Şimdi Ara

N11'DEN ÜRÜN ALDIĞINIZDA FATURA SORUNU YAŞIYOR MUSUNUZ?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
20
Cevap
0
Favori
4.668
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • N11 kadar alıcı sorunlarına karşı vurdumduymaz site göremedim. Satıcının birinden ürün aldım adam, ürünün yarı fiyatı kadar fatura kesmiş.

    Durumu N11'e bildirdim, beni mağazaya yönlendiriyor. Muhatabım mağaza değil sizsiniz, ben ödemeyi size yaptım, faturam düzeltilene kadar ödemeyi erteleyin diyorum ama ne mümkün. Sistem en çok 3 iş günü + 24 saat ertelemeye izin veriyormuş.

    Aceleye geldi, satıcı yorumlarına bakmadan ürün aldım, sonra fatura eksik gelince satıcı yorumlarına baktım ki, adam hemen herkese ya fatura kesmemiş ya da eksik fatura kesmiş. Şikayet ediyorum, N11'in umurunda değil. Açık açık vergi kaçakçılığı var ortada ve N11 buna göz yumuyor. Biz ses çıkarmadıkça bu böyle devam edecek...

    Benzer sorun yaşayan başka arkadaşlar var mı?







  • boşver

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 7nbitirdin

    boşver
    Boşverme. Maliye bakanlığına bildir. Ekran görüntülerini ve elindeki faturayı bakanlığa ibraz et.
  • _CarpeDiem_ _ kullanıcısına yanıt
    hangi mağaza?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasmeram

    hangi mağaza?
    Mağaza puanı %95 altı olan yerlerden alışveriş yapmıyorum, şimdiye kadar hiç sorun yaşamadım çok şükür. Varsın 10 lira fazla vereyim ama sonrasında başım ağrımasın. Çiğ süt emmiş satıcı her yerde var, öncesinde elimizden gelen tek şey ince eleyip sık dokumak. Olayın peşini bırakmayın derim, evet biraz uğraştıracak sizi ama bu sefer onun başı ağrısın...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sanrupid

    Mağaza puanı %95 altı olan yerlerden alışveriş yapmıyorum, şimdiye kadar hiç sorun yaşamadım çok şükür. Varsın 10 lira fazla vereyim ama sonrasında başım ağrımasın. Çiğ süt emmiş satıcı her yerde var, öncesinde elimizden gelen tek şey ince eleyip sık dokumak. Olayın peşini bırakmayın derim, evet biraz uğraştıracak sizi ama bu sefer onun başı ağrısın...

    Alıntıları Göster
    Maliye Bakanlığının 4440189 numaralı hattına ihbar kaydı bıraktım zaten. İşin peşini bırakmaya hiç niyetim yok. Ama N11'in umursamaz tavrı canımı çok ama çok sıkıyor.

    Satıcı linki:




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _CarpeDiem_

    Maliye Bakanlığının 4440189 numaralı hattına ihbar kaydı bıraktım zaten. İşin peşini bırakmaya hiç niyetim yok. Ama N11'in umursamaz tavrı canımı çok ama çok sıkıyor.

    Satıcı linki:


    Alıntıları Göster
    İade et ürünü hiç uğraşma




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sanrupid

    Mağaza puanı %95 altı olan yerlerden alışveriş yapmıyorum, şimdiye kadar hiç sorun yaşamadım çok şükür. Varsın 10 lira fazla vereyim ama sonrasında başım ağrımasın. Çiğ süt emmiş satıcı her yerde var, öncesinde elimizden gelen tek şey ince eleyip sık dokumak. Olayın peşini bırakmayın derim, evet biraz uğraştıracak sizi ama bu sefer onun başı ağrısın...

    Arkadaşın attığı linkte satıcının puanı %96. Yani puana da bakmıyor bu işler dikkatli olmak lazım.
  • Kaç kere ürün aldıysam hep aynı sorun. En son pes 15 cd si aldığımda özellikle sormama rağmen fatura yoktu. O zamandan beri n11 üzerinden bir şey almıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mmert02 kullanıcısına yanıt
    Gözümden kaçmış, uyarı için teşekkürler. N11'den uzun süre bu problemlerden haberdar olduğum için uzak duruyordum, sırf şu kupon fırsatları denk gelmişken lazım olan ürünleri almak için bulaştım, her daim dikkatli olmakta fayda var...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _CarpeDiem_

    N11 kadar alıcı sorunlarına karşı vurdumduymaz site göremedim. Satıcının birinden ürün aldım adam, ürünün yarı fiyatı kadar fatura kesmiş.

    Durumu N11'e bildirdim, beni mağazaya yönlendiriyor. Muhatabım mağaza değil sizsiniz, ben ödemeyi size yaptım, faturam düzeltilene kadar ödemeyi erteleyin diyorum ama ne mümkün. Sistem en çok 3 iş günü + 24 saat ertelemeye izin veriyormuş.

