Bildirim
Hat zayıflaması&SNR Margin
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
bunu bende merak ediyorum.. -
-
Maalesef hocam şuan yeni modem alacak bütçem yok ama alırsam ilerki zamanlar da onada dikkat edeceğim.Türk Telekom'un verdiği modemi kullanıyorum.Evet herkes snr değeri böyle olmalı şöyle olmalı deyince kafası takılıyor merak uyandırıyor insan da.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Haklısınız tabi ki hocam. Ancak çok da takılmayın bence 2db den kimseye zarar gelmez önemli olan internetin kesilip kesilmediği. Genel olarak 8db de de kopmaz 10da da tabi başka bir faktör etkilemiyor ise. SNR değeri ne kadar yüksek olursa o kadar iyi sonuçta.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
-
Ah be hocam eski değerleriniz o kadar güzelmiş ki keşke bende olsa dedim o derece şu anki değerleriniz Adsl için biraz kötü hat zayıflaması 32db çok fazla 72metrede bu değerler çok garip. Bina içi kablolama ne durumda? Veya bağlı olduğunuz dolaptaki regletler zarar görmüş olabilir.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Hocam 8 megabitten hızdan bahsediyorum ne iyisi 6 sene böyle kullandım lanet girsin ya ben hariç bir kişi daha bağlanınca net bildiğin kafayı yiyordu niye hocam yeni değerlerim kötü mü 72 metreden hizmet aldığım dolaba göre?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Pardon hocam ben 72metreden adsl alıyorsunuz sandım. Yani vdsl değerleri eski adsl yeni sandığım için karışıklık oldu. Bu yeni vdsl değerleriniz mükemmel. 100 mbps rahat alırsınız. Dolaba yakın olduğunuz çok belli zaten 140mbps ulaşılabilir hız olarak gözüküyor. Benim 320metre 116mbps şu anda ulaşılabilir hız.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Evet hocam bende dedim karıştırdı herhalde evet gece iki kere mail attım hızımı 100'leyin hattım rahat kaldırır diye hala 88 de müşteri hizmetleriyle hiç uğraşmıcam santrale gidip hallediyorum bütün işlerimi sağolsun orada ki arkadaşlar da iyi niyetli olduğu için hallediyorlar.Zaten bu müşteri hizmetleri neden var anlamıyorum bilgisizlikleri tavan yapmış sırf telefona bakan birisi olduğu için bir insanı müşteri temsilcisi diye almamalısın zaten müşteri hizmetlerine verdikleri paralarla her cadde başına dolap koysalar müşteri temsilcisine gerek kalmayacak
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Hocam siz en iyisi direk bağlı olduğunuz santrali arayarak veya giderek belirtin saha dolabınızın numarası ve abonelik numaranızla birlikte. O zaman halletmeme gibi bir durum çıkmaz. Müşteri hizmetlerindekilere de çok kızmamak lazım suç onlarda değil onları işe alıp eğitim vermeden ertesi gün telefon başına koyanlarda.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
-
Evet santrale gittiğim an herşeyi hallediyorlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bu mesaj silindi
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 19 Temmuz 2020; 15:17:49 > -
Snr margin 8'in veya 6'nın altındaysa kopma yapar diyorlar ama sizin snr margin 14 ve 12 hocam bilemiyorum neden kopma yapıyor her gün mü kopuyor? Belki iç tesisatınızdan kaynaklanan bir sorun olabilir kablonun kalitesi ek yerleri önem taşıyormuş.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yok bu sabah 100 mbps de iken snr 8 e düştü ve kopma başladı. Bende arayıp 24 Mayıs yazan resimdeki değerlere düşürttüm.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Benimki de aynen böyle idi. Son 3 gündür dsl gidip geliyor.
Paraziti nasıl anlıyoruz?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onur5545 -- 24 Mayıs 2020; 20:48:9 >
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Hocam bence sizin hattınız da bir problem var snr marginlik bir durumdan çıkmış gibi.İç tesisatınızı kontrol ettirin bence büyük ihtimal oradadır dsl ışığı da gitmeye başladıysa sıkıntı.Ek yerleri zamanla oksitlenme yapabiliyormuş.quote:
Orijinalden alıntı: onur5545
Benimki de aynen böyle idi. Son 3 gündür dsl gidip geliyor.
Paraziti nasıl anlıyoruz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İç tesisatta ek yok ama şöyle bir durum var regletten dairedeki rj11 portuna bağlı oraya da rj11 kablosu takılı o kablo da modeme bağlı.
1 AY önceki değerler ile şu an ki değerler arasında fark var. Hat koparken Max hız 102.000 mbps idi tanımlanan hız ise 99998 idi ve snr değeri de 8.2 idi. Ben de millenicom u arayıp durumu izah ettim hattınızda herhangi bir sorun görünmüyor hızı düşürüp snr yi 14 civarına çekelim bu esnada da üst birime mail atayım ben dedi.
Değerler şu an o yüzden böyle.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
İsterseniz bina ankastrenizden ölçüm yapın, iç tesisatınızda ufak bir sorun olabilir.
Ankastre de daha yüksek değer alırsanız, iç tesisatınızı yenilersiniz.
Benzer içerikler
- dsl bağlantısı yok
- no wan ip warning ne demek
- los ışığı yanmıyor
- hgw fiber güçlü modem
- hgw modem nedir
- statik ip nedir
- türk telekom ev internet fiyatları 2024
- türk telekom upload hızı
- en hızlı internet
- zyxel modem kurulumu
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X