Şimdi Ara

Hazır Bilgisayardan işlemci çıkmadı!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.056
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Vatan Bilgisayar internet mağazasından Exper marka bir bilgisayar satınaldım.

    Kargodan geldiğinde kutuda bir hata ve bozulma da yoktu. Bilgisayarı açtığımda kasası açık fanı ortada ve işlemcisinin olmadığını gördüm.

    Vatan bilgisayar'a götürdüğümde incelemeden sonra kullanıcı müdahalesi gibi bir cevap aldım. üstelik olması gereken işlemci i7-2600 3.4 GHz idi. Yenisi piyasada 600-700 tl ki ben bilgisayarı %20 indirimle 1250tl'ye almıştım zaten.

    Dava açarsam kazanma ihtimalim nedir bu konuda bir fikri olan var mı?

    Ayrıca bu olaydan ibret almanızı ve Vatan Bilgisayar'ı tanımanızı da istediğim için bu paylaşımı yaptım. Vatan'ın çalıştığı kargo şirketi de UPS.



  • Arkadaşım şimdi bu kouda ıspat lazım ki bunu ıspatlayablirseni hukuki boyuta taşırsınız yalnız bu biraz zor gibi çünkü masaüstü bilgisayar bu derler ki siz çıkarmışsınız o zaman nasıl kanıtlayacaksınız.
  • Kargo firması yetkilisi ile beraber kutuyu açıp tutanak tutsaydınız elinizde bir kanıt olabilirdi. Bu saatten sonra biraz zor gibi gözüküyor. Internetten siparişlerde(öyle olduğunu tahmin ediyorum) kargonuzu alınca yetkili ile beraber paketi açmalısınız. Herhangi bir hasar durumunda tutanak tutturup ürünü almama hakkına sahipsiniz.
  • Kasa kapagını acmasaydınız uzerinde garanti etiteki olması lazım.O sekilde foto falan cekip vatanı arasaydınız.Gidip yuz yuzue konusun magduriyetinizi anlatın.Olmadı exper ile irtibata gecin onlarla gorusun vatandan urun aldıgınızı gelen pcde işlemci olmadıgını bildiirn.İnsallah olumlu olarak sonuclandırırsınız.

    SAYGILARLA
  • ilk defa böyle bir şey duydum çok ilginç ve çözümü zor bir sorun
  • Cevaplar için sağolun. Kasayı açmadan önce özellikle belgeleri inceledim bu konuda garantinin geçersiz olması diye bir kıstas yoktu. Kasada garanti etiketi de yoktu.

    Vatan bilgisayarı defalarca aradım bir çözüm sunmadılar exper de olayı üstüne almadı. Yüksek ihtimalle şirket çıkışında veya kargoda bir şekilde profesyonel bir hırsızlık vakası oldu. Kutu hiç açılmamış gibi kapalıydı çünkü.

    Fakat en doğru olanı kargo geldiğinde kutuyu açıp, kasayı da açıp tüm parçalar yerinde mi diye kontrol edip kargoyu daha sonra kabul etmekti sanırım!?..

    İşin ilginci ilk defa internet üzerinden alışveriş yapmıştım. Bundan sonra bu şekilde yapacağımı da sanmıyorum.

    İşi dava sürecinde halletmeye karar verdim, en azından kasayı açarken şahitlerim vardı.
  • Kargoyu aldıktan sonra kesinlikle bakmak lazım .Yoksa geri gönderin.
    Kargo verenin gözü önünde..
    Geçmiş olsun İnşaallah kazanırsınız davayı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi f(x) -- 3 Temmuz 2011; 23:05:14 >
  • Delilsizlikten düşer bence ama hakkınızı aramalısnız ancak exper ile hiç uğraşmayın çok yüzsüz bir firma.
    Kargodan gelen laptop kırık çıkıyor tutanak tutturmadığım için ki kargo 09.00 da gelip 09.01 de exper i aradığım halde kabul görmüyor.
    Fabrikaya giden ürünü biz almadık diyorlar
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.