Şimdi Ara

Hepsiburada.com REZALETİ --- SORUN ÇÖZÜLDÜ Technoplus Yardımcı Oldu (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
543
Cevap
5
Favori
40.383
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
740 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hepsiburada satılacağı için pek ilgilenmemiş şuan onlar devir teslim işleri için evrak hazırlıyorlardır yine araplarmı alacak acaba merak ediyorum
  • Yakın zamanda 679 TL lik bir telefonu hepsi burada dan 470 TL ye satın aldım. Aynı gün teslimat seçtim. Akşam elime kusursuz bir şekilde geçti. Ama satıcısı hepsi burada idi.

    Adamlar para kazanmak için gg, n11 gibi dışarıya açıldı. Ama para işine karışmıyor. Yani onlara göre bin kere daha güvensiz. Adam tezgahı kurmuş satıyor. Çoğu insan da yılların alışkanlığı hepsi burada güvencesi diye alıyor.

    Sizin çok fazla kanıt ve şahitiniz var. Hepsi de belgeli. % 100 bu mevzu da haklı çıkacaksınız paranızı alacaksınız. Ama haftalarca belki aylarca uğraşmak hatta taksitlerini ödemek sinir bozucu tabii.

    Sadece bu forum da değil şikayet var vs. her yerde yazın. Üç kağıtçılık yapan o arsız utanmaz rezil olsun kimse bir şey almasın ondan. Konuyu da canlı tutalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1905sss -- 5 Ekim 2017; 9:37:12 >
  • Insanlarin Amazon, Aliexpress gibi siteleri tercih etmesinin sebeplerinden biri de bu. Paranla rezil olmamak. Turk firmalarina mumkun oldugunca az para kazandirmak lazim.
  • BumberShoot B kullanıcısına yanıt
    Sallayıp gereksiz yere inat eden sensin. Ürünün öyle geldiğini kanıtlamış hem servis hem kargodan. Direk cayma deyip geri gönderse büyük sıkıntıdaydı şu an.



    Olay normal kullanım harici oluşan tüm hasarların tüketici sorumluluğu altında olması. O hasarı kendisi yapmadığı için de kanıt tutmak zorunda.



    Bu konuşmayı daha fazla uzatmayacağım. Sırf inat olsun diye aynı şeyleri farklı şekillerde tekrarlıyorsun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Az kaldı zaten amazon hepsiburada yı satın aldığında bunları bir daha yaşamayız diye umuyorum. Buna benzer bir durumda benim başıma geldi. Bimeks Marmara forum şubesinden Philips marka tv almıştım kendi aracımız ile getirdik servis geldi kurdu. Bir tane ölü piksel ve beyaz ekranda bariz bir şekilde belli olan sarılık vardı servis kurdu gitti ertesi gün fotoğraflarını çekip mail attım servis tekrar geldi baktı tutanak tuttu tv aldı gitti. 8 gün sonra değişim raporu ile tv geri getirdi ben de o rapor ile Bimeks e gittim yeni tv aldım. Ondan bu sefer sarılık çıkmadı ama yine ölü piksel çıktı çok fazla belli olmadığından kabullendim kullanmaya devam ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bulunduğunuz ilin İl Ticaret Müdürlüğü'ne başvurun. Bunu internetten E-devlet üzerinden yapabilirsiniz. Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurursanız, konuyla ilgili mağduriyetinizi giderirler. Eğer bunun dışında İl Ticaret Müdürlüğü'ne de başvurursanız, o zaman ilgili firmalara ceza da kesebilirler. Benim benzer bir sorunumda ilgili firmalara benim bile hayal edemeyeceğim cezalar kesti Ticaret İl Müdürlüğü. Bu cezalarla ilgili de beni mektupla bilgilendirdiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ElPoderoso -- 5 Ekim 2017; 9:18:52 >
  • İyi değil fakat normal e satış yapan şirket memlekette 3 ü 4 ü geçmez. Bunun sebebi toplumun ahlaksız olması akabinde kayıt dışılık kuralsızlıl adaletsizlik. Böyle bir piyasada nasıl para kazanıyor esnaf yada markalar hayret ediyorum. Sistem tamamen borçlanmayı hatta borcu ödememeyi teşvik edip ödüllendiriyor. İşin içinde olduğumdan bunları söyledim.

