18 Kasım tarihinde 24 adet Dalin Şampuan ürününü satın aldım fakat ürün bana 1 adet olarak gönderildi ben de ürünü teslim almadım. Aradan 3 gün geçti aynı ürün hala satıştaydı ben de müşteri hizmetlerini aradım ve ürünün bana 1 adet geldiğini söyledim o da bir yanlışlık olmuş özür dileriz dedi. Teslim alsaydınız eksik ürünleri tarafınıza sağladık dedi. Ben de o halde yeniden sipariş veriyorum ürün 24 adet gelecek değil mi dedim, o da evet evet 24 adet gelecek dedi. Bu konuşmamız WhatsApp üzerinden yapıldı elimde ekran görüntülerini mevcut. Ürünün 24 adet olduğunu teyit aldıktan sonra yeniden sipariş geçtim ve müşteri hizmetlerini aradım. Ürünün satıcısı sizsiniz elemanınızla irtibata geçin kargoya verilmeden önce uyarın bana yine 1 adet gönderilmesin dedim. O da tamam dedi. Fakat ürün tarafıma yine 1 adet olarak geldi. Ben de yine teslim almadım. 21 Kasım'da sonradan vermiş olduğum siparişin ücretini 3 Aralık'ta yatırdılar fakat ilk verdiğim 18 Kasım tarihindeki siparişim bugün 22 Aralık olmasına rağmen hala ücret iadesi yapılmadı. Her hafta toplamda 5 defa arayıp söylememe rağmen özür dileriz ücret iadesiz 2 gün içerisinde yapılacak deyip duruyorlar ama hala yapılmadı. Bu yaşamış olduğum rezalet deneyimi sizinle paylaşıyorum ki üç lira beş lira fazla verip hepsiburada gibi saçma bir alışveriş sitesinden mağduriyet ihtimaline rağmen alışveriş yapmak yerine diğer firmalardan alışveriş yapın. |
Bildirim