Şimdi Ara

Hepsiburada.com REZALETİ --- SORUN ÇÖZÜLDÜ Technoplus Yardımcı Oldu (21. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
543
Cevap
5
Favori
40.378
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
740 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Geçen hepsiburadadan bilgisayar koltuğu aldık satıcı turksitti sanirim kargoda bazı plastik parçaları kırılmış bunu anlarimda ayaklik kısmı çizik içinde geldi direk saticiyi aradık doğru düzgün cevap vermediler çünkü kargo tutanağı yoksa ürünu geri yollayacaklar. Bir de şöyle ciddi bir sorun var gönderen kişinin kırık ürün yolladigini bilmiyorsun aciyon kırık ama kargo tutanağı yok al başına belayı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cok uzuldum gercekten enınde sonunda sonuca varacaksınız umarım ama bu kadar ugras stres ayrıca parasını verıp urunu kullanamıyor olmanız cok uzucu gecmıs olsun en kısa surede cozulmesı dılegıyle .
  • Bugün mesai saatleri içerisinde,Savcılığa gidip Tüketici Hakem Heyetine sunulmak üzere dilekçe verin,dilekçe içeriğinde mağduriyetinize dair somut bir takım deliller de gösterin.
  • Satıcı firma şark kurnazlığı yapmaya çalışmışta hiç mi düşünmedin o tutanağın kopyasının aynı zamanda serviste de olduğunu?
  • Up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Up rezalet

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scutigera coleoptrata

    hb den tv almayı düşünüyordum vazgeçtim an itibari ile. adam kargocudan rapor almış servisten rapor almış dah ne yapsın? keriz mi sanıyorlar milleti anlamadım..

    Hocam kargoyla eve televizyon almanızı önermem. Geçen yurtiçi şubesine gittim kargonuz yeni kamyondan iniyo arkaya geçip ordan alın dedi, gittim mal indiriyolardı.

    Televizyonları futbol topu gibi bam güm sağa sola atıyolardı. %50-50 şansınız var kırılıp kırılmaması için. Alacaksanız da mutlaka kargocunun önünde kutusunu açıp kırık çıkık var mı diye kontrol edin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MCErgun

    Ya mutat kullanım ne demek bilmiyorsun ya da kullandığın televizyonu kırarak izliyorsun. Adamın televizyonu kırık durumda, hasarsız değil!

    Senli benli konuşmaya gerek yok. Ben size siz diye konuştum.

    Mutat kullanımı gayet iyi biliyorum. Lafı çevirmeyin gerek yok. Siz mesajınızda "13 gün kullan sonra iade et öyle şey mi olur" demişsiniz. Sizin itirazınız ürünlerin 14 gün içinde iade edilebilmesine. Kırık televizyona özel bir durum değil.

    Bu adam 13 gün kullanabilmiş mi televizyonu? Hayır.
    Elinde kargo firmasının tutanağı var mı? Evet.
    Servisin tutanağı var mı? Evet.

    Adamın kanuni olarak verilmiş bir vatandaşlık hakkı var. Daha neyin hesabını yapıyorsunuz.
  • Öncelikle çok geçmiş olsun, bende ps4 almıştım cihazın faturası kutudan çıkmamıştı. Kendilerini aradığımda kutunun üstündeydi efendim diye cevap verdiler ama kutunun üstünde fatura vs. yoktu neyse ki kendilerindeki nüshanın fotoğrafını çekip gönderdiler bir durum olursa artık fotoğraftan işimizi göreceğiz. Bakalım şu günlerde sıfır telefon arıyorum İnşallah problem yaşamam, çarşı esnafında en az 3.300 olan s8 internette 3.000 liraya kadar bulunuyor...

    Neyse şöyle spam yapalım da adı arama sonuçlarında ilk sırada çıksın...

    Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus Technoplus




  • emre.odul E kullanıcısına yanıt
    Müsterinize kırık televozyon göndermek DE prosedürlerinizden bir tanesi mi ???

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öyle dandun bir ülkede yaşıyoruz ki, sanal alışverişin en güvenilir olan firması bile maillere aramalara mesajlara geri dönüş yapmıyor!

    Ne yapıyorsunuz abicim siz oturduğunuz koltuklarda?

    Size gelen mailleri ekşisözlükte konu okur gibi okuyup, "ah yazıkkk" diyip kapatıyor musunuz?

    Adamın elinde kargo hasar raporu var, servis hasar raporu var.

    Hasbelkader kutuyu kendi açmış olsa, ya da bu bilinçli bir hareket yapıp ya da ufacık hasarı önemsemeyip kargoya tutanak tutturmasa elinde patlayacaktı demek ki televizyon!

    Allahtan donanımhaber, ekşi gibi siteler var da, rezil edildiklerinde geri dönüş yapabiliyorlar.

    Çok geçmiş olsun umarım paranızı geri alabilirsiniz...
  • Hepsiburada ve gitti gidiyor gibi yerlerden tv alınmaz bunu yıllardır söylüyoruz, 50 lira fark için risk almanıza gerek yok arkadaşlar.

    Verin 50 lira fazla gidin görün alın ne olacak, güvendiğiniz firmalar olur yine alın sorun yok ama hb ve gg gibi yerler mahalle esnafı olan yerler, bunun gibi yerler iade almaz, kırık dersin sen yaptın der, ikinci el dersin sen çizdin der.

    Ticari ahlak sahibi olmayan müşteri bulduğunda aha geldi keriz diyen esnaf batmaya mahkumdur.

    Aha bir tanesi battı Türk Telekom büyük olman fark etmiyor işte.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bu bile bazen çözüm olmuyor, vatan bilgisayar tekirdağ mağazasından aldığım note 7 aynı gün bozulmuştu, iade almadılar servise yolladılar. Kaç kez gittim zerre ilgilenmediler üstüne samsung global ve samsung Türkiye toplama kararını açıkladı ve bize öyle bir bilgi gelmedi diyip ürünü hala aşyağı da sattıklarını söylediler, arkadaşlarım ürünlerini verip paralarını ertesi gün alırken vatan bilgisayar bana servisten karar çıkması lazım dedi, ne müşteri hizmetleri ne genel müdürlük nede Tekirdağ mağazası zerre ilgilenmedi. Sorunumu samsungu arayarak çözmüştüm ve 2 ay sonra paramı aldım.
  • emre.odul E kullanıcısına yanıt
    Hepsiburada'daki müşteri memnuniyeti bile 1000 değil 10 satıştan 2si sorunlu olduğunu gösteriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TUTANAK, Dilekçe vs sizle ilgili belgelerin fotokopisi alın.

    Böyle durumlarda karşı tarafa "SALAK bende BELGENİN KOPYASI VAR" derseniz, u dönüşü yaparlar..

    Şüpheli hareket ederek her zaman kendinizi korumaya alın..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AndrewRayel

    Hepsiburadadan sandisk 128 gb sd kart aldim klon cikti. Samsung kablosuz sarj cihazı aldim sahte cikti. Satici hepsiburada. Bundan sonra hb den alisveris yapmicam.

    ilk defa duydum böyle bişey

    ben hiç karşılaşmadım memnunum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dragon16

    Hocam bu bile bazen çözüm olmuyor, vatan bilgisayar tekirdağ mağazasından aldığım note 7 aynı gün bozulmuştu, iade almadılar servise yolladılar. Kaç kez gittim zerre ilgilenmediler üstüne samsung global ve samsung Türkiye toplama kararını açıkladı ve bize öyle bir bilgi gelmedi diyip ürünü hala aşyağı da sattıklarını söylediler, arkadaşlarım ürünlerini verip paralarını ertesi gün alırken vatan bilgisayar bana servisten karar çıkması lazım dedi, ne müşteri hizmetleri ne genel müdürlük nede Tekirdağ mağazası zerre ilgilenmedi. Sorunumu samsungu arayarak çözmüştüm ve 2 ay sonra paramı aldım.

    şubeden şubeye değişiyor demek ki. Ben eryaman ankara mağazasına,Logitech direksiyonum bozulduğunda, direksiyonun üretimi durdurulmuş,ister paranızı iade edelim, isterseniz de çek verelim demişlerdi.

    Kutusu açılmış ve yanlışlıkla ide olarak satın aldığım hdd kutusunu da sorgu sual etmeden değiştirmişti eryaman ankara mağazası. Bir başka ürünümü de (microsoft veya logitech mousedu galiba) bluetooth aygıtı laptopu görmediği için direk iade almışlardı. Servise vereceğiz dememişlerdi mesela. Yerine hediye çeki alıp,başka bir mouse almıştım.

    Söğütözü vatanda da kullandığım telefon kılıfını iade etmiştim. Kılıfın akıllı penceresi çalışmamaya başlamıştı.

    Zaten bir ürün alacaksam ya eryamandan ya söğütözünden alıyorum. Tavsiye ederim.

    İstanbulda ise apple ise, zorlu veya akasya iyidir. Bir de vatan topkapı iyi idi, bundan yıllar evvel gitmiştim, halen yerinde midir bilmem...




  • Hepsiburada ilk açıldığından beri sayısız alışveriş yaptığım yerdir bu zamana kadar hatrı sayılır bir sorun yaşamadım lakin ne zaman dükkan modeline geçti kalite düştü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şimdi ilgili firmayı aradım. bu kadar rezalet bu kadar cahilce telefonda konuşulmaz. BURADAN ALIŞVERİŞ YAPMAYIN. İNSAN UTANIR. KONUŞMALARIMI DA KAYDETTİM YANİ :D
  • Merhaba

    Aynı sorun bendede olmuştu. Gümrük Bakanlığı'nın sitesinden tüketici şikayeti oluşturup ekran resmini Hepsiburada ya attım. Ertesi gün hemen halletmislerdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.