Şimdi Ara

Hepsiburada hep oyalıyor.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
679
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Garanti süresi içinde arızalanan notebook bilgisayarımı servise yolladım. Servis birebir değişim raporu verdi. Raporu hem maille hem de çıktısını kargoyla Hepsiburada ya gönderdim. 2 Ekim de rapor onlara ulaştı. İki gün içinde değişim için size dönüş yapacağız dediler. Bugün 7 ekim hala dönmediler. Hemen her gün aradığımda aynı formalite şeyleri söyleyip beni oyaladılar. Ürünümün aynısı ve üst modeli de şu an itibariyle hala satışta. Bir değişim yapmak için bu kadar bekletilmek zorunda mıyım. Daha önce defalarca ürün almıştım. Türkiye'nin en büyük en güvenilir alışveriş sitesi diye bildiğim Hepsiburada ya artık güvenim kalmadı, gözümden iyice düştüler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Sıkıntı olmaz yatar hesabında merak etmeyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben değişim istiyorum, onlar distribitör stoklarında yok bahanesiyle para iadesi yapmaya çalışıyorlar. Şimdide fiyat farkı istiyorlar değişim için. Bu gidişle iflas edecekler bence. Binlerce güven ve müşteri kaybedecekler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhre

    Ben değişim istiyorum, onlar distribitör stoklarında yok bahanesiyle para iadesi yapmaya çalışıyorlar. Şimdide fiyat farkı istiyorlar değişim için. Bu gidişle iflas edecekler bence. Binlerce güven ve müşteri kaybedecekler.
    Onlar iflas etmez kardeşim. Müşteri de kaybetmezler. Ben ücretini istemiştim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.