Şimdi Ara

Hasarlı 0 KM Mazda 3lerin İmha Süreçleri (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
86
Cevap
5
Favori
3.522
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: udmexpert


    quote:

    Orijinalden alıntı: INTRUDERTR

    bu araclari alamayan fakir bir suru insan var.şahine binecegine buna binsinler di.

    kaporta ezigi vardir en fazla şaesede problem olmadiktan sonra ne olacakki.

    benc3 bu insana verilen degerden ziyade israf.

    zaten sigortadan alirim parami demişlerdir.sigortayla anlaşmasida araclarin onlara ait oldugu yonundeyse hurda yap gitsin.

    dunya bunlar yuzunden bu halde .insana deger veriyorlar sözde habire nukleer santrl yapiyorlar hiç sevmiyorum japonlari.teknolojiyide tekellerine almişlar pislikler.

    bunlar varya fakir falan olacaklar aç kalsalar birbirlerini yerler yamyamlar.



    Yav hocam 2. Elde araba almaya gitseniz boyasız araba ararsiniz surda yaptığınız yoruma bak :D

    boyasiz arac falan aramam.

    her cizildiginde gidip boyatirim kendi aracimida.

    mal a tamahda etmem tapmamda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: udmexpert


    quote:

    Orijinalden alıntı: optiarc

    Böyle bir imha, bilmediğim bir husus yoksa tek kelimeyle "akılsızlık"

    4700 arac nedirki. Başka markalar 10 bin araçlık parayıher sene reklama hharcıyorlar. Mazda reklam bile yapmıyor. Su ibretlik video zatenttorunlarımıza kalır. Yoksa isteseler fiat gibi boyası hatalı olan yeri pasta cila yapar boyayı iyice inceltirler sonra da sıfır araç olarak bayiye koyup satarlardı. Ama iste adamların felsefesi su ki mazda fabrikasının girişinde ibretlik bir yazı var onu googledan araştırın bakalim

    İbretlik israf diye torunlarımıza kalacak hocam şüpheniz olmasın. O araçları tekrar satmayacaklardı elbet. O araçların sağlam parçaları jantları, lastikleri, motorları... neyi var neyi yoksa kasıtlı olarak zayi edildi. Skyactiv diye çevrecilik felsefesiyle öne çıkmaya çalışan marka değil mi bu yazık... Reklama harcanan parça ayrıdır. Orada kaybolan bir değer yok, yeni bir değer üretimi var. Burada söylenecek tek kelime yazık...




  • Hiç etkilenmedim. Bu derece idealist bir firmaysanız, aracınızın satıldığı ülkelere bi değer verin önce.

    Burda insanlar güç bela mazda 3 diye bi araba olduğunu öğrenip görmek isteseler, bayi yok, bayi bulsalar araba yok, araba bulsalar adam gibi aracı tanıtacak ilgili, mütevazi insan yok.

    İsterse senede bir tane satılsın. Madem böyle şovlar yapacak kadar duyarlısınız, önce ürününüzün satıldığı ülkeleri ve o ülkelerin insanlarını eşit görün de bir değer verin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: INTRUDERTR


    quote:

    Orijinalden alıntı: udmexpert


    quote:

    Orijinalden alıntı: INTRUDERTR

    bu araclari alamayan fakir bir suru insan var.şahine binecegine buna binsinler di.

    kaporta ezigi vardir en fazla şaesede problem olmadiktan sonra ne olacakki.

    benc3 bu insana verilen degerden ziyade israf.

    zaten sigortadan alirim parami demişlerdir.sigortayla anlaşmasida araclarin onlara ait oldugu yonundeyse hurda yap gitsin.

    dunya bunlar yuzunden bu halde .insana deger veriyorlar sözde habire nukleer santrl yapiyorlar hiç sevmiyorum japonlari.teknolojiyide tekellerine almişlar pislikler.

    bunlar varya fakir falan olacaklar aç kalsalar birbirlerini yerler yamyamlar.



    Yav hocam 2. Elde araba almaya gitseniz boyasız araba ararsiniz surda yaptığınız yoruma bak :D

    boyasiz arac falan aramam.

    her cizildiginde gidip boyatirim kendi aracimida.

    mal a tamahda etmem tapmamda.



    Bizim millet arıyor hocam boya takıntısı var bizim milletten. Her satılık ilana bilestandart boya takıntısı olan aramasin diye yazıyorlar artik bıkmış herkes. Bencede arabalar acik artırma vs satılabilirdi ama prestij meselesi bunlar. Mazda dediğimiz firmanin arabaları bugün 30 yasındagelse ssapasağlam trafikteler. Adamların vizyonlarını geniş 4700 arabanın yüzüne bakmazlar. Zaten kendinin 2 kati paraya satılan arabalardan bile daha kaliteli araba yapıp ucuza satıyorlar daha nolsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: optiarc

    quote:

    Orijinalden alıntı: udmexpert


    quote:

    Orijinalden alıntı: optiarc

    Böyle bir imha, bilmediğim bir husus yoksa tek kelimeyle "akılsızlık"

    4700 arac nedirki. Başka markalar 10 bin araçlık parayıher sene reklama hharcıyorlar. Mazda reklam bile yapmıyor. Su ibretlik video zatenttorunlarımıza kalır. Yoksa isteseler fiat gibi boyası hatalı olan yeri pasta cila yapar boyayı iyice inceltirler sonra da sıfır araç olarak bayiye koyup satarlardı. Ama iste adamların felsefesi su ki mazda fabrikasının girişinde ibretlik bir yazı var onu googledan araştırın bakalim

    İbretlik israf diye torunlarımıza kalacak hocam şüpheniz olmasın. O araçları tekrar satmayacaklardı elbet. O araçların sağlam parçaları jantları, lastikleri, motorları... neyi var neyi yoksa kasıtlı olarak zayi edildi. Skyactiv diye çevrecilik felsefesiyle öne çıkmaya çalışan marka değil mi bu yazık... Reklama harcanan parça ayrıdır. Orada kaybolan bir değer yok, yeni bir değer üretimi var. Burada söylenecek tek kelime yazık...

    Az öncede yazdım adamlarkendinden 2 kati ppahalı satılan arabalardan daha kaliteli araçlar yapıyorlar zaten. Simdi boyle bir durumda 2. Elde bunları satıp prestij kaybetmezler umurlarinda olmaz. Daha iyisini yapıp daha ucuza satarlar zaten israf olmaz içiniz rahat olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Orası Amerika,adamlar restoranda hamburgere koyduğu mayonezin bozuk çıkmasından dolayı milyonlarca dolar tazminat alıyor.
    O araçlardan birinin en ufak bir parçası yüzünden bir insanın başına,ölüm,yaralanma,sakat kalma gibi birşey gelsin Mazda yı Amerika'ya sokmazlar bir daha. Ödeyeceği tazminat ve küresel çapta bozulan marka imajıda tuzu biberi olurdu. Sıfır risk.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha önce bir japon elektronik firmasında 8 ay çalıştım. Adamlar son derece garantici titiz ve dürüst. Ne olmayan megapikselleri sallıyorlar, nede olmayan kontrast oranlarını. Sorun şu ki bu kadar dürüst olmaya çalışınca adamlar aslında para kazanamıyorlar, abartılı reklam yapmadıkları için satışları arttıramıyorlar, ve şuan japon firmalarının çoğu koreli ve çinli firmalar karşısında sıkıntı yaşıyor.
  • Millet olarak çok 3 kağıtçıyız. Bunu malum siteden veya bayiden araba almaya kalkınca anlayabiliriz.

    Adamlar bu kadar dürüst ve müslüman sıfatı taşıyorlar. Yanlış anlamayın bizden çok müslüman sıfatı taşıyorlar sadece rabbim onlara iman nasip etmemiş.

    Millet olarak diken sevilir mantığı attığınız yorumlarda belli. O yüzden size japon arabaları gelmiyor. Bence siz daha çok para vererek daha az nitelikli araba alın sonra oraya buraya hava atın.
  • Japoncular ve Mazdacilar gurur point cikarmislar kendilerine ilginc bir sekilde

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Muvafakatname imzalatılarak yarı fiyatına satılabilirdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uzuldum parcalaninca, emek vardi ustunde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Maşallah forumda ne kadar çok maliyet analisti, arge müdürü varmış mazdanın düşünemediğini herkes düşünmüş sonrada sıfır araba aldım hasarlı boyalı çıktı konuları havada uçuşsun...
  • Üzüldüm..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • yazık günah. hiç kimsede çıkıp da ulan o kadar parçalamaya masraf etme ben sana tanesine 1-2 bin dolar vereyim hem de zarar da kar etmiş olursun dememiş.
    ister parça olarak sat ister anlaşmalı ucuz sat.
  • Final otomobil kahroldu. Tam aradığı araçlardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sigorta şirketleri markanın zararını karşılıyor..bu nedenle araçların hurdaya verilmesi prosedür gereği..araçları tekrar kullanırsa sigorta olayı fesh edebilir.
  • El freninin oradaki bardalık gözünü neden söktü?

