Şimdi Ara

Hepsiburada KVK ve HTC ortaklaşa rezilliği (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
104
Cevap
0
Favori
30.388
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
127 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bukibuks kullanıcısına yanıt
    Hocam bekleme ver THH'ye. Bunlar iyi niyetten anlamaz. 1900 lira az para değil.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Whippoorwill kullanıcısına yanıt
    Öyle yapacağım ama cihazın gelmesini bekliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bukibuks kullanıcısına yanıt
    Konuyu güncel tutmanızı tavsiye ederim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Whippoorwill kullanıcısına yanıt
    Gelişme oldukça eklemeye çalışacağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kvk garantisinden uzak durmak lazım,ayrıca telefonunuz 2 kere servise gir çık yapmış hocam.Eğer yasa değişmediyse telefonun 2 kere servise gir çık yaparsa ve halen sorun çözülememişse iade için yollarınız açık.Servis kağıtlarınızla birlikte hakem heyetine başvurun hocam hiç uğraşmayın bu insanlarla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HanDar05 kullanıcısına yanıt
    Hocam aslında aynen devam ama servis sürecindeki asıl mevzu cihaz 9 günlükken gitmesine rağmen kabul etmemeleri beni çıldırtan . İlk 14 gün cayma hakkı var kabul edilmiyor. İlk 30 gün serviste işlem görürse değişim talep edilir ya da iade amaçlı yardımcı olunur HTC ve KVK da buna yanaşmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben olsam twiti kaldirmazdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SHADOW kullanıcısına yanıt
    Maalesef boş anıma geldi .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HTC'de kalitede falan yok, kendinizi kandırmayın. Eskide kaldı o günler. Hele HTC Türkiye denen 'adı var kendi yok' topluluğa hiç ama hiç güvenmeyin. Bunlar artık vasat markalardır, bulaşmayın. 2 seneden fazla süredir HTC 10 kullanan birisi olarak söylüyorum bunları.

    Ben de cihazı aldıktan 1 gün sonra servise vermek durumunda kaldım. Değişim kararı çıktı ama değişim cihazı, servise telefonu teslim ettikten 70 gün sonra geldi. Benim cihaz Teleservice garantiliydi.

    Yani, sorun KVK, Teleservice ya da başka bir garanti servisinde değil. Sorun HTC Türkiye'nin güçsüz olmasından kaynaklanıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nikki Sixx -- 18 Ekim 2018; 15:42:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu konuda kesinlikle haklısınız aslında . HTC Türkiye aşırı ilgili gbi görünüyor ancak servise sözü geçmiyor . Acaba HTC Tayvan a mail mi atsam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburada.com dan HTC One A9 ve Xiaomi Mi 6 almıştım ikisinde de şuana kadar bir sorun yaşamadığım için şansıma kucaklarına düşmedim . Diğer arkadaşların da dediği gibi tamamen aslında şansa bağlı aslında . Elektronik cihazlar sonuçta %100 kalitede üretilemiyor elbet üretimde bir kaç tane kaçabiliyor bu da size denk gelince süreç başlıyor :) Ne diyelim geçmiş olsun.
  • SPHAR3X kullanıcısına yanıt
    Valla umarım süreç kısa olur da uzlaşmaya varılır . Valla şansızlık konusunda cidden zaten vukuatlıyım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bukibuks kullanıcısına yanıt
    HTC genel anlamda bitik. 70 günde gelen değişim cihazları da Tayvan'daki merkezden geliyor zaten. Tayvan'da iş olsa, bu cihazların gelmesi neredeyse 3 ayı bulmaz.



    Ha, HTC Türkiye'nin Teleservice ve KVK'de sıfır değişim cihazları vermesi gerekiyor. Teleservice ve KVK değişim kararı veriyor, adamlarda suç yok. Adamlarda müşteriye verecek telefon yok. HTC Türkiye'de zaten iş yok. Adamlar mecburen Tayvan'dan talep ediyorlar. Ben bu garanti servislerinin yerinde olsam, HTC/LG/Sony gibi mobil tarafta bitik markalarla çalışmam.



    Bu süreçlerde HTC Türkiye'yi defalarca kez aradım. Hiçbir sonuç alamadım. Adamların hiçbir etkisi yok servisler ve Tayvan üzerinde.



    HTC yıllardır zarar ilan ediyor. Geçen sene de Google içini boşalttı iyice.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • htc türkiyeye yakışmadı
    rezalet
    kimseye de aldırmam bu markayı
  • ''Tavsiyemiz twiti kaldırmam yönünde olur'' söylemini okuyunca nevrim döndü. Kibarca emrin çok güzel bir örneği, bence kendilerinin bu yorumu kaldırmaları isabet olur zira ben elle tutulur yanı yok...



    Arkasında duramayacağın ürünü getirip satmayacaksın...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sarkihalindekal kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle katılıyorum. zaten ana çözümü de bugün hepsiburada sundu .HTC baya korkak davrandı sanki KVK onları bırakacakmış gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HTC Türkiye müşteriyle nasıl konuşulacağını bilmeyen çapsız bir firma.mahalle arasındaki esnaf bile senli benli konuşmuyor.koskoca HTC Türkiye senli benli,emri-vaki konuşuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ahmetbayram5 A kullanıcısına yanıt
    Valla biraz öyle oldu umarım para iademi alırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şans falan değil tamamen markayla alakalı bu ülkede işini doğru yapan tek firma apple’dır. Bir sorun mu var? Servis bir şey bulamadı mı? Apple hayır kullanıcı bunda sorun var bize gönder diyor ve servis size göndermeden önce bir de apple’ın kontrol etmesi için istanbul’a gönderiyor. Sorun bulunursa tamir ediliyor, eğer sorun birden fazlaysa değişim yapılıyor. Bu süreç en fazla 7 gün sürüyor ve sıfır stresle son buluyor. Onlarca iphone ipad farklı servislere gönderdim hepsinde memnun kaldım. Aynı servislerde örnek olarak sony telefon verirseniz(sony eurasia garantili) sizi net süründürürler. Z5 telefonum 9 ay serviste kalmıştı...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HTC Türkiye'de servis olarak sıfırın altında benim aldıktan bir hafta sonra bozulan desire 820yi değişimi yapmamak için her şeyi denediler aylarca sonra Avrupa'da yaşayan HTC konsept tasarım,ları yapan bir Türk ile temasa geçtim sorunu üst düzey HTC yöneticilerine aktardı adamlar nasıl olur böyle rezillik diye tepki vermişler, sonrasında HTC Türkiye'den beni arayıp özür dileyerek değişimi yaptı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.