Hatalı gösterim???
-
-
-
Merhaba, bu durumu www.turk.net/oim sayfamızdan şikayet kaydı açarak iletebilir misiniz? Çözüm uzmanlarımız ilgili birime ileterek sorgulatacaktır. Gelen bilgiyi sizinle paylaşacaktır. -
Destek kaydındaki arkadaşla pek anlaşamadım düz bir şekilde geçen ayın kullanım oranı 300-400 arasıydı bu ayda olduğumuz için de bu aya işliyor kullandığım internet ama geçen ayın kullanımı bir anda 3000 e çıktı yazdım bana şifrenizi başkasına vermeniz durumunda böyle şeyler oluyor yazıyor... -
Sistemsel bir hata olduğunu düşünüyorum. İlk bu hata ile karşılaştırdığımda oim üzerinden ppoe id şifremin değişmesini istemiştim. 24 saat içersinde yeni ppoe id şifrem tarafıma iletildi. Sonraki 4 günkü kullanımlar oim deki kullanım kısmına 0 olarak işlendi. Sonrada bütün kullanımlar coştu zaten. Önceki aylarda 500gb olan kullanım 6000gb gözüküyor şuan... -
Hata sistemsel, herkesin aşırı yüksek gözüküyor. Kafaya takmayın. Zaten sınırsız paketteyiz ne olacak ? Ama turktelekomda olsaydık tehlikeli olurdu çünkü turktelekomda sınırsız paketlerde 10TB kota var. Geçerseniz aşırı kullanımdan hattınız feshediliyor.
-
Ppoe id şifresinin çalınmış olabileceğini düşünüyor insan, ilk başta ben de o şekilde sanmıştım... -
Bu ay türkiyede en fazla interneti bizim müşteriler kullandı diye reklam için falandır. Çok ciddi bir şey olduğunu düşünmüyorum.
-
Bunu söylemek için bizim kullanımlarımızı yalan göstermelerine gerek yok. Söyleseler yeterdi
-
5 ay önceki kullanımlarım neden artsın o zaman ?
-
Korkum telefondan yana 400 dakika kullandım gösteriyor 1000 dakika ve üzeri olursa da fazladan para ödemem gerekir. Türknetin de umrunda olacağını sanmam -
Çalındığını sanmıyorum çünkü bu ay baktığım zaman geçen ayın kullanımı 300-400 gözüküyordu sonradan 3000 e çıktı yani olmuş bitmiş bir dönem kimsenin kullanmadığı kesin. -
Sistemde sorun olduğu için böyle. Hatalı gösteriyor. İtibar etmeyin. Bende de bütün aylar eşit 800 küsür GB gösteriyor. TürkNet'den önce 300 GB'ı geçmeyen ben TürkNet'e geçince her ay 500 GB daha fazla kullanıyor olamam herhalde.
-
Merhaba, bu durumu ilgili birimimize örnek müşteri numaraları ile birlikte ilettim. Arkadaşlarım gerekli kontrolleri yaparak düzenleme yapacaktır. Konuyu yakından takip ediyorum. -
çalınsa nolur ki senin hattından nasıl yararlanacak -
Nerede yazıyor 10tb mevzusu? -
2 sene önce TurkTelekom sınırsıza ilk geçtiğinde kota sorgulama sayfasına uygun html sayfası ile girdiğimizde 10 TB kota gözüküyordu. İnternetin bireysel kullanılabilmesi için böyle bir kota var. Eğer aşarsanız internetiniz ttnet tarafından feshedilir ve kara listeye alınırsınız.
-
Abonelik sözleşmesini incelemedim ama eğer bu şekilde bir madde yok ise ne sözleşme fesih olur ne de kara liste işlemi olur. Katıldığımız kampanya veya tarife detaylarında da bugüne kadar buna benzer bir madde görmedim. Bahsettiğiniz bilgi web sayfasının kullanım miktarı gösterim tablosunun maksimum limiti olabilir. Web sayfası maksimum 10tb gösterecek şekilde tasarlanmış olabilir.
Benzer bir problem youtube da yaşanmıştı. Gangnam style şarkısı Youtube limitlerinin üzerinde izlenince güncelleme yapmak durumunda kalmışlardı.
https://www.bbc.com/turkce/haberler/2014/12/141204_gangnam_sytle_youtube
Haberde okunduğu üzere istatistik veri sayaçları belirli limitlere göre tasarlanıyor. Türk Telekom da web sayfası için bu limiti 10tb olarak tasarlamış olabilir. Ortalama kullanım 10tb üzerine çıktığında ilgili sistem güncellenip istatistik verisi kapasitesi de artmış olacaktır. Ancak bireysel kullanıcıların büyük bir yüzdesinin 10tb üzerine çıktığını sanmıyorum.
Yani ne sözleşme feshi ile ne de kara liste ile ilgili olduğunu sanmıyorum mevzunun.
Not: Kişisel görüşlerimdir.
-
Hocam bu üst sınır evzusu AKN'nin yeni kalkacağı bu ara geçiş döneminde konuşuluyordu, mart ayında uçan martıların yumurtası olabilir elbette ama sahi de olabilir bir araştırmak lazım. Tabii ki şöyle bir durum var, şayet ISS'ler böyle bir koşul belirlemişler ise bunu normal şartlar altında uygulayacaklarını zannetmiyorum.
-
Merhaba, yaşanan sorunu ilgili birimimize ilettim. Arkadaşlarım gerekli incelemeleri yapacaktır. Hata varsa kısa süre içerisinde düzeltecekler.
Benzer içerikler
- diğer internet servis sağlayıcısında devam eden bir iş emriniz olduğu için şu an yeni abonelik işlemlerinizi başlatamıyoruz. mevcut servis sağlayıcı tarafından işleminiz sonlandırdıktan sonra tekrar başvuru yapabilirsiniz.
- vae fiber modem
- snr margin kaç olmalı
- modemden ses gelmesi
- turknet whatsapp hattı
- turknet fiyat
- statik ip öğrenme
- turknete geçiş
- internet hızlandırıcı
- turknet fiyat 2024
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X