    Aceleye geldi, satıcı yorumlarına bakmadan ürün aldım, sonra fatura eksik gelince satıcı yorumlarına baktım ki, adam hemen herkese ya fatura kesmemiş ya da eksik fatura kesmiş. Şikayet ediyorum, N11'in umurunda değil. Açık açık vergi kaçakçılığı var ortada ve N11 buna göz yumuyor. Biz ses çıkarmadıkça bu böyle devam edecek...

    Benzer sorun yaşayan başka arkadaşlar var mı?

    Bimer e bildir sonra oturup izle




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yggdrasil Asgard

    Boşverme. Maliye bakanlığına bildir. Ekran görüntülerini ve elindeki faturayı bakanlığa ibraz et.

    +1
    şu tictoc kodlarıyla aldığım led ampuller geldi ama fatura yok , bi de sağdan soldan bulduğu kutuya koymuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahmut716

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yggdrasil Asgard

    Boşverme. Maliye bakanlığına bildir. Ekran görüntülerini ve elindeki faturayı bakanlığa ibraz et.

    +1
    şu tictoc kodlarıyla aldığım led ampuller geldi ama fatura yok , bi de sağdan soldan bulduğu kutuya koymuş

    Sen, ben satsak maliye kapıya dayanır. Bu adamlara bir şey olmuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yggdrasil Asgard

    quote:

    Orijinalden alıntı: mahmut716

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yggdrasil Asgard

    Boşverme. Maliye bakanlığına bildir. Ekran görüntülerini ve elindeki faturayı bakanlığa ibraz et.

    +1
    şu tictoc kodlarıyla aldığım led ampuller geldi ama fatura yok , bi de sağdan soldan bulduğu kutuya koymuş

    Sen, ben satsak maliye kapıya dayanır. Bu adamlara bir şey olmuyor.

    Alıntıları Göster
    Maliyeye şikayet ettim ama sadece karşı firma için kayıt aldı. Ben asıl bu sürece müdahale etmeyen N11'den şikayetçiyim dedim. Bizim işlem yapma yetkimiz faturada adı geçen firma dedi ve N11 için kayıt almadı. N11'i de artık Bimer, Sanayi ve Ticaret Bakanlığı vs. tüm ilgili kurumlara şikayet edeceğim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _CarpeDiem_

    Maliyeye şikayet ettim ama sadece karşı firma için kayıt aldı. Ben asıl bu sürece müdahale etmeyen N11'den şikayetçiyim dedim. Bizim işlem yapma yetkimiz faturada adı geçen firma dedi ve N11 için kayıt almadı. N11'i de artık Bimer, Sanayi ve Ticaret Bakanlığı vs. tüm ilgili kurumlara şikayet edeceğim.

    Alıntıları Göster
    sonucları burdan yazarsanız bu tür sorunlarla karşılaşan arkadaşlara rehber olur.




  • 03/09/2015 tarihinden n11 den gaming mouse aldım, faturası gelmemişti (n11 den bugüne kadar 7-8 ürün aldım ve sadece 2 tanesinin faturası ürünün yanında geldi) ürün yaklaşık 1 aydır önce arızalandı ve yaklaşık 10 gün önce n11 müşteri temsilcisine bağlandım ve faturanın scan edilip tarafıma mail atılmasını rica ettim. Dün aramışlar duymadım, az önce tekrar aradılar ve benim mouse i aldığım firmayla artık çalışmadıklarını söylediler!
    Garantisinin bitmesine 5 ay olan Logitech g300s marka mousemi tamir ettirip veya değiştirip yıllarca kullanmak varken, mouseyi çöpe atmak zorundayım!
    Bu kadar mağdur edildiğim başka herhangi bir alışveriş sitesi olmadı!
  • Merhaba _CarpeDiem_,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com

    İşinizi kolaylaştırayım sayın @n11
  • Arkadaşlar aynı durumla bende karşılaştım. Muhtemelen umursamayan binlerce insan bu konuyu şikayet etmemiştir bu durum vergi kaçırmaktır dolayısıyla bunca insanın da hakkını yemektir. Ben şimdi bakanlığa şikayet konusunu inceleyip uygulayacağım burda da paylaşırım.
  • Arkadaslar nasil bir ulke de yasadigimizi unuttunuz sanirim.tamamen kayit disi ile donen ve bu kayit disinin cok ciddi bolumunun emlak sektorune aktigi,dolayisi ile devletinde umrunda olmadigi bir ticaret sistemi var.
    Daha demin bile sarkuteriden peynir filan aliyorum.adam gecen sefer kredi karti ile alirken gayet faturasini kesmisti.fakat bu sefer nakit odedim ve fatura vermedi dedim ne is.nakit verdiniz filan irim kirim etti bende soyleyince vermek zorunda kaldi.
    Bu yuzden sizin bu n11 de ki olayi sikayetiniz filan ancak zaman kaybi olacak.
    gidin bi pastaneden borek pogaca hatta pasta alin ve nakit verin.100 tane pastaneden 10 tanesi siz soylemeden fis versin gelin istediginizi vericem..
  • nerde sıkıntılı alışveriş var altından n11 çıkıyor. yakında batık osman olurlar müşteriyi kertmeye devam ederlerse.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.