Şimdi Ara

Hepsiburada.com ve Vestel rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
785
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 17 Kasım tarihinde Vestel marka bluetooth hoparlörü (hayatımda ilk kez ve de muhtemelen son kez vestel tercih ederek) indirimde olması sebebiyle satın aldım. Ancak ürün ben zaten satın alır almaz kargoya verildi olarak güncellendi. Ve daha sonra kargo takibine tıkladığımda ürünün yolda olduğu gördüm. Ürünün normal olarak tarafıma ulaşmasını beklerken 21 aralıkta yani ürünün satın almamdan 4 gün sonra Ekspress servis olduklarını belirten bir şahıs tarafından arandım. Ürünü teslim alıp almadığım soruldu. Almadığımı söyledim. Ürünün mağazadan elden teslim edildiğini söyledi ve benim ürünü almadığımı tekrar etmem üzerine de tamam o zaman yanlışlık var diyerek kapattı. Akabinde ürünün birkaç gün daha geçince halen daha tarafıma ulaştırılmaması üzerine gerek vestel gerek hb müşteri hizmetlerini defalarca aradım. Bu süreçte ürünün sürekli kargo durumunda olduğu adresime geleceği söylenerek geçiştirildim. Vestel tarafından 22 Aralık tarihinde telefonuma gelen sms sizi adresinizde ziyaret ettik ve ulaşamadık şeklinde ancak tabiki böyle birşey söz konusu değil. Devamında vestel müşteri hizmetlerinden gelen "düzenlenen servis fişi tarafınızdan imzalanmamış görünüyor" şeklinde mesajı aldım burada mesajda yer alan servis fişinde teknisyen olarak Hüseyin Aykol isimli şahsın imzası ve ürünün müşteri tarafından mağazadan alındığı yazıyor. Ben kesinlikle ürünü mağazadan teslim almadım. Bunu görünce işin rengini anladım. Ortada bir ürün yok veya kayıp ve suçu müşteriye atmaya çalışan bir zihniyet söz konusu. Ayrıca bugün 03/12 tarihinde akşam saatlerinde Hepsiburada müşteri hizmetleri tarafından arandım. "Emre bey ürününüzün sipariş süresinin gecikmesinden kaynaklı olarak iade talebi oluşturmak ister misiniz diye sordu. Hayır dediğimde ancak ürününüz ile ilgili kayıp olma durumu söz konusu iade işlemi yapmak ister misiniz diye sordu ben de bu benim problemim değil ben ürünün teslim edilmesini istiyorum" dedim. Müşteri hizmetlerindeki hanımefendi de adeta dalga geçercesine en ufak bir bilgi vermeden benim başka birşey dememe de fırsat bırakmadan telefonu kapattı. Bugüne kadar belki de 10 kez müşteri hizmetleri ile görüşmek zorunda kaldım ancak ürün gelecek mi gelmeyecek mi belli değil. Paramızla rezil olmak bu olsa gerek. Bugüne kadar Vestelden ürün almadığım için kendimi şanslı sayıyorum. Bu kadar büyük bir firma nasıl böyle rezil bir durum yaşatabilir insanın aklı almıyor. Ürünün güncel fiyatı 1000 TL görünüyor. https://www.hepsiburada.com/vestel-desibel-h500-bluetooth-hoparlor-pembe-p-HBCV000007DONG?magaza=Vestel%20Kurumsal%20Ma%C4%9Faza

    Burada VESTEL müşteri temsilcileri varsa yardımlarını rica ediyorum bu saçmalığı çözün. Konuyu öne çıkarabilirseniz sevinirim belki bir kişiye faydamız dokunur.



    Hepsiburada.com ve Vestel rezaleti









    Hepsiburada.com ve Vestel rezaleti






    Hepsiburada.com ve Vestel rezaleti






    Ürünün müşteri tarafından teslim alındı denmesi ne kadar ayıp bir hareket işin en güzeli de bununla benim uğraşmak zorunda kalmış olmam herhangi bir bilgilendirme ürünün ne zaman tedarik edileceği vs asla bir bilgilendirme yok. Müşteri ile resmen dalga geçiyorlar. Bu konuda ne yapabilirim deneyimli arkadaşlardan tavsiye bekliyorum. ürün 3 katı fiyatına çıkmış black friday indirimleri ile belki başka bir ürün de alabilirdim. Bu mağduriyet nasıl giderilecek.








  • Koca koca firmaların ürünü teslim etmemek için düştüğü hallere bak. Sorsan biri Amerikan borsasına açıldı Türkiye'nin en büyüğü diğeri desen o da öyle ama neyse ağzımı bozmayayım. Sosyal medyada dile getir hocam Twitter ekşi sözlük olabilir. Son çare thh başvurmak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geçmiş olsun sanırsam 900 küsür liralık ürünü 300 küsüra almışsınız .Fiyat hatası olabilir, belli ki mağaza da vestelin yetkili mağazası yani kendisi değil.Bayi fiyat hatasından dolayı çamura yatmak istiyor gibi.Böyle alicengiz oyunu yerine iptal etselermiş.Vestel i savunmak değil amacım zira bende çok problem yaşadım ama sizin sıkıntı bayi kaynaklı gibi.Müşteri hizmetleri üzerinden bastırın hoş o alet 300 lira bile edermi bilemem ama jvc falan sesi çok güzel çıkıyor.

    Geçmiş olsun gelişlmeleri aktarırsınız.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Samsun'da VAG-COM
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.