Şimdi Ara

HEPSİBURADA'DAN ÜRÜN ALMAYIN, ALDIRMAYIN! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
0
Favori
8.803
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hepsiburada'dan ürün almayın yazınca başlıkta bir şey zannettim
    Aga eğer Ram'leri HB'den alsaydın sorununu çözerlerdi kaldı ki çözmeyiz demiyorlar fatura sahibi kimse onun adına alırız onun adına yollarız diyorlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Olay seninle, ürünü aldığın kişi arasında neticelenir. Güzelce konuş sorununu anlat ne yapması gerektiğini izah et sıkıntını gidermeye bak. Heppsiburadadan birçok üründe aldım iade de yaptım hiçbir sıkıntı yaşamadım. Firmalarında işleyişlerinde aksama yaşamaması için kendilerince koydukları kurallar vardır. Demek ki hepsiburada fatura sahibiyle yani ürünü alan kişiyle muhatap oluyor sadece. Dediğim gibi kendi işinizi kolaylaştırmak adına kimden aldıysanız onunla iletişim kurun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: moonson

    amd uyumsuzluğu ile alakası yok, bu ramlerin kodunu heryerde tarattım ve hepsi de ryzen 5 2600 ile uyumlu olduğunu söylüyor. bugüne kadar benden başka kimse ryzen ve bu ramleri beraber kullanarak sorun yaşamamış. bendeki ramler sorunlu ve değişmesi gerek.
    Ryzen 2600 ile ne alaka? ramleri islemci mi calistiriyor? ramler direk anakart ile uyumsuz calisiyor ve cozumu de yazilimsal. Bios guncellemesi ile sorun cozulur he zaten en guncel bios dersen de ram ayarlarini auto dan manuele alip elle ince ayar yapacaksin.

    Suan 1 ay bekleyeceksin ve ayni ramler hic bir islem yapilmadan geri gelecek tecrube ile sabit.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Phaldor kullanıcısına yanıt
    Vatan bilgisayar dan alınmış bir cep telefonunu 1haftalik iken 2. El olarak aldım. Faturası bana verildi.

    Telefonla sorgulama yaptım Garanti süreci nedir doğru mu firma Yok mok falan dedi. Satıcı var diyor ki var faturası 1haftalik .

    İme kaydı ithalat yolu ile kayıt diyor. Neyse cihazın alındığı vatan bilgisayar şubesini aradım. Böyle iken böyle ilk alanı da tanıyorlar dediler olmaz öyle şey bizim sattığımız orijinal garantili paralel ithalat değil.

    Ertesi gün gittim vatan â garanti falan işleri ile ilgili yetkili ile görüştüm aradığımda onunla konuştum.
    Arayalım dedim cihazın mh sini aradı onada dediler garsntisi bizden değil.
    Adam çıldırdı.. sizin deponuzdan bizzat ben aldım nasıl olur falan. Bir başladı beni müşteriye rezil ettiniz birdaha vatan mağazaların da bir tane ürününüzü sattirmam.
    Karşı taraf.panik bekleyin bekleyin diye diye 30dk sonra pardon beyfendi yanlışlık olmuş sisteme girilmemiş IMEI Bizim garantilidir cihaz ama iş sağlam olsun diye alıcının telefonu üzerine kaydedelim. Verdim numarayı kaydedildi.

    Sağolsun yetkili halletti. Ama şaşırdım nasıl çıldırdı adam..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edirneli86 -- 25 Temmuz 2019; 18:23:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Phaldor kullanıcısına yanıt
    Benimde ikinci el aldığım üründe sorun çıkmıştı. Teknosa fişle değişim yapmıştı.
  • 2000tl ye televizyon aldım hb den sıkıntı çıkmadı. Bazi bazı deigisik şeyler yapıyorlar ama almayın aldırmayın kıvamında birşey yaşamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • durmunuzu cok iyi anladim.gecmis olsun.

    bizim ulkemizde maalesef hala sikintili surecler oluyor/olabiliyor.

    ikinci el aldiginiz urun teknosadan,vatandan vb fiilen bir dukkandan alinmis olsaydi garanti suresi dahilinde elinizdeki faturanizla yine bayiye gidip urununuzu elden garantiye verebilirdiniz.sikinti olmazdi.

    ancak internet alisverisinde bu gibi durumlar olmuyor(mus).enteresan ve uzucu.umarim isinizi istediginiz gibi cozersiniz.

    hb urunu iade ederse tuketici haklarina basvuruda bulunmaya calisin derim.gerci onda da fatura sahibi basvuru yapabiliyor diye biliyorum.

    enteresan isler.

