|
Bildirim
|
İşçilikten yada parçadan doğacak zararları hiçbir şirket üstlenmez. Bazı markaların parçalarının garantisi vardır. Bu garantiler üretim hatalarına karşıdır ve yenisi ile değişim şeklindedir. Bu parçayı usta yada dükkan/servis satın alıp getirirse aynı şekilde götürüp değiştirir. Siz getirirseniz ve parçanın sorunlu olduğu araca takıldıktan bir süre sonra belli olursa yeniden işçilik ücretini öderseniz, parçayı da siz değiştirirsiniz. Onu da değiştirebilirseniz. Hareketli bir parçanın işçiliği için garanti söz konusu olmaz. Sadece işçilikten doğan hatalar için garanti olur. Vidanın gevşek kalması, kelepçenin sıkılmaması vb. şeylerdir bunlar. Hayal güzel ama çok ütopik. Ayrıca bu ayardaki servisler, yetkili servisle yarışıyor fiyat konusunda.
Ayrıca iki çay içmelik vakitte yapılan işten hayır gelmez. Anca yağ ve filtreler değişir o zaman aralığında. Her servis periyodunda vakit alan gözle ve elle kontroller vardır. Birçok aracın servis kitapçığında aracın tüm vidalarının bile belli aralıklarda kontrol edilip sıkılması tembihlenir. |
Fincanın dibini görmeden "bakım tamam" diye gelen bir usta varsa;
0- Çayın içerisinde başka birşeylerde içmiş olabilirsiniz 1- Bir kazan çay içmişsinizdir, gördüğünüz kazanın dibidir 2- Çayı Durmuş'a söylemişsinizdir 1 saat sonra gelmiştir 3- Çayı serumla en kısık ayarda kanınızdan veriyorlardır Sanayide bir özel servise gidiyorum, randevu ile gitmeme rağmen bana sıra gelmesini illa bekliyorum (Hatta hanımla en son gittiğimizde, meşhur sanayii tostlarından -yumurtalı, tulum peynirli, kavurmalı- birer gömmüştük sıra gelene kadar. Bizi orda gören elemanları büfeciye bizim hesaba yaz diyerek bir jestte yaptı, ısrarıma rağmen ödettirmedide ). Sıra geldiğinde aldığım çay daha ustalar arabanın içerisine naylon kılıf serip, far sinyal kontrolleri yapıp, kaputu açıp, motora kompresör tutarken bitiyor. 1 saatten kısa sürdüğünü görmedim. Yetkili servise artık fiyat bile sormuyorum 70.000km dir. 440TL'ye yağ, hava, polen, yakıt filtrelerini değiştirdiler (3 ay önce 300 lira felandı). Kaliteli malzeme kullanırlardı, şimdi yakıt filtresini Bosch taktılar. Diğerlerinden yok mu dedim ustaya, cevabı : "Artık onlar ateş pahası oldu özellikle isteyen için depoda bile bulunduramıyoruz" oldu. Bu bahsettiğim servis, 2 farklı kazadan sonra kaporta için gittiğimde sonradan çıkan hatalar ve nazım için 5 krş para almamıştır. Şanzuman indirdiğimde kaç bin km sonra tekrar sorun çıktığında 3 saat uğraşmış yine 5 krş para almamıştır. Samimi servistir, etiktir. Bir kere tokatlarsa müşterinin tekrar gelmeyeceğinin farkındadır. Forumlarda görüyorum haklarında "her gidişimizde fren balatası değiştiriyorlar v.s." diye. Ben 70.000km dir balatalarımı nolur değiştirin diye rica ediyorum. 3 yıldır 7 seferdir 10.000km daha garanti gider diye değiştirmiyorlar. Bana özel ilgi alaka gösterdiklerinide zannetmiyorum. |
|
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Antor -- 21 Eylül 2018; 9:39:13 > |
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Antor -- 21 Eylül 2018; 9:39:59 > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 26_bbz_26 -- 21 Eylül 2018; 11:40:56 > |
|
|
|
|
|
|