Arkadaşlar merhaba, sizlere hepsiburada.com'da yaşadığım olayı anlatmak istedim ki kimler aracılığıyla alış veriş yaptığınızı görün. 17.10.2018 tarihinde hepsiburada.com'da bulunan Narlılar Home isimli mağazadan hem mağazanın kendi indirimi hem de hepsiburadan'nın uyguladığı ektra indirimle 655,75 tl'ye Chicco Miinimo 2 isimli bir bebek arabası siparişi verdim. Ürün ertesi gün yollandı ve kutuyu açtığımızda karşımıza 1 adet yorgan çıktı. Yanlışlık olmuştur diyerek hepsiburada ile iletişime geçtim. Kendileri de yanlışlık olmuştur, ürünü iade edin dedi ve para iadesi mi doğru ürün mü istiyorsunuz diye sordular. Doğru ürünü istediğime dair bir talep açtırarak ürünü geri yolladım. Umarım ürün yollanır çünkü başka bir sitede aynı ürün kısa süreli kampanyada yolllanmaz ise o kampanyayı da kaçıracağımı bildirdim.
21.10.2018 tarihinde ürünün stoklarda olmaması sebebiyle tarafıma para iadesi yapıldığı bildirildi. Hemen hepsiburada'ya girerek kontrol ettim ve rengine kadar aynı ürünün 989 tl'ye satışta olduğunu gördüm. Yani anlayacağınız Narlılar Home kurnazlık yaprak tarafıma yanlış ürün yollamış ve ürünü farklı bir fiyata çıkarmış.
Bunun üzerine tekrar hepsiburadayı arayarak ürünün aynı mağazada satışta olduğunu ve o ürünü istediğimi söyledim. Yeniden talep oluşturuldu. Az önce "üzgünüz ürün iade edildiği için işlem yapamıyoruz" gibi saçma bir cevap aldım. Bu arada ürün halen aynı mağaza 989 tl'ye satılıyor. Tekrar aradım, hepsiburada ne iş yapıyor, sadece karşı taraf sorup gelen cevabı bana mı iletiyor, işiniz bu mu dedim, evet dediler:)
İşte hepsiburada.com buymuş arkadaşlar, bilin, bilmeyenlere anlatın istedim. Yalan yok bugüne kadar bir çok kez alış veriş yaptım, hatta şu süreçte dahi alış veriş yaptım ve bugüne akdar bir sorun yaşamadım. Ama önemli olan sorun yaşamamak değil, yaşanan sorunlar çözülüyor mu? Cevap koca bir HAYIR arkadaşlar.
“MADDE 6- (1) Vitrinde, rafta, elektronik ortamda veya açıkça görülebilir herhangi bir yerde teşhir edilen malın, satılık olmadığı belirtilen bir ibareye yer verilmedikçe satışından kaçınılamaz.
(2) Hizmet sağlamaktan haklı bir sebep olmaksızın kaçınılamaz.”
“MADDE 6- (1) Vitrinde, rafta, elektronik ortamda veya açıkça görülebilir herhangi bir yerde teşhir edilen malın, satılık olmadığı belirtilen bir ibareye yer verilmedikçe satışından kaçınılamaz.
(2) Hizmet sağlamaktan haklı bir sebep olmaksızın kaçınılamaz.”
Hatırlattığınız için teşekkürler, gayet iyi biliyorum aramızdaki satış sözleşmesinin şartlarını yerine getirmek zorundalar. Ben zaten ilgili ürünü farklı bir yerden satın aldım, ama bu süreçte maddi bir kayba uğradım. Yarın tüketici hakem heyetine ilgili başvurumu yapacağım zaten. Burada anlatmak istediğim hepsiburadanın ne kadar işlevsiz olduğu, bunu herkes görsün duysun bilsin istiyorum. Kendileri de gayet iyi biliyor bu hükümleri ama nasıl olsa tüketici bilmiyordur veya uğraşmaz diye düşünerek yapacağımız birşey yok diyerek geçiştiriyor.
twitter üzerinden ayşenur hanıma yazın sizin sorununuzu çözecektir. başka temsilciler ile muhattap olmayın.
quote:
Orijinalden alıntı: Mavi Korsan
twitter üzerinden ayşenur hanıma yazın sizin sorununuzu çözecektir. başka temsilciler ile muhattap olmayın.
Tavsiyeniz için teşekkürler, şimdi yazdım Ayşenur hanıma. Merakla bekliyorum cevabını.
brkttlvB
kullanıcısına yanıt
var mı gelişme?
şişli thh red ettiğin kararlara inat şikayete devam
quote:
Orijinalden alıntı: Mavi Korsan
var mı gelişme?
Kusura bakmayın sağlık sebeplerinden yazamadım, evet hepsiburada daha bilgili çağrı merkezi çalışanları ile problemime gereken özeni gösterdiler. Hem satıcı ile ilgili yapılacak bir yaptırımın araştırılacağını söylediler hem de zararımı çek ile karşıladılar. Süreç boyunca anladığım kadarıyla müşteri temsilcilerinin deneyimleri sebebiyle problemlere çözüm süreci değişebiliyor.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme