Şimdi Ara

Hepsiburada Laptop iade

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
1.236
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Beyler geçenlerde Acer marka bir Laptop aldım ancak sağ menteşe tarafında Windows bildirim merkezinin olduğu bölümde bilgisayarı hafif titretince sanki ekrana parmak ile dokunuyormuş gibi oluyor bu gözüme takılıyor rahatsız oluyorum. şimdi ben bu ürünü iade etmek istiyorum ancak sorduğumda kurulumunu yaptığım için iade kabul edemeyiz dediler bu konuda bilgisi ve tecrübesi olan var mı aceba ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



  • iade etmeye hakkın var eğer almıyorlarsa tüketici haklarına başvur bu internetteki satıcıların hepsi çamur çirkef para önemli değil hakkını yedirme
  • Ave Satan kullanıcısına yanıt
    Sence laptobun o tarafında hafif sallayınca o şekilde sanki parmak basmış gibi olması normal mi aceba ? Ayrıca Hepsiburadaya sadece iade edecegimi söyledim ürün kurulmuşsa iade almayız dediler sonra kendileri form oluşturdu ve gönderin inceleyelim dediler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 14 gün içinde iade hakkınız var. Onların kabulüne bağlı bir durum değil. Haklarınızı bildiğinize inandırırsanız o değişim gerçekleşecektir (yüksek ihtimal) ama gerçekleşmezse 14 gün içinde cayma hakkınızı kullandığınızı iade etmek istediğinizi bildirdiğinizi belirterek başvuru yapın menteşe bilmemne karıştırırsanız ayıplı mal olmadığı kanıtlanırsa iade edemezsiniz cayma hakkını kullanmak istediğinizi belirten başvurunuzu yapın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet481i

    Sence laptobun o tarafında hafif sallayınca o şekilde sanki parmak basmış gibi olması normal mi aceba ? Ayrıca Hepsiburadaya sadece iade edecegimi söyledim ürün kurulmuşsa iade almayız dediler sonra kendileri form oluşturdu ve gönderin inceleyelim dediler
    hocam malzeme dandikse o dediğin olur yani ürünün plastiği kötüdür incedir malzeme dandiktir öyle kafayı sallar bence sen bir teknoloji mağazasına git, aynı ürünün demosunu bul yollamadan önce bir incele... onlarda da öyle yapıyorsa söylediğim gibi cihazın malzeme kalitesi tırttır... fakat ben bu zamana kadar kullandıgım laptoplarda öyle bir soruna rastlamadım... yalnız sen o cihazı göndersen bu sefer çamura yatarlar servise gönderdik ayağına 1 ay seni oyalarlar sonra servis birşey yok der sana geri gönderirler falan.. sen sonra tüketici haklarına başvurursun o da aylar sürer sonuçta paranı alırsın gerçi.. aslında varya netten kesinlikle alışveriş yapmamak lazım.. piyasa eskisi gibi değil.. birçok dolandırıcı üçkağıtçı alıcı ve satıcı türedi bunlar böyle ahlaksız insanlar ürün gönderiyorsun keyfi almıyorlar, iade ediyorsun yasayı çiğneyip kargo ücretini ödemiyorlar teslim almıyorlar vırt zırt

    gidip mağazadan alacaksın 3 kuruş fazla paraya alacaksın yoksa bir sıçrarsın iki sıçrarsın üçüncü de böyle problem yaşarsın


    not: yazını dikkatlice okudum ekrana parmakla dokunuyor gibi demişsin yani lcd ekranda dalgalanma oluyor sanırım bu normal bir şey değil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ave Satan -- 30 Aralık 2019; 21:18:33 >




  • Ave Satan kullanıcısına yanıt
    Evet dalgalanma gibi ama sadece o bildirim merkezinin olduğu sağ alt bölge yaklaşım 1cm genişliğindeki alanda oluyor böyle Laptopu hafif titretince mesela masaya koyuyorum haliyle masada yazi yazarken titriyor biraz o sırada ekranda da bahsettiğim olay oluyor . Aslında çok büyük bir sorun değil ama yine de yeni aldığımız bir ürün olunca insanın aklına takılıyor .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet481i

