Şimdi Ara

Hepsiburada ile yaşadığım mağduriyet

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.386
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 15/03/2014 Cumartesi Asus DSL-N55U modem aldım modemi geldiği gün kurulumunu yaptım ama modemin üzerinde yer alan wifi 2.4GHZ ışığının yanmadıgını farkettim teknik servisle görüşerek ürünü ASUSTR servisine gönderdim ve tarafıma 2iş günü içerisinde değişim raporu düzenlendi ve raporu hepsi buradaya gönderdim telefonla görüşmelerinde ilkinde değişim yapıcaklarını söylendi
    rapor ellerıne ulasdıgında görüştüm değişim yapmıyacaklarını para ieadesi yapıcaklarını ŞART koştular ben hernekadar para ieadesi istemiyorum ürün istiyorum dedikçe SERVİS RAPORUNU DİKKATE ALMADILAR bende ilgili distribütör Koyuncu elektronik'i arayarak Mustafa bey durumu bildirdim mustafa bey beni diğer hatta bekleterek yaklaşık 35dk boyunca müşteri hizmetlerine durumu izah etmeye calıstı ama müşteri hizmetleri hep sabit cevaplar verdi en son noktaya geldiğinde ben yetkili değilim deyip sıyrılıyordu mustafa ben ben distribütör yetkilisiyim ozmn yetkin yoksa yetkiliye bağla dediği halde hiçbirşekilde ilgili yetkiliye bağlanamadık başka bir numara verdiler orada standart olarak müşteri hizmetlerine düşüyordu değişim işleriyle ilgilenen BEYFENDİ Emre bey adında bir zat ürünü gönderdiğimde bana mail yoluyla ulaşan mustafa beye bildirdim kendisine mail yoluyla ulaşmaya calısdık
    Merhaba emre bey,
    Müşteri ürün istemektedir raporda bu doğrultuda, ücret iadesi istememektedir,
    İlgili ürün yok ise muadil yoksa bir üst modeli verilmesi gerekir,şayet tedarikçiden ise tedarik
    edemezseniz ücret iadesi yapılması gerekmektedir, müşterinin sorununu size zahmet çözelim

    Tabi sorunumuz cozulene kadar yaklasık yarım saatde para ieadesi gercekleşti hesabıma ben hernekadar PARA İEADESİ istemiyorum desemde durum bundan ibarettir
    bundan sonraki süreç mustafa beyle ertesi günü görüşmemde hiçbir şekilde ASUS MÜŞTERİSİ olarak beni mağdur etmiyeceklerini ilgili ürünü temin edeceklerini sözünü verdi bildiğim kadarıylada bugun yarın elime ulaşacak

    Burda hepsiburada'nın tutumu ve Asus distribötürünün 1müşteri dahi olsa yaklaştığı tutum
    Burdan Çözüme yönelik elinden geldiği kadarıyla yardımcı olan
    MUSTAFA K. Sonsuz teşekkürlerimi sunarım
     Hepsiburada ile yaşadığım mağduriyet



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m.gokmen -- 2 Nisan 2014; 15:29:47 >







  • helal olsun Mustafa Beye çok güzel bir tutum sergilemiş
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.