Şimdi Ara

Hepsiburada.com İlgisizlik ve Boşbeleşlik abidesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
0
Favori
1.379
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hepsiburada.com dan 2 yıldır alışveriş yapıyorum hiçbir sorun yaşamadım hep ürünler sağlam geliyor bozulmadıkları içinde geri yollamıyordum tabi garanti süreçleri veya bozuk çıkan ürünü nasıl değiştirdikleri konusunda bir deneyimim olmamıştı taki 09.04.2004 tarihinde verdiğim His Ati Radeon 9800pro mun kutudan bozuk çıkıpda geri yollayıncaya kadar. Bundan sonra firma bana hiç kullanmadığım bozuk yolladıkları ürün için 15 gün süre verdi halbuki normal bir dükkandan alsam bu süre 1 gün, daha sonra ne maillarıma cevap geldi nede etdiğim telefonlara çıkan birileri her çıkan ilk önce 15 gün bekle gelir diyor paramı geri iade edin diyince 1 hafta içinde gelicek diyor ben 3 gün içinde gelmezse paramı geri iade edin dedim bu seferde seni saat 5 e kadar arayacağız dediler ve tabiki aramadılar daha sonra çevremdekilerden öğrendimki bu firmada garanti ile ilgili muhattap bulmak tam bir işmiş ve sorunların hepsi burada başlıyormuş yani al gülüm ver gülümde sorun yok abi bu mal bozuk değiştir diyorsun ve buf o anda koskoca ne doğan kalıyor ne hepsiburada.com benden söylemesi bu firmadan alış veriş yapılmaz artık bu bana ders oldu ayın 21 i oldu ne mal var ne haber...







  • Garanti durumunda nasıldır bilmem ama iade konusunda ideefixe sitesi çok iyi. Kablosuz klavye ve optik mouse seti almıştım ordan logitech marka, mouse oyunlarda iyi değildi bende iade etmek istediğimi soledim. Kargo parası benden geri yolladım, onlarda paramı iade ettiler.

    Bu arada bütün haberleşme e-mail aracılığı ile yapılmıştır. En geç ertesi gün e-maillerime cevap aldım bu siteden.
  • Geçmiş olsun inşallah en kısa sürede işini halledersin. Bu tarz bir olayı bende bu firma ile yaşamıştım ve forumlarda detaylı anlatmıştım. Hepsiburda satış esnasında problem çıkran bir firma değil ama garanti ile ilgili bir işiniz oldumu resmen ayvayı yediniz. müşteri hizmetleri diye bir şey yok malesef. Telefonlara cevap vermezler sizi pinpon topu gibi ordan oraya yönlendirirler, yarım saat telefon görüşmesi yaparsınız ama bu süre içinde sadece 1-2 dakika görüşebilirseniz şanslısınızdır. Maillerinizi kaale bile almazlar. telefonda yaptıkları tek işi sizi oyalamak için yalan söylemekten başka bişey değildir. Yalan söylemek onların asli görevleridir, bu işi yapmak konusunda kendilerini oldukça geliştirmiş bir kurumdur Hepsiburda.

    Bu firma ile ilgli umarım bundan sonra kimsnein başına bişey gelmez. Sizlere önerim bu tür problem yaşamak istemiyorsanız hepsiburda ile alışveriş yapmayın.
  • benimde başima geldi bu sitede daha önce tam bır rezalet.muhatab bulmak zor dakıkalarca telefonda bekletılıyorsunuz.afedersınız ınsanı eneyı yerıne koyuyorlar.
  • SÖYLENENLERİN HER KELİMESİNE KATILIYORUM VE ARTIK HEPSİBURADA DAN ÜRÜN ALMIYORUM. BU KONUDA TÜKETİCİ DERNEKLERİ VE DOĞAN HOLDİNG YETKİLİLERİ YETERSİZ KALIYOR. HEPSİBURADA DAN ALIŞVERİŞ YAPACAKSANIZ GARANTİ OLAYINI UNUTUN. SİNİRLERİNİZİN BOZULMASI YANINDA VERDİĞİNİZ TELEFON PARALARI İLE YENİ ÜRÜN ALABİLİRSİNİZ.
  • bende 3 parça bi sipariş wermiştim... 1 hafta geçtikten soora haLaa yoLLamamışLardı... mail attım yoLLamicaksanaız iptaal edin 1 hafta geçmiş diye.. hemen iptaaL ettiLer! ben maiL atmasam 2 hafta daha bekLetirlerdi [rntg]
  • Ben böyle işleri hiç sevmem ve çok kızarım. Ben olsam çoktan gidip başlarına ekşirdim. Geçmiş olsun arkadaşım. İnşallah işini halledebilirsin.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • hepsiburada ile cok alisveris yaptim fakat garanti durumum olmadi. gecmis olsun. demekki bundan sonra ders almak gerekiyor. 1-2 kere daha dusunmek lazim
  • malı satasıya kadar aslında götürdüğünde birebir değiştirmesi lazımdı 1 hafta içinde öyle oluyor
  • Bilgisayar parçası değil de, olta almıştım, 4 takım balık oltası.

