Şimdi Ara

Hepsiburada.com rezalet mi dolandırıcılık mı siz karar verin ! (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
257
Cevap
3
Favori
18.361
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bende bisiklet aldım keşke almaz olaydım. O gün bugündür bisiklet ileri gitmiyor hep geri geri gidiyor. Sonradan anladım ki pedalları ters takmışlar. Gözümden düştün hepsiburada.
  • Şikayetvar'a yazı yazsaydınız hocam.
  • Paramızla rezil oluyoruz ya

    Bende samsung s7 siyah siparişi verdim adamlar bana silver yollamış stokda yok diyor niye seçenek koydun diyorum oluyor böyle bazen diyor
  • Iade edeblmk icin gelen kutulari kargo gorevlisinin yaninda acip tutanak tutturmak gerekiyor ben evde degildim babam almis aklina gelmemis kocaman kutulari acip kontrol etmek :)) ucuz etin yahnisi....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi / kötü cevap veren tüm arkadaşlara teşekkür ederim. İşlerimin yoğunluğundan teker teker cevap veremiyorum ama tüm mesajları okuyorum, merak etmeyiniz.

    Şimdi sizlere bombayı getirdim;


    Hepsiburada.com rezalet mi dolandırıcılık mı siz karar verin !


    Buyrun arkadaşlar, dolandırıcılığın %100 tanımıdır bu. Bozuk gönderdikleri ürünü anında iade etmişken kullandığımı iddia ederek teslim almıyorlar. Bundan sonra ne msi ne hepsiburada muhatabım değildir, mahkemeyse mahkeme ne haltsa uğraşsınlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizpiyadesi

    Öncelikle ben hepsiburadayı kullanırken, magazanın da hepsiburada olmasına dikkat ediyorum. Sizin magaza hepsiburada mıydı? (Yorumların hepsini okuyamadım)
    Direk cayma hakkını kullanmanızı öneririm ben de aşmadıysanız süreyi.. Tüketici haklarına gidin direk uğraşın derim..

    Evet, satıcı hepsiburadaydı hocam. Ona rağmen yapıyorlar bunları. Son attığım resime bakabilirsiniz.
  • Hbden su sıralar uzak durmakta yarar var. Çok şikayet var. Beni de üç aydır uğraştiriyorlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • eyvallag hocam paylasim için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende mont aldım pembe kadın ayakkabısı geldi 😁

    Thh ye teslim ettim evrakları

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburada, tüketicinin öne sürdüğü ayıbın tespitini yapmak ile yükümlüdür, Buna göre ürünü hepsiburadaya gönderip kusurun tespit edilmesini, gelecek sonuca göre değişim veya iade yapılmasını istemeliydiniz.

    Hepsiburadanın ürünü servise sizin göndermenizi istemesi yasal veya zorunlu değildir. Ama işleri hızlandırmak adına bu adımı sizde yapabilirsiniz.

    Ayrıca eğer üründe ayıp olmasaydı, ürünü alıp açtıktan sonra dahi iade veya cayma hakkınız devam edecekti. Yani kullandın cayma hakkında gitti bir durum yok tamamen yanlış bir bilgi verilmiş.

    Yani burada 10 sayfa yazı yazmanın bir lüzümu yok. Asıl rezalet, eğer servis raporuna ile bile HB iade yapmayı redderse olabilir. Gördüğüm kadarıyla sizinde bir servis raporunuz yada Satıcıdan bu raporun temini ile ilgili bir talebiniz yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: incubus

    Hepsiburada, tüketicinin öne sürdüğü ayıbın tespitini yapmak ile yükümlüdür, Buna göre ürünü hepsiburadaya gönderip kusurun tespit edilmesini, gelecek sonuca göre değişim veya iade yapılmasını istemeliydiniz.

    Hepsiburadanın ürünü servise sizin göndermenizi istemesi yasal veya zorunlu değildir. Ama işleri hızlandırmak adına bu adımı sizde yapabilirsiniz.

    Ayrıca eğer üründe ayıp olmasaydı, ürünü alıp açtıktan sonra dahi iade veya cayma hakkınız devam edecekti. Yani kullandın cayma hakkında gitti bir durum yok tamamen yanlış bir bilgi verilmiş.

