Merhaba. Geçen ayın 14'ünde teslim aldığım LG G4 ürünüm arıza yaptı. Her vatandaş gibi telefonu tamir ettirmek için garantiye yollayacaktım. Ama faturamı bulamadım. Kayıp mı hiç mi gelmedi emin değilim. Hepsiburada yolladığı ürünün faturasını mail olarak yolluyor, ve sitesinde görüntülüyor ancak ürünün faturası mail adresime gelmemiş daha doğrusu 8,?? tl kargo bedelini gösteren bir fatura gelmiş telefonla ilgili hiç bir yazı yok. Mail silmediğime eminim. Her neyse o da dert değil. Siteye girip baktığımda eski siparişlerin faturaları gözükürken bu telefonun faturası gözükmüyor. Ama bir sorun daha var benim telefonum tek sim kartlı iken sitede sipariş detayında Dual SIM yazıyor. Müşteri hizmetlerinden mail olarak fatura istiyorum 1 haftadır 1 mail yollayamadılar Beynimden vurulmuş gibiyim her şey üst üste geldi. Sizce bu durumda ne yapmalıyım, tüketici haklarına başvursam ne gibi haklarım var. Para iadesi vs vs. alabilir miyim, yardım eder misiniz ?
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme