Şimdi Ara

HB'den aldığım SIFIR ürün ikinci el olarak yollandı ! (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
103
Cevap
1
Favori
11.256
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
265 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben de benzer bir başlık açmak için girmiştim ki bu başlığı gördüm.

    Hepsiburada satıcısından aldığım ve kutularını açmadığım 2 adet Anker marka beyaz renk kulaklığı renk değişimi için gönderdiğimde, ürünleri herhangi bir açıklama yapmaya tenezzül bile etmeden aynen geri gönderdiler. Çağrı merkezini arayıp gerekçeyi sorduğumda ise kutuların açılmış olması nedeniyle değişim yapamayacaklarını belirttiler.

    Ürünleri kesinlikle açmadım. Yalnızca eşimle kutudan fotoğrafa bakıp siyah alsak daha iyi olurmuş diyerek değişim için gönderdik.

    Tahminim HB'nin daha önce bir şekilde açılmış olan hatta kullanılan kulaklığı bize göndermiş olduğu yönünde. Zira kutulardan birinin etiketi açılıp sonradan kapatılmış gibi duruyor. Harcadığım zamanı bir kenara bıraktım, yalancı muamelesi görmek gerçekten sinir bozucu.

    Şu saatten sonra tek beklentim ürünü aynen iade edip paramı geri almak. Bir daha bırakın bu siteden alışveriş yapmayı, ürün fiyatı bakmak için bile ziyaret etmeyi düşünmüyorum.

    Lütfen HB'nin bu rezilliğini de herkesin görmesi için bu mesajı da ön plana çıkartalım.

    Şikayet Var'da açtığım kaydın linkini aşağıda paylaşıyorum.

    www.sikayetvar.com
    Hepsiburada Tarafından Yalancı Durumuna Düşürüldüm - Şikayetvar
    https://www.sikayetvar.com/hepsiburada/hepsiburada-tarafindan-yalanci-durumuna-dusuruldum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zatrox -- 12 Mart 2020; 13:50:21 >




  • erdo205 kullanıcısına yanıt
    İade alındı yazısı kartiniza iade yapildiktan sonra yazılıyor.Yani kabul edilmiş oluyor.Ondan onceki sureçte iade kodunu gösterir ellerine ulaşinca herhangi bir degisim olmaz ve onaylaninca iade alindi yazar.Trendyolda boyle hbde de aynidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende 25 şubatta Xiaomi Airdots Pro Bluetooth Spor Kablosuz Kulaklık aldım arkadaşa hediye etmek için.paketini birlikte açtık kulaklığın her yeri kıllarla doluydu.doğal olarak rezil oldum kullanılmış ürün olduğunu belirterek iade talebi oluşturdum,baya zaman geçtikten sonra bana alakasız bi mail adresinden ürününüz hijyen ürünü olduğu için iade alamiyoruz diye mail atmışlar okadar sinirli ve kızgınımki resmen kendimi dolandırılmış hissediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • JohnLocke. kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkürler hocam mobilden bakınca detay belli olmuyor ama bilgisayardan açtım 14:00 itibarıyle parayı iade etmişler, Ben Şükür kendimi kurtardım arkadaşlar çok dikkat edin, eğer buradan alışveriş yapacak olanlar çok dikkat etsinler kurye geldiği zaman kuryenin yanında hemen kutuyu açınca ürünün her şeyini kontrol edin telefonda bilhassa çağrı merkezinde bunu bahane ediyorlar, üründe bir eksik veya açılmış kullanılmışlık varsa hemen orada tutanak tutup ürünü sorgusuz geri verip hemen iadenizi yapabiliyorsunuz o zaman kelime kaşarlığı yapamıyorlar işi yokuşa süremiyorlar Bu yüzden bunu ihmal etmeyin yani kargoyu alıp imzayı atıp arkanızı dönüp gitmeyin, ürün geldi mi hemen orada açın didik didik edin, kontrol edin baktınız paket acık kullanılmış hemen tutanak tutturun. Diğer arkadaşlara da çok geçmiş olsun diliyorum İnşallah hayırlısıyla olumlu sonuçla dönüş olur sizlere.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • erdo205 kullanıcısına yanıt
    Bu olay internetten alisverisde en cok korktugum durum.Kargolar beklemiyor birakip gidiyor.Bu tarz seyleri şubeye soyleyip orda inceleyip imzayi oyle atmak gerekiyor.Yoksa aldiktan sonra elinde patlamistir gecmis olsun.Bi yerini de yirtsan nafile adamlar sen yapmissindir der çikar icinden.Ben de bu durumu cok yasadim.Kargolar zaten rezalet saglam urun gelene kadar vuruk içinde kaliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • JohnLocke. kullanıcısına yanıt
    Hocam ben ürünü hepsijet olarak aldım aynı gün teslimat kendi bünyesinde olan bir taşıma şu an gördüğüm kadarıyla, hepsijet ile alınanlarda orada kontrol edebiliyorsunuz dedi Ben sizin söylediginizde söyleyim telefonda kargocu beni beklemez ki onu dedim açıp kontrol etmem için bekler diyor, bunlar da her şeyin farkında bir tezgah yapmışlar o şekilde gidiyor kimi kandırırsak dolandırılırsak asla ve asla daha birşey almam lanet olsun böyle firmaya