    gecmis olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • moonson kullanıcısına yanıt
    Adınıza kesilmiş fatura artık önemli.
    Hırsızlık yolu ile de garantiye ürün yollanabilir mesela. İkinci el satışlarını maalesef etkiliyor
    Vatan bilgisayardan alınmış olsaydı benzer durumu yaşayacaktınız. Garantiye verdikten sonra eğer ürün değişimi veya tamiri olursa ürünü teslim eden teslim alabiliyor.
    İade olursa fatura da ismi yazan iade alabiliyor .
    İkinci el ürün almayı düşünen diğer forumdaşlar aman mazallah dikkat edin.
    Sattığı ürünü "çalındı" diyerek ihbar edenler var .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 128MilyarDolar

    Ryzen 2600 ile ne alaka? ramleri islemci mi calistiriyor? ramler direk anakart ile uyumsuz calisiyor ve cozumu de yazilimsal. Bios guncellemesi ile sorun cozulur he zaten en guncel bios dersen de ram ayarlarini auto dan manuele alip elle ince ayar yapacaksin.

    Suan 1 ay bekleyeceksin ve ayni ramler hic bir islem yapilmadan geri gelecek tecrube ile sabit.

    Alıntıları Göster
    Ryzen 5 2600 ile alakası yok komple ryzen ile alakası var. Bahsi geçen ramler ryzen ile komple uyumlu olmasına rağmen profile 1 ve 2 ile çalıştırdığımda bir süre sonra oyundayken kilitlenme/donma yaşıyorum ve bu hiç normal değil. Anakartım msi b450-a pro ve sürekli biosunu güncel tutuyorum. Ayrıca anakartı sıfır aldım. Ramlerde kesinlikle sıkıntı var fakat çözümü kesinlikle fatura sahibinin insafına kalmış. Eğer para iadesi ya da ürün iadesi yapmazsa bunun bir de yasal boyutuyla uğraşacağım. Yani ben her açıdan mağdurum ve bu mağduriyetimin tek sebebi de hepsiburada'dır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrCaner

    Madem bu ramler böyleydi eleman sana niye sattı ? Hbden önce sana satan elemana hesap sorsana bozuk ürünü sana niye satmış
    forum kafayı yemiş kendi mesajımı alıntılamışım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MrCaner -- 26 Temmuz 2019; 1:49:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burada hbnin bir suçu yok ama. Fatura sahibi işlem yaptırabilir veya servise gönderebilir. Elektronik ürünler neden tamir olmuyor onuda anlamadım. Satıcı firmalar çoğumuzun bildiği gibi servise gönderilen cihazı öncelikle tamir etme yoluna gider. Hatta cihazda sorun yok diyerek aylarca uğraştırabilir. Değişim veya iade prosedürü biraz farklı işliyor. Ama mantıklı olan iadenin veya değişimin fatura sahibine yapılması. Çok yanlış konu başlığı olmuş. Hbden ürün alırım da aldırırım da. Thhye gitmeyi dene. Onlar en doğru yolu gösterir. Belki yardımcı olabilirler.
  • O ramler sıkıntılı değil bilgin olsun. Kullandığın powersupply, anakart, işlemci ayarlarına göre xmp'den sonra vereceğin voltajı ayarlamalısın. Otomatik XMP ayarları anca 2800-2900 bazı uyumlu modellerde 3300 e kadar ayarlanır. Nereden biliyorum ? Aynı şeyleri ben de yaşadım. Şuan 3499'da kullanıyorum. Sistemim için en ideal performansı bu ayar veriyor. Test ederek ince ayarlarla en iyi mhz'yi bulmalısın. Keza yenisi geldiğinde de aynı şeyi yaşayacaksın. Bu arada 3000-3800 mhz arası neredeyse hiç performans farkı yok. Oyunlar 1 fps ya oynatır ya oynatmaz. Winrar gibi işlemlerde birazcık boost sağlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: moonson

    Yetkili servisle zaten görüştüm. Kendileri ancak ve ancak hepsiburada yoluyla ürünü kabul ediyorlar. Ayrıca ömür boyu garanti falan da palavra, 2 sene garantisi bittikten sonra ücretli tamir yapıyorlar.

    Alıntıları Göster
    bisikletçiler de ömür boyu garantili diye satıp iki sene sonunda garanti bitti diyolar. ben tanıdık bisikletçiye sordum neden böyle diye, bana söylediği şu: "ömür boyu garanti denilen şey ürünün kendi ömrü boyunca garantili olduğudur, ürünün ömrü de iki yıldır" kısacası evet, bu ömür boyu garanti lafı tamamiyle kaba etten uydurulmuş bir palavradan ibaret.

    gerçi şöyle bi durum var, bisiklette iki sene dolmadan garantiye göndersen bile yine de yapmıyolar. kullanıcı hatası deyip geçiyolar. çoğu sektör de böyle zaten, sadece bisiklete has bi durum değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 01001101 -- 26 Temmuz 2019; 10:21:57 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Geçenlerde bilgisayarım için ssd ihtiyacım olmuştu.Fiyat araştırması yaparken hepsiburada'da, piyasa fiyatının 20 lira aşağısına, ücretsiz kargo ile satıyordu.Sayfayı direk kapattım.Bu zamanda hepsiburadadan alışveriş yapmak rus ruleti gibi bir şey.

