Şimdi Ara

Hepsiburada.com hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
1.590
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,
    Uzun yıllardan beri internet kullanıcısıyım ve uzun zamandır da internet üzerinden güvenilir olduğuna inanmaya çalıştığım sitelerden alışveriş yapıyorum. Ancak tabi ne kadar güvenilir olacağına inanmak istesem de maalesef "Hepsiburada.com" sitesi bu güvenimi sıfıra indirdi.
    27 Haziran 2007'de 320Gb taşınabilir/external harddisk- iyi kaliteli bir marka siparişi verdim. Ürünü bilgisayara bağladım fakat düzgün çalışmadığını, enerjisinin gidip geldiğini gördüm. Hepsiburada'ya belirtmiş oldukları adrese ürünü 3Temmuz günü geri gönderdim. Hatta günlerdir sitede benim ürünüme tıkladığınızda "arızalı ürün şu kadar gündür tedarikçisinde beklemektedir" gibi bir not da düşmüşler.
    O günden bugüne kendileri ile yaklaşık belki 10ar kez karşılıklı mesajlaştık, hepsinde de bana yeni ürünü bugün-yarın kargoya vereceklerini, ellerinde stokta bulunmadığı için böyle bir gecikme olduğu yalanlarını yazdılar. Bırakın benden özür dilemeyi, sürekli olarak yalanlarla zaman kazandılar- çünkü kendi sitelerinde üründen istediğiniz an sipariş verebiliyorsunuz-stoklarında var. Sanırım "HEPSİBURADA.COM" yetkilileri biz tüketicileri aptal ya da salak zannediyor.
    Sipariş verdikten 1 ay, arızalı ürünü kendilerine geri gönderdikten 24 gün sonra, dün yani 27.07 günü bana attıkları mesajda ürünü kargoya verdiklerini söylediler. Bugün ürünün tarafıma ulaşmasını bekliyorum- bana söyledikleri yenisi ile değiştirdikleri-bakalım onu da kontrol edeceğim çünkü arızalı ürünü geri göndermeden önce tüm seri numaralarını almıştım.
    Bundan böyle kesinlikle bu siteden alışveriş yapmayacağım- çünkü insanları sürekli olarak bu tip yalanlarla kandırabileceklerini zannediyorlar. Bir telefon numarası bile yok, karşımızda muhatap alıp konuşabileceğimiz. Kendilerini ayrıca "tüketici hakları mahkemesine" de vermeyi düşünüyorum. Bana yazdıkları yanıt mesajlarını görseniz, sürekli yalan, sürekli yalan bir daha bu siteden alışveriş yapar mıyım acaba diye düşünürsünüz. Ama ben yapmayacağım..

    Son bir not: Maalesef geçen sene de benzer bir olay yaşamıştım. Kaliteli bir "wireless modem" siparişi vermiştim. Ancak kutuyu açıp modemi dışarıya çıkardıktan sonra ne göreyim- modemin anteni yok!!! İnanılacak gibi değildi ve yaklaşık 25 gün sonra bana anteni başka bir kargo ile gönderdiler....







  • Geçmiş olsun dostum, bu tür şeyler sadece hepsiburada da değil tüm alışveriş sitelerinde meydana geliyor. Bakacak olursan, Hepsiburada en iyilerinden sayılır. Biraz senin şansızlığın olmuş. Bence bu tür şeylerin meydana geliş sebebi, orada elemanların lakayıtlıklarından meydana geliyor.
    Ben hepsiburada.com dan topam 3 ürün aldım 1.5 sene içinde herhangi bir problem yaşamadım Allaha şükür. Senin aldığın ürünün aynından bende aldın geçen hafta 1 günde elime ulaştı herhangi bir problemi yok şuana kadar. Daha öncede notebook soğutucu ile ekmek yapma makinesi almıştım.
    Ama buna karşılık bir arkadaşımda senin yaşadığın gibi bir sorun yaşadı, aldığı ürün arızalı çıktı 17-18 gün falan sürdü yenisi ile değiştirdiler. Sana katılıyorum ürün arızalı olduğu zaman yenisi ile değiştirme işlemi uzun sürüyor...
  • Merhaba, ben yaklaşık olarak 4 yıldır onlarca alışveriş yaptım. Bu tür sitelerden alışveriş yapmadan önce önerim, kesinlikle ürün siparişi vermeden önce bölüm yetkilisinden ürünün stokta gerçekten olup olmadığını teyid ettirmenizdir. Ben sürekli alışverş yapan birisi olarak fazla şikayetçi değilim ama dikkatsiz davranırsanız tüm Online alışverişler eziyet olmaya başlayabilir Geçmiş Olsun
  • valla bende senelerdir hepsiburadadan alışveriş yaparım hiçbi sorun yaşamadım diyebilirim