    Evet dalgalanma gibi ama sadece o bildirim merkezinin olduğu sağ alt bölge yaklaşım 1cm genişliğindeki alanda oluyor böyle Laptopu hafif titretince mesela masaya koyuyorum haliyle masada yazi yazarken titriyor biraz o sırada ekranda da bahsettiğim olay oluyor . Aslında çok büyük bir sorun değil ama yine de yeni aldığımız bir ürün olunca insanın aklına takılıyor .
    valla ben böyle garip bir problemi ilk defa duyuyorum... bir ihtimal yazılımsal olup olmadıgını anlamak için


    https://manjaro.org/download/


    Buradan manjaro linux isosunu indirip usb ye yazıp sistemi 1 defalıgına linux ile çalıştırın linux u kurmanıza gerek yok.. o usb den geçici olarak çalışır ve mevcut windows a zarar vermez bilgisayarı yeniden başlatınca yine windows açılır.. bence bu şekilde bir bakın bakalım yine oluyor mu eğer olmuyorsa sorun windowsdan kaynaklanıyordur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ave Satan -- 30 Aralık 2019; 22:39:51 >




  • Ave Satan kullanıcısına yanıt
    yok sorunun fiziksel olduğu kesin öyle çok büyütecek bişey değil ancak beni rahatsız ediyor . Söyle açıklayayım ekrana hafif dokunduğunuz da ekranda renkler dalgalanır ya hani buda aynı öyle oluyor hafif titretince yaklaşık 1cmlik alanda

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet481i

    yok sorunun fiziksel olduğu kesin öyle çok büyütecek bişey değil ancak beni rahatsız ediyor . Söyle açıklayayım ekrana hafif dokunduğunuz da ekranda renkler dalgalanır ya hani buda aynı öyle oluyor hafif titretince yaklaşık 1cmlik alanda
    o zaman iade konusunda tercih sizindir..
  • Ave Satan kullanıcısına yanıt
    Kararsızım. Eğer kesin iade yapılacağını bilsem anında gönderirim de ürünü geri yollarlar diye endişeleniyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet481i

    Kararsızım. Eğer kesin iade yapılacağını bilsem anında gönderirim de ürünü geri yollarlar diye endişeleniyorum.
    Bence de geri yollayacaklardır.. Önceki mesajlarımda söylediğim gibi satıcılar çok ahlaksız oldu hatta dolandırıcı alıcılar türedi..

    Önce sahibinden com da adam malı aldı, aldıgı malın içinden parçayı çaldı, sonra kargo ücreti yüksek, ondan iade ediyorum ayağına geri yollayıp bana çift kargo soktu

    Sonra alıcı olarak gittigidiyor dan mp3 player aldım, ilanda bizzat siyah renk oldugu belirtilmesine rağmen hatta siyah renk görsel eklenmiş olmasına rağmen gri gönderildi, ürünü iade ettim, kartıma param yattı çünkü gittigidiyor da hızlı iade var kargo bilgisi girildigi an iade gerçekleşiyor, buna rağmen sırf intikam alma amacıyla ürünün 60 liralık ücretinden bile vazgeçip satıcı kargoyu teslim almadı yine gidiş dönüş kargo parasını bana soktular

    Kargo firması arıyor yasal yollara başvururuz parayı ödeyin diyor..

    Kargocusundan, satıcısına, satıcısından alıcısına kadar herkes dolandırıcı olmuş ülkede.. Namuslu düzgün adam kalmamış...

    internetten alışverişe tövbe ettirecekler bana



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ave Satan -- 30 Aralık 2019; 23:10:14 >




  • Ave Satan kullanıcısına yanıt
    Bence de hani ufak şeyler alınır da yüksek fiyatlı ürünleri mağazadan görüp almak daha mantıklı gelmeye başladı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ben Bilmem Beyin Bilir kullanıcısına yanıt
    Her üründe cayma hakkı olmadığını biliyorsunuzdur.
    Cayma hakkı hükümlerine göre bu haktan faydalanmak için bazı şartlar var. Google’dan bulabilirsiniz.
    Misal bu bilgisayarda lisanslı bir Windows yada sistem, satın alan kişi tarafından lisansı İle aktif hale getirildi ve sistem kuruldu ise artık cayma hakkı olmaz, ancak ürün ayıplı mal çıkarsa iade söz konusu olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yolcum -- 30 Aralık 2019; 23:55:58 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yolcum