    Tek dileğim,piyasadan silinerek yok olmalarıdır.
  • Bildiğim kadarıyla 0 alınan bir ürün 6 ay içinde sorun çıkarırsa fabrika hatası kabul edilir. Birebir değişim yapılır. Bu konuya hakim birine danışın ona göre hepsiburada ile iletişime tekrar iletişime geçin. Haklarınızı bilirseniz hiçbir şey yapamazlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: moonson

    Kardeş 2. el ürün de olsa ben bu ürüne para veriyorum, hepsiburada faturalı diye garantisinden yararlanamıyorum. Sen böyle şey gördün mü hayatında? Vatan Bilgisayardan almış olsaydım böyle bir sorunla karşılaşmadan garantiye verebilecektim ve ürünü yine ben teslim alacaktım. En kötü ihtimal ürünün fatura fiyatı kadar hediye çeki alacaktım. Şimdi bu hak mı sen söyle?

    Alıntıları Göster
    Aynısı vatan'da da oluyor fatura sahibi sen değilsen para iadesi/değişim işlemlerinin hiçbirini yapamıyorsun en fazla bozuk ürünü teknik servise yollayıp sonra o bozuk ürünü tekrar geri almakla yetinirsin.




  • Para iadesi işlemlerinde fatura sahibinin olması gereklidir fakat değişim için bu şart değil.
    Facebook'ta tüketici başvuru merkezi isimli grubumuza katılın. Sorunu oraya yazın yardımcı olalım. Buraya arada bir girdiğim için buradan yazarsanız göreme'ye bilirim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • MonacoDoom kullanıcısına yanıt
    Vatan faturalı onlarca ürünü servise verdim, hiçbir sorun yaşamadan ya yenisini aldım, ya daha iyisini, ya da hediye çeki aldım. Elden verdim ama yinede sıkıntısız fatura sahibi ile uğraşmadan sorunumu giderdim.
  • Konu sahibi bence yalandan yere kendine macera arıyor gibi..

    XMP olarak 2933 stabil çalışan ramler bozuk değildir. Anakart üreticisi detaylı ram listesi yayınlar kullanılan bios sürümüne göre bu liste yenilenir. Anakartın tam modelini yazın bakalım bu ramlere bire bir uyum sağlıyor mu sağlamıyor ise XMP yerine değerler manuel ayarlanarak 3000mhz+ üzerinde bile değerler yakalanabilir örneğin doğru voltaj ve doğru değerler ile şuan elimde olan 2133 mhz ramleri 2666mhz olarak kullanabiliyorum ? İade garanti vs süreçleri ile uğraşacağına bu forumun geçmişinde sayısızca ram hız aşırtma konuları var bunlara kafa yormanı tavsiye ederim sorunun çözüldüğünü göreceksin..
  • Yalancı ve düzenbaz bir firma bozuntusu bu Hepsiburada. Ulan garanti olsun diye gidiyoruz 100 daha fazla verip Hepsiburada satıcısından ürün alıyoruz dolandırıcılar ürünü aynı gün kargoya verdik diye 3 gündür beni bekletiuorlar. Arıyorum kargo takip numarasında hareket yok diyorum, sıkıntı yok yolda yarın elinizde olur diyor adiler. Kargoyu arıyorum daha paket yerinden oynamamamış sadece takip numarası oluşturulmış diyor. Böyle karaktersiz mağaza görmedim. Resmen yalancı düzenbaz. Ulan birde o kadar açgözlü ki 3000 liraya hrrifler den cep telefonu arıyorum birde utanmadan 9 TL kargo istiyorlar. Beş para etmez imiş bu dandik firma keşke adam gibi bi satıcıdan alsaydım.

    Zamanında Amazon.com dan ürün aldım. Adamlar 15 gün teslimat süresi yazmalarına rağmen 12 gün oldu yetiştiremediler. Sonra aradım sıkıntı yok tam gününde elinizde deyip , 10 dolarlık ürün için 25 dolarlık özel süper hızlı kargoya ürünü verip 15. günde ürünü elime ulaştırdılar. Yazıklar olsun bizimkilere.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karakteristik61 -- 27 Temmuz 2019; 10:51:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.