    adamlar gayet ilgili

    en son bozulan flash belleğimi yenisi ile değiştirip gönderdiler

    gelen yanlış üründü tekrar kargoya verip gönderdim

    ve en kısa zamanda doğru ürünü göndereceğiz dediler

    yani her zaman sorun çıkabilir

    ama bu sorunlar çok değilse o kadar abartmamk lazım
  • Öncelikle teşekkürler, ancak benim yaşadığım problemin dikkatsiz olmakla falan ilgisi yok. Tamamen site yetkililerinin duyarsızlığı ve boşvermişliği ile ilgili.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: baverly

    Öncelikle teşekkürler, ancak benim yaşadığım problemin dikkatsiz olmakla falan ilgisi yok. Tamamen site yetkililerinin duyarsızlığı ve boşvermişliği ile ilgili.


    +12313424
  • Arkadaşım niye aynı konuyu değişik başlıklarda açıp topic kirliliği yaratıyorsun?
    Bir yere aç ve devam ettir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bobita

    Arkadaşım niye aynı konuyu değişik başlıklarda açıp topic kirliliği yaratıyorsun?
    Bir yere aç ve devam ettir.


  • Yıllardır hepsiburada.com'dan alışveriş yaparım. Alışveriş ile ilgili bir sıkıntı olduğunda hemen arayıp sorunu çözme konusunda yardımcı olurlar. Hatta bir temsilci şahsi eposta adresini verip problem ile ilgili ordan ona hemen ulaşabileceğimi belirtmişti. Ben çok memnunum. Sonuçta bu ürünü internetten değil de bildiğiniz bir dükkandan bile alsanız problem yaşayabilirsiniz. Hiçbir şey kusursuz değildir, hepsiburada.com'dan da bunu beklemek olmaz sanırım.
  • kardeş geçmiş olsun.ben hiç internetten alışweriş etmem.giderim ürüne kendim bakarım.
  • Internetten ilk ve tek aldigim elektronik urun mp3 player oldu ve bunu da basliktaki adresten aldim.
    Aldigimin ilk haftasi bozuldu. Telefon ettim, vermis oldugu standart cevaplari begenmedigimden aldim kendim servise goturdum.
    2 gun sonra teslim aldim sonrada caldirdim :)
    O günden beride netten elektronik esya almamaya karar verdim.
    Bu konudada aldigim karar cok duzgun bir sekilde ilerliyor.
    Ikincisi olmadi ve olmayacakta. :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi born2bwiLd -- 2 Ağustos 2007; 19:08:02 >
  • hepsiburada.com özellikle zamanında teslimat konusunda iğrenç.
    ben weblebi.com dan alışvriş yapıyorum. çok seriler ve bilgilendirmeleri çok iyi, tavsiye ederim.
  • Ben de weblebiyi öneririm.Temin edemedikleri ürünü bana bildirip iade veya çek önerdiler.İadeyi seçtim,aynı gün (ki yasal hakları 2 gündü sanırım) para hesaba iade edildi.Yüksek meblağlı elışverişlerde telefonla arayıp onay istemeleri de güzel bir yanı.Hepsiburadadan vazgeçeli çok oldu
  • quote:

