Şimdi Ara

HB'den aldığım SIFIR ürün ikinci el olarak yollandı ! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
103
Cevap
1
Favori
11.256
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
265 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dün LinkedIn üzerinden operasyon genel müdürü ve pazarlama müdürüne mesaj attım. Bu Sabah 9 ' da aradılar. Ürünün iadesini yapmamı paranın iade olacağını söylediler. Üründe değişim istediğimi belirttim. Stok olmadığını söylediler fakat değişim için ilgili departmanla iletişime geçeceklerini belirttiler. Pek inanasim gelmedi çünkü üründe stok yok. Yoktan da var edemeyeceklerine göre bir sıkıntı var. Göz göre göre yalan söyleyip müşterinin hevesini kırıyorlar. Daha ürünü iade etmedim. Edeyim mi bilmiyorum çünkü uyguna aldım. Bir daha bu fiyata gelir mi bilmem. Bir yandan da yaptıkları yanlarına kalsın istemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Açıkcası arkadaş sonuna kadar haklı ama bende pazaryerlerinde ürün satan bir satıcı olarak sistemi suçluyorum. Mesela geçenlerde RX580 ekran kartı sattık. Bandrolleri üzerinde sıfır ve jelatinli. Alan kişi ürünün kutusunu açarken yırtarak açmış sonrada bu arkadaşımızın ürünü gibi siyah bantla yapıştırmış. İade talebi açtı sattığınız ürün bozuk yazmış. Bizde öncelikle durumu anlamak için bir kaç mesaj yazdım sistem üzerinden. Daha sonra anladık ki alan kişinin sistemi DDR2 ve güç kaynağı 250 Watt. Neyse dedik ki ürünü tüm aksesuarları eksiksiz olacak şekilde sistem üzerinden iade talebi açıp gönderin bize. Ürün geldikten sonra bu yırtık olan kısmı gördük, ayrıca ekran kartının arka girişlerini kapatan plastik tıpalar yok. Ürünün iadesine reddedip tekrar müşterimize gönderdik. Müşteriye ulaşınca tekrar bize geri gönderdi. N11 'e durumu bildirdik mail atın size dönüş yapılacak denildi. Aradan 2-3 gün geçti her gün mail atmaya devam ediyoruz en sonunda ürünü müşteri memnuniyeti açısından iade almanızı rica ederiz diye cevap geldi. Yani çokta uzatmak istemiyorum ama 14 gün içerisinde iade hakkı hem iyi bir şey hemde kötü bir şey. Sadece karşınızdaki müşteri veya satıcıya bağlı.




  • B tarz durumları neredeyse tüm firmalar kendine artık adet edinmiş. Ülkede adam gibi iş yapan kalmadı.
    Bir konu açıp topluca cimer'e vs şikayet mi etsek?
  • Geçmiş olsun hocam. Bende kulaklık aldım 12 gündür göndermediler. İptal edin diyorum iptal etmiyorlar fatura kesilmiş, teslim aldığım zaman iade edebilirmişim. Şu olay çözülsün sileceğim üyeliğimi. Bir daha kesinlikle ürün almayı düşünmüyorum bu rezil firmadan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-744329BC8

    B tarz durumları neredeyse tüm firmalar kendine artık adet edinmiş. Ülkede adam gibi iş yapan kalmadı.
    Bir konu açıp topluca cimer'e vs şikayet mi etsek?
    Fırsatlara açtığım konuda bir forum üyesine daha benimki gibi kullanılmış ürün yollamışlar. LinkedIn veya ekşisözlük olmamış olsaydı beni sabah aramazlardı. İş böyle yerlere varınca ancak üstüne düşüyorlar.
  • Yaptıkları kaç oldu, yetmedi mi acaba?
  • Çok geçmiş olsun. Şimdi sizin başlığınızı gördüm de aklıma takıldı. ben de 3 gün önce ekran kartı aldım msi 2060 super gaming x model. Kutuyu açtım kartı taktım ilk gün yük bindirmedim 2. gün ise oyuna girdiğimde baya bi coil whine sıkıntısı olduğunu gördüm. Sonra geri göndermek için geri paketinin içine koyarken kenardan da bi unboxing videosu açtım tam doğru koyayım diye. bi baktım video çeken herkesin kartı ambalajlı en dışında kutuda ambalaj var yani. bende ise yoktu. Acaba benim kartım da mı ikinci el dedim şuan sizin başlığı görünce. umarım istediğimizi alırız.
  • Ben Hepsiburada satıcısını güvenilir bilirdim. Birşey alırken satıcısının hb olmasına özen gösterirdim. Yaptıkları yanlış. Güven zor kazanılıyor, kolay yitiriliyor.
    Beğenmediğiniz ürünü dahi sualsiz iade edebilirsiniz. Size iade edin, yeni ürün sipariş edin dahi deseler bir çözüm sunmuş olurlardı. Ben de hb alışverişlerim konusunda tereddüte düştüm şimdi. Her kargomu detaylı inceleyip videolayıp alacağım eğer hb dan alışveriş yaparsam.

