Yiğidi öldür ama hakkını yeme, muhatab bulabiliyorsunuz isterseniz. Aksaklıklar var ama öyle kara liste falan değil yani
.oO°Oo.
Arkadaşlar galiba yazanların çoğunluğu buradan zarar görmüş olanlar. Benimde başıma sadece ürün başkasına gönderilmiş olduğunda böyle bir olay gelmişti. Ama ben Kargodan durumu öğrenip aradım ve daha sonra onlar beni aradı aksaklık için özür dileyip yeniden gönderdiler. Diğer sitelere göre pahalılığı var o da ayrı bir konu tabii. Ama bizim gibi büyük merkezlere uzak olanlar için hala tek çözüm yolu sayılabilir.
BU ŞİRKET BÜYÜK YAMUK YAPMAMASI LAZIM HELEDE SÜREKLİ MÜŞTERİYE
Arkadaşlar sorun yaşayan bir değil bir çok kişi bu gün bizim başımıza gelenler yarın sizinde başınıza gelecek bence savunulucak bir yerleri yok kargoda çıkan zararlarıda karşılamaların tek nedeni yurt içi kargodan parasını almaları yada bunlardan yurt içi kargonun sorumlu olması.
Son Durum : Tarih : 22/04/04 bu gün aradım 9800promun Cumartesi elimde olacağı söylendi YA SABIRR bekleme moduna geçtik yine inşallah bozuk bi parça yollayıp beni iptal etmezler. Azdan az Çoktan Çok gider deyip dalacam yoksa ;)
benim de o firmayla bir sürü sorunum oldu.Sakın online alışveriş sistemine güvenmeyin parasını peşin ödedigim malı tam 16 günde gönderdiler hakkaten muhatap bulamazsınız yada sizi bi güzel oyalarlar.
Bİ ARALAR PC GOLDLA OLAN KAPIŞMAMA BENZİYOR.......ANLIYORUM HALİNDEN......
walla hepsiburada hakkında baya bişey yazılmış ben de fikirlerimi söyliim.bence eskiden çok kaliteli hizmet veriyorlardı, telefonları özellikle kesinlikle meşgul çalmaz her türlü sorunla ilgilenirlerdi.ayrıca sitede görülen malların hepsi bizzat kendilerinde olan mallardı, fakat artık telefon habire meşgul bi türlü müşteri hizmetlerine ulaşamıyorsunuz, sanki müşteriyi bezdirmek için yapıyorlar(çok ciddi olarak bu düşüncedeyim).ayrıca artık kendi ellerinde olan mallar değil ithalatçı stoklarına göre çalışıyorlarmış bu yüzden de siparişler gecikiyor habire.eskiden sipariş verdikten neredeyse 1 saat sonra kargo yola çıktı maili gelirdi artık 1-2 gün bekliyoruz. bence olay tamamen şımarmış olmalarına yönelik, geyat ciddi bir pazar payları var ve internette alışveriş deyince herkes "hepsiburada" var diyor.ama bu tip davranışlar insanı canından bezdiriyor.bir çok arkadaşımı ve beni(ve gördüğüm kadarıyla forumdan bir sürü kişiyi) kaybettiler. garanti gibisinden bir olayla ben karşılaşmadım ama yazılanlara da şaşırmadım artık hiç güvenim yok onlara. kimseye tavsiye etmiyorum.bu son sözümdür...
bende birkaç sorun yaşamıştım.dvd-rom um bozuk çıktı.değiştirmediler bile.
<blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by Scholar-Man</i> <br />. Azdan az Çoktan Çok gider deyip dalacam yoksa ;) <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>
çakır gibi yani [^] yorumlara bakılırsa Türkiyenin en güvenilir alışveriş sitesi olan hepsiburada.com Türkiyenin en kötü satış sonrası hizmetini veriyorki bu müşteri kaybını çok arttırır
aman arkadaşlar durun hepsiburada dan ben bir kazık yedim sakın ha uzak durun. 1,5 ay önce ekran kartım için soğutucu fan takımı sipariş verdim 3 iş günü içinde teslim edilcek diye yazıyor zaten sitede neyse siparişimi işbankası visa ile 6 taksit olarak verdim 3 gün geçti haber yok 7 dün geçti haber yok ben bu arada en az 15 tane mail gönderdim cevap yok kredi kartımın extrası geldi bir baktım par çekilmiş ben ankaradayım telefonla aradım istanbulu inanın tam 20 dakika müşteri temsilcisine bağlıyor bana verilen cevap şu benim haberim yok bilgim yok başkasına bağlıyor bekle allah bekle en son zıvanadan çıktım ayıp dedim ya siz nasıl esnafsınız böylemi ticaret yapıyorsunuz bumu insanlık siz insan bile olamazsınız dedim ürün numaramı okadar laftan sonra aldı dediği lafa bakın bunun yerine başka bişey alacakmışım? bana bak dedim beni çileden çıkarma allah belanızı versin iptal edin istemiyorum bedavada olsa istemiyorum dedim bakalım ne olacak ortada ürün hiçbişey almadım benden parasını aldılar siz olsanız ne yaparsınız arkadaşlar soruyorum size?
yemin ederim size bunu yazarken bile ellerim titriyor. böyle ticaret yapılmaz, böyle insanları aptal yerine koyup sonrada hiç birşey olmamış gibi ne özür dilemek ne bişey. biz nerde yaşıyoruz arkadaşlar soruyorum? size yemin ederim o firmanın adını dahi telaffuz etmek istemiyorum çünkü midem bulanıyor. paramıda vermezlerse ne yapim dicek son şeyim haram olsun onlara. ben helal paramla alın terimle kazanıyorum. yazıklar olsun hepsiburadaya yazıklar olsunn...
