15 Nisan'da ilgili site üzerinden indirimli tutarı 17.082TL olan bir ürünü satın almaya karar verdim. Üründe Hepsiburada.com ana sayfa vitrininde "Premium İle" ifadesi ile ürünün fiyatı 18bin'den 17bin'e düşüyordu. Premium üye olmama rağmen sepette ürüne hiç birşekilde indirim yapılmadığını farkettim ve aynı gün canlı desteğe konuyu bildirdim. Kayıt açtılar sorunu düzeltiyoruz dediler. Ertesi gün baktığımda tüm ürünlerde "Premium İle" ifadesini kaldırıp "Sepette İndirim" 'e çevirmişler. Yine aynı durum vardı. Ürün fiyatı 18bin, sepette olması gereken 17bin ama hiçbir kullanıcıda ürün sepette 17bin olarak gözükmüyor. 17bin'e satın alınması mümkün değil yani. Sonrasında 18 Nisan Cuma günü kampanyada aksaklık olduğunu ve tarafıma "250TL" indirim kuponu tanımlamışlar. Bu yanıltıcı indirim kampanyası 15-19 Nisan arasında devam etti. Sonrasında "Sepette İndirim" durumunu düzeltip gerçekten indirim haline getirdiler. Fakat benim bu sırada ilgilendiğim üründe fiyat artmış ve indirimli haliyle bile eski fiyata yaklaşamadı. Kısacası 4 gün boyunca yüzbinlerce premium abonesini yanıltıcı reklam ile mağdur etmiş bir firmadan bahsediyoruz. Tüm belgeleri toparlayıp tüketici hakem heyetine gönderdim. ![]() |
Bildirim