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erdo205 -- 12 Mart 2020; 14:51:47 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • erdo205 kullanıcısına yanıt
    Bir daha alirsan beklet hocam.Beklemem derse de arayalim musteri hizmetlerini o zaman de.İmza almadan birakip gidemez zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HB nın kaççıncı rezaleti daha ne kadar rezil olacaklar anlamadım ki
  • Suriyeli olabilir. Yoksa bizim ülkemizde öyle üç kağıtçı insanlar bulunmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hepsi burada artık bitti son zamanlarını yaşıyor bence ondan böyle yapıyor yoksa ne büyük e ticaret mağazası
  • Ticari Korona Virüsü Belirtileri:


    -İkinci el ürünü sıfır gibi kamufle ederek alıcının bünyesine sızar,alıcı artık onun için bir avdır.
    -İade ya da değişim için diyolağa geçince oralı olmaz ve alıcıyı çaresizliğe sürükler,süreç monoloğa döner.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ömr0681

    Benim satın almış olduğum telefonun kutu jelatinide bana biraz basit geldi ve kutuda güvenlik bandı yoktu oysaki ürünün yabancı forumlardaki kutu açılış videolarını izledim streç filmin altında kapak ve kutu birleşiminde fabrikasyon kağıt güvenlik bandı vardı ve o yırtılmadan kutu açılamıyordu. Tabiki benim aldığım üründe bu yoktu ancak Türkiye kutu açılış videolarının hiç birinde bu bant yok buda aklıma yurtdışında satılıp iade edilen ürünler toplanıp allanıp pullanıp adam akıllı tüketici kanunu olmadığı veya düzgün uygulanmadığı için ülkemizde yeniden satışa çıkartılıyor sanırım
    an itibariyle ikinci kez hb pişmanlığı yaşadım. yeni aldığım cihaz da aynı şekilde geldi. neyseki bu sefer kargocunun yanında kutuyu açtım, kargocu arkadaşa gösterdim o da evet abi burada etiket olması gerekiyor dedi. cihazı açmadan iade ettim. hb bitmiştir benim. en az 50.000 TL lik alışveriş yapmışımdır bugüne kadar. yazık bu emeğe.




  • HB bozuldu abi el mi değiştirdi ne oldu bilmiyorum ama eskisi gibi değil önceden çok iyiydi şimdi öyle değil
  • İnternetten alışveriş yapmak çok iğrenç bir hal aldı alıyorsun eksik çıkıyor ,kusurlu çıkıyor birde şimdi herkes şunu yazıyor nette ürün paketi açıldıysa geri iade almıyoruz vs.ulan insanlar paketi açmadan nasıl kontrol edecek itooya.com dan sıvı soğutma aldım kusurlu çıktı ürün neymiş efendim kutusunu acmasaydiniz alırdık bunedemek şimdi? Yarın ilk işim tüketici hakem heyetine gitmek olacak hakkınızı arayın arkadaşlar bunlar iyice zivanadan çıktı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hepsi aynı bokun lajiverti

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TIRAZLI kullanıcısına yanıt
    Hocam size geldikten sonra bozuldu veya biz tam yolladik siz kaybettiniz tarzi savunmalara giriyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • JohnLocke. kullanıcısına yanıt
    hocam daha asla birşey almam bu siteden kimseyede aldırmam, başka sitelerdende alacak olursam acmadan kontrol etmeden teslim almam bu bana ders oldu, 1 haftadır başıma nasıl iş alıcam diye düşünmekten yorolmuştum şükür aldılar iade, yoksa olay gercekten cok baska bir boyuta gecicekti dertsiz başım derde giricekti 36 senelik hayatımda kimse beni böyle kazıklamadı diye kurdum durdum kendimi
  • erdo205 kullanıcısına yanıt
    1 tane kahve makinesi aldim.3 gundur sürat kargo şubesinde getirmiyolar.Urun kargoda gozukuyor hb nin sitesinde de.Bugun dikkatimi çekti iade et butonu aktiflenmiş.Ben de sinirlendim urunu iade edecektim.Dedim bassam mi şu tuşa.Sonra mh yi aradım.Adam diyor ki ona basarsaniz urunu almiş gibi olursunuz iade koduyla yollamaniz gerekir.Hicbur seye basmayin otomatik iade gider urun.Ulan madem almis gibi olucam orda zaten gozukuyor teslim edilmedigi neden bu tuş aktiflendi.Daha dün yoktu bugun çikti ortaya .Resmen tuzak koymuş adamlar :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • JohnLocke. kullanıcısına yanıt
    Hocam çok acayip bir firma ben anlam veremiyorum stratejilerine ve hareketlerine uzak durmak lazım insanın dertsiz başına derde sokar yemin ediyorum benim ağzım yandı daha tövbe hayatta adını bile anmam :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • JohnLocke. kullanıcısına yanıt
    Daha neler var kargo firması ürünü getirmiyor ama para anında satıcıya aktarılıyor size de gelmeyen ürünü iade etmek kalıyor peki ama nasıl diyen yok bu internet üzerinden satışlara denetim getirilmezse daha neler neler olur hani nerede koşulsuz kaidesiz geri alınacak ibaresi!gelmeyen ürün de eklesene bir seçenek ürün gelmedi teslim edilmedi diye çok mu zor getirmiyorlar çünkü işlerine gelmiyor bu sefer sahtekar satıcı onlarla çalışmaz ve komisyon alamazlar dürüst satıcı da bunlarla çalışmaz (işini iyi yapanlar illaki az da olsa vardır o ayrı )

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.