    bu arada şu daha çok iç acıtıyor:




    EKLEME:

    Eksileyenler, niye eksilediklerini özelden yazsın, şeker ile pepe cd si alacam onlara



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ABCdiküçgeni -- 9 Nisan 2015; 22:30:39 >
  • 10 yıl yedek parça ihtiyacını karşılardı, yazık olmuş
  • İşin aslı şöyle
    23 Temmuz da Japonya’dan Kanada’nın batısındaki Vancouver kentine otomobil taşıyan, Japon gemicilik şirketi Mitsui O.S.K. Lines Ltd (MOL) firmasına ait Cougar Ace isimli Singapur bandıralı araba taşıyan yük gemisi,taşıdığı 4 bin 703 adet Mazda marka araç ile Büyük Okyanusta dev dalgalar yüzünden batma tehlikesi geçirip 60 derece yan yatarak kaza geçirdi. Yaşanan bu talihsiz kazada gemi içerisinde bulunan 23 kişilik mürettebat yaralanmadan kurtuldu. Kazanın ardından yapılan kurtarma çalışması ile Mazda yüklü gemi Hollanda’nın Aleutian Adaları na demir attı ve içindeki araçlar tahliye edildi.

    Çeşitli kaynakların yaptıkları açıklamaya göre gemide bulunan 4 bin 703 adet aracın %60'ı Mazda 3, %30'u Mazda CX-7 ve diğer %10'luk araç yüzdesi ise markanın efsane spor modelleri olan RX-8 ve MX-5'ti. Öte yandan "Car and Driver" Otomobil Magazin Dergisi'nin açıklamasına göre ise 4 bin 703 aracın 2 bin 804 adeti Mazda3, bin 329 adeti CX-7, 295 adeti MX-5, 214 adeti RX-8, 56 adeti Mazda 5 ve 5 adet Mazda 6S Speed(MPS) idi.

    Bu kazanın ardından gemide yüklü olan 2007 Model 4 bin 703 adet yeni Mazda otomobil incelenmeye alındı. İncelemede iyi lashing(gemiye sabitleme) yapıldığı için çoğu araç 60 derece yan yatan gemiden hasarsız bir şekilde çıkartılabilmiş, diğer araçlar ise hafif ve ağır hasarlı olarak çıkartılmıştı. Ancak, araçların ticari satışından sonra dava açılabilmesi olasılığı, markanın prestij ve güvenirliği adına Mazda Kuzey Amerika tarafından hasarlı hasarsız tüm araçların hurdaya gönderildi. Hurdaya gönderilen sağlam ve hasarlı araçlar kazadan 2 yıl sonra 2008 yılında önce hava yastıkları patlatılıp ardından antifriz, motor yağı, hidrolik gibi kimyasal maddeleri boşaltılıp daha sonra komple parçalanarak demir yığını haline getirildi.

    Mazda Kuzey Amerika, bu kaza sonrasında zararın 100 Milyon Dolar olduğunu açıkladı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kusura bakmayın ama bu biraz çevre katliamı olmuş. Aracın güvenliğiyle alakası olmayan binlerce parça var o araçlarda. Yani insan hayatı v.s. goy goyu yapmaya gerek yok. Tamam hava yastığını patlat elektronik parçaları ıslanmış olabilir diyerek ayır ama diğer kalan binlerce parça tamamen israf. Bu işi komple üstlenen birisine toptan satıp kurtulmuşlar muhtemelen. Yani işin uğraşma, büyük insan emeği ihtiyacı, verimlilik kısmı da çok fazla yer kaplıyor bu işlemde. Kraldan çok kralcı olmaya gerek yok. Evet insan hayatı onlar için çok önemli ama abartmayın aracın camının, jantının falan ne güvenliğe ilgisi var ki binlerce parça var dediğim gibi. Kim uğraşacak sökecek onları tek tek . İnsan gücü ucuz ve verimli olsaydı emin olun en ufak parçasına kadar parçalanıp güvenlik unsuru içermeyenler pek güzel kullanılırdı.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.