|
Bildirim
|
Türkiye deki firmaların durumunu genel olarak özetleyen bir durum.
"Türkiye-Hepsiburada" Mağaza yetkililerimizden 72044765 siparişinizde bulunan Zotac GeForce GTX1080 Ti AMP Extreme Core Edition 11GB GDDR5X 352-bit (HDMI+DP+DL-DVI) Ekran Kartı isimli ürününüzün tedarik edilemediği bilgisini aldım. Bu ürünün yerine dilerseniz "aynı veya düşük tutarda" , satıcısı Hepsiburada olan başka bir ürün tercih edebilir ya da ürününüzün iptalini isteyebilirsiniz. ------- "USA-Amazon" Mağaza yetkililerimizden 72044765 siparişinizde bulunan Zotac GeForce GTX1080 Ti AMP Extreme Core Edition 11GB GDDR5X 352-bit (HDMI+DP+DL-DVI) Ekran Kartı isimli ürününüzün tedarik edilemediği bilgisini aldım. Bu ürünün yerine dilerseniz size sunduğumuz muadil ürünlerden birini seçebilir veya ürününüzün iptalini isteyebilirsiniz. |
Çakallara bak ya... Aynı veya düşük tutarda ürünmüş! Küfretsem şimdi buradan banlanırım ama anladınız siz içimden geçenleri...
Kanunlara göre o ürünü ya da teklif ettikleri muadil/üst ürünü kabul etmen durumunda sana sive sive teslim edecekler. Kafalarına göre biz bunu gönderdik deme haklarına da sahip değiller; muadil veya üstünü teklif etmek zorundalar fakat kabul etmediğin takdirde hiçbir şekilde gönderemezler. Daha alt ürün önermeleri yasaları hiçe sayıp adilikten öteye gitmiyor! Kanun maddesinin bir özeti şu şekilde; stokta bulunmayan ... ürünler fiziksel veya internet ortamı mağazalarında listelenemez. Listelenen ürünlerin ise satışından kaçınılamaz! Ben sana yapacaklarını söyleyeyim, konuyu özetleyecek iki tane dilekçe yaz; sadece başlıklar farklı olacak, birini İstanbul İl Ticaret Müdürlüğü'ne, diğerini de bağlı bulunduğun Tüketici Hakem Heyetine göndereceksin veya elden teslim edeceksin ya da e-devlet üzerinden başvurunu yap, artık kaymakamlıklara/valiliklere gitmene bile gerek yok tüketici şikayetleri için. Dilekçende sonlara doğru talep olarak "satın aldığım ürünün tarafıma teslimi, temin edilemediği durumda ise muadil ürün seçimi veya aynı fiyattan üst model bir ürün temini konusunda gereğinin yapılmasını rica ederim" yaz. Bir de ilgili satın almaya bağlı mesafeli satış sözleşmesi çıktısını al, onu da dilekçende "EK" olarak belirt ve dilekçenle birlikte gönder. Tüketici hakem heyeti yoğunluğa göre 3-4 ay içerisinde lehine karar verip taleplerine olumlu yanıt dönecektir, il ticaret müdürlüğü ise onlara ürün fiyatına bağlı olarak kol gibi bir para cezası geçirecektir. Ayrıca belirtitklerim tecrübeyle sabittir İlk olarak hepsiburada.com'a durumu özetle; isterseniz İl Ticaret Müdürlüğü tarafından kesilecek para cezasını ödemek yerine bir üst model ürünü aynı fiyattan gödnerdin yoksa yasal yollara başvuracağım de. Bununla ilgili daha öncesinde İl Ticaret Müdürlüğü'nce tarafınıza kesilen para cezalarından da haberdar olduğu ve araştırıp öğrenebileceklerini belirtip, yani alttan sopa göstererek sana yaşattıkları durumu tersine çevir |
tüketici hakem heyetine gidin sonuçta ürün alınmış başarılı şekilde parası da ödenmiş ben tedarik edemiyorum falan hb'nin sorunu gidip paşa paşa tedarik edeceksin tedarik edemiyorsan satmayacaksın. ben olsam tüketici hakem heyetine başvuru yaparım büyük ihtimalle de lehime sonuçlanır. hb düşünsün
|
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oup59 -- 29 Kasım 2017; 13:45:42 > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Maxwell1 -- 29 Kasım 2017; 13:58:49 > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RaúL -- 29 Kasım 2017; 14:50:0 > |
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dangerwrestling -- 5 Aralık 2017; 13:5:53 > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi techniquest35 -- 5 Aralık 2017; 13:15:24 > |