    Orjinalden alıntı: born2bwiLd

    Internetten ilk ve tek aldigim elektronik urun mp3 player oldu ve bunu da basliktaki adresten aldim.
    Aldigimin ilk haftasi bozuldu. Telefon ettim, vermis oldugu standart cevaplari begenmedigimden aldim kendim servise goturdum.
    2 gun sonra teslim aldim sonrada caldirdim :)
    O günden beride netten elektronik esya almamaya karar verdim.
    Bu konudada aldigim karar cok duzgun bir sekilde ilerliyor.
    Ikincisi olmadi ve olmayacakta. :)


    Sana denk gelmiş, netten alışveriş yapıp sorun yaşamayan 100 binlerce insan var. Bence kendini zorlama eninde sonunda netten alışveriş yapacaksın tekrar. Gelecek te mağaza diye bir şey kalmayacak zaten. Gelecek te bir gün gelecek unutma !!!
  • Sorma bende baya bir netten alışveriş yapıyorum ama sanalmarketim ve exa şu ana kadar gözüme girdi.Hepsiburada yine yaptı yapacağını kuzene kamera aldık 1 haftadır hala tedarik sürecinde.Kardeşim madem alet elinizde yok niye koyuyorsunuz listeye stokta var diye ayıptır yaa.Sürekli bizi mağdur etmeye bayılıyorlar. Tabii parayı zaten çekmişler artık akrttan gerisi mesele değil.
  • Hepsiburada dan alışveriş yapıyorum, fiyatları uygun ve gayet kaliteli hizmet veriyorlar. Bence size oyle denk gelmiş.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Merzah

    Sorma bende baya bir netten alışveriş yapıyorum ama sanalmarketim ve exa şu ana kadar gözüme girdi.Hepsiburada yine yaptı yapacağını kuzene kamera aldık 1 haftadır hala tedarik sürecinde.Kardeşim madem alet elinizde yok niye koyuyorsunuz listeye stokta var diye ayıptır yaa.Sürekli bizi mağdur etmeye bayılıyorlar. Tabii parayı zaten çekmişler artık akrttan gerisi mesele değil.



    ben kredi kartı kullanmıyorum dolayısı ile nakit ve çok abartılı fiyatı olmayan ürünleri kendim alabiliyorum. nakit yani.

    bu yüzden de nakit alışveriş yapabildiğim ve kapıda kargoya ödeme yaptığım web sitesi "weblebi" yi kullanıyorum.

    fakat en son bir dvd istemiştim ve seri numarasını da yazmama rağmen, aynı isme sahip daha eski farklı bir dvd video gönderdiler. üstelik stokta olduğu gözüküyordu.

    güzel yanı anında telefon açtım ve kargo 2-3 saate kadar geldi ve ürünü geri aldı. normalde 3 gün sonra ürünü gönderirler ama ertesi gün istediğim dvd yi gönderdiler.


    Eğer kargo ücreti 4ytl den az olan bi online alışveriş sitesi bilen varsa onuda merak ettim.




  • Ben şu ana kadar Exa, Mavi Bilg ve elmasepetinden alışveriş yaptım ve çok memnunum. Çok ilgililer.
  • hepsiburadanın fiyatları uygun düşüncesine katılmıyorum.fiyat istatistiği yapan sitelere bakarsan hepsiburada üst sıralara çoğu zaman giremez.
    quote:

    Orjinalden alıntı: gokhanay1

    Hepsiburada dan alışveriş yapıyorum, fiyatları uygun ve gayet kaliteli hizmet veriyorlar. Bence size oyle denk gelmiş.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: taganaga

    hepsiburadanın fiyatları uygun düşüncesine katılmıyorum.fiyat istatistiği yapan sitelere bakarsan hepsiburada üst sıralara çoğu zaman giremez.
    quote:

    Orjinalden alıntı: gokhanay1

    Hepsiburada dan alışveriş yapıyorum, fiyatları uygun ve gayet kaliteli hizmet veriyorlar. Bence size oyle denk gelmiş.





    bide şöyle bak o sitelerdeki fiyatların güncel olamamasını bi kenara atsak bile firma güvenirliği ve kullanıcı müşteri memnuniyeti açısından çoğu hepsiburadaya yetişemez
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.