    Her üründe cayma hakkı olmadığını biliyorsunuzdur.
    Cayma hakkı hükümlerine göre bu haktan faydalanmak için bazı şartlar var. Google’dan bulabilirsiniz.
    Misal bu bilgisayarda lisanslı bir Windows yada sistem, satın alan kişi tarafından lisansı İle aktif hale getirildi ve sistem kuruldu ise artık cayma hakkı olmaz, ancak ürün ayıplı mal çıkarsa iade söz konusu olur.
    Yazılım, kulaklık, hijyen ürünü falan falan gibi önemsiz şeyler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet481i

    Bence de hani ufak şeyler alınır da yüksek fiyatlı ürünleri mağazadan görüp almak daha mantıklı gelmeye başladı
    Hocam ufak üründe de kargo kazığı sokuyorlar durduk yere gidiş dönüş kargo ödüyorsun kendini enayi gibi hissediyorsun öyle de ahlaksız bunlar.. Nasılsa adam izmirde bilmemnerede kalkıp gelmez ağzımı yüzümü 3 kuruş için dağıtmaz diyorlar.. Öyle de oluyor gitmiyorsun üşeniyorsun bununla mı uğraşacam diyorsun ama birgün kafam bozulacak atlayıp arabaya 600 km gidip dayaktan geberteceğim birisini...
  • yolcum kullanıcısına yanıt
    Malesef durum o şekilde değil, bilgisayarlar mesafeli satış sözleşmesi 'cayma hakkı istisnaları' bölümünde yer almadığı için iade edilebilir.

    Mesafeli satış sözleşmesi bazı konularda nettir, ürün kullanım talimatlarına uygun kullanılmış ise 14 gün içinde iade hakkınız vardır.

    www.resmigazete.gov.tr
    Başbakanlık Mevzuatı Geliştirme ve Yayın Genel Müdürlüğü
    https://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2014/11/20141127-6.htm


    MADDE 15'e göz atabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iDoctor -- 31 Aralık 2019; 1:55:49 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • ahmet481i A kullanıcısına yanıt
    NOT; Yazdıklarım uzun gibi gelsede yarım saatinizi almayacaktır mutlaka yapın!

    Öncelikle yapmanız gereken, mağazadan ürünü iade alamayacaklarına dair yazılı bir mail/sms vs. ne alabiliyosanız alın oldu ki alamasanız dahi hemen edevlet üzerinden 'Tüketici Hakem Heyet Başvuru' bölümüne gidin ve sizi orada yönlendirdiği gibi formu doldurun.

    Yazacağınız şikayet içerisine kabul edilmeyen ürünün Mesafeli Satış Sözleşmesi 15.Madde'de geçen Cayma İstisnaları içerisinde olmadığı halde iade alınmadığını ve mağdur edildiğinizi yazın.

    Hepsiburada üzerinden siparişlerim sekmesine tıklayın, iade etmek istediğiniz bilgisayara tıklayın ve en alta indiğinizde sözleşmelerim bölümü var buna tıklayın ve buradan satıcının bilgilerini eksiksiz bir şekilde şikayet dilekçenize yazın.

    Keza hepsiburada'da size ürünün iade edilemeyeceğini söylüyorsa onuda dilekçenize sizi yanlış yönlendirdiklerini imâ edecek şekilde ekleyin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • İade almazlarsa da hemen servise gönder. Benzer bir durumda garantiden çıkarttılar benimkini.
    Baştan beri böyleydi bu deyince de hemen gönderseydiniz bir şeyler yapardık dediler.
    Müşteri hizmetleri de gayet bilgisiz ve kötü benim nazarımda. Servisi de çok kötü niyetli olarak değerlendirdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iDoctor kullanıcısına yanıt
    Birazdan e devletten başvuracağım hocam teşekkürler. Aceba tam olarak ne yazsam detaylı yazabilir misiniz ? Bu konuda tecrübem yok maalesef.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.