    Yani burada 10 sayfa yazı yazmanın bir lüzümu yok. Asıl rezalet, eğer servis raporuna ile bile HB iade yapmayı redderse olabilir. Gördüğüm kadarıyla sizinde bir servis raporunuz yada Satıcıdan bu raporun temini ile ilgili bir talebiniz yok.



    Yazmadan önce zahmet edip okusanız 1 hafta uğraşıp gelip buraya boş konu açmadığımı anlardınız. Hepsiburada ürünü servise gönderdiğini, rapor alacaklarını söyledi ama 1 gün sonra kargoyla ürün bana geldi. Benim servise benzer bir halim yok sanıyorum ki. Ayrıca zahmet edip üstte attığım resime baksaydınız adamlar ürünü kullandığımı iddia ederek onarıma yollamam konusunda diretiyorlar. Benzer mesaj sayısı 5 oldu, 5 defa ürünü onarmayı teklif ettiler. Daha önce de yazdığım gibi tamir görmüş bir cihaza 4300 tl verecek bir enayi varsa ürünü tamir ettirip 4200'e vereyim hangi ildeyse elden getiririm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kasim33

    Iade edeblmk icin gelen kutulari kargo gorevlisinin yaninda acip tutanak tutturmak gerekiyor ben evde degildim babam almis aklina gelmemis kocaman kutulari acip kontrol etmek :)) ucuz etin yahnisi....

    Hocam kargocu bırakıp kaçıyor resmen ne ara kontrol edeceksiniz ki?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: congenial_boy

    Şimdi uzak durun diyor ya HB'den, yarın çok sağlam bir indirim yapsa HB yine ilk alan kendisi olur. Hani ara ara diplomatik kriz yaşadığımız ülkelere ambargo uygulayalım ürünleri tüketmeyelim diyip 1 ay sonra tekrar kullanmaya başlıyoruz ya aha işte o mantık. Noldu Fransız ürünleri kullanmayacaktık, İsrail ürünleri kullanmayacaktık. Unutuldu gitti :D

    aynen işte bende buna kızıyorum :)
    yahu bu forumda her hafta asgari bu firmayı kötüleyen konu açılıyor ,peki bunlar bu konuları hiç okumadan mı alıyorlar ?
    buraya gelip yerden yere vuruyorlar ,sonra bakmışsın birkaç ay sonra hb.den uzak durun diye konu açmış :)
    hayır yani nereden alacağımızı da söylemiyorlar

    çünkü her firma için benzer sorunlar ve konular var
    hb.den uzak dur ,vatandan uzak dur ,teknosadan uzak dur ,n11 ve gg.dan uzak dur vs.vs.

    söyleyin artık arkadaş ya ,bunlardan uzak durup nereden alalım ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Worcestershire

    quote:

    Orijinalden alıntı: kasim33

    Iade edeblmk icin gelen kutulari kargo gorevlisinin yaninda acip tutanak tutturmak gerekiyor ben evde degildim babam almis aklina gelmemis kocaman kutulari acip kontrol etmek :)) ucuz etin yahnisi....

    Hocam kargocu bırakıp kaçıyor resmen ne ara kontrol edeceksiniz ki?

    Alıntıları Göster
    Bakın attığınız resim, sizin şikayet var sitesi üzerinden yazdığınız bir duruma cevap verilmiş bir metin.

    Şikayet var sitesinde ne yazdığınız belli değil, onun linkini paylaşmamışsınız.

    Yapmanız gereken hepsiburada müşteri hizmetleri bölümünden ürünün ayıplı olduğunu ve tüketici hakları yönetmeliğine göre üründeki ayıbın tespitinin yapılmasını için ürünü teslim almalarını talep etmek.
    Bu şekilde bir başvuru yaptınız mı şu an da bu belirsiz. Verdiğiniz ekran görüntüsü bu konulara ışık tutmuyor.

    Hepsiburada'nın ayıplı çıkan bir üründe, biz bunu tamir ettiririz, ayıbı tespit etmeyiz deme şansı YOK. Eğer bunu derse, derhal Tüketici Mahkemesine hepsiburada'nın üstüne düşen sorumluluklarını
    kabul etmediğinin belgesiyle başvurmanız. Bu başvuruda arada geçen (dolar, kdv vs) değer kaybınıda hesaplayıp talep edebiliyorsunuz.