    Karşınızdaki adamı kerkip bedel ödemiyorsunuz. Böyle ciddi paralar kazanabilirsiniz. Holdingler için bile bunu söylerim. Yönetici tayfası bile bunu yapıp örnek oluyor. Aşağıya vergi borçlarının silindiği bi tablo atayım. Benim paramı yönetici almaktan vazgeçior.

    Hepsiburada.com  REZALETİ  ---  SORUN ÇÖZÜLDÜ Technoplus Yardımcı Oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hepsiburada.com bu tip satıcıları bünyesine katarak kendi ayağına sıktı. Küçük meblağlara ürün satın alırım ama bu saatten sonra HB nin kendisinden de bu saatten sonra ürün satın almam.
  • Internettende artik pek alisveris yapilmoycak anlasilan

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynı konuyu şikayetvar.com a taşıyın .sorunun çözülmesini hızlandıracaktır emin olun.
  • Ülkede artık tuzun bile korktuğunun resmidir şu olay.. Yasa çıkarmışsın güya fakat uygulamadığın için sallayan yok varsa yoksa devlet olarak bildiğin tek şey milletten sınırsızca vergi almak

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şerefsiz adiler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bloodrap

    hocam geçmiş olsun öncelikle ama sıkıntı yapma hepsiburada ya mağazayı şikayet et sorununu çözerler. En kötü hepsiburada kendisi işlem uyguluyor.

    Uygular uygular

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HB'den senelerce irili ufaklı neler neler aldım, laptop bile oradan sipariş verdim. Geçen sene kasımda attıkları kazıktan sonra bir daha hayatta almam. Herifler hasarlı gtx 1080 kartı (ki muhtemelen 2. el birinden iade almışlar diye düşünüyorum) kucağıma bırakıp kaçtılar resmen. Satıcıda hb idi bu arada. Hakem heyetine gittim, o sırada markanın türkiye temsilcisi çok yardımsever çıktı herşeyi halletti , şikayetten vazgeçtim ama bu hakem heyetinin karar almasını engellemiyormuş. Bana yinede 2-2,5 ay sonra karar ulaştı, vazgeçmeseydim değiştirmek zorunda kalacaklardı.

    Yaptıkları savunmada son derece komik, yok efendim evet üründe hasar deformasyon olabiliyor marka tüketiciyi mağdur edebiliyor biz sadece satıcıyız biz ne yapalım, konunun muhattabı onlar onları dava edin gibilerinden...

    Bunlar işi başka yerlere taşımış artık, paranızı alıp mümkün olan en son noktaya kadar kullanma derdindeler. Birde muhtemelen bu satış matış mevzuları bir kaç senelik durumdur o yüzden ciroyu şişirip firmayı daha sağlam fiyata satma derdindeler. Eh tabi müşteri gözünde indikleri yeri satın alan firma düzeltsin bunlara ne değil mi, nasılsa o karın doyurmuyor.




  • MCErgun kullanıcısına yanıt
    Tecrüben olmaya bilir daha önce yaşamamış olabilirsin ama böyle her şeyi biliyormuş gibi yazman çok gülünç

    Sana kanun maddesi atmışlar hepsiburada ile uzaktan satış sözleşmesi yapıyorsun aç olu bilgilen boşuna burda bize savunma yapmaya çalışma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boyka06

    Ülkede artık tuzun bile korktuğunun resmidir şu olay.. Yasa çıkarmışsın güya fakat uygulamadığın için sallayan yok varsa yoksa devlet olarak bildiğin tek şey milletten sınırsızca vergi almak

    Yasayi kotuye kullananlari ne diceksin. Adam telefonu kullanirim 14gun sonra iade ederim diyor.

    Ya da bir kisi sirf denemek icin airpods aliyor 14gun sonra iade.

    Simdi olmaz oyle sey yapmazlar dersin. Ama bizzat sahit oldugum. Yada birinci agizdan gozlemledigim bunlar.

