Şimdi Ara

Hat Arızası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
512
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bodrumda ikamet ediyorum ve yaklaşık 7 aydır Turknet hizmeti alıyorum evimde. Bugün sabah birden bire internet kesildi. Şikayet talebinde bulunmak için Turknet uygulamasına girdim fakat şifremi değiştirmiştim ve hatırlayamadım. Şifre sıfırlamak istedim ve kayıtlı email adresimi yazdım ama ne hikmetse mailime gelen giden yok. Telefon numaramı yazdım bari telefona sms gelsin diye. Tel no kayıtlı degildir diyor. İlk abone olurken bana zorla bir tel no tanımlamışlardı sanırım o numarayı baz alıyor sistem ki ben de öyle bir tel numarası yok o sadece Turknetin zorla tarafıma tanımladığı 541'li bir numara. Neyse en son 0850 288 80 80 i arayayım dedim. Arıza talebini ilettim ama tabi asla gerçek insanla muhattap olamıyorum. Otomasyona bağlamışlar herşeyi. Home ofis çalışıyorum ve bugün Turknet yüzünden işlerimi yapamadım, muhtemelen de yarın da düzelmeyecek. Bugünkü plansız kesinti yüzünden ettiğim zarar bir yana, sorun yaşamama rağmen geri dönüş alamamak sinirlerimi oldukça germiş durumda. Yarın akşama kadar sorunum çözülmezse cuma sabahı iptal işlemi başlatacagım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >







  • Zor günler başlıyor. Geçmiş olsun. 1 hafta ile 1 ay arası halledilir. Üzülmeyin.
  • Dediğim gibi yarın 17.00'ye kadar düzelmezse direkt iptal ettirecegim. Ya bide Allah aşkına ben birini arayıp derdimi anlatamıyor muyum? Yok mu bunun bir yolu?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, arızanız ile ilgili ekiplerimiz arka planda çalışmalarına devam ediyor. Şu an çözüm süreci içerisindedir. Gelişme olduğunda bilgi vereceğim. Konuyu ayrıca takip ediyorum.
  • Bende de aylardır süren, yağmur ve rüzgar ile ortaya çıkan, kopma problemleri. Dün yine had safhaya ulaşınca sorun kayıt açtım. Sorunun kaynağı belli. Tane tane anlatıyorum, geri aramalarını rica ediyorum. Ancak değil sonucu çözmeye çalışmak, telekoma iş emri bile verilmemiş olduğunu , bizzat telekomun tanıdık teknisyeninden öğreniyorum. Akabinde tekrar destek kısmından, iş emri verilmesini rica ediyorum ve dalga geçer gibi bir yanıt alıyorum: Çalışmalar devam ediyor, extra birşey yapmama gerek yokmuş. Şaka gibi..
    Sanırım yavaş yavaş ayrılık vakti geliyor.

    @TurkNetDestek

    Konu ile ilgilenmek isterseniz..

    Destek no: 30803603
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.