Şimdi Ara

HB'den aldığım SIFIR ürün ikinci el olarak yollandı ! (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
103
Cevap
1
Favori
11.256
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
265 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ömr0681

    20 gün önce cep telefonu aldım ürün aldığım gün bişeylerin sorunlu oldugunu anladım bozuk çıktı kendi kendine reset atma falan
    Dedim 14 günlük cayma hakkımı kullanayım tutturdular sim kart takılınca teknık servis raporu diye ürünü alalı 2 gün olmuş sim kart takıp kullanmak için aldım telefon sonuçta tablet değilki birde ambalajı açılmadan kullanılmadan ürünü süs olarak almadım kullanmadan arızasını tespit edebılsem zaten sizden almazdım
    Yolladım servise ara tara servis ile işi çözüp parayı aldım ancak tam 20 gün uğraştırdılar
    Telefonu kullanınca 14 gün koşulsuz iade yalan mı Hb de de?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Öztürk Bilgisayar

    Açıkcası arkadaş sonuna kadar haklı ama bende pazaryerlerinde ürün satan bir satıcı olarak sistemi suçluyorum. Mesela geçenlerde RX580 ekran kartı sattık. Bandrolleri üzerinde sıfır ve jelatinli. Alan kişi ürünün kutusunu açarken yırtarak açmış sonrada bu arkadaşımızın ürünü gibi siyah bantla yapıştırmış. İade talebi açtı sattığınız ürün bozuk yazmış. Bizde öncelikle durumu anlamak için bir kaç mesaj yazdım sistem üzerinden. Daha sonra anladık ki alan kişinin sistemi DDR2 ve güç kaynağı 250 Watt. Neyse dedik ki ürünü tüm aksesuarları eksiksiz olacak şekilde sistem üzerinden iade talebi açıp gönderin bize. Ürün geldikten sonra bu yırtık olan kısmı gördük, ayrıca ekran kartının arka girişlerini kapatan plastik tıpalar yok. Ürünün iadesine reddedip tekrar müşterimize gönderdik. Müşteriye ulaşınca tekrar bize geri gönderdi. N11 'e durumu bildirdik mail atın size dönüş yapılacak denildi. Aradan 2-3 gün geçti her gün mail atmaya devam ediyoruz en sonunda ürünü müşteri memnuniyeti açısından iade almanızı rica ederiz diye cevap geldi. Yani çokta uzatmak istemiyorum ama 14 gün içerisinde iade hakkı hem iyi bir şey hemde kötü bir şey. Sadece karşınızdaki müşteri veya satıcıya bağlı.
    ambalajı zarar gören ürünler için 14 gün iade süresi yoktur almasanız bir şey olmazdı, size gelen kargoyla tutanak olduğu şartta tabi




  • geçmiş olsun.

    keşke alışveriş yapmadan önce dh ve şikayetvar sayfalarına baksaydınız.

    son 1 yıldır çok kötü durumdalar.

    www.sikayetvar.com
    Hepsiburada - Şikayetvar
    https://www.sikayetvar.com/hepsiburada



    Firma Puanı: 2.3/5
    Şikayet Sayısı:53.906
    Çözülen Şikayet Oranı:%22



    bu da benim yaşadığım sinir harbi: Hepsiburada.com tarafından kırık TV ile ortada bırakıldık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Timurlénk -- 12 Mart 2020; 0:22:26 >




  • Arkadaşlar almıyalım almıyalım şerefsizler banada yaptı ama meblağ az olduğundan köpeklerle uğraşmadım o ya aradım müşteri temsilcisini dedi ürünü incelemeye gönderin ürünü incelemeye gönderdim tam 13 gün sonra abartısız tam 13 gün sonra adam geri yolladı o.kul ç.oçuğu sonra bende 14 içerisinde iade hakkımıda kullanamadım anlayacağınız s.çtık sıvadık bastım küfürü bide diyo kayıt altında beyefendi şuan elimde ürün ama verdiğim para haram olsun demek istemiyorum ama bence haram oldu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sürekli HB şikayet konuları görmeye başladık.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Müşteriden geri gelen ürünleri Hepsiburada kontrol edip,ayrı bir kategoride daha düşük bir fiyata 2.el olarak satabilir. Ya da ürünün sayfasına "iade" olduğunu belirten bir uyarı da konulabilir. Piyasa fiyatından düşük olacağı için bu ürünleri alan mutlaka olur bence.