    Ertesi günlerde ellerinde istediğim ürünlerden birinin tedarik edilemediği, istersem iade isteyebileceğim veya başka bir ürünle değiştirebileceğime dair bir mail aldım. Ama nasıl yapacağım konusunda bir bilgi yoktu. Bu konuda yazdığım mail de cevapsız kaldı

    Bundan sonra bana istemediğim bir başka malla, benim istediklerimden birini çıkarıp toptan fiyatı dengeleyecek başka bir malı da ekleyerek kargoyla gönderdiler.

    Mailde durumumu bildirdim ve cevap gelmedi.

    Telefon açtım, bir ablayı buldum ve derdimi anlattım.

    İstemediğim malları <b>karşıdan ödemeli</b> olarak kargoya verip içine de faturayla birlikte bir bilgi notu eklersem durumun düzeleceğini söylediler.

    Öyle de yaptım.

    İki gün sonra paramı hesabıma iade ettiler.

    Fatura ise hala onlarda. Nasıl belgeleyebileceğimi bilmiyorum. O da ayrı bir konu

    Ders: İşinizi hala telefonla halledeceksiniz. Mail teknoloji olarak var, sosyal bir iletişim olgusu olarak değil

    .oO°Oo.




  • Hepsi burada .Yani ilgisizlik,yalancılık vb..
  • Aslında Hepsiburdayı kara listeye almak lazım. Hiçkimse ordan bişey almasında ozaman müşterinin kıymetini belki anlarlar.
  • <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by Babudil</i>
    <br />Aslında Hepsiburdayı kara listeye almak lazım. Hiçkimse ordan bişey almasında ozaman müşterinin kıymetini belki anlarlar.
    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>

    +1 ancak hep bu şekilde yapalım diyoruz ama değişen bişey yok herkes almaya devam ediyor biz almaya devam ettiğimiz sürece onlarda böyle olacaktır...
  • Yok olacak gibi değil aslında bu tür firmaların atdıkları kazık 50 yi geçmiş ama doğru biz akıllanmayız. Bu gün kadıköy piyasasını dolaştım reklam gibi olacak ama eksen hem ucuz fiyat veriyor hemde her karta her türlü fırsatı sunuyor. Bence artık dükkandan satış yapan firmalara yönelmek en iyisi hem o gün mal elinizde oluyor hemde bozuk filan çıkarsa aynı gün değiştiriyorsunuz adamlar telefona maila faxa yanıt veriyor daha fazlasına gerek yok bu gün 2. el işi yapan uraniumpc.com bile bozuk çıkan ürünü aynı gün değiştirip kargoya veriyor ki 2. el malzemeden söz ediyoruz.
  • <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by hackerteam06</i>
    <br />hepsiburada ile cok alisveris yaptim fakat garanti durumum olmadi. gecmis olsun. demekki bundan sonra ders almak gerekiyor. 1-2 kere daha dusunmek lazim
    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>

    aynen bende biçok şey aldım daha garantiyle bir işim olmadı.şimdiye kadar 1 kere sorun çıktı oda forma siparişi vermiştim uzun kollusu yokmuş stoklarda mail attılar 1 gün sonra bende cevap yazdım o zaman kısa kolluyu yollayın diye 1 gün sonra geldi.ama dediğiniz gibi telefonla konuşmak için şansa ihtiyacınız var.kolay kolay kimseyle görüşemiyosun
  • Yaa..Benim anlamadığım bir şey var. Hem kazık, hem de sabıkalı bir firma..!!

    Hala niçin yamuluyorsunuz ki bunlara..?[dntw]

    Geçen bir malın fiyatına baktım $85+KDV idi, ara dükkandaki bir bilgisayar firmasına gittim, canla başla, her türlü garantiyi ( Anında Para geri ödemesi de dahil olmak üzere )yazılı olarak taahütte bulunuruz diyorlar üstelik, aynı malı $77.- dolara bile veriyorlar.

    Bunlar kargo firmalarıyla da anlaşmışlar. Nakliye bedeli olarak her türlü malı 750.000TL'den gönderiyorlar. Sırf nakliyeden bile milyarları götürüyorlar.

    Büyük firmaların Kazıkları da Büyük oluyor ..ne yazık ki..![dkkat]

    Şımardılar bunlar, şımardılar..!![stmd]
  • yaw etmeyin şimdi ben dörtyol gibi yerde ucuza nerden parça alcam..Bende 1 hafta içinde dvd yazıcı falan almayı planlıyordumm.artık 5 kere düşünmemem lazım...ufff eğer garantide problem çıkıyorsa işimi şansa bırakmam..ama fiyatları uygun değil mi arkadaşlar???? bana uygun gibi gliyor..
  • arkdaşlar ben dediğiniz o siteden hiç bi alış veriş yapmadım ama öyle gözüküyorki, iş ahlakı denen bir şey kalmamış o site adına.Mağdur olanlara geçmiş olsun...
  • enteresan bızım arkadasın ekran kartı bozuk cıktı ve bır hafta içinde yenısını yollamışlardı..
  • arkadaşlar tekrar ediyorum iddia ediyorum hepsiburada da telefonla karsınıza muhatap BU LA MAZ SI NIZ eğer sınır hastası olmak ıstemıyorsanız bu sıteden kesınlıkle uzak durun.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.