< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Bildirim
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Maile cevap yazıyorlar da sorunun kaynağı nerede bilmiyorum. Migros MH'ni arayıp Moneypay Pro kısmına aktarmalarını söyleyin oradan da tekrar kontrol ediyorlar ama bana aktif diyorlar görünen hatanın aksine. Whatsapp hattından da Moneypay Bildirimleri seçerek ekran görüntüsünü yolladım ama bakalım 2 gün oldu. Migrosla ilgili bir şeyler var dediler hatta ama bilmiyorum. Bu arada Hediyenkart sitenin ticari bilgileri şöyle sonraki aşamalarda şikayet için lazım olursa; Euronet Elektronik İşlem Hizmetleri Limited Şirketi - Konaklar Mahallesi Güneş Sok. No:3 Blok 4/A D:14 Levent Beşiktaş/İstanbul 34330 Ana marka adresi: ![]() |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi feedyourhead. -- 13 Aralık 2024; 19:13:39 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |