Şimdi Ara

Hepsiburada.com REZALETİ --- SORUN ÇÖZÜLDÜ Technoplus Yardımcı Oldu (20. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
543
Cevap
5
Favori
40.378
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
740 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Onurmsq


    quote:

    Orijinalden alıntı: Portraitclub

    Az kaldı zaten amazon hepsiburada yı satın aldığında bunları bir daha yaşamayız diye umuyorum. Buna benzer bir durumda benim başıma geldi. Bimeks Marmara forum şubesinden Philips marka tv almıştım kendi aracımız ile getirdik servis geldi kurdu. Bir tane ölü piksel ve beyaz ekranda bariz bir şekilde belli olan sarılık vardı servis kurdu gitti ertesi gün fotoğraflarını çekip mail attım servis tekrar geldi baktı tutanak tuttu tv aldı gitti. 8 gün sonra değişim raporu ile tv geri getirdi ben de o rapor ile Bimeks e gittim yeni tv aldım. Ondan bu sefer sarılık çıkmadı ama yine ölü piksel çıktı çok fazla belli olmadığından kabullendim kullanmaya devam ediyorum.

    Amazon satin alinca kendi ulkesindeki adamlarini mi getirecek buraya. Yine turk personelleri turk yoneticiler yonetecek.

    Onemli olan calisan degil, firmanin bakis acisi. Firma yoneticilere ''boyle sorunlar gormek istemiyorum'' dedigi zaman o yonetici boyle seylere bir musade etsin bak bakalim ne oluyor...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Cesar_x arkadaş gerekli cevabı vermiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Portraitclub -- 5 Ekim 2017; 10:40:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kafeinnn K kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,
    Bahsettiğiniz gibi bir prosedürde çalışmamaktayız. Bütün sorunlar ile birebir ilgilenmekteyim. Şikayetvarda ki sorunlu kullanıcıların tamamı ile ilgilide bilgim mevcut yapılabilicek işlemlerle ilgili kendilerine birebir destek olduk. Satıcı kadar tüketicininde bazı sorumlulukları mevcut. Ürünün ne şekilde teslim alması gerektiği ile ilgili zaten gerekli açıklamalar ve uyarılar yapılmaktadır. Buna rağmen müşterilerimiz bu sorumlulukları yerine getirmediği takdirde sorun hem kendileri açısından hem bizlerin açısından büyümektedir. Yasal yollara başvurulduğu takdirde ürün zaten bana geri gelmekte ve ücret ödemesi yapmaktayım. Sattığım bin adet üründen 2 tanesinde böyle bir sorun yaşamam sadece benden kaynaklı değildir. Müşterilerin biz kadar sorumlulukları mevcuttur. Tarafımızdan daha önce alışveriş yapmamış ve iletişim kurmamış olmamanız böyle düşünmenize neden olmuş olabilir. Defalarca kez arayıp teşekkür eden binlerce müşterimizin yanında böyle sorunlarda doğal olarak yaşanabilmektedir.Bu sebeple firmamızı kötülemek yerine durumları sorgulamak daha mantıklı bir tercihdir.

    Teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Onurmsq


    quote:

    Orijinalden alıntı: boyka06

    Ülkede artık tuzun bile korktuğunun resmidir şu olay.. Yasa çıkarmışsın güya fakat uygulamadığın için sallayan yok varsa yoksa devlet olarak bildiğin tek şey milletten sınırsızca vergi almak

    Yasayi kotuye kullananlari ne diceksin. Adam telefonu kullanirim 14gun sonra iade ederim diyor.

    Ya da bir kisi sirf denemek icin airpods aliyor 14gun sonra iade.

    Simdi olmaz oyle sey yapmazlar dersin. Ama bizzat sahit oldugum. Yada birinci agizdan gozlemledigim bunlar.

    Isin suyunu bizler cikariyoruz. O yuzden gercek iadeli urunlerde olmuyor.

    Yoo inanırım buna da çünkü geçenler de yine bu forumda dengesizin biri ile internetten alınan boxer ve donlar niye iade olmuyo diye tartıştık.. Herif don niye iade olmuyor diyor düşünün artık

    Böyle dengesizler de elbette olacaktır hayatta, lakin telefonu alıp 14 günde keyfi iade edenlerin de sayısıdır burda önemli olan, bunlar genele yayılmadıkça sıkıntı olmaz lakin şu an binlerce satıcı mağaza arasında işini layığıyla yapan bana 10 yer sayabilir misiniz.. Sanmam..

    Oturduğum bölgenin en büyük fırınında bir olay oldu, alınan ekmeğin içinde sigara izmariti çıktı adamlar özür bile dilemeden gidin kime şikayet ederseniz edin demişler.. Çünkü arkaları güçlü gık diyen yok.. Vatandaşı düzmek bu ülkede sanat olmuş artık..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bella Ciao -- 5 Ekim 2017; 10:50:43 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hepsiburada Goldman Sachs'a satılacak diyorlar bakalım. Amazon gelmeden elden çıkarıyorlar gibi.
  • Çözülmedi mi hâla bu iş .


    HB , Technoplus gibi kargo firmasının da ismi gündem olsun .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nightsoldier

    Satin aldigim adore dolabimi horoz lojistik kaybetti. Evet, yanlis duymadiniz, koskoca 1.80cmlik kutu kargoda kayboldu. Hbye mail attim, horoz ile konustum sonuc yok. Horoz lojistik ankara bolge mudurlugu diye bir telefon veriyorlar acan yok. En sonunda ara tara ankara kazandaki depoda cikti, ertesi gun getirip teslim ettiler.



    Ama bu seferde kutudan dolabin kulpu cikmadi. Mail bile atamadim, sistem hata veriyor. Ben de kaderimi kabullenip gittim koctastan 5 liraya bir kulp aldim taktim. İyiki sadece kulp eksikmis, ana mdf parcalarindan biri eksik olaydi vay halime....



    Saticisi hb oldugu halde durum bu dostlar. Diger saticilarin halini dusunmek bile istemiyorum. Cok gecmis olsun bu arada....

    Bana da ısmarlamadığım halde dolap gelmişti
    HB yi arayıp iade etmiştim.




  • Hocam direk tüketici heyetine başvur hiç bekleme bile. Şuan için en hızlı ilerleyen sistem bu heyetler. 1 aya sorununu cozerdin. Şimdi ise daha ürünü tekrar gonderiyosun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar,

    Öncelikle geçmiş olsun.Umarım sorununuz çözülür.

    Ben de geçen sene annemin isteğiyle HB sitesinden bir blender seti almıştım.Ürünü kargo getirdiğinde, kargo yetkilisine "Ürünü beraber açıp kontrol edelim.Bir sıkıntı olursa hasar kaydı alırsınız." dedim. Fakat bizim bu kadar vaktimiz yok dediler ve gittiler kendileri.Ben ürünü açtım ve kırık olduğunu görünce, "Eyvah!" dedim. Direk aldığım gibi kargo şubesine gittim. Ordaki kargo görevlisi durumu kabul etti ve hasar tutanağı tuttu. Ben de HB ye bu evrakla birlikte ürünü kargodan geri gönderdim.Ayrıca sitesi üzerinden iade işlemi başlattım ve hasar tutanağını da ekledim. Ancak ürün 4 gün sonra bana geri döndü. Açıklama olarak yazdıkları da şuydu. "Bu ürünün size gönderimi esnasında herhangi bir problemi bulunmamaktaydı.Kargo firması ile görüşmenizi rica ederiz.". Kargo firması da üstlenmedi tabiki.Benim blender 3 defa bana geldi ve ben 3 defa paketi geri gönderdim. Daha sonra ne yeni paket geldi, ne de bana geri dönüş yapmadılar. Ben defalarca aradım sordum ettim ama ürün kontrol ediliyor denildi. En sonunda vazgeçtim sormaktan. 300 liram boşuna gitti.

    Maalesef hep böyle yapıyorlar.Eğer gelen ürün sağlamsa yaşadın. Ama problem varsa eyvah eyvah!

    Allah yardımcınız olsun.

    Saygılarımla.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Öncelikle geçmiş olsun sorununuz kesinlikle çözülür. Ancak benim anlamadığım hasar görmüş kargoyu neden teslim aldınız ben tutanak filan tutmadan içindeki elektronik cihaz olduğu için teslim almazdım. Resmini çeker ve bu nedenle teslim almadığımı belirten bir tutanak tutup kargoyu teslim almadan
    gönderirdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boyka06


    quote:

    Orijinalden alıntı: Onurmsq


    quote:

    Orijinalden alıntı: boyka06

    Ülkede artık tuzun bile korktuğunun resmidir şu olay.. Yasa çıkarmışsın güya fakat uygulamadığın için sallayan yok varsa yoksa devlet olarak bildiğin tek şey milletten sınırsızca vergi almak

    Yasayi kotuye kullananlari ne diceksin. Adam telefonu kullanirim 14gun sonra iade ederim diyor.

    Ya da bir kisi sirf denemek icin airpods aliyor 14gun sonra iade.

    Simdi olmaz oyle sey yapmazlar dersin. Ama bizzat sahit oldugum. Yada birinci agizdan gozlemledigim bunlar.

    Isin suyunu bizler cikariyoruz. O yuzden gercek iadeli urunlerde olmuyor.

    Yoo inanırım buna da çünkü geçenler de yine bu forumda dengesizin biri ile internetten alınan boxer ve donlar niye iade olmuyo diye tartıştık.. Herif don niye iade olmuyor diyor düşünün artık

    Böyle dengesizler de elbette olacaktır hayatta, lakin telefonu alıp 14 günde keyfi iade edenlerin de sayısıdır burda önemli olan, bunlar genele yayılmadıkça sıkıntı olmaz lakin şu an binlerce satıcı mağaza arasında işini layığıyla yapan bana 10 yer sayabilir misiniz.. Sanmam..

    Oturduğum bölgenin en büyük fırınında bir olay oldu, alınan ekmeğin içinde sigara izmariti çıktı adamlar özür bile dilemeden gidin kime şikayet ederseniz edin demişler.. Çünkü arkaları güçlü gık diyen yok.. Vatandaşı düzmek bu ülkede sanat olmuş artık..

    Ben işyeri adresine yollatıyorum internetten aldığım şeyleri. Kargo görevlisi'ne tutanak tutturabilecek kadar bir zaman veremiyorsunuz. Onun derdi günlük kargo teslimatını yetiştirebilmek. Dolayısıyla kargo getirilip bırakılıyor. Bir de cep telefonu vs gibi küçük ürünlerin kutularında sorun görmezsiniz. Sekreterin de kutu hasarlıymış vs ile uğraşacak vakti olmadığı için sonuç olarak kutu bırakılıp gidiliyor.

    Hbnin gönderdiği cep telefonlarında bazı problemler yaşandı. Kutusu açılmış, yani iade cihazının tekrar satılması mı dersin, kopya imei ile gönderilmesi mi dersin ne arasan var. e kutuyu yırttın, iade istedin, satıcı diretir, açılmış kutuyu almam diye. Uğraş dur o vakit... Satıcısı kendisinin olduğu telefonlarda sorunlar nispeten kolay aşılıyor.

    200-300 fazla verip vatan,mediadan almalı veya çok bilindik ve satıcı puan %95 ve üzeri olup, satışı yüksek olan mağazaları tercih etmeli.

    Hbden alınacaksa, satıcısı bizzat hb olan şeyleri satın almalı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre.odul

    Merhabalar,
    Bahsettiğiniz gibi bir prosedürde çalışmamaktayız. Bütün sorunlar ile birebir ilgilenmekteyim. Şikayetvarda ki sorunlu kullanıcıların tamamı ile ilgilide bilgim mevcut yapılabilicek işlemlerle ilgili kendilerine birebir destek olduk. Satıcı kadar tüketicininde bazı sorumlulukları mevcut. Ürünün ne şekilde teslim alması gerektiği ile ilgili zaten gerekli açıklamalar ve uyarılar yapılmaktadır. Buna rağmen müşterilerimiz bu sorumlulukları yerine getirmediği takdirde sorun hem kendileri açısından hem bizlerin açısından büyümektedir. Yasal yollara başvurulduğu takdirde ürün zaten bana geri gelmekte ve ücret ödemesi yapmaktayım. Sattığım bin adet üründen 2 tanesinde böyle bir sorun yaşamam sadece benden kaynaklı değildir. Müşterilerin biz kadar sorumlulukları mevcuttur. Tarafımızdan daha önce alışveriş yapmamış ve iletişim kurmamış olmamanız böyle düşünmenize neden olmuş olabilir. Defalarca kez arayıp teşekkür eden binlerce müşterimizin yanında böyle sorunlarda doğal olarak yaşanabilmektedir.Bu sebeple firmamızı kötülemek yerine durumları sorgulamak daha mantıklı bir tercihdir.

    Teşekkürler.

    Öncelikle kurumsal bir ağızla yazmak için kendinizi zorlamayın. Çünkü eğer kurumsal değilseniz bu çok belli oluyor.

    Mesala : Şikayetvarda ki sorunlu kullanıcıların tamamı ile ilgilide bilgim mevcut

    Bu cümle yanlış ve çirkin. Kullanıcılar sorunlu değil. Yazım kuralı yapmanız bile başlı başına bir sorun ki ben sizin yazım hatası yapmadığınızı, patron şirketinizde bu müşteriler için sorunlu kullanıcı tabirini kullandığınızı düşünüyorum.

    İkincisi destek olmak nedir ? Buzdolabını bile hasarlı göndermişsiniz ? Eğer gönderemiyorsanız bence göndermeyin. Bir TV'yi geri alsanız kaç tv'deki karınız gidiyor ? Fazladır. Bu sebeple zarar etmemek için elinizdeki tüm yolu izleyeceğinizi tahmin ediyorum. Ama aslında eğer 1-2 defa olursa gönderi şeklime bir göz atardım. Sizden başka bu ürünleri satan yok mu? Neden onlar sağlam gönderirken siz kırık/hasarlı gönderiyorsunuz ?

    Muhtemelen nakliyeyi de min fiyata getirmek ve karlılığınızı arttırmak istiyorsunuz. 1-2 kırık üründen sonra bu süreçten vazgeçmemenizin altındaki nedenler ne olabilir ? Ben tahminlerde bulunayım :

    1. Bir şekilde tüketiciye zaten kitliyoruz. O yüden biraz daha fazla verip nakliye, karımızdan yemeyelim diyorsunuzdur.
    2. Parayı o kadar seven bir patronunuz var ki nakliyeyi düzeltmiyor. Bu patrondan kırık ürünün parasını da geri vermesini beklemek mantıklı olmaz.

    Ayrıca bunların tamamını geçtim, şu cümleniz bile tek başına sizden uzak durmak için yeterli : "asal yollara başvurulduğu takdirde ürün zaten bana geri gelmekte ve ücret ödemesi yapmaktayım"

    Bu cümledeki çirkinlik nedir ? Yasal yola başvurmayana çakarız, baktık olmuyor son çare para öderiz mi ?
    ve yapmaktayım derken kurumsal olmadığınızı bir kere daha anlattınız. yapmaktayız der bir şirket. işi bireyselleştirmez.




  • Satıcısı Hepsiburada olmayan ürünlere "bilindik satıcı değilse" itibar etmeyin bence de. Kimsenin çöpe atacak parası yok umarım çabucak çözülür problem.
  • Firmalara zaten soylenecek soz yok. Bu firmalar hele kucuk cepliysa esnaf ya da kobi vs bireysel firmalarsa birsey beklemeyin. Kurumsal firmalar daha iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburadadan sandisk 128 gb sd kart aldim klon cikti. Samsung kablosuz sarj cihazı aldim sahte cikti. Satici hepsiburada. Bundan sonra hb den alisveris yapmicam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre.odul

    Merhabalar,

    Technoplus mağazası olarak bütün müşterilerimizle özel olarak ilgilenip sorunlarını çözüme kavuşturmayı hedefliyoruz. Hepsiburada müşterilerinde Mağaza ve müşteri birebir irtibat kuramadığı için aksaklıklar ve gecikmeler olabilir. Gelen ürün içerisinden sadece servis raporu veya kargo raporu bulunup alınmamıştır. Kolideki hasar görülmüş kırık olup olmadığının kontrolü yapılmış ve evraksız olduğu için iade olarak gönderilmiştir. Tarafımızda herhangi bir rapor yoktur. Hepsiburada sisteminde hatalı ürün bir rapor veya evrak yoksa müşteriye geri gönderilebilmektedir. Evraklarınızı ilettiğiniz takdirde mağaza yetkilisi olarak konunuzla birebir ilgileneceğim.info@dijitall.com adresine evraklarınızın resimlerini ve irtibat numaranızı göndermenizi rica ederim. Konuyla ilgilenip en kısa sürede çözüm üretilmeye çalışılacaktır.
    Taleplerinizi devamlı takip edip iadenizin ne aşamada olduğuyla ilgilenmekteyim.

    BÜŞRA UÇAR
    Satış Sonrası Destek Departman Sorumlusu.


    quote:

    Gelen ürün içerisinden sadece servis raporu veya kargo raporu bulunup alınmamıştır.


    ''Gelen ürün içerisinden sadece servis raporu veya kargo raporu bulunup alınmamıştır.''

    Şu cümleye bizzat dikkat çekmek istiyorum. Bu nasıl bir mantıktır, gelen ürün içinde hasarlı olduğuna dair bütün kanıtlar var ama genede geri gönderdik diyorlar. Bir de ''Sadece'' diye belirtmişler, herhalde 532 tane daha kanıt evrakları gerekiyordu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wampire^^ -- 5 Ekim 2017; 12:20:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Portraitclub

    Cesar_x arkadaş gerekli cevabı vermiş.

    Umarim oyle olur. Beklentimiz o da ben daha gormedim oyle birsey. Apple disinda gormedik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre.odul

    Merhabalar,
    Bahsettiğiniz gibi bir prosedürde çalışmamaktayız. Bütün sorunlar ile birebir ilgilenmekteyim. Şikayetvarda ki sorunlu kullanıcıların tamamı ile ilgilide bilgim mevcut yapılabilicek işlemlerle ilgili kendilerine birebir destek olduk. Satıcı kadar tüketicininde bazı sorumlulukları mevcut. Ürünün ne şekilde teslim alması gerektiği ile ilgili zaten gerekli açıklamalar ve uyarılar yapılmaktadır. Buna rağmen müşterilerimiz bu sorumlulukları yerine getirmediği takdirde sorun hem kendileri açısından hem bizlerin açısından büyümektedir. Yasal yollara başvurulduğu takdirde ürün zaten bana geri gelmekte ve ücret ödemesi yapmaktayım. Sattığım bin adet üründen 2 tanesinde böyle bir sorun yaşamam sadece benden kaynaklı değildir. Müşterilerin biz kadar sorumlulukları mevcuttur. Tarafımızdan daha önce alışveriş yapmamış ve iletişim kurmamış olmamanız böyle düşünmenize neden olmuş olabilir. Defalarca kez arayıp teşekkür eden binlerce müşterimizin yanında böyle sorunlarda doğal olarak yaşanabilmektedir.Bu sebeple firmamızı kötülemek yerine durumları sorgulamak daha mantıklı bir tercihdir.

    Teşekkürler.

    "Ürünün ne şekilde teslim alması gerektiği ile ilgili zaten gerekli açıklamalar ve uyarılar yapılmaktadır."



    Urun nasil teslim alinacakmis soylede bilelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Onurmsq


    quote:

    Orijinalden alıntı: Portraitclub

    Cesar_x arkadaş gerekli cevabı vermiş.

    Umarim oyle olur. Beklentimiz o da ben daha gormedim oyle birsey. Apple disinda gormedik

    Olur neden olmasın ki? Amazon alibaba bu adamlar zaten aşmış kendilerini öncelik müşteri memnuniyeti Türkiye gelirlerse güzel olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hb den tv almayı düşünüyordum vazgeçtim an itibari ile. adam kargocudan rapor almış servisten rapor almış dah ne yapsın? keriz mi sanıyorlar milleti anlamadım..
  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.