    Yoksa bu iş böyle devam etmez. Biri çıkar dava açar firmaya. Zaten ülkede hak aramak pahalı ve uzun sürdüğü için bu firmalar bu kadar rahat davranıyor.
  • thelordof kullanıcısına yanıt
    Aslında tam olarak öyle sim kart takılınca ürün kullanıldı diye servis raporu diye tutturuyorlar. Birdaha kürdan bile almam 20 gündür tlf suzum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aylardır HB ile alışveriş yapmıyorum. Önceden HB güvenilir, diğer siteler şaibeli gözüyle bakardım. Şimdi tam tersi.

    arkadaş ümraniyede yaşıyorum. "HB" satıcılı aynı gün kargo olan ürünler bana 2-3 gün sonra geliyor. 4 gün sonra gelen bile oldu. aradığımda da "Dilerseniz Hepsiekspres veya hepsijet tercih edebilirsiniz." diye reklam da yapıyorlar. o gün bıraktım alışverişi.
  • ömr0681 kullanıcısına yanıt
    Müşteri kaybederler aynen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benzer bir durumla bende karşılaştım. Kasım 2019 da verdiğim cep telefonu siparişimi teslim aldığımda kutusunu özellikle kontrol ettim. jelatinli olduğu için bir sıkıntı olmadığını anlayıp jelatini açtım. ancak hepsiburada bu aymazlığını öyle ileri seviyeye taşımış ki olayı anladığımda ben dahi şok oldum. cihazın üzerindeki jelatin fabrika çıkışlı mat jelatin değil, streç film makinesi ile daha sonradan sarılmış bir jelatinmiş. ürünün kutusunda bulunan güvenlik etiketi kesilmiş vaziyetteydi. ancak bunu jelatini açmadan anlamak mümkün değildi. herneyse ben yine jelatine güvenerek kutuyu açtım. açtığım anda da telefonun açık bir vaziyette olduğunu gördüm. yine her neyse acil telefon ihtiyacım olduğundan ve jelatine güvenerek cihazı kullanmaya karar verdim. cihazi 10 gün kadar kullandım ancak daha sonra dikkatli incelerken bir de baktım ki cihazın kapak ve ekran birleşimin yerine tam oturmamış ve burada bir ayrıklık var. hb yi aradım, sizin söylediğiniz gibi asla kutunun açık olamayacağını, o tür cihazları tekrar satmadıklarını, cihazı incelemeye göndermemi istediler. tamam dedim, cihazı kendim kvk garantiye götürdüm. burada cihaz incelendi (!) hiçbir sorun yok dendi. servisleri de bunlardan beter. hiçbir karşılaştırma yapmadan hiçbir test fotoğraf vs almadan arıza yok denerek cihazı geri gönderdiler. bende tüketici hakem heyetine başvurdum ve burada benim haklı olduğum yönünde karar çıktı. eğer çıkmasaydı tüketici mahkemesine de verecektim. velhasıl hepsiburada iade edilen ürünleri sıfırmış gibi jelatinleyerek satış işine başlamış. bu düpedüz dolandırıcılık suçunu oluşturuyor. şuan aldığım bir cihaz daha var, eğer o da bu şekilde gelirse dolandırıcılık suçundan hb yi savcılığa şikayet edeceğim. hepsiburada pişmanlıktır, paranızdan olmak istemiyorsanız buradan alışveriş yapmayın.




  • Benim satın almış olduğum telefonun kutu jelatinide bana biraz basit geldi ve kutuda güvenlik bandı yoktu oysaki ürünün yabancı forumlardaki kutu açılış videolarını izledim streç filmin altında kapak ve kutu birleşiminde fabrikasyon kağıt güvenlik bandı vardı ve o yırtılmadan kutu açılamıyordu. Tabiki benim aldığım üründe bu yoktu ancak Türkiye kutu açılış videolarının hiç birinde bu bant yok buda aklıma yurtdışında satılıp iade edilen ürünler toplanıp allanıp pullanıp adam akıllı tüketici kanunu olmadığı veya düzgün uygulanmadığı için ülkemizde yeniden satışa çıkartılıyor sanırım
  • ben de telefon aldım nokia 216. ceskamarket adlı kullanıcıdan. gelen telefonun ekranı çizik dolu. iade ettim. işin ilginç yanı bu satıcı için yaptığım yorum hakaret küfür içermemesine rağmen yayınlanmadı. hepsiburada dan birşey alırken yorumlara ve mağaza puanına güvenmeyin.
    HB'den aldığım SIFIR ürün ikinci el olarak yollandı !
    HB'den aldığım SIFIR ürün ikinci el olarak yollandı !

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şu 900-950 lira bandında satılıpta 470 liraya satılan psu değil mi bu ? Ucuza PSU bulmuşsunuz, kılıflısını aramayın bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Powerofdreams

    Şu 900-950 lira bandında satılıpta 470 liraya satılan psu değil mi bu ? Ucuza PSU bulmuşsunuz, kılıflısını aramayın bence
    Bu nasıl bir mantık? 470 liraya aldım diye ikinci el gönderilen ürüne minnet edip, Hepsiburada'yı yağlayayım mı? Üstüne üstlük bazı kişilere sıfır, bazılarına ikinci el gelmiş aynı ürün.
    Forumdan @djoguzhan55 nickli arkadaşınki de kullanılmış gelmiş, kendisi gelirse burada söyler. Bu PSU ara ara bu fiyata düşüyor. Fiyat geçmişine baktığınızda 450'ye bile düştüğünü göreceksiniz. Ucuza aldım diye bana yapılanı görmezden gelemem, kusura bakmayın.

    Daha önce açtığınız bir konuya baktım.https://forum.donanimhaber.com/hb-nin-kargo-sistemi-sakatlanmis--140517888#140517888
    Halen firmayı savunmaya devam etmeniz gülünç



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Erkka -- 12 Mart 2020; 11:41:21 >




  • Erkka kullanıcısına yanıt
    Firmayı savunmuyorum.Elbette sıfır gönderseler daha iyi olurdu ama ucuza mal bulmuşsunuz. Eğer sıkıntısı yoksa kullanın gitsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sadece hepsiburada değil diğer firmalarda aynı şeyi yapıyor. O yüzden çok indirime girmiş ürünleri almaktan kaçının.
  • Giittig de yaşamadım n1233 de yaşamadım trendbey de yaşamadım amaaa Hepsiburada da yaşadığım birçok rezillik oldu uygulamasını bir kere sildim bir daha yüklemedim 100 den fazla alışveriş yaptım herşey tıkır tıkır bunlardan 3 ürün alsan 1 tanesi kesin fiyasko.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çogu site yapıyor bunu.Bu gibi durumlarda urunde hasar varsa hiç muhattap olmadan paketleyip iade ediyorum.Geri donen olmadı.Urun hasarli geldi desem sen yaptin kontrol etmedin vs derler.En son her aldigim urun hasarli gelmeye baslayinca 3-4 tane alıp saglamini secmek zorunda kaldim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de iade talebi oluşturduktan sonra takip ediyordum sabah hala sizden teslim alındı yazıyordu, şuan ürün iade alındı yazıyor, bu acaba kargonum onlara teslim edildiği anlamımı, yoksa iadeyi kabul ettikleri anlamına mı geliyor arayıp da hiç sinirlerimi bozup küfür falan etmek istemiyorum, tecrübesi olan var mı arkadaşlar


    HB'den aldığım SIFIR ürün ikinci el olarak yollandı !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erdo205 -- 12 Mart 2020; 14:2:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şu ülkede bulaşmayacağım 2 firma var. Biri hepsiburada, diğeri trendyol. En iyisi amazon. adamlar sistemlerini mükemmel oturtmuşlar, tıkır tıkır işliyorlar. Gittigidiyordan da çok memnunum. 43 inchlik tv aldım, mükemmel getirdiler. Servis kurulumu yaparken, bizim arkadaşlar bile bu kadar özenli taşımıyor tvyi demişti. Ki hayatımda ilke kez büyük tv kutusunu birkaç defa kaplayacak şekilde baloncuklu torbaya sarıldığına şahit olmuştum. Aldığım yer gittigiyor alışveriş sitesinden teknosa dükkanı.
    Hbden spigen kılıf aldım, çizik geldi. İade edip başka sipariş ettim, o da istediğim renk gelmedi. Hay sizin yapacağınız işe dedim, gittim spigenin kendi sitesinden sipariş ettim aynı kılıfı. 10 lira fazla verdim ama sıfır kutu içinde tam istediğim gibi geldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0173FC748 -- 12 Mart 2020; 13:49:20 >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.