    Isin suyunu bizler cikariyoruz. O yuzden gercek iadeli urunlerde olmuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Portraitclub

    Az kaldı zaten amazon hepsiburada yı satın aldığında bunları bir daha yaşamayız diye umuyorum. Buna benzer bir durumda benim başıma geldi. Bimeks Marmara forum şubesinden Philips marka tv almıştım kendi aracımız ile getirdik servis geldi kurdu. Bir tane ölü piksel ve beyaz ekranda bariz bir şekilde belli olan sarılık vardı servis kurdu gitti ertesi gün fotoğraflarını çekip mail attım servis tekrar geldi baktı tutanak tuttu tv aldı gitti. 8 gün sonra değişim raporu ile tv geri getirdi ben de o rapor ile Bimeks e gittim yeni tv aldım. Ondan bu sefer sarılık çıkmadı ama yine ölü piksel çıktı çok fazla belli olmadığından kabullendim kullanmaya devam ediyorum.

    Amazon satin alinca kendi ulkesindeki adamlarini mi getirecek buraya. Yine turk personelleri turk yoneticiler yonetecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • büyük rezillik. firmalar webten satış yapıp ama tüm riski ve sorumluluğu da alıcıya yüklemeye çalışıyor. büyük dolandırıcılık. madem demirden korkuyorsun trene binme.

    adamlar istiyor ki hem muz yesinler ama çilek tadı gelsin.

    umarım tüketici parasını kurtarır.

    Ayrıca satıcının şirket adı Meksim Pazarlama Ticaret Limited Şti.

    Firma Adı: Meksim Pazarlama Ticaret Limited Şti.
    Şehir: İzmir
    İletişim: Satıcı Firmanın hepsiburada.com'a beyan ettiği merkezi adresi ve tarafımızca onaylanmış olan telefon numarası hepsiburada.com kayıtlarında yer almaktadır.


    Şikayetvar'da görüldüğü üzere herkese kırık tv yolluyorlar!!
    www.sikayetvar.com
    Meksim Pazarlama - Şikayetvar
    https://www.sikayetvar.com/meksim-pazarlama



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kafeinnn -- 5 Ekim 2017; 10:15:7 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jubeii

    İyi değil fakat normal e satış yapan şirket memlekette 3 ü 4 ü geçmez. Bunun sebebi toplumun ahlaksız olması akabinde kayıt dışılık kuralsızlıl adaletsizlik. Böyle bir piyasada nasıl para kazanıyor esnaf yada markalar hayret ediyorum. Sistem tamamen borçlanmayı hatta borcu ödememeyi teşvik edip ödüllendiriyor. İşin içinde olduğumdan bunları söyledim.

    Karşınızdaki adamı kerkip bedel ödemiyorsunuz. Böyle ciddi paralar kazanabilirsiniz. Holdingler için bile bunu söylerim. Yönetici tayfası bile bunu yapıp örnek oluyor. Aşağıya vergi borçlarının silindiği bi tablo atayım. Benim paramı yönetici almaktan vazgeçior.

    Hepsiburada.com  REZALETİ  ---  SORUN ÇÖZÜLDÜ Technoplus Yardımcı Oldu

    Dikkatimi insaat firmalari cekti. Hic vergi odemiyolar. Devlet tabiki her yapilan binadan 5 10tane kendine daire alirsa vergi borcunu siler. O degil butun firmalarin vergisi yok denecek kadar az. Tabi bu tablo gercekse

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhabalar,

    Technoplus mağazası olarak bütün müşterilerimizle özel olarak ilgilenip sorunlarını çözüme kavuşturmayı hedefliyoruz. Hepsiburada müşterilerinde Mağaza ve müşteri birebir irtibat kuramadığı için aksaklıklar ve gecikmeler olabilir. Gelen ürün içerisinden sadece servis raporu veya kargo raporu bulunup alınmamıştır. Kolideki hasar görülmüş kırık olup olmadığının kontrolü yapılmış ve evraksız olduğu için iade olarak gönderilmiştir. Tarafımızda herhangi bir rapor yoktur. Hepsiburada sisteminde hatalı ürün bir rapor veya evrak yoksa müşteriye geri gönderilebilmektedir. Evraklarınızı ilettiğiniz takdirde mağaza yetkilisi olarak konunuzla birebir ilgileneceğim.info@dijitall.com adresine evraklarınızın resimlerini ve irtibat numaranızı göndermenizi rica ederim. Konuyla ilgilenip en kısa sürede çözüm üretilmeye çalışılacaktır.
    Taleplerinizi devamlı takip edip iadenizin ne aşamada olduğuyla ilgilenmekteyim.

    BÜŞRA UÇAR
    Satış Sonrası Destek Departman Sorumlusu.




  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.