    Eğer T.M ile uğraşmak istemiyorsanız ürünü MSI servisine kendiniz götürüp ayıplı olduğuna dair belgeyi kendinizde alabilirsiniz, ama buna rağmen hepsiburada değişim yapmayabilir. Sonuçta karaktersizlik parayla değil. Bu durumda yine T.M'ye başvurmanız gerek.

    Ben sizin paranızı geri almanız ve hakkınızı savunmanız için yol gösteriyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi incubus -- 25 Mart 2017; 19:22:56 >




  • ben 5 gün önce musluk aldım gelen ürünün kutusu boştu. Allah tan şube teslimiydi hemen orada geri gönderdim ve aras kargo sistemine benden önce şüpheli paket diye not düşmüş. Utanmasalar HIYAR gönderecekler.
  • Geçmiş olsun umarım en kısa zamanda çözülür.
    Şimdi telefon alacaktım hepsibuaradadan, belki okuyan olur; kesinlikle almam artık yüksek fiyatlı bir şey artık. Deterjan falan satarlar anca.
  • Bende dün dell bilgisayar sipariş verdim. Şuan kargoda hiç almadan iptal mi etsem acaba ?
  • 2 yıl önce Asus laptop aldım ve 2 defa iade ettim. Birinde içinden ses geliyordu, birinde boşluk tuşu tam basmıyordu. İade ettim direkt aldılar ve üçüncü defa aynı ürünü aldım. Şu an kullanıyorum. Bilgisayarı çalıştırdınız diye almama gibi bir imkanları yok. Hakkınızı kesin arayım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: incubus

    Bakın attığınız resim, sizin şikayet var sitesi üzerinden yazdığınız bir duruma cevap verilmiş bir metin.

    Şikayet var sitesinde ne yazdığınız belli değil, onun linkini paylaşmamışsınız.

    Yapmanız gereken hepsiburada müşteri hizmetleri bölümünden ürünün ayıplı olduğunu ve tüketici hakları yönetmeliğine göre üründeki ayıbın tespitinin yapılmasını için ürünü teslim almalarını talep etmek.
    Bu şekilde bir başvuru yaptınız mı şu an da bu belirsiz. Verdiğiniz ekran görüntüsü bu konulara ışık tutmuyor.

    Hepsiburada'nın ayıplı çıkan bir üründe, biz bunu tamir ettiririz, ayıbı tespit etmeyiz deme şansı YOK. Eğer bunu derse, derhal Tüketici Mahkemesine hepsiburada'nın üstüne düşen sorumluluklarını
    kabul etmediğinin belgesiyle başvurmanız. Bu başvuruda arada geçen (dolar, kdv vs) değer kaybınıda hesaplayıp talep edebiliyorsunuz.

    Eğer T.M ile uğraşmak istemiyorsanız ürünü MSI servisine kendiniz götürüp ayıplı olduğuna dair belgeyi kendinizde alabilirsiniz, ama buna rağmen hepsiburada değişim yapmayabilir. Sonuçta karaktersizlik parayla değil. Bu durumda yine T.M'ye başvurmanız gerek.

    Ben sizin paranızı geri almanız ve hakkınızı savunmanız için yol gösteriyorum.


    Tam olarak bunları yazacaktım ben de.



    İzlenmesi gereken yolu en sağlıklı ve doğru bir şekilde özetlemişsiniz.



    Bilinçli bir tüketici dediğin böyle olur.



    Bir de cayma hakkı olayı yanlış biliniyor. Sanırım konuyu açan arkadaşın sorunu da burada başlıyor. Çözüme yanlış yoldan gidilmeye başlanmış. Cayma hakkı; açılmamış, kullanılmamış ürünler için geçerlidir. Yani açıp kullandığın bir ürünü cayma hakkı kapsamında iade edemezsin.



    İzlenmesi gereken yol için alıntıladığım arkadaşın anlattıklarını dikkate alınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • aerosoldreams kullanıcısına yanıt
    Siz yanlış biliyorsunuz bende hepsıburadan monitor almıştım çerçevesi açılmıştı kutuyu açtığımda direk cayma hakkımı kullanıp iade formunu doldurup gönderdim ve iade oldu sorgusuz sualsiz satıcı hepsiburdaydi bunun gibi sorunlu çıkan kaç kere ürün iade ettim sorunsuz

    Sizin dediğiniz cep telefonu yazılım kartuş gibi ürünler için geçerli



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bilgisayar Teknisyeni -- 26 Mart 2017; 7:8:58 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.