaz, ne yazık ki.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Whisper911 W kullanıcısına yanıt
    aynen hocam ..direk aklıma gelen çevre kısmı oldu...umarım çevreye en az zararla halletmişlerdir...
  • yazık günah israf başka bir kelime bulamıyorum. türkiyede insanlar binecek araba bulamıyor doğan şahine biniyor. bunlar sapasağlam arabayı hurda ediyor. hurda yapacağına türkiyeye hibe etseydin ne garipler nasiplenirdi be. hem de reklam yapardın herkes mazda alırdı hayırsever diye
  • Bu mazda3 ler neyse de rx-8 ler öbür tarafta kaptanın yakasına yapışır bence. Yapışmalılarda ..
  • O gün bugündür az araba üretiyorlar,ne olur ne olmaz diye

    Mazdanın gerçekten niye az ürettiğini araştırabilirsiniz,gerçekten çok ilginç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sonuçta malzeme bir şekilde değerlendiriliyor değil mi? Benim de anlatmak istediğim bu. Herkes çöpe gidiyormuş gibi yorumlar yazmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre3748

    2007 yılında yan yatan Cougar Ace gemisinde hasar gören 4703 adet Mazda 3 imha süreçleri...

    https://www.youtube.com/watch?v=JcpiF51gJRE

    Anlamadim ki airbagden janttan lastikten ne istersin...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Adamlar lastikleri bile imha ediyorlar, burada olsa sıfır lastik diye satarlardı.

    Sorsan bu adamlar gavur, biz Müslüman.

    Lastikler buyuk ihtimal bristone zaten çöp bir lastik imha etmeleri mantıklı olmuş
    Bedava verseler arabama takmam bristone

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rst78

    Yok şöyle "boşa gitti", böyle "israf", "hasarsız malı ziyan etmişler" falan, konudaki cevaplar "geri dönüşüm" konusundaki bilincimizi ortaya çıkarır nitelikte

    Ziyan olan ya da boşa giden bir şey yok, adı üzerinde araçlar "geri dönüştürülmüş". Metal kısımlar ayrıştırılıp eritilir, tekrar kullanılır. Hakeza plastikler, camlar, lastikler de öyle. Adamlar çöpe atmıyor araçları, merak etmeyin.

    Bir de araçlar dışarıdan hasarsız gibi görünse de bence bu araçlardaki sıkıntı fiziksel bir hasardan ziyade gemi yan yatınca deniz suyuna gömülmüş olmaları, ya da suya düşmüş olmaları. Her tarafına tuzlu suyu yemiş arabayı da kurutup piyasaya sürecek değil adamlar. Yukarıda da yazılmış garantiyi nasıl verecek? Hadi garantiyi verdi, bir ölüm kalım durumunda hasarlı, kusurlu araç sattı diye büyük töhmet altında kalır adamlar, o kadar kolay değil bu işler, marka olmak o kadar kolay değil. Böyle bir şeyi ancak bizim kafamızdaki milletler yapar, boşuna dememişler "şark kurnazlığı" diye.

    Hayretler içerisinde okudum yorumları, yok "Japonlar'ın kafası çalışmıyormuş", "salaklar"mış, "yaptıkları aptallık"mış falan; yakın tarihte kafasına atom bombası yemiş Japonlar ile bizim şu günkü durumlarımızı bilimde, sanayide, teknolojide bir karşılaştırın, kimin salak olduğunu ya da kimin kafasının çalıştığını görürsünüz, oturduğumuz yerden adamlara sallayacağımıza dönüp de bir kendimize bakalım önce...

    O metal kısımlar eritilip tekrar araç sacı olarak kullanılmaz. Artık o metalin muhteviyatı hurda olarak geçer ve ona göre işlem görür, bu işlemde diğer hurdalar ile karıştırılıp ark ocağında eritilir. Hurda eritiminden elde edilen saclardan araç sacı değil profil, genel kullanım sacı, boru (Petrol borusu v.s hariç) v.s gibi alanlarda faydalanılır. Araç sacı olarak nitelendirilen saçlar yüksek fırınlarda direkt olarak cevherden dökülür...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leonidas26

    yazık günah israf başka bir kelime bulamıyorum. türkiyede insanlar binecek araba bulamıyor doğan şahine biniyor. bunlar sapasağlam arabayı hurda ediyor. hurda yapacağına türkiyeye hibe etseydin ne garipler nasiplenirdi be. hem de reklam yapardın herkes mazda alırdı hayırsever diye

    Anlamadığım o kadar yoksul ülke varken neden Türkiye?
    Bütün hesaplamalırını yapıp öyle imha etmişlerdir.Büyük ihtimal sök tak işçi maliyeti lojistik maliyeti fazla olduğu için uğraşmamışlardır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Buyuk olasilik mazda 3 hurdalarinin buyuk kismi tonu birkac yuz dolardan Tr.ye hurda olarak satildi Tr.de eritilip tekrar demire donusturuldu ve coktan yapilan insaatlarda insaat demiri,profil olarak yerini aldi...
    yani su an farkli bir boyutta mazda 3 e biniyor, oturuyor olabilirsiniz.!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.