    Zamanında Amazon Türkiye de "sahte" powerbank satan birine denk geldim. Powerbank gelince anladım tabi sahte olduğunu. Aradım, para iadesi yapacaklarını söylediler. Yorum yazacağım dedim. Hakaret içermedikçe sorun değil dediler. Hakaret içermeyen yorum yazdım, sildiler. Aynı adam halen satıyor orijinal fiyatına sahte 20000lik xiaomi powerbank i. Amazon da satıcıya yaptırım uygulamadı. Amazon usa de olsa satıcılar olumsuz yorum için 200 dolarlık alışverişin 80$ ını geri ödemeyi teklif ediyorlar. Burada müşteriyi satıcıya boğduruyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu kaçıncı hb. Daha da çöp almam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu tarz ürünler gümrüklü depolarda depolanır ve gerekli evrakları tamamlayınca çekilir. Gümrükte hem yurda girişinde hemde yurtta serbest dolaşıma girerken hem TSE (Türkiye standartları endüstrisi) ve muayene memurları tarafından açılır ve kontrolleri sağlanır. 1000 tane güç kaynağı geliyorsa 10 a yakın ürün bu şekilde açılır kontrol edilir. Büyük ihtimal kontrol edilen bir ürün size gelmiş gibi tahmin ediyorum yanılıyor da olabilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edlerbest1907

    Çok geçmiş olsun. Şimdi sizin başlığınızı gördüm de aklıma takıldı. ben de 3 gün önce ekran kartı aldım msi 2060 super gaming x model. Kutuyu açtım kartı taktım ilk gün yük bindirmedim 2. gün ise oyuna girdiğimde baya bi coil whine sıkıntısı olduğunu gördüm. Sonra geri göndermek için geri paketinin içine koyarken kenardan da bi unboxing videosu açtım tam doğru koyayım diye. bi baktım video çeken herkesin kartı ambalajlı en dışında kutuda ambalaj var yani. bende ise yoktu. Acaba benim kartım da mı ikinci el dedim şuan sizin başlığı görünce. umarım istediğimizi alırız.
    Herşey mümkün. Güvenlik bandı (şeffaf bant) yoksa iade edilmiş ürünü satmaları mümkün.
  • Yapmanız gereken çok basit 14 gün içinde koşulsuz iade hakkımı kullanmak istiyorum diyerek göndereceksiniz paşalar gibi geri alacaklar. Yalnız kesinlikle açıktı, bantlıydı, kutusunda hasar vardı demeyin sadece beğenmedim diyin.
  • Öztürk Bilgisayar Ö kullanıcısına yanıt
    Yasa da iyi kötü diye bi durum yok 14 gün içinde iade alınacak o kadar nu sorgulanmaz bile siz almazsanız Thh kararı ile parasınızı odersiniz....

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu tip durumda memnun kalınmadığı belirtilerek iade prosedürü başlatmak en kolay çözüm yöntemi. İşleri olması gerektiği şekilde halletmeye kalkarsanız gereksiz uğraştırıyor. Bu yaşanan rezaleti kapatmaz ancak ruh sağlığımı korumak için uyguladığım bir yöntem, tavsiye ederim. Geçmiş olsun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • O varken şu alınır mı bu varken şurdan alınır mı...
    Kendini süper varlık sanan insanlar yeter lan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Volkan1x -- 10 Mart 2020; 23:3:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öztürk Bilgisayar Ö kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle aslında satıcı ve alıcı ne aldığını iyi biliyor nasıl kullanılmasını iyi biliyorsa o ürünü almalı aksi halde aldığı ürün uyumsuz çıkar iade eder, onun haricinde her alıcı gönderilen ürüne düzgün davranmaz parçalaya parçalaya kullanır iade eder satıcı bu sefer o ürün nedeniyle zarar edebilir.