Şu alışveriş siteleri için bir kara liste ve birde ak liste yapmak lazım ve forumda açılan bu kara listedeki firmalara, açılmış konuları maille göndermek lazım,ki dayanışmanın gücünü görsünler.
Arkadaşlar o kadar da haksızlık etmeyin. HepsiBurada.com yılbaşında yeni bir sisteme geçti. Bu sistem Türkiye'de ilk ve tek burada uygulanıyor. İlk ve tek olmanın dezajantajlarını geçmiş olan 3-4 ay içersinde çok yaşadılar. Ama sistem yavaş yavaş düzene giriyor. Artık telefonlar meşgul değil. İç hatlar, özellikle müşteri hizmetleri hemen düşüyor artık. İade konusunda da herhangi bir sıkıntı ben hiç yaşamadım. Ama az önce de belirttiğim gibi geçmiş olan 3-4 içersinde çok sıkıntılar vardı. Bence internet piyasasında fiyatı en uygun ve hizmet açısından en kaliteli firma. Kim ne derse desin.
zihnigonen arkadaş bana bu gün ekran kartınız elinizde diye söz verdiler bakalım ne kadar doğru bi firma görecezzz.
zihnigönen sen daha bu firma ile problem yaşamamışsın bu yüzden sana iyi geliyor. Ben hayatımda hepsiburda kadar yalancı bir firma görmedim kim ne derse desin benim fikirlerimi değiştiremezler. Yaşadıklarımı bir ben bilirim bu firma ile. Sistem değiştirmeleri düşüncenede katılmıyorum, Yalan söylemenin sistem değiştirme ile ne gibi bir bağlantısı olabilir ki? Arkadaşlar biz burda körü körüne karalama yapmıyoruz, guya Türkiyenin en bilinen internet alışveriş sitesinin gerçek yüzünü göstermeye çalışıyoruz. Daha geçen hafta telefonla görüşmek için aradım ve yine dakikalarca telefonda o gıcık müzik sesini dinlettiler. Demekki halen sistemleri düzelmemiş. Bence onlar önce zihniyetlerini düzeltmeliler, teknik işler nasıl olsa düzeltilir.
Arakadaşlar kargo firmasını aradım bana bu gün elime geçeceğini söyledikler ekran kartımı hala yollamamışlar YALANCILAR hala YALANCILIĞA devam ediyorlar. Bu firma dan alış veriş yapmayın yaptırmayın 500.000.000 dan fazla ödediğim ekran kartım için ayın 9 undan beri bekliyorum... Adamlar bide utanmadan her para iadesi istediğimde bana bu gün yarın deyip geçiştirdiler çıldırıcam herhal...
Arkadaşlar daha önce yazmıştım, IDEEFIXE de her sorunumu mail ile halletmiştim ve hepsi en geç ertesi gün cevaplanmıştı, ayrıca alışverişim olmadığı hade SiBERSTORE firmasına da bir ürün hakkında teknik bilgi isteme amaçlı bir mail atmıştım oda ertesi gün cevaplanmıştı. Gelelim hepsiburada ya nerdeyse 1 hafta olcak, bir mail attım cevap gelmedi. Kendi deneyimlerime göre bu firmayla iş yapılmaz. Bu kadar lakayt olunmaz, isteyen mail atsın ama cevabını alamasın. ideefixee ve siberstore a bir yıldız benden :)
adamlar ürün göndermiyor. 15 tane email gönderiyorum cevap dahi vermiyor. ben ankaradan istanbula telefon açıp yarım saat görüşmek zorunda değilim. bedava ürün almıyoruz para verip alıyoruz telefon açıyorum, kardeşim ürün bana ulaşmadı 15 gün oldu niye kredi kartımdan parasını çekiyorsunuz buna ne hakkınız var sizin diyorum, adam bana utanmadan yerine çek verelim bir gün bişey alırsınız diyor allah belalarını versin çok ağır konuşcam ama. konuşamıyorum ürün yok ortada parasını aldılar benden diyorum. halen firmayı kayıranlar var aranızda. ateş düştüğü yeri yakar, kazığı yiyen bilir arkadaşlar lütfen kayırmayın bunlar insan bile olamaz.
benim anlattığım olay 25 gün önce başıma gelenlerdi. bir gün hepsiburada dan bir kazık da siz yerseniz, ozaman anlarsınız burdaki paraları gasp edilen kişileri ama ben, benim durumuma düşmeyin diye yazdım bunları. kötü bişey yaptığımı sanmıyorum yediğim kazığı anlatmamım benim hakkım olduğunu biliyorum sonuç arkadaşlar ben yandım siz yanmayın.