Şimdi Ara

HEPSİBURADA PİŞMANLIKTIR!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.062
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba.

    Eminim benzer konular açılmıştır burada.
    Ama söz konusu haksız kazanç ve sahtekarlık olunca benzer konular var diye bir şey yapmamak bu tür olayların sürdürülmesine sebep oluyor. Başka insanların da mağdur olmaması ve gerekli farkındalık oluşması için herkesin yaşadığı bu tür olumsuzlukları paylaşması gerekiyor.
    DH tam da bu noktada çok faydalı bir araç. Çünkü belki de Türkiye'nin en bilinçli tüketici kitlesi bir şekilde bu site ile temas kuruyor.

    Gelelim konuya. Çok uzatmayacağım ve gerekli aşamların SS'lerini paylaşacağım.

    Aşağıda linki bulunan ürünü sipariş ettim hepsiburada'dan.
    www.hepsiburada.com
    Microcase Apple iPhone 7 Kamera için Nano Cam Koruma Filmi Fiyatı
    https://www.hepsiburada.com/microcase-apple-iphone-7-kamera-icin-nano-cam-koruma-filmi-p-HBV000002R9BG?magaza=trendcep


    HEPSİBURADA PİŞMANLIKTIR!
    HEPSİBURADA PİŞMANLIKTIR!

    Birlikte sipariş verdiğim ve farklı bir satıcıdan aldığım diğer 2 üründe hiç bir problem yoktu.
    Ama bu kamera koruma camı kameraya yapışmadı. Hiç tutunmadı bile.
    Ürün şu şekilde geldi:

    HEPSİBURADA PİŞMANLIKTIR!

    HEPSİBURADA PİŞMANLIKTIR!

    Ben de iade ettim tabii.

    HEPSİBURADA PİŞMANLIKTIR!


    Ancak iade talebim reddedildi. Açıkçası hepsiburada'dan o kadar alışveriş yaptım(toplam değeri yaklaşık 4 bin TL), ilk defa iade talebim oldu, o da reddedildi.

    Ve reddedilme gerekçesi gerçekten çok saçma: "ürünün paketi alçılmış".

    Bunun üzerine müşteri hizmetlerine yazdım ve aldığım yanıt aşağıda:

    HEPSİBURADA PİŞMANLIKTIR!

    Ürün iade talebini sadece satıcı değerlendiriyormuş.
    Lütfen yukarıda müşteri hizmetlerine yazdığım mesajı okuyun. Aslında ne kadar güvencesiz bir ortamda alışveriş yaptığımızın farkında değiliz.

    Özetle:
    Eğer gün olur da hepsiburada'dan bir ürün alırsanız ve satıcı size ürün yerine armut gönderirse ve siz de ürünü iade ederseniz iade talebinizi size armut gönderen satıcı değerlendirecektir.
    Bu aldığım ürün 20 liralık bir şey.
    Ama ya 4000 liralık TV, telefon vs ya da daha pahalı bir şey almış olsaydım ve bana kullanılmış, arızalı, ayıplı, kusurlu vs bir ürün gönderselerdi ne olacaktı? Servis kaydı vs demeyin, forumda okudum, bu durumda bile çözüm bulamayan, uzun süre parasını geri alamayanlar var. Ve kaldı ki servis kurulumu olan kaç ürün alıyoruz internetten? Daha doğrusu aldığımız çoğu ürün servis kurulumu gerektirmeyen ürünler.

    Böyle hiç bir güvencesi olmayan bir yerden bir daha alışveriş yapmam, yapılmasını da önermem.

    Bu konuyu da böyle bir konuda şüphesi olan varsa diye bilgilendirmek ve farkındalık yapmak amacıyla açtım.
    Mesele 20 lira değil, millet çiftlikbanka milyarlarını kaptırdı ama temelde problem aynı: bilinçsiz tüketici/yatırımcı.

    Umarım faydası olur.

    İyi günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HurDaLLiCa -- 15 Mart 2018; 18:13:29 >







  • Gittigidiyordan alisveris yapiyorum suana kadar bende iade talebinde bulunmadim hic orda da ayni durum basima gelir mi acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gunaydin daha yenimi farkettin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cbeninqton

    Gittigidiyordan alisveris yapiyorum suana kadar bende iade talebinde bulunmadim hic orda da ayni durum basima gelir mi acaba

    Hocam gittigidiyor daha güvenli geliyor bana.
    En nihayetinde sen onay vermeden para aktarılmıyor satıcıya.
  • cbeninqton kullanıcısına yanıt
    N11 den daha iyi müşteri hizmetleri ve müşterinin yanındalar n11 satıcının yanında.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • satıcısı hepsiburada olmayan ürünler genelde sahte çıkıyor buna dikkat etmek lazım
  • Satıcı hepsiburada değil ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba Turboducato,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • Geçenlerde konusu vardı HB den tv alan adama cezve yollamışlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BARKU

    Geçenlerde konusu vardı HB den tv alan adama cezve yollamışlar

    Hocam burada tüketici açısından gerçekten çok tehlikeli bir sistem var.
    İnsanlar "ben şimdiye kadar o kadar alışveriş yaptım hiç böyle bir şey olmadı" diye düşünebilir.
    Ama böyle şeyler her alışverişte başına gelmiyor insanın. Bir kere oluyor, sonrası malum.

    TV yerine cezve gönderen Hepsiburada satıcısı, iade edilen ürün için "ürün paketi geri kullanılamayacak şekilde açılmış, ürüne zarar verilmiş" vb şeylerle sipariş iptali başvurunuzu ret edebiliyor.
    Ve bu satıcı karşısındaki tek muhattabınız olan hepsiburada müşteri hizmetleri ne kadar ısrar ederseniz edin sizi değil, satıcıyı referans alıyor.

    E böyle sahtekarlar da her alanda olduğuna göre, yaptığı her 20 düzgün satıştan 1'ini bile bu şekilde yapsa hepsibuara o satıcıya güvenecektir, tüketiciye değil.

    Kendi adıma söyleyeyim; bir daha asla alışveriş yapmam hepsiburada'dan.
    Aklı başında birisi başına böyle bir şey geldikten sonra enayi gibi gidip tekrar aynı riski almaz.




  • Merhaba.

    Durumu Şikayetvar'a yazınca, Hepsiburada hemen 20,00 TL değerinde çek yükledi hesabıma.
    Ama işin ironik tarafı şu: Şikayetvar'a yazmadan hemen önce, müşteri hizmetleri para iadesi talebimi ikinci kez reddetmişti.

    Demek ki 1 lira da olsa hakkımızı kimsede bırakmamalı, şikayetimizi tüm platformlara yazmalıyız ki çözüm üretilebilsin.

    SS'leri aşağıda gönderiyorum. Umarım başkalarına da faydası olur.

    HEPSİBURADA PİŞMANLIKTIR!
    HEPSİBURADA PİŞMANLIKTIR!




  • Ahh ahh keşke okuyaydım forumumu;



    HEPSİBURADA pişmanlık bile değil, rezalettir.



    Benzer alışverişim oldu karacuma ayağına bir mont aldım, ve şiparişimi heyecanla beklemeye başladım.

    Bu süreçte yoğun olduklarından dolayı ürün pazartesi (3 gün sonra) kargoya verilecek dendi. Tamam normaldir dedim ulaşma tarihi salı görünüyordu çünkü.

    Sonra ilk golü attılar, kargo tarihi çarşambaya alındı; çok yoğun olduklarını ve cumaya kadar kargo işlerini bitireceklerini söylediler.Güvendik tabi cuma geldi aradım kargom için, bekleyin gün içinde yüklenir dediler bekledim akşam oldu 21:45; (kargomu 1 hafta beklemişim, tahmini pazartesi alırım diyorum.Monta ihtiyacımda var ama neyse bildiğim yerden alıyorum derken) aradım beklettiler telefonda 40 dakika ve sonra tarafıma sizin tedarikçiniz KARSPOR ürünü temin edememiş(elinde olmayan ürünü satışa koymuş, yetmediği gibi oyalamış, haber vermemiş, hepsiburada ise ondan komisyon alıyoruz dur bozmayak diye bana iletmemiş) evet dedim, siz mağdur olmayın diye başka satıcıya aktaralım dediler, aynı fiyattan sizin memnuniyetiniz açısından, dedim vay neyse gönlümü aldılar hatalarını toplayacaklar, ne yapmam lazım dedim, talebinizi oluşturduk arkadaşlar size dönecek onayınızı alacak dediler.iyi dedim kapadım.

    C.tesi tüm gün twlefon bekledim arayan olmayınca ben aradım; bana denilen şu:

    -hangi talep ?

    Biz satışı değişimi talebi göremiyoruz, karspor temin ediyormus görünüyor, gene de ilgili birime ben yazdım, yalnız sadece hafta içi arar o arkadaşlar dwndi :)

    Hey yavrum hey gol üstüne gole bak...

    Tamam dedim, pazartesi bekledim aramadılar, ben aradım onlaea zahmet olmasın diye, dedim bakın mesai saatlerinde aranmadım, o arayacak arkadaslar ne zaman arayacak ?

    Dediler nasıl aramadılar mı (kimsenin birbirinden, kendindwn, gruplarından haberi yok, benim her yazdıgım dilwkçeyi,başkasına baştan anlatıyprum oda yazıyor; galiba 20 kez anlatmısımdıe sorunumu) dedim yok.

    Bakın yarın ararlarsa saat 2 ila 4 arası uçakta olacağım tek o aralıkta aramazlar dimi dedim.

    Olur mu görkem bey dediler ulaşana kadar ararşar ben notta tuttum, mutlaka dönerlwr size dendi :) (yalan tabi)

    Salak herifler saat 1:45 aradı uçağa geçiyorım tabi anam babamla konustum, yol sonucta helallik aldık.o ara bu kekolar aradı açamadım.

    Sonra döndüm bjnlara dedim belli oldu mu, diyor ki yok biz bilemeyiz sistemi görwmiyoruz, onlar farklı sistem kullanıyor (sanırım onlar Nasa’ya bağlı direk) sizi aksam 21 e kadar kesin ararlar.

    Bekledim bende bok varmış gibi, anasını satayım sabır taşı misali bekliyoruz, la metro bile binmedim bunlar bidaha ararda ulaşamaz diye.

    Tabi aramadılar :)

    Ben 21:45 aradım(hepte bu saate arıyorum nedendir bilmem ama olaylar tamamen doğru) adam diyor ki aramadılar mı ? Diyorum yok.

    Dedi ki konusmuslar, eee dedim, başka satıcı yonlendirmişler (ismini yazmıyorum kurumla alakasız sonucta) eeee yarın yollayacaklar, en geç çarşamba kargoda(yarın yani)



    Dedim tamam.çarşamba da verimmeyince dedim paramı verin istemiyorum, alın montu kullanırsınız.

    Neden mi böyle çıkıştım:

    -dün konustugum adam tamamen götünden sallamış,kusura bakmayın ama gerçekten bu durumu daha iyi ifade edebilecek bir terim bulamadım.

    Çarşamba aksam konustugum( gene 21:45 )adam bana ne değişimi dedi, karspor(allahın cezası) yollayacak ya dedi...

    Dedim yapacağınız işe...paramı istiyorum diyor ki vwremeyiz fatura kesildi, dedi. Hamgi ürüne ? Bulsam ben alcam, amk ürün yokki piyasada, dedi sanal olarak yani... dedim ne zaman paramı alcam, 30 gün Karsporun hakkı var dedi :) evet arkadaşlarr elinizi verdiniz mi, oturma organınızı kapmaya çalışan bir kurum hepsiburadA.

    Ben biraz çıkısınca ekledi, cumaya kadar kesin gelcek, vallahi, verilmezse arayın bizi...

    Dedim arasam olacaklardan bahsedwrmisin; dedi sen biliyon aynı şeyler. Yani 30 güne kdar tamamlayacaklar..



    Şikayet var’a şikayet yazdım.

    Hem karspor, hem hepsiburada adına.

    Karspor zaten dönmedi bile, o kadar gevşekler..adamların heykelini yapsalar toplara yetecek çimento yok.....(sakın bulaşmayın)

    Hepsiburada ise bişeyler karalamış ama olaydan bir haber, şikayet numaramı yazmısım oraya bir okusana şikayetleri( yok okumaz,okumuyorlarda zaten, hoş okuması için birinin roman sevmesi lazım,malum 2 haftalık yaşanmışlık var ) copy+pastede olsa cevap attılar.

    Hepsiburda kişişel mesajlara bak dediler, baktım ağa cuma kesin verilecek söz dediler, bugun (perşembe 6 aralık) ürün bizde depoda, araskargo verilecek, dedim bak gerçekten mi ?çünkü sabah saat 9:30 erken daha yetiştirememeleri için embesil olmaları lazım, dedi evet beyfendi.

    Tek tek kodladım vallahi billahi sorum şuydu, siz bugun yani 6 aralık tarihinde benim şipariş vermiş olduğum montun m bedeninin hepsiburada deposunda olduğunu ve bugun tarafınızca gönderileceğini söylüyorsunuz doğru mu ?evet efendim dedi, iyi dedim..

    Evde duygusal anlar yşandı vallahi imkansıza ulşmak gibiydi, tabi herşey aksam saat 21:45 te hala kargo verilmemesiyle bozuldu.

    Aradım ilayda çıktı (isimlerle konusuyoeum fark ettiyseniz,çünkü çoğunu tanıdım artık, hepimiz biliyoruz birbirimizi) dedim nerde benim kargo.

    Cvp: en geç cumartesi sizde olacak :)

    Dedim bana bu zamana kadar hep sözel söylediniz tarihi (hoş oturm organlarından salladılar ya neyse) bu kez kanıt var bana attığımız mesaja bak.

    Baktı mesajı sesli bana okuyor ilaydacığım :)

    Tabi o malum yere geldi...

    Karspor güyaaa çok yoğun olduğundan 4 aralıkta kargoya vermiş,ama kargo firması yoğunmuş diye vakit bulamamış.takip numarası vermemiş...

    7 aralıkta kesin sende olur diyor...

    İlaydanın sesi çatallaştı, 20 dakika beklermisin dedi.

    Bunca süre beklettiyse 2 ihtimal var..

    Ya bir wc gitti,zaten hali hazırda sıçtığını anlayıp. Ya da ağlıyor, başka ihtimal yok.

    Sonra birşeylwr saçmaladı da ne dedi anlamadım, sıvazlama kısmı malum ince iş :)

    Sonuç c.tesi gelcek dediler..

    İnandım mo ? Tabi ki hayır



    Buraya kadar okuduysan bu metni teşekkür ederim öncelikle. HEPSİBURADA PİŞMANLIKTIR, bakın söz konusu online satış yapan pazarlamacı sırf komisyon alıyor diye satıcıyı tutamaz. Alıcı mağdur oluyor, sonuçta bizim bunlarla ığraşıcak vaktimiz yok, işimiz gücümüz var.

    Hepsiburada kendi içindeki haberleşmedenhabersiz, organize olamayan, müşteriyi(alıcı olanı) mağdur eden, hiçbir yaptırım gücü olmayan bir firma.tabiri uygunsa şarlatandır..

    KARSPOR MAĞAZASI ise internette biraz araştırılırsa buna benzer vukaatı çok olan, şikayet varda cevap bile atmayan, hiç ulaşamadığım konuşamadım, bir dolandırıcı esnaf.



    Bu tarz alışverişlerde n11 tek geçerim.2 yıl tr garantili diye satılıp, 1 yıl garantisi olunca şikayet ettiğim, açıp 3-4 gün kullandığım airpods’u satıcı yalnış beyanda bulundu diye geri aldırmıştır.

    Müşterisinin arkasında olduğundan ötürü teşekkür ederim onlara.





    “Bir not geçeceğim arkadaşlar her arayışında ve kargo verilmeyince ileri tarih alındı, bu günkü tarihe kadar 2 haftalık süreçte -p.tesi-çarşamba-cuma-salı-çarşamba-en geç cuma kesin bu kez (yarın yani)- şaka lan şaka c.tesi olcak söz bu kez- valla o günü de görmedim daha ama ekleyeceğin yoruma..”

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.