    Burada aslında çözüm aracı olan firmanın iyi olması ile çözülebilir. Örneğin satıcının ürününü bir aracının kontrol etmesi
    Ürünü alan kişiye özel bir aracı tahsis edilip problem çözümlenene kadar yardımci olunsa.
    Yani öyle parayı havuzda bekletme dışında herhangi bir işlem yapmamakla aracı olmak iyi değil.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • geçmiş olsun. ben de yaklaşık 1-2 sene önce HB den gear s3 saat almıştım. ilk açılışta şarjı %0dı kuşkulandım (genelde %60-70 olması gerekir) ama güvenlik bandına kadar her şeyi olması gerektiği gibiydi başka hiç bir kusuru yoktu neyse dedim kullandım arandan 2 ay geçince saatin içinde galeri olduğunu farkettim ve galerinin içinde eski sahibinin fotoğraflarını buldum. ben aradan 2 ay gibi bir süre geçtiği için bu olayla uğraşmadım ama ne oldu. daha önce HB'den 100lerce sorunsuz alışverişim olmasına rağmen 2 senedir çöp bile almıyorum, bundan sonra almamda.
  • Aynı durumu yaşadım. Matara aldım kullanılmasını geçın içi su dolu geldı. Ne bir özür ne bir geri dönüş sessiz sedasız iade aldılar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 20 gün önce cep telefonu aldım ürün aldığım gün bişeylerin sorunlu oldugunu anladım bozuk çıktı kendi kendine reset atma falan
    Dedim 14 günlük cayma hakkımı kullanayım tutturdular sim kart takılınca teknık servis raporu diye ürünü alalı 2 gün olmuş sim kart takıp kullanmak için aldım telefon sonuçta tablet değilki birde ambalajı açılmadan kullanılmadan ürünü süs olarak almadım kullanmadan arızasını tespit edebılsem zaten sizden almazdım
    Yolladım servise ara tara servis ile işi çözüp parayı aldım ancak tam 20 gün uğraştırdılar
  • Hocam aynısı cumartesi günü basıma geldi zalman sogutucu sipariş ettim, gün ici olarak aldım öglen sipariş verdim aksam 21:10 gibi geldi bende o esnada kapının önünde araba ile ugrasiyorum arkadas geldi aldım imazyı attım arkadas gitti, sonra eve cıktım 10 dk sonra kutuyu bir actım sogutucu kutusu hasarlı sogutucu yamulmus 14cm fanlar yok ( macun bile yok amk ), işlemci aparatlarının 3 4 parcası eksik iade etmek icin basvurdum talep acmadılar. neymiş geldıgınde acıp bakacakmısım sonra acık konusayım ana avrat cok büyük küfürler ettim kim açsa kapatıyor sokakta komşular falan herkez döküldü camlara, sesim kısıldı öyle küfür ettim, en sonunda baska bir temsilci ile talep olusturdum dediki arkadaş randevu alın gelip alacaklar, siteye girdim randevu aldım cumartesi günü 21:45de sonrasında hepsi jet ile almıştım zaten pazartesi 09:00 18:00 arası gelip adresinizden alınacak diye randevuyu onayladım ekran görütntüsünü aldım, gelmediler randevu aldıgım halde! dün gece 5e kadar uyuyamadım düşünüyorum bunlara ne yaparım diye, 6 gibi sabah yattım 9 da direk kalktım uyuyamadım o derece tutuldum firmaya, neyse sabah aradım dedım bugun bu ürün alınmaz ise hayatımı yakıcam kan akıtmaz isem ben dedım babamın oglu değilim mevzu 285 lira değil ama canlar yanacak maddi manevi herşeyi göze aldım yakıcam kendimide bu ürünü bana gönderenleride dedim, telefon görüşmemden 2 saat sonra bir kurye geldi aldı durumu anlattım geldi kontrol etti, dedim bu nasıl mevzu böyle sıfır malzeme alıyoruz sinir krizleri geçiriyorum dedim aklıma geldikce. gelen kuryede son dönemlerde cok oluyor bu dedi, telefondakilerde biz kurumsal firmayız bizde böyle birşey olmaz diyor dedim, güldü arkadasta neyse aldı bende bu gün verdım bekliyorum sımdı resımlerinide paylaşıyorum bakın burayada yazdım bu mevzu olumsuz bir şekilde sonuclanırsa merkezlerine kadar gidicem yolda arabalarını göreyim durdurup cam cerceve kıracagım o derece tutuldum suan bekliyorum iade sürecini, bu sogutucu mevzusu uzarsa haberlere düşerim banko, şuan muazzam şekilde kitlendim bu olaya kız arkadaşım bile ben parasını veriyim unut şu mevzuyu diyor ama mevzu para değil para para değil 285 tl amma velakin bu millet kerizmi, tv izliyorum aklımda, yemek yiyorum aklımda acayip kırdım kafayı bu olaya resımleride şimdi paylaşıyorum

    HB'den aldığım SIFIR ürün ikinci el olarak yollandı !
    HB'den aldığım SIFIR ürün ikinci el olarak yollandı !
    HB'den aldığım SIFIR ürün ikinci el olarak yollandı !
    HB'den aldığım SIFIR ürün ikinci el olarak yollandı !
    HB'den aldığım SIFIR ürün ikinci el olarak yollandı !
    HB'den aldığım SIFIR ürün ikinci el olarak yollandı !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erdo205 -- 11 Mart 2020; 2:23:52 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.