Şimdi Ara

Hepsiburada Black Friday ekran kartı hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
2.816
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Bildiğiniz gibi geçen hafta black friday di ve indirimden Zotac GeForce GTX1080 Ti AMP Extreme Core Edition etmiştim. 3-4 gün geçti hala kargolanmadı, müsteri hizmetleri kısmından iletişime geçtiğimde bana şu mesajı yolladılar:

    aşadığınız gecikme ve bu gecikme bilgisini size daha önce ulaştıramadığımız için sizden özür dilerim.

    Mağaza yetkililerimizden 72044765 siparişinizde bulunan Zotac GeForce GTX1080 Ti AMP Extreme Core Edition 11GB GDDR5X 352-bit (HDMI+DP+DL-DVI) Ekran Kartı isimli ürününüzün tedarik edilemediği bilgisini aldım. Bu ürünün yerine dilerseniz aynı veya düşük tutarda, satıcısı Hepsiburada olan başka bir ürün tercih edebilir ya da ürününüzün iptalini isteyebilirsiniz.

    Talebinizi bu mailimize cevap olarak gönderebilirseniz, size en kısa sürede yardımcı olabiliriz.

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    İyi günler dilerim.


    Bununla ilgili yasal vs. ne gibi bir yaptırım yapabilirim? Sonuçta stokta o anda gözüken bir ürünü aldım ve parasını güzel güzel almayı biliyorlar. Bana aynı değere ya da düşük değerde sipariş edin diyolar zaten fiyatlar oldu 4000 tl, ben nasıl alıyım bu fiyata yani? Yardımcı olursanız sevinirim.







  • Türkiye deki firmaların durumunu genel olarak özetleyen bir durum.

    "Türkiye-Hepsiburada"

    Mağaza yetkililerimizden 72044765 siparişinizde bulunan Zotac GeForce GTX1080 Ti AMP Extreme Core Edition 11GB GDDR5X 352-bit (HDMI+DP+DL-DVI) Ekran Kartı isimli ürününüzün tedarik edilemediği bilgisini aldım. Bu ürünün yerine dilerseniz "aynı veya düşük tutarda" , satıcısı Hepsiburada olan başka bir ürün tercih edebilir ya da ürününüzün iptalini isteyebilirsiniz.

    -------

    "USA-Amazon"

    Mağaza yetkililerimizden 72044765 siparişinizde bulunan Zotac GeForce GTX1080 Ti AMP Extreme Core Edition 11GB GDDR5X 352-bit (HDMI+DP+DL-DVI) Ekran Kartı isimli ürününüzün tedarik edilemediği bilgisini aldım. Bu ürünün yerine dilerseniz size sunduğumuz muadil ürünlerden birini seçebilir veya ürününüzün iptalini isteyebilirsiniz.
    Çakallara bak ya... Aynı veya düşük tutarda ürünmüş! Küfretsem şimdi buradan banlanırım ama anladınız siz içimden geçenleri...

    Kanunlara göre o ürünü ya da teklif ettikleri muadil/üst ürünü kabul etmen durumunda sana sive sive teslim edecekler. Kafalarına göre biz bunu gönderdik deme haklarına da sahip değiller; muadil veya üstünü teklif etmek zorundalar fakat kabul etmediğin takdirde hiçbir şekilde gönderemezler. Daha alt ürün önermeleri yasaları hiçe sayıp adilikten öteye gitmiyor!

    Kanun maddesinin bir özeti şu şekilde; stokta bulunmayan ... ürünler fiziksel veya internet ortamı mağazalarında listelenemez. Listelenen ürünlerin ise satışından kaçınılamaz!

    Ben sana yapacaklarını söyleyeyim, konuyu özetleyecek iki tane dilekçe yaz; sadece başlıklar farklı olacak, birini İstanbul İl Ticaret Müdürlüğü'ne, diğerini de bağlı bulunduğun Tüketici Hakem Heyetine göndereceksin veya elden teslim edeceksin ya da e-devlet üzerinden başvurunu yap, artık kaymakamlıklara/valiliklere gitmene bile gerek yok tüketici şikayetleri için.

    Dilekçende sonlara doğru talep olarak "satın aldığım ürünün tarafıma teslimi, temin edilemediği durumda ise muadil ürün seçimi veya aynı fiyattan üst model bir ürün temini konusunda gereğinin yapılmasını rica ederim" yaz.

    Bir de ilgili satın almaya bağlı mesafeli satış sözleşmesi çıktısını al, onu da dilekçende "EK" olarak belirt ve dilekçenle birlikte gönder.

    Tüketici hakem heyeti yoğunluğa göre 3-4 ay içerisinde lehine karar verip taleplerine olumlu yanıt dönecektir, il ticaret müdürlüğü ise onlara ürün fiyatına bağlı olarak kol gibi bir para cezası geçirecektir.

    Ayrıca belirtitklerim tecrübeyle sabittir

    İlk olarak hepsiburada.com'a durumu özetle; isterseniz İl Ticaret Müdürlüğü tarafından kesilecek para cezasını ödemek yerine bir üst model ürünü aynı fiyattan gödnerdin yoksa yasal yollara başvuracağım de. Bununla ilgili daha öncesinde İl Ticaret Müdürlüğü'nce tarafınıza kesilen para cezalarından da haberdar olduğu ve araştırıp öğrenebileceklerini belirtip, yani alttan sopa göstererek sana yaşattıkları durumu tersine çevir
    tüketici hakem heyetine gidin sonuçta ürün alınmış başarılı şekilde parası da ödenmiş ben tedarik edemiyorum falan hb'nin sorunu gidip paşa paşa tedarik edeceksin tedarik edemiyorsan satmayacaksın. ben olsam tüketici hakem heyetine başvuru yaparım büyük ihtimalle de lehime sonuçlanır. hb düşünsün
  • tüketici hakem heyetine gidin sonuçta ürün alınmış başarılı şekilde parası da ödenmiş ben tedarik edemiyorum falan hb'nin sorunu gidip paşa paşa tedarik edeceksin tedarik edemiyorsan satmayacaksın. ben olsam tüketici hakem heyetine başvuru yaparım büyük ihtimalle de lehime sonuçlanır. hb düşünsün
  • Çakallara bak ya... Aynı veya düşük tutarda ürünmüş! Küfretsem şimdi buradan banlanırım ama anladınız siz içimden geçenleri...

    Kanunlara göre o ürünü ya da teklif ettikleri muadil/üst ürünü kabul etmen durumunda sana sive sive teslim edecekler. Kafalarına göre biz bunu gönderdik deme haklarına da sahip değiller; muadil veya üstünü teklif etmek zorundalar fakat kabul etmediğin takdirde hiçbir şekilde gönderemezler. Daha alt ürün önermeleri yasaları hiçe sayıp adilikten öteye gitmiyor!

    Kanun maddesinin bir özeti şu şekilde; stokta bulunmayan ... ürünler fiziksel veya internet ortamı mağazalarında listelenemez. Listelenen ürünlerin ise satışından kaçınılamaz!

    Ben sana yapacaklarını söyleyeyim, konuyu özetleyecek iki tane dilekçe yaz; sadece başlıklar farklı olacak, birini İstanbul İl Ticaret Müdürlüğü'ne, diğerini de bağlı bulunduğun Tüketici Hakem Heyetine göndereceksin veya elden teslim edeceksin ya da e-devlet üzerinden başvurunu yap, artık kaymakamlıklara/valiliklere gitmene bile gerek yok tüketici şikayetleri için.

    Dilekçende sonlara doğru talep olarak "satın aldığım ürünün tarafıma teslimi, temin edilemediği durumda ise muadil ürün seçimi veya aynı fiyattan üst model bir ürün temini konusunda gereğinin yapılmasını rica ederim" yaz.

    Bir de ilgili satın almaya bağlı mesafeli satış sözleşmesi çıktısını al, onu da dilekçende "EK" olarak belirt ve dilekçenle birlikte gönder.

    Tüketici hakem heyeti yoğunluğa göre 3-4 ay içerisinde lehine karar verip taleplerine olumlu yanıt dönecektir, il ticaret müdürlüğü ise onlara ürün fiyatına bağlı olarak kol gibi bir para cezası geçirecektir.

    Ayrıca belirtitklerim tecrübeyle sabittir

    İlk olarak hepsiburada.com'a durumu özetle; isterseniz İl Ticaret Müdürlüğü tarafından kesilecek para cezasını ödemek yerine bir üst model ürünü aynı fiyattan gödnerdin yoksa yasal yollara başvuracağım de. Bununla ilgili daha öncesinde İl Ticaret Müdürlüğü'nce tarafınıza kesilen para cezalarından da haberdar olduğu ve araştırıp öğrenebileceklerini belirtip, yani alttan sopa göstererek sana yaşattıkları durumu tersine çevir




  • Hb nin her zaman yaptigi birsey o yuzden bana artik normal geliyor.Kim dava actiysa kazandi bilginiz olsun
  • Ellerinde olmayan urunu satmaya calismalari ,dolandiriciliktan baska birsey degil.
  • HB'nin klasik tutumları bunlar. Gayet de tedarik edebilir.

    Ödediğiniz tutarda ya da yakın fiyatlı başka marka / model bir 1080 Ti vermek zorundalar.

    Hakem heyetinden bahsedin, şikayetvar a da konu açın, orayı epey dikkate alıyorlar.

    Distribütörde yoksa aşağıdan alıp yollasınlar.

    http://www.sanalmarketim.com/Urun/Zotac-ZT-P10810F-10P-GTX-1080-Ti-AMP-Extreme-Core-Edition-11GB-GDDR5X-352Bit-16x/86727

    http://www.vatanbilgisayar.com/zotac-gtx1080-ti-amp!-extreme-core-gddr5x-11gb-352bit-nvidia-dx12-ekran-karti.html




  • İstediğimiz ürünü alabilmek için belkide aylarca indirim bekliyoruz, parayı denkleştiriyoruz sonra yaşatılan rezilliğe bak.
  • Sırf bu yüzden aynı karttan sipariş vermedim. İndirim ilk başladığı saatlerde fiyat 3653 TL'ye düştü ve öbür gün öğleden sonraya kadar da aktif kaldı.

    Zaten halihazırda 3900TL civarı nette satılıyordu.

    Yapacağınız ya tüketici mahkemesine gideceksiniz ya da ne yazık ki iptali kabul edeceksiniz.

    2017 yılı için limitler:

    İl Tüketici Hakem Heyetlerinin parasal sınırları 3.610 TL'nin altındaki meblağlardaki uyuşmazlıkları

    İlçe Tüketici Hakem Heyetlerinin parasal sınırları 2.400 TL'nin altındaki meblağlardaki uyuşmazlıklar

    Satış fiyatı limit üzerinde olduğundan heyet bakmayabilir. Bu durumda iş mahkemeye kalır.

    İşin sonunda kazanırsınız ama.

    HB her seferinde (şimdiye kadar gördüğüm durumlarda) bu işi kaybetmesine rağmen sürekli tekrarlıyor.

    Sanırım hakkını arayan kişi sayısı aramayanlara göre çok daha az.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oup59 -- 29 Kasım 2017; 13:45:42 >
  • Türkiye deki firmaların durumunu genel olarak özetleyen bir durum.

    "Türkiye-Hepsiburada"

    Mağaza yetkililerimizden 72044765 siparişinizde bulunan Zotac GeForce GTX1080 Ti AMP Extreme Core Edition 11GB GDDR5X 352-bit (HDMI+DP+DL-DVI) Ekran Kartı isimli ürününüzün tedarik edilemediği bilgisini aldım. Bu ürünün yerine dilerseniz "aynı veya düşük tutarda" , satıcısı Hepsiburada olan başka bir ürün tercih edebilir ya da ürününüzün iptalini isteyebilirsiniz.

    -------

    "USA-Amazon"

    Mağaza yetkililerimizden 72044765 siparişinizde bulunan Zotac GeForce GTX1080 Ti AMP Extreme Core Edition 11GB GDDR5X 352-bit (HDMI+DP+DL-DVI) Ekran Kartı isimli ürününüzün tedarik edilemediği bilgisini aldım. Bu ürünün yerine dilerseniz size sunduğumuz muadil ürünlerden birini seçebilir veya ürününüzün iptalini isteyebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Maxwell1 -- 29 Kasım 2017; 13:58:49 >




  • Aldığınız saatlerde Vatandaki olan indirimler daha iyidi ama bu forumda anlayamadığım bir Vatana kin olayı var.
  • Cevaplarınız için çok teşekkür ederim arkadaşlar, aydınlattınız beni ne yapacağımı bilmiyordum çünkü. Az önce mesaj attılar:

    Cevap:
    72044765 numaralı siparişinizde bulunan Zotac GeForce GTX1080 Ti AMP Extreme Core Edition 11GB GDDR5X 352-bit (HDMI+DP+DL-DVI) Ekran Kartı isimli ürününüzün tedarik edilmesi ile ilgili gerekli departmanlarla görüşülmüş olup, en geç 01.12.2017 tarihinde adresinize gönderilmek üzere kargoya verilecektir.

    Firmamıza göstermiş olduğunuz ilgi ve anlayış için teşekkür ederim.

    İyi günler dilerim.


    @MogolKhan Benim aldığım saatte bu kartla ilgili bir indirim yoktu ne yazık ki. Her siteyi karış karış inceledim. Sonradan dediğiniz gibi indirime girmiş olabilir çünkü gece geç saatte almıştım kartı Vatan o sırada indirimde değildi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RaúL -- 29 Kasım 2017; 14:50:0 >
  • oup59 kullanıcısına yanıt
    Bu limitler kısa süre önce yükseltildi, 5.000 TL'ye kadar yükseldiğini biliyorum. Detaylar için ilgili kanun maddesini inceleyebilirsiniz.
  • ßekir kullanıcısına yanıt
    O güncellemeyi bilmiyordum. Limitin yükselmesi güzel olmuş.
  • RaúL kullanıcısına yanıt
    Sorunun çözüldüğüne sevindim. Vatandaki indirime baktığımda 3850TL gibi gördüm. Arada daha indiyse bilmiyorum. Bu kartı bu indirim sezonunda N11 11.11 indirimi hariç benim bildiğim HB sattı. 11.11 kuponları ile daha ucuza geliyordu. Ama onun içinde belirli kuponları denk getirmeniz veya güzel kupon satın almış olmak gerekiyordu.
  • Ben de Black Friday'de Msi Aero 1080 aldım, ama hala kargolanmadı hepsiburada'dan. 12 Aralık'ta gönderilecek deniyor. Almanya Amazon daha hızlı gönderiyor valla.
  • HB bu çakallıkları yapar. Ama nerede olursa olsun Amazon'da dahil onlarsa arada mala bağlıyor tek MH görüşmesi ile ürün iptaline gitmeyin.



    Benim de Amazon'dan siparişim var şuan ne zaman geleceği meçhul belki 2018'de gelir out of stock'dan aldık
  • Hepsiburada Black Friday ekran kartı hakkında



    Kara cuma da laptop ve ekran karti siparisi verdim. laptop geldi ekran karti icin hala bekliyorum. Bakalim cuma gununde de kargoya verilmez ise o zaman gunlerini gorurler. Seni ugrastirmak disinda hic bir sey yapamazlar elinde sonunda hakkini alirsin.

    Ben yinede elimde belge kanit olsun diye surekli ss aliyorum musteri hizmetleri konusmalarini bile telefona kurdugum uygulama ile kaydediyorum. :))




  • Merhaba arkadaşlar sorun hala çözülmedi Ayın 1 dediler olmadı, dün sabah aradım müşteri hizmetleri en geç aynı gün içerisinde elinizde olur dedi. Sonuç yine yok.. Çok sıkıldım artık mahkemeye gideceğim, süreçleri bilmiyorum bilenden bir yardım alıyım.

    En son yazdıkları şu: Yaşanan sorun için özür dilerim.

    72044765 siparişinizde bulunan Zotac GeForce GTX1080 Ti AMP Extreme Core Edition 11GB GDDR5X 352-bit (HDMI+DP+DL-DVI) Ekran Kartı ürününüz stoklarımızda bulunmadığı için tedarik edilememiştir. Bir daha aynı sorunları yaşamamanız için gerekli çalışmalar yapılacaktır.


    Resmen dalga geçiyorlar. Kesinlikle iptal etmeyeceğim, o kartı alacağım!
  • RaúL kullanıcısına yanıt
    Çok prosodürü olduğunu düşünmüyorum verdikleri yalan yanlış sözleri kaydedin belgeleyin öyle gidin bence. Ben de siparişimi iptalinde bir sorun yaşarsam tüketici hakları hakem heyatine başvuracağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dangerwrestling -- 5 Aralık 2017; 13:5:53 >
  • Size muadil bir ürün vermek zorundalar. THH’ye gidip başvuru yapın. Sonuçlanması biraz uzun sürer ama lehinize sonuç alırsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi techniquest35 -- 5 Aralık 